AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Del Skrevet 11. desember 2023 Trodde jeg opplevde festeblødning i går, 1 dag etter IKM. Kan også ha vært 14 dpo i går. I dag våknet jeg at jeg blødde, så tenkte mensen kom. Legger ved bilde av bindet. Mer vannete blod. Veldig vondt i korsryggen og hodet. Tok en test nå, synes jeg skimter noe? Eller ser jeg feil? Alle de andre har vært blenda! Anonymkode: 9d08a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Del Skrevet 11. desember 2023 Ser «noe» her. Test igjen om par dager? ❤️ Anonymkode: e566a...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser «noe» her. Test igjen om par dager? ❤️ Anonymkode: e566a...3e5 Synes også det Samboeren min også til og med ❤️ Prøver igjen om et par dager Anonymkode: 9d08a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Del Skrevet 11. desember 2023 Lykke til test igjen på morgenurinen om et par dager Anonymkode: c2ace...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes også det Samboeren min også til og med ❤️ Prøver igjen om et par dager Anonymkode: 9d08a...c8c Masse lykke til 🌟 Anonymkode: e566a...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lykke til test igjen på morgenurinen om et par dager Anonymkode: c2ace...fbd Takk, spennende og litt «skummelt». Orker ikke å bli mer skuffet Anonymkode: 9d08a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg ser ingenting. Anonymkode: 72801...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk, spennende og litt «skummelt». Orker ikke å bli mer skuffet Anonymkode: 9d08a...c8c Det er litt risky og teste så tidlig siden noen opplever kjemisk. Jeg ville iallfall aldri brukt tidlig testene de med 10mlU/ml følsomhet fordi de slår ut hele tiden selv om det ikke blir noen baby utav det. Så ville nok ha testet med vanlige tester. De er bra de fra Babyplan har bare gode erfaring med de. Så hvis du har en clearblue digital med ukeindikator liggende så kan du ta den på samme urin i et beger den morgenen du endelig får tydelig strek ❤️ Anonymkode: c2ace...fbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #9 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er litt risky og teste så tidlig siden noen opplever kjemisk. Jeg ville iallfall aldri brukt tidlig testene de med 10mlU/ml følsomhet fordi de slår ut hele tiden selv om det ikke blir noen baby utav det. Så ville nok ha testet med vanlige tester. De er bra de fra Babyplan har bare gode erfaring med de. Så hvis du har en clearblue digital med ukeindikator liggende så kan du ta den på samme urin i et beger den morgenen du endelig får tydelig strek ❤️ Anonymkode: c2ace...fbd Takk for tips. Har kun fått blenda på disse testene, senest i går. Kjøper evt en vanlig test og CB digital å tester om 2-3 dager. Håper det blir noe ❤️ Anonymkode: 9d08a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #10 Del Skrevet 11. desember 2023 Kan ikke se noe der, men kan være for tidlig. Ville ventet til i morgen eller en dag til 👍 Anonymkode: ed94a...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #11 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan ikke se noe der, men kan være for tidlig. Ville ventet til i morgen eller en dag til 👍 Anonymkode: ed94a...44e Redigerte litt. Ser du noe nå? Anonymkode: 9d08a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #12 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Redigerte litt. Ser du noe nå? Anonymkode: 9d08a...c8c Kan skimte en skygge der nå ja 👍 Krysser fingrene for at det er en strek som popper frem der i morgen 🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: ed94a...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #13 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan skimte en skygge der nå ja 👍 Krysser fingrene for at det er en strek som popper frem der i morgen 🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: ed94a...44e Har ingen her nå, men får kjøpe i morgen og evt ta onsdag. Om jeg ikke begynner å blø skikkelig. Nå er det mer spotting og utvannet blod kun når jeg tørker meg. Merkelig…. takk Anonymkode: 9d08a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #14 Del Skrevet 11. desember 2023 Festeblødning er jo noen dager etter eggløsning.. Men før mens er det jo håp Anonymkode: 989b8...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #15 Del Skrevet 11. desember 2023 Det trenger ikke være festeblødning en gang. Dersom man er gravid kan man småblø litt pga skjøre slimhinner etc. Festebløding er i utgangspunktet ganske skjelden. Andre småblødning er derimot veldig vanlig både så tidlig i svangerskapet og de neste ukene fremover. Ta en på onsdag du så får su nok klart svar Anonymkode: ed94a...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #16 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg ville forberedt meg på kjemisk for å unngå for mye skuffelse. Men jeg håper jo med deg at det er en vellykket graviditet. Anonymkode: d78cc...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #17 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville forberedt meg på kjemisk for å unngå for mye skuffelse. Men jeg håper jo med deg at det er en vellykket graviditet. Anonymkode: d78cc...221 Ja, det er det jeg tenker også… Anonymkode: 9d08a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 12. desember 2023 #18 Del Skrevet 12. desember 2023 Om du fikk festeblødning i går før du ikke positive test før 3-6 dager etter. Men 14 dpo er for seint med fest blødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #19 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg hadde en slags blødning over to dager forrige gang jeg ble gravid, 12 og 13 dpo. Veldig lys rosa og noe brunt, kun ved dobesøk. Dette var første gang jeg hadde opplevd (har 3 andre graviditeter bak meg) og husker jeg tenkte kanskje det var festeblødning. Testet positiv 14 dpo, men det endte dessverre i SA. Jeg var ganske sikker på eggløsning den gangen og følte noe var rart hele tiden. Er du sikker på når du hadde eggløsning? Bare et par dager kan utgjøre stor forskjell... Anonymkode: 12f54...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #20 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde en slags blødning over to dager forrige gang jeg ble gravid, 12 og 13 dpo. Veldig lys rosa og noe brunt, kun ved dobesøk. Dette var første gang jeg hadde opplevd (har 3 andre graviditeter bak meg) og husker jeg tenkte kanskje det var festeblødning. Testet positiv 14 dpo, men det endte dessverre i SA. Jeg var ganske sikker på eggløsning den gangen og følte noe var rart hele tiden. Er du sikker på når du hadde eggløsning? Bare et par dager kan utgjøre stor forskjell... Anonymkode: 12f54...f2b Skjønner. Tester ikke etter EL, så vet ikke med 100% sikkerthet. Har nesten alltid 28 dagers syklus. Sjeldent noe annet. Anonymkode: 9d08a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå