AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Hei, har en pære som har sluttet å funke og 3 andre som funker (tak lampe med led lys tror jeg? Usikker) i det siste har det kommet et sterkt lys inni melllm, det blinker hardt også er det borte - begynner å uroe meg for barn når jeg er utendørs hjemme. Noe jeg burde se/gjøre? Anonymkode: 278a3...887
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, har en pære som har sluttet å funke og 3 andre som funker (tak lampe med led lys tror jeg? Usikker) i det siste har det kommet et sterkt lys inni melllm, det blinker hardt også er det borte - begynner å uroe meg for barn når jeg er utendørs hjemme. Noe jeg burde se/gjøre? Anonymkode: 278a3...887 Bytt ut den pæren som har sluttet å virke, så vil det kanskje ordne seg Det at det blinker i den ene (eller flere) av pærene kan vel tyde på at det er flere pærer som snart vil slutte å lyse. De fire sokkelene har nok felles kobling, og når den ene pæren går blir det økt belastning på de andre tre, noe som igjen forkorter levetiden på de andre pærene. Anonymkode: 581a7...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå