AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Et par ganger nå har min FF sagt at vi snart må ta praten over hva vi definerer oss som. Og jeg som hadde det så godt akuratt slik i har det.. uff. Ja enten blir det til at han vil avslutte, men det tviler jeg på. For han er blitt mer og mer omsorgsfull og kontaktsøkende. Så da vil han ha noe mer.. og det betyr slutten for oss, for jeg ønsker ikke kjæreste og mine-dine barn med logistikk og felles økonomi. Og jeg kan ikke være FF med noen som ønsker noe mer, det synes jeg er uetisk ovenfor den andre. Og jeg kjenner jeg kvier meg skikkelig. Gruer meg til den dagen hvor det kommer til å ende med hyggen uansett hva han sier. Verdens største i-landsproblem, jeg vet. Anonymkode: cd539...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Bra du tar ansvar og ikke utnytter at han har følelser for deg og ønsker mer Anonymkode: 49dbd...617
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 Og dette deler du fordi? Anonymkode: 06aa2...448
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Ikke noe problem. Bare si at du definerer det som det det er. Ff's. Anonymkode: d8a88...5b6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 Om du kaller dere FF’s, så er dere vel enige i det i fra før? Rart at han «vil ta praten» da Anonymkode: 45ec7...1bf
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du kaller dere FF’s, så er dere vel enige i det i fra før? Rart at han «vil ta praten» da Anonymkode: 45ec7...1bf Ja vi har vært FF i 2 år. Og det var definert av oss begge. Treffes for hygge og kos, og så tilbake til egen hverdag med unger, hus, jobb og alt annet. Ts Anonymkode: cd539...2f5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Skrevet 11. desember 2023 Syns livet ditt høres stusselig ut, om dette er alt du vil ha i en person Anonymkode: 269bc...94b 2
Hegemor32 Skrevet 11. desember 2023 #8 Skrevet 11. desember 2023 Kunne det aldri blitt noe mer så bør du si det til han.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #9 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og dette deler du fordi? Anonymkode: 06aa2...448 Fordi jeg hadde lyst til å skrive dette innlegget. De aller fleste innlegg skriver jeg fordi jeg har lyst. Noe annet hadde vært rart ts Anonymkode: cd539...2f5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #10 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Et par ganger nå har min FF sagt at vi snart må ta praten over hva vi definerer oss som. Og jeg som hadde det så godt akuratt slik i har det.. uff. Ja enten blir det til at han vil avslutte, men det tviler jeg på. For han er blitt mer og mer omsorgsfull og kontaktsøkende. Så da vil han ha noe mer.. og det betyr slutten for oss, for jeg ønsker ikke kjæreste og mine-dine barn med logistikk og felles økonomi. Og jeg kan ikke være FF med noen som ønsker noe mer, det synes jeg er uetisk ovenfor den andre. Og jeg kjenner jeg kvier meg skikkelig. Gruer meg til den dagen hvor det kommer til å ende med hyggen uansett hva han sier. Verdens største i-landsproblem, jeg vet. Anonymkode: cd539...2f5 Kanskje du burde sagt dette FØR du bestemte deg for å bli fuck friends med noen som tydeligvis ikke vet om det selv. Anonymkode: a2607...a9b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Skrevet 11. desember 2023 Man tar en prat om noe, ikke over. Sånne forhold ender ofte med at en får følelser, jeg har vært der. Uansett hvor klar man har vært i starten på at det bare var sex, ofte tenker jo begge det også, men det kan jo likevel skje at den ene faller for den andre. Om han sier at han vil noe mer og du ikke vil det, så må dere bare avslutte det. Og vært sterk og stå i det. Det blir fort at den som er forelsket blir kontaktsøkende, vil heller ha litt av deg enn ingenting. Men da må du ikke utnytte det selv om du også kan savne, det er bedre at du er klar og står på det enn at du ender opp med å utnytte en som er ulykkelig forelsket i deg og håper på noe mer. Anonymkode: 0804f...128 1
AnonymBruker 42 Skrevet 11. desember 2023 #13 Skrevet 11. desember 2023 Skjønner at dette er uhyre vanskelig for deg, men som en voksen dame (går jeg ut ifra) og mor - så vil du forhåpentligvis kunne klare å komme deg over "FF`en" med litt tid. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #14 Skrevet 11. desember 2023 Hva mer tror du han egentlig vil? Er det noe mer å hente? Hvor ofte treffes dere? FF er i mitt hode akkurat det samme som en kjærest- men særboere. Hva er egentlig forskjellen? Ingen kjærester trenger å ha felles økonomi så lenge man er særboere. Anonymkode: 18183...30c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #15 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mer tror du han egentlig vil? Er det noe mer å hente? Hvor ofte treffes dere? FF er i mitt hode akkurat det samme som en kjærest- men særboere. Hva er egentlig forskjellen? Ingen kjærester trenger å ha felles økonomi så lenge man er særboere. Anonymkode: 18183...30c Er forskjellen på en kjæreste og en venn/kollega/nabo kun at du ligger med kjæresten din? Ellers er du nøyaktig like knyttet til alle mennesker rundt deg som din kjære, dere er like sjelevenner alle sammen? En kjæreste er ofte mye dypere enn en pulevenn.. Man kan være kåt på noen uten at de er ditt livs store kjærlighet. En kjæreste er enormt mye mer enn en pulevenn. For eksempel tenker man ikke faen han er forelsket når det er kjæresten som sier det. Anonymkode: 0804f...128 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #16 Skrevet 11. desember 2023 Her gjelder det å respektere det han føler og være ærlig med hva du ikke føler. Avslutt på en ryddig måte for å hindre at noen blir såret enda mer enn nødvendig Anonymkode: af1d0...fb8 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #17 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man tar en prat om noe, ikke over. Sånne forhold ender ofte med at en får følelser, jeg har vært der. Uansett hvor klar man har vært i starten på at det bare var sex, ofte tenker jo begge det også, men det kan jo likevel skje at den ene faller for den andre. Om han sier at han vil noe mer og du ikke vil det, så må dere bare avslutte det. Og vært sterk og stå i det. Det blir fort at den som er forelsket blir kontaktsøkende, vil heller ha litt av deg enn ingenting. Men da må du ikke utnytte det selv om du også kan savne, det er bedre at du er klar og står på det enn at du ender opp med å utnytte en som er ulykkelig forelsket i deg og håper på noe mer. Anonymkode: 0804f...128 Helt sant! Det heter jo om noe, ikke over. 😄 min feil der. Takk for rettelsen. Og takk for gode råd om å stå i det, hvis det blir "brudd". For savnet etter intimitet og kos vil komme. Man blir jo glad i en person man treffer gjevnlig over et par år. Ts Anonymkode: cd539...2f5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #18 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Helt sant! Det heter jo om noe, ikke over. 😄 min feil der. Takk for rettelsen. Og takk for gode råd om å stå i det, hvis det blir "brudd". For savnet etter intimitet og kos vil komme. Man blir jo glad i en person man treffer gjevnlig over et par år. Ts Anonymkode: cd539...2f5 Særboere er helt uaktuelt? Anonymkode: d916f...83b
Blåtrå Skrevet 12. desember 2023 #19 Skrevet 12. desember 2023 Dere trenger da ikke flytte sammen? Vær særboere og kjærester og nyt livet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #20 Skrevet 12. desember 2023 Muligens møtt en annen og mer "på" med deg for å skjule det. Anonymkode: 17d6c...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå