Gå til innhold

Hvordan vet jeg om det er bare ufarlig tidlig mensen eller blodig utflod til bekymring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte plutselig å få blodig utflod to uker etter forrige mens? Ser liksom ikke ut som mensen, noen dager oransje, rosa, brun eller lilla utflod? Føler ikke jeg kan dra til gynekolog for det, hvordan skal jeg vite om det er vanlig mensen som kom for tidlig, eller «blodig utflod» som er farlig?? Skjønner ikke!! Har i noen uker før kjent at det klør litt og er sårt/ubehag når jeg har sex, men lenge siden jeg har klødd eller hatt sex nå, så vet ikke om jeg har andre symptomer enn tidlig mensen? Hvordan vet man om det er mensen eller noe farlig?? (Testet negativt for klamydia og gonore) er bare 21, er ikke det uvanlig å gå til gynekolog bare for litt blod?

Anonymkode: 1db88...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Det vanligste er vel at det har med p-pillebruk å gjøre. Noen blør littegrann ved eggløsning.

Anonymkode: 34fdf...bc8

Skrevet

Hvor gammel er du? Og hvilken prevansjon bruker du?

Anonymkode: b7a31...6c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor gammel er du? Og hvilken prevansjon bruker du?

Anonymkode: b7a31...6c7

P-piller (yasmin)

Skrevet

Et råd jeg fikk at gynekolog en gang er å gi det en 3 måneders-periode for å se det an. Skjer det èn gang så er det nok bare tilfeldig men dersom uregelmessigheten blir et mønster bør det skjekkes. Så kanskje det kan være noe å tenke på? Ellers er det jo bare å gå til legen og få det undersøkt. 

Anonymkode: 08feb...a81

• Liker 1
Skrevet

Har hatt litt brunlig utflod i over en uke nå, skjønner ingenting??

Skrevet

Jeg fikk sånne symptomer da et par cyster på eggstokkene hadde vokst seg altfor store. De måtte opereres vekk, men var ellers helt harmløse.

Anonymkode: c7e3b...18e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 0.33):

Jeg fikk sånne symptomer da et par cyster på eggstokkene hadde vokst seg altfor store. De måtte opereres vekk, men var ellers helt harmløse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 0.33):

Æææææææææ!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...