Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Føler veldig på kvalme både kveld og morgen men mest kveld.. er 9-10dpo litt usikker der men tror 10. er det en ting og få kvalme så tidlig?

Anonymkode: 09d45...548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det med andremann. Var kvalm i flere dager før jeg tok en gravidtest, som jeg tok ca to uker etter forventet mens. Våget ikke å håpe at jeg faktisk var gravid, men den kvalmen var jo et lite tegn :)  Var en av de uheldige som var kvalm i hele første trimester og langt uti andre (behøver ikke skje med deg altså)

Skrevet
Chicchi skrev (3 timer siden):

Jeg fikk det med andremann. Var kvalm i flere dager før jeg tok en gravidtest, som jeg tok ca to uker etter forventet mens. Våget ikke å håpe at jeg faktisk var gravid, men den kvalmen var jo et lite tegn :)  Var en av de uheldige som var kvalm i hele første trimester og langt uti andre (behøver ikke skje med deg altså)

Jeg har egentlig et lite håp at denne kvalmen betyr positiv :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har egentlig et lite håp at denne kvalmen betyr positiv :)

I så fall ønsker jeg deg lykke til og håper på to streker ❤️ 

Skrevet

Jeg er 9-10 DPO nå selv og kjenner på alle slags symptomer. Begynte feks å gråte på jobb i dag fordi Ole Paus er død, småuggen, endret luktesans. Men skal sies at jeg har en på 17 mnd som sover veldig dårlig, så er en god dose søvnmangel med i bildet her også. 

Anonymkode: febb8...c6c

Skrevet

Jeg blir alltid kvalm 10dpo når jeg er gravid. Vært gravid 5 ganger, slår aldri feil

Anonymkode: ce968...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...