AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Jeg har en vanskelig situasjon med barnefar som er vanskelig å forholde seg til. Jeg har prøvd i årevis å opprettholde ett godt samarbeid men han har en agenda om å ødelegge for meg personlig på alle plan og det er fryktelig utmattende. Kort fortalt så er siste at han selv etter en runde i retten fikk pålagt å endre adresse på barna. Dette trodde jeg var gjort helt til jeg skulle søke om endring av bidrag da barna nekter å bo hos han lenger og er med meg. Men han nekter å endre andresse. Ingen hjelp å få med skatteetaten. Må jeg ta det til retten igjen? En annen ting er at han filmer barna uten tillatelse og også meg. For noen helger siden var han innom mitt hjem da jeg prøvde å ha en samtale med alle samlet og det endte med at vår datter oppdaget at han filmet og tok bilder av alle rom i huset vårt. Det er ikke greit og det stresser både meg og barna når han oppfører seg slik. Jeg har fått nok etter å ha prøvd i årevis på ett godt samarbeid. Så hva er rettighetene mine? Må det bli Rettsak igjen for å få slutt på dette? Anonymkode: e1c6d...74f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har en vanskelig situasjon med barnefar som er vanskelig å forholde seg til. Jeg har prøvd i årevis å opprettholde ett godt samarbeid men han har en agenda om å ødelegge for meg personlig på alle plan og det er fryktelig utmattende. Kort fortalt så er siste at han selv etter en runde i retten fikk pålagt å endre adresse på barna. Dette trodde jeg var gjort helt til jeg skulle søke om endring av bidrag da barna nekter å bo hos han lenger og er med meg. Men han nekter å endre andresse. Ingen hjelp å få med skatteetaten. Må jeg ta det til retten igjen? En annen ting er at han filmer barna uten tillatelse og også meg. For noen helger siden var han innom mitt hjem da jeg prøvde å ha en samtale med alle samlet og det endte med at vår datter oppdaget at han filmet og tok bilder av alle rom i huset vårt. Det er ikke greit og det stresser både meg og barna når han oppfører seg slik. Jeg har fått nok etter å ha prøvd i årevis på ett godt samarbeid. Så hva er rettighetene mine? Må det bli Rettsak igjen for å få slutt på dette? Anonymkode: e1c6d...74f Du har vel dommen på adresseendring? Send den inn yil nav sammen med søknaden om bidrag. Anonymkode: 06319...510 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Det er barna som har rett til samvær med og omsorg fra begge sine foreldre i den grad det er mulig. Foreldre har ikke rett til samvær med barna, men de har plikter. Selv om dere er skilt, bør dere prøve familierådgivning. Dere er en familie så lenge dere har felles barn, selv om dere ikke lever sammen. Anonymkode: dffcc...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå