AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Hei:) Føler veldig på kvalme både kveld og morgen men mest kveld.. er 9-10dpo litt usikker der men tror 10. er det en ting og få kvalme så tidlig? Anonymkode: 09d45...548
Gjest Chicchi Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Jeg fikk det med andremann. Var kvalm i flere dager før jeg tok en gravidtest, som jeg tok ca to uker etter forventet mens. Våget ikke å håpe at jeg faktisk var gravid, men den kvalmen var jo et lite tegn Var en av de uheldige som var kvalm i hele første trimester og langt uti andre (behøver ikke skje med deg altså)
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 Chicchi skrev (3 timer siden): Jeg fikk det med andremann. Var kvalm i flere dager før jeg tok en gravidtest, som jeg tok ca to uker etter forventet mens. Våget ikke å håpe at jeg faktisk var gravid, men den kvalmen var jo et lite tegn Var en av de uheldige som var kvalm i hele første trimester og langt uti andre (behøver ikke skje med deg altså) Jeg har egentlig et lite håp at denne kvalmen betyr positiv Anonymkode: 09d45...548
Gjest Chicchi Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har egentlig et lite håp at denne kvalmen betyr positiv Anonymkode: 09d45...548 I så fall ønsker jeg deg lykke til og håper på to streker ❤️
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 Jeg er 9-10 DPO nå selv og kjenner på alle slags symptomer. Begynte feks å gråte på jobb i dag fordi Ole Paus er død, småuggen, endret luktesans. Men skal sies at jeg har en på 17 mnd som sover veldig dårlig, så er en god dose søvnmangel med i bildet her også. Anonymkode: febb8...c6c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 Jeg blir alltid kvalm 10dpo når jeg er gravid. Vært gravid 5 ganger, slår aldri feil Anonymkode: ce968...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå