AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Håper det er noen her med gode råd å dele Jeg synes det er vanskelig å gjøre endring å starte med noe nytt, noe annet enn Tinder for å treffe folk. Jeg som mann har ikke all verdens hell på tinder selv om jeg likevel får noen dater innimellom. Sosiale situasjoner fikser jeg godt, utadvendt, godt likt, normalt utseende, høy, bra utdanning, bra jobb. På papiret ganske bra. Det til tross gir jo ikke flere matcher/dates på apper og jeg får ikke de matchene jeg egentlig ønsker, så har innsett at endring må til. Vekk fra tinder, men kan selvsagt ha en bruker der i tillegg. Skal jeg få dame må jeg gjøre noe jeg ikke gjør i dag. Ut i den virkelige verden å treffe folk, kanskje starte med å lære noe nytt, det må være arenaer hvor det er kvinner og man blir kjent naturlig. Men hva? Er Crossfit bra? Frivillighetsarbeid, røde kors, og den slags har jeg ingen interesse av. Har bare innsett at ting ikke ordner seg selv, at skal jeg finne kjærligheten må jeg jobbe for det Hilsen ung herre tidlig i 30 årene som synes det å gå ut av komfortsona, starte med noe nytt, er krevende og utfordrende. Har noen gode historier der man gjorde aktive grep utenfor nettdating også bare falt ting på plass, så del gjerne! Anonymkode: 6ee7f...915 2 1
norw Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Hvorfor ikke Tinder? Du gjør det i hvert fall ikke enklere for deg selv om du dropper de mest opplagte arenaene.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 Hei, jeg er kvinne da, tidlig i tredveårene selv. Kan kjenne meg veldig igjen i det du skriver. Jeg er vel det som ansees som pen osv. men har ikke så mange arenaer å treffe folk på jeg heller, så ikke rart man er singel da. har nydelig vært på Tinder selv, for andre gang. Og jeg må si, virker som folk der inne kun ønsker å ligge. De kan gjerne skrive noe annet, men det er vel en ligge app ja. Jeg vet ikke hvilke råd jeg skal komme med. Kansje vi bare burde bli flinkere til å tørre p gjøre ting aleine? I dont know Anonymkode: 52348...a32
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Møtte min mann på match for 8,5 år siden, vi har 3 barn og er gift👍 Anonymkode: ebc27...cec
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 Du må være et sted du omgås damer. Crossfit er nok en god ide. Bare ikke begynn å sjekke opp damer første uka. Anonymkode: 923b8...d9b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 Finnes utrolig masse kule arrangementer rundt om kring. Jeg var på juledekor samling på samfunnshuset og der var det mange som ble kjent med hverandre Anonymkode: 91cb2...7ff 1
Grüner Skrevet 11. desember 2023 #7 Skrevet 11. desember 2023 Bort fra Tinder og trynefaktor og ut i den virkelige verden for å finne en kjæreste, heier jeg på. Men vet ikke om å begynne med CrossFit for å få seg dame er den beste det beste ideen. Hvis du liker å trene og har lyst til å prøve crossfit, kan du melde deg på det, men jeg ville ikke ha meldt meg på CrossFit først og fremst for å få dame. Da ville jeg ha valgt en annen hobby som innbyr til bredere sosial kontakt som DNT e.l. 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Skrevet 11. desember 2023 Grüner skrev (6 minutter siden): Bort fra Tinder og trynefaktor og ut i den virkelige verden for å finne en kjæreste, heier jeg på. Men vet ikke om å begynne med CrossFit for å få seg dame er den beste det beste ideen. Hvis du liker å trene og har lyst til å prøve crossfit, kan du melde deg på det, men jeg ville ikke ha meldt meg på CrossFit først og fremst for å få dame. Da ville jeg ha valgt en annen hobby som innbyr til bredere sosial kontakt som DNT e.l. Trening er viktig uansett. Hjelper på damer. Anonymkode: 923b8...d9b
Grüner Skrevet 11. desember 2023 #9 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trening er viktig uansett. Hjelper på damer. Anonymkode: 923b8...d9b Ja, men det er ikke alle som liker å bli sjekket opp PÅ trening. 1 3
Fjellmannover190 Skrevet 11. desember 2023 #10 Skrevet 11. desember 2023 Du trenger mengdetrening! Begynn å prate med alle du møter, møt blikk, smil, oppsøk og ikke vær redd for å bli avvist. Damer synes det oftest er veldig hyggelig! Det kommer på plass etterhvert og blir naturlig å ta neste steg! 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #11 Skrevet 11. desember 2023 Har ingen historier, for sitter i saksa selv foreløpig. Men svarer for å ønske deg lykke til! 😊 Det vil kanskje komme pinlige stunder, tunge stunder, men håper du opplever nok av koselige, fine, spicy til at det jevnt over blir en fin opplevelse. Anonymkode: 17f25...358
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Skrevet 11. desember 2023 Undersøk nettverket ditt. Er det en uslepen diamant der Anonymkode: 26374...286 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #13 Skrevet 11. desember 2023 Gjør noe sosialt hver uke. Med venner, men be de invitere med noen i sitt nettverk. Trenger ikke være noen single, men for å utvide ditt eget nettverk. Inviter til middagsselskap. Vær åpen for verden og vis det. Vær nysgjerrig på de du møter og lytt ordentlig til dem, tenk at du skal lære noe nytt av alle mennesker du møter. Anbefaler deg å komme i førforelska tilstand. Da blir du åpen for å møte noen. Anonymkode: b6229...069 2
Kjempehard Skrevet 11. desember 2023 #14 Skrevet 11. desember 2023 Er jo 40 000 ganger lettere å dra damer uten tinder. Tenk deg alle hundre likes de får hver dag, og de sveiper jo left på 99 % av dem. så kommer du opp til dama, ser a rett i øya, og ber a med ut på date. Hvem tror du har mer sjans? de 1000 som liker henne på Tinder eller deg? Du får teste kjemi, humor, blikk, lukt alt som ikke finnes på Tinder. Jeg takker gud for Tinder for nå er det såååå lett å hooke opp med damer. De får jo nærmest sjokk om man sjekker dem opp i det virkelige livet. 2 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 12. desember 2023 #15 Skrevet 12. desember 2023 Happen er bedre. Møtt flere fine menn. Han jeg dater nå er forhåpentligvis den siste😇
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #16 Skrevet 12. desember 2023 norw skrev (12 timer siden): Hvorfor ikke Tinder? Du gjør det i hvert fall ikke enklere for deg selv om du dropper de mest opplagte arenaene. Syntes det der er så merkelig. Selv har jeg aldri hatt Tinder eller lignende. Jeg dager som aldri før. Dvs nå har jeg kjæreste, men har datet og kost meg en hel del. Ser på de få kompisene mine som fortsatt bruker Tinder, de hooker opp med damer for sex en og annen gang, ellers er det absolutt null kjærestemateriale der. De er like single som når de tok sitt første sveip. Anonymkode: 20102...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #17 Skrevet 12. desember 2023 Kjempehard skrev (9 timer siden): Er jo 40 000 ganger lettere å dra damer uten tinder. Jeg takker gud for Tinder for nå er det såååå lett å hooke opp med damer. De får jo nærmest sjokk om man sjekker dem opp i det virkelige livet. Må si meg enig. Å møte damer, date osv er virkelig ikke vanskelig. Som du sier, mange damer virker sjokket over å bli «sjekket opp» i den virkelige verden. Sjokket på en positiv måte. Anonymkode: 20102...ba1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #18 Skrevet 12. desember 2023 Grüner skrev (11 timer siden): Ja, men det er ikke alle som liker å bli sjekket opp PÅ trening. På trening er kanskje den siste arena jeg ville forsøkt å sjekke opp en dame. Det er no go. Værre en å skulle sjekke opp noen på venteværelset hos legen. Anonymkode: 20102...ba1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #19 Skrevet 12. desember 2023 Man drar i sosiale settinger, partys osv hvor jenter i 18-28års alderen befinner seg. 4 minutter siden, AnonymBruker said: På trening er kanskje den siste arena jeg ville forsøkt å sjekke opp en dame. Det er no go. Værre en å skulle sjekke opp noen på venteværelset hos legen. Anonymkode: 20102...ba1 Det funker fint om du ser bra ut. Funker dårlig om du er stygg. Anonymkode: 919bb...6c0 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #20 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Må si meg enig. Å møte damer, date osv er virkelig ikke vanskelig. Som du sier, mange damer virker sjokket over å bli «sjekket opp» i den virkelige verden. Sjokket på en positiv måte. Anonymkode: 20102...ba1 Ja, jeg skjønner ikke det der. I følge en kompis av meg får jeg så mange blikk når jeg er ute, menn snur seg visst etter meg hele tida. Men jeg har aldri blitt sjekka opp 😄 Jeg er så lei Tinder og lignende jeg og, men det er utrolig vanskelig å finne noen utenom. Jeg spiller golf og følger med på fotball (både på stadion og på fotballpub), men jeg "får" være i fred 😛 Jeg har såklart prøvd å ta litt kontakt med menn selv og, men har foreløpig resultert i at jeg har brukt timer av kvelder på opptatte menn som bare er ute uten samboer/kona 😄 Anonymkode: 56b74...053 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå