AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Hei Jeg aner ikke mine arme råd og håper å høre fra andre som kanskje har vært i samme situasjon. Være så snill og ikke mange slemme kommentarer. Jeg er kvinne i starten av 30-årene, som møtte en fantastisk mann for litt under et år siden. Vi klaffer på alt, verdier, interesser, fremtidsønsker, humor. Vi har vært sammen i omlag et halvt år. Men forholdet har begynt å skrante. Jeg har så lenge jeg kan huske vært tiltrukket av menn med mørke trekk. Mørke øyne, mørkt hår og kanskje skjegg. Kjæresten er det totalt motsatte: blond, blå øyne. Jeg har fundert lenge på om jeg er så overfladisk at jeg lar dette komme i veien for oss. Men jeg klarer ikke å underpresse disse følelsene. Uten å bli oppfattet som et troll, så føles det av og til ut som å være sammen med en slektning... Han har så mange andre kvaliteter som er så bra. Vi begge ønsker barn. Vi har ingen andre utfordringer bortsett fra dette og at han ikke er så flink med penger. Skal jeg virkelig la dette komme i veien ? Er dette følelser som kan gå bort etter hvert? Håper på seriøse svar. Anonymkode: b306f...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå