Shaloow Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Foreldrene mine ble ganske slått ut av feber og kaldsvetting for 3 uker siden ca, jeg ble ikke så dårlig. Merka jeg brygget på noe og fikk den klassiske hodepinen bak øynene når jeg bevegde på dem, men det ga seg med det etter 2 dager. Så fikk jeg forkjølelsessymptomer en ukes tid etterpå med ekstremt snørrete nese og mye nysing, men gikk over omtrent samme dag. Vært ok siden det, men siste 3-4 dagene har både jeg og foreldrene mine slitt litt med magen. Idag våknet jeg også ekstremt snørrete og nøys fælt men gikk over det også (samme som sist). Føler også nå at jeg har den forkjølelsesfølelsen uten egt å ha no særlig symptomer. Kun litt løsere mage og oftere på do, samt mamma får litt kvalme i ny og ned. Både jeg og mamma har litt sånn "sug-følelse" i mellomgulvet. Og jeg bli fortere anpusten når jeg går tur med hunden. Er det her noe noen andre har opplevd? Vet det er mye som går, men det her kommer og går siste 3 ukene så er litt merkelig. Jeg er ikke allergisk mot noe om vinteren heller.
PITTY Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Ja, god jul. Tok nylig fjerde vaksinedose og fikk forsyne meg denne dritten igjen likevel. Feber, ingen matlyst. Klarte ikke å holde øya oppe på 2,5 døgn, sov nesten uavbrutt. Med leddsmerter og hodepine så var koronaen komplett..
Shaloow Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2023 PITTY skrev (29 minutter siden): Ja, god jul. Tok nylig fjerde vaksinedose og fikk forsyne meg denne dritten igjen likevel. Feber, ingen matlyst. Klarte ikke å holde øya oppe på 2,5 døgn, sov nesten uavbrutt. Med leddsmerter og hodepine så var koronaen komplett.. Uff, håper du blir bra igjen før jula! Slet du også med magen? Eller av og på symptomer?
PITTY Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 (endret) Oppe og går igjen jeg nå, dette var for 14 dager siden. Magen var ikke særlig problematisk. Tom var den riktignok, siden jeg ikke hadde matlyst🥶 Men du må jo teste deg for å finne ut av dette du sliter med, du er vel med på den? Endret 11. desember 2023 av PITTY
Tunique Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 Hatt covid 1 gang i 2022. Det var som en vanlig forkjølelse for meg. (Uvaksinert)
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 Jeg har ligger strak siden fredag. Vond hals og sliten kropp onsdag, torsdag og så utviklet det seg. Muskelsmerter, hodepine, rennende nese og øyne, tette/knitrende ører, tungpust, lyssensitiv og i dag: + hoste. Deilig 👌🏻 Anonymkode: 312fc...56a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Skrevet 11. desember 2023 Første gang jeg fikk covid før jeg var vaksinert var jeg syk i omtrent 6 uker. Det begynte med magesymptomer, så gikk det over i tungpust/hosting/utmattelse, også fikk jeg svak feber som kom og gikk litt ettersom. Men ble helt frisk til slutt heldigvis. Anonymkode: 07851...19c
Shaloow Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2023 PITTY skrev (2 timer siden): Oppe og går igjen jeg nå, dette var for 14 dager siden. Magen var ikke særlig problematisk. Tom var den riktignok, siden jeg ikke hadde matlyst🥶 Men du må jo teste deg for å finne ut av dette du sliter med, du er vel med på den? Jeg fikk ikke legetime før 20, da de hadde avbestilling. Har ikke noen store plager nå, det er bare litt mageplager på morgenen..samt veldig snørrete nese som kommer og går. Merkelige greier, men regner med at jeg får svar på det til uka så går nok fint.
Shaloow Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Første gang jeg fikk covid før jeg var vaksinert var jeg syk i omtrent 6 uker. Det begynte med magesymptomer, så gikk det over i tungpust/hosting/utmattelse, også fikk jeg svak feber som kom og gikk litt ettersom. Men ble helt frisk til slutt heldigvis. Anonymkode: 07851...19c Det var lignende her. Vi hadde Delta varianten i 2020, og hadde de første 6-7 dagene de vanlige men litt verre influensasymptomene. Uke nr 2 slet vi med ekstremt muskelsvakhet og indre uro, samt fortsatt hoste. Tok vel 2 uker til før vi ble helt bra. Så tok mellpm 1-3 måneder før vi var helt tilbake til normalen. Det hang skikkelig lenge i kroppen. Endret 11. desember 2023 av Shaloow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå