Ullvott Skrevet 12. desember 2023 #21 Del Skrevet 12. desember 2023 Her er det viktig å ha dokumentasjon på alt. Dere purrer skriftlig slik det vises til høyere opp her. Neste gang leietakeren ikke betaler forbereder dere utkastelse. https://www.politiet.no/tjenester/namsmann-og-forliksrad/utkastelse/begjare/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 12. desember 2023 #22 Del Skrevet 12. desember 2023 Ved å bruke en forvalter med oppgjørsgaranti, som sørger for at jeg har pengene mine på forfall uansett og tar seg av innkreving, og evt. juridiske med utkastelse etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. desember 2023 #23 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men da må jo nesten personen søke om hjelp til husleien. Mest sannsynlig så er dette en person som bruker penger på annet enn husleien, og da får han ikke penger av Nav. TS må sette hardt mot hardt. Anonymkode: 9d778...111 Nå vet vi jo ikke hele historien bak hvorfor husleien betales, men jeg er helt enig i at det nok er mye som må ordnes opp i her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå