AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Del Skrevet 11. desember 2023 Pistolemojien ble borte. Først på iPhone, så på Android. Ble erstatta med en vannpistol 🔫. Sikkert for å unngå holdninger i samfunnet. Jeg merker at 🤣-emojien bare blir brukt til mobbing. Man håner andre og gjør narr. Bruker bare emojien når man ikke klarer å si noe fornuftig og svarer med 100% følelser. Derfor burde emojien bli forbudt i mine øyne. Mobbing er det nulltoleranse for i samfunnet her, og befjernelsen av emojien kan være et lite steg i riktig retning. Ps. Alle dere som tenker å skrive "🤣" i kommentarfeltet, jeg har blitt immun..... Anonymkode: befa5...01d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg bruker den ofte i snap chat for den synlig ler, tror du overtenker Anonymkode: 82cb4...127 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg bruker den ofte i snap chat for den synlig ler, tror du overtenker Anonymkode: 82cb4...127 Kan jo bruke 😂-emojien i steden? Anonymkode: befa5...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 11. desember 2023 #4 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Pistolemojien ble borte. Først på iPhone, så på Android. Ble erstatta med en vannpistol 🔫. Sikkert for å unngå holdninger i samfunnet. Jeg merker at 🤣-emojien bare blir brukt til mobbing. Man håner andre og gjør narr. Bruker bare emojien når man ikke klarer å si noe fornuftig og svarer med 100% følelser. Derfor burde emojien bli forbudt i mine øyne. Mobbing er det nulltoleranse for i samfunnet her, og befjernelsen av emojien kan være et lite steg i riktig retning. Ps. Alle dere som tenker å skrive "🤣" i kommentarfeltet, jeg har blitt immun..... Anonymkode: befa5...01d Krenkelsessamfunn. Blir for dumt, folk må da faen meg tåle en emoji. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. desember 2023 #5 Del Skrevet 11. desember 2023 En skal høre mye rart før øra detter av merker jeg.... NEI er svaret mitt 😀. Ikke skyt 🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11. desember 2023 #6 Del Skrevet 11. desember 2023 Dette overtenker du veldig TS. Det er en liten gul dings. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Del Skrevet 11. desember 2023 Folk ler av deg uansett, emoji eller ikke. Anonymkode: e67d4...80e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 11. desember 2023 #8 Del Skrevet 11. desember 2023 Aldri sett noen bruke den til mobbing. Den ler. Hjelpes. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #9 Del Skrevet 11. desember 2023 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Krenkelsessamfunn. Blir for dumt, folk må da faen meg tåle en emoji. Men tenk på våre barn. Barn er mye mindre emosjonelt intelligente enn oss som drar litt på åra. Det er uansett bare barn som bruker emoji, så jeg støtter forslaget. Anonymkode: befa5...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #10 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg har aldri sett den brukt til mobbing. Bruker den selv hvis noe er kjempemorsomt. Anonymkode: c4387...bf0 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #11 Del Skrevet 11. desember 2023 For min del kan vi godt fjerne alle. Anonymkode: 3e40b...a63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Del Skrevet 11. desember 2023 Det er mange andre som også kan brukes til å gjøre narr. Har sett facepalm, utflytende fjes og opp-ned fjes brukt til det. Og den med svettedråpe som folk tror er tåre. Anonymkode: 3e40b...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #13 Del Skrevet 11. desember 2023 Det er hva du selv legger i det, om vi fjerner den så vil noe annet ta over. Mobbing løses ikke ved forbud og påbud Anonymkode: 46687...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #14 Del Skrevet 11. desember 2023 😂=morsomt 🤣=supermorsomt Anonymkode: df7e0...5d8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #15 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😂=morsomt 🤣=supermorsomt Anonymkode: df7e0...5d8 Supermorsomt er vel uansett ting man bare opplever et par ganger i livet? Anonymkode: befa5...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #16 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Supermorsomt er vel uansett ting man bare opplever et par ganger i livet? Anonymkode: befa5...01d Det går inflasjon i ord. Det meste er "SJOKK" eller "EKSTREMT" i tabloidavisene. Super er ikke så supert lenger, det er vel mere "helt greit", tenker jeg. Anonymkode: 3e40b...a63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #17 Del Skrevet 11. desember 2023 🤣 når noe er ekstra gøy. Du er ekstremt naiv om du tror en eneste person slutter å mobbe hvis denne emojien forsvinner. Da tar de bare en annen emoji, f.eks. denne 😂 Anonymkode: 1b540...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #18 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Supermorsomt er vel uansett ting man bare opplever et par ganger i livet? Anonymkode: befa5...01d Jeg er forøvring helt enig og likte kommentaren din. Hvis noe er supermorsomt, så er det noe helt spesilelt, gjerne noe som man forteller barn og barnebarn om. Systemet med med "likes" her er jo helt håpløst forresten. Ingen ser hvem som liker hva, hva er poenget? Anonymkode: 3e40b...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #19 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er forøvring helt enig og likte kommentaren din. Hvis noe er supermorsomt, så er det noe helt spesilelt, gjerne noe som man forteller barn og barnebarn om. Systemet med med "likes" her er jo helt håpløst forresten. Ingen ser hvem som liker hva, hva er poenget? Anonymkode: 3e40b...a63 Hehe, var jeg som likte din kommentar og! Anonymkode: befa5...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #20 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg ser at den emojien nå for tiden oftest brukes av folk for å gjøre narr av noen, for å håne dem. Gjerne en hel remse med samme emoji, for virkelig å understreke "hvor lite de bryr seg". Men jeg vet ikke om det er noen hensikt å fjerne den, for da blir det bare noe annet som brukes for å gjøre narr. Anonymkode: de231...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå