Isild Skrevet 3. september 2022 #1941 Del Skrevet 3. september 2022 Tiarella skrev (3 minutter siden): Hun så helt utrolig «dratt» og sliten ut på det intervjuet. Ikke noe glød eller glede. La merke til det samme. Hun virket "avslått". Gløden var ikke der. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. september 2022 #1942 Del Skrevet 3. september 2022 Isild skrev (12 minutter siden): https://www.nrk.no/kultur/durek-verrett_-_-jeg-er-en-hybrid-av-reptil-og-andromeda-1.15676780 Han tilhører en klynge av vesener som har kommet til jorden for å skape strukturer som gir mennesker frigjøring. 👽 Jaja.. 🤯 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 3. september 2022 #1943 Del Skrevet 3. september 2022 Isild skrev (2 timer siden): Absolutt. Men virker litt merkelig at hun i utgangspunktet begynte å lytte til den mannen. Han fremstår helt virkelighetsfjern og pr-kåt. Man kan si det samme når det gjelder sektledere og narsissister i forhold. Det er gjerne ingen andre enn de som har blitt hjernevasket som forstår at det går an å bli hjernevasket av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. september 2022 #1944 Del Skrevet 3. september 2022 Ramona1970 skrev (4 minutter siden): Man kan si det samme når det gjelder sektledere og narsissister i forhold. Det er gjerne ingen andre enn de som har blitt hjernevasket som forstår at det går an å bli hjernevasket av dem. Tror nok at Märthas ønske om å være åndelig har mye å si for at hun involverte seg med denne selverklærte øglen. Ønsket om å være spesiell og ikke et kjedelig menneske som oss andre, nesten som en gudeskikkelse skinner jo igjennom. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 3. september 2022 #1945 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) "It's that in America she's known as Princess Märtha, and that's what people wanna hear, in America." https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/durek-verrett-om-kongen-jeg-stoler-pa-hva-han-sier/15065853/ Så det er ikke det at han vil ha frem at hun er prinsesse nei. Ok, greit å få det oppklart Endret 3. september 2022 av Ramona1970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. september 2022 #1946 Del Skrevet 3. september 2022 Ramona1970 skrev (6 minutter siden): "It's that in America she's known as Princess Märtha, and that's what people wanna hear, in America." https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/durek-verrett-om-kongen-jeg-stoler-pa-hva-han-sier/15065853/ Så det er ikke det at han vil ha frem at hun er prinsesse nei. Ok, greit å få det oppklart. Det Norske kongehuset finnes ikke kjent i USA, men Martha fikk nok litt spalteplass på kjendissider der da hun ble avbildet med Dureks venninne Gwyneth Paltrow. Europeisk monarki er helt fjernt for amerikanere. Med unntak av kanskje det Britiske. Mest pga Diana og nå Meghan og Harry. Kjendiseri og skandaler. At de to sammen forsøkte å dra "prinsessen og sjamanen"-show vet vi jo. Og det er nok fordi en slik "Disney-ish" tittel fenger. Dette var de to om å forsøke å utnytte/benytte. "Tullevideoene" hvor han later som om noen angriper henne er også rimelig sentrert rundt at hun er prinsesse. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. september 2022 #1947 Del Skrevet 3. september 2022 Trodde han var reptil.. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. september 2022 #1948 Del Skrevet 3. september 2022 AnnePåLande skrev (48 minutter siden): Tror nok at Märthas ønske om å være åndelig har mye å si for at hun involverte seg med denne selverklærte øglen. Ønsket om å være spesiell og ikke et kjedelig menneske som oss andre, nesten som en gudeskikkelse skinner jo igjennom. Ja det tror jeg og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 3. september 2022 #1949 Del Skrevet 3. september 2022 AnnePåLande skrev (48 minutter siden): Trodde han var reptil.. Det har han faktisk IKKE sagt. Dette er en tulleoverskrift fra Haugalandet Nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. september 2022 #1950 Del Skrevet 3. september 2022 Alternativ D: Kvakksalver. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 3. september 2022 #1951 Del Skrevet 3. september 2022 Det intervjuet han har gjort nå med TV 2 burde han ikke gjort for han ødelegger bare mer og mer for seg selv. Herregud så mye tull han kommer med og rart at Martha ikke blir flau. Skjønner ikke at hun kan forsvare han. Men nå vil det sikkert komme mye kritikk mot han og da drar han garanter rasismekortet igjen 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. september 2022 #1952 Del Skrevet 3. september 2022 baremeg skrev (2 minutter siden): Det intervjuet han har gjort nå med TV 2 burde han ikke gjort for han ødelegger bare mer og mer for seg selv. Herregud så mye tull han kommer med og rart at Martha ikke blir flau. Skjønner ikke at hun kan forsvare han. Men nå vil det sikkert komme mye kritikk mot han og da drar han garanter rasismekortet igjen Enig. Han er arrogant og prøver å manipulere samt endre narrativet. Passiv aggressiv og frekk! 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 3. september 2022 #1953 Del Skrevet 3. september 2022 De gjorde begge en elendig figur i det intervjuet! Sure og kverulerende. Helt koko! 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. september 2022 #1954 Del Skrevet 3. september 2022 Hummingbird2 skrev (1 minutt siden): De gjorde begge en elendig figur i det intervjuet! Sure og kverulerende. Helt koko! Ser ut som begge har behov for medietrening. Må være flaut for familien.. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3. september 2022 #1955 Del Skrevet 3. september 2022 Hummingbird2 skrev (2 minutter siden): De gjorde begge en elendig figur i det intervjuet! Sure og kverulerende. Helt koko! Så enig, jeg sitter😳 bare. Dette gjorde ting mye verre, og så skuffet jeg er over Martha😢 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. september 2022 #1956 Del Skrevet 3. september 2022 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Så enig, jeg sitter😳 bare. Dette gjorde ting mye verre, og så skuffet jeg er over Martha😢 Hun er langt nedi kaninhullet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 3. september 2022 #1957 Del Skrevet 3. september 2022 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Så enig, jeg sitter😳 bare. Dette gjorde ting mye verre, og så skuffet jeg er over Martha😢 Helt enig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 3. september 2022 #1958 Del Skrevet 3. september 2022 Det er så fryktelig langt mellom det å bruke meditasjon og yoga, og å påstå at man er reptil.. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 3. september 2022 #1959 Del Skrevet 3. september 2022 For noen neper. Durek og Martha. Martha tror jeg er hjernevasket. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 3. september 2022 #1960 Del Skrevet 3. september 2022 Ginny skrev (2 minutter siden): Det er så fryktelig langt mellom det å bruke meditasjon og yoga, og å påstå at man er reptil.. Nettopp, de tillegger meningsmotstanderne holdninger de ikke har, både meditasjon og yoga er jo medisinsk helt legitimt. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå