Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
MissLucy skrev (3 timer siden):

Prøvde bare å svare på spørsmålet ditt. Trodde du spurte fordi du lurte på det på det. Tydeligvis ikke.

Hvilket spørsmål stilte jeg? 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Hvilket spørsmål stilte jeg? 

Finn noen andre å kverulere med. Jeg har andre planer for kvelden.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

:roll: 

Endret av pøbelsara
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
MissLucy skrev (3 timer siden):

Finn noen andre å kverulere med. Jeg har andre planer for kvelden.

Ja, for det er jeg som kverulerer…

Men dette er jo standard når man faktisk tar feil omkring noe her, men ikke kan innrømme det. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
pøbelsara skrev (2 timer siden):

Hva himler du med øynene av? Selv kan du slenge ut av deg at jeg er i en blodtåke.  Så jævlig utidig måte å snakke til folk på i en diskusjon. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Tru om Mr Verret har sjølvironi?  Jamfør Hallovenn bekledninga. Må trekke kommentaren eg trudde han var  klovn

Endret av oss-to
  • Liker 2
Skrevet
pøbelsara skrev (2 timer siden):

Jeg mener å huske at du ønsket saklig debatt? Er dette et godt bidrag i så måte?

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

.

Endret av Honey Dew
Skrevet
oss-to skrev (12 timer siden):

Tru om Mr Verret har sjølvironi?  Jamfør Hallovenn bekledninga. Må trekke kommentaren eg trudde han var  klovn

Litt usikker på om han har sjølironi, egentlig 😅 Hva var det han var? Joker?

• Liker 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (10 minutter siden):

Litt usikker på om han har sjølironi, egentlig 😅 Hva var det han var? Joker?

Jepp, men han har det klovnepreget året rundt 😁

• Liker 4
Skrevet

Syns Mærtha virket som sitt vanlige jeg og ikke noe full. Verre med reporteren som var helt ute.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns det mest spesielle med dette intervjuet er at Märtha enten ikke husker at de hadde planlagt et rekordforsøk dagen etter eller bare valgte å lage som om de ikke hadde planlagt det. Noe så flaut. 

• Liker 2
Skrevet
Marihønepøne skrev (2 timer siden):

Jeg syns det mest spesielle med dette intervjuet er at Märtha enten ikke husker at de hadde planlagt et rekordforsøk dagen etter eller bare valgte å lage som om de ikke hadde planlagt det. Noe så flaut. 

Dette? https://www.nettavisen.no/kjendis/m-rtha-louise-dj-debuterer-vil-sla-verdensrekord-i-hoyeste-vibrasjon/s/5-95-2698380

Jeg skjønner ikke hvor de har fått det fra at dette er et "verdensrekordforsøk". På arrangørens IG står det bare: "Märtha Louise, Durek and Natalia have decided to join forces in our attempt to break the all time high vibe record."
Det handler jo bare om å få god stemning, altså "high vibe" på dansegolvet, det er jo ikke noe egentlig rekordforsøk,det er bare en talemåte. Her virker det som Nettavisen har misforstått og/eller diktet.
Og hva er det reporteren sier i klippet: "about having the biggest chance"? Hæ? :klo:

Her er en tidligere artikkel, der feilen kanskje kommer fra. De linker heller ikke til noen ting som bekrefter det de sier, det står fortsatt kun det som står på arrangøren's IG som jeg siterte over: https://sosialnytt.com/martha-louise-og-durek-setter-i-gang-nytt-prosjekt-se-hva-de-planlegger-na/

Dette er bare tull fra norske medier altså, ekstremt dårlig journalistikk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia70 skrev (2 timer siden):

Dette? https://www.nettavisen.no/kjendis/m-rtha-louise-dj-debuterer-vil-sla-verdensrekord-i-hoyeste-vibrasjon/s/5-95-2698380

Jeg skjønner ikke hvor de har fått det fra at dette er et "verdensrekordforsøk". På arrangørens IG står det bare: "Märtha Louise, Durek and Natalia have decided to join forces in our attempt to break the all time high vibe record."
Det handler jo bare om å få god stemning, altså "high vibe" på dansegolvet, det er jo ikke noe egentlig rekordforsøk,det er bare en talemåte. Her virker det som Nettavisen har misforstått og/eller diktet.
Og hva er det reporteren sier i klippet: "about having the biggest chance"? Hæ? :klo:

Her er en tidligere artikkel, der feilen kanskje kommer fra. De linker heller ikke til noen ting som bekrefter det de sier, det står fortsatt kun det som står på arrangøren's IG som jeg siterte over: https://sosialnytt.com/martha-louise-og-durek-setter-i-gang-nytt-prosjekt-se-hva-de-planlegger-na/

Herlighet så flaut av norske medier. Det er da nok å ta av om ikke de skal finne på ting. Dette har de misforstått med vilje for å lage overskrifter. Elendig journalistikk. 

• Liker 1
Skrevet

Prins Andrew fikk tittelen inndratt av kongen, se der du Marta, det går faktisk an å miste tittelen

• Liker 2
Skrevet
42. skrev (11 minutter siden):

Prins Andrew fikk tittelen inndratt av kongen, se der du Marta, det går faktisk an å miste tittelen

Det kommer nok desverre ikke til å skje her hjemme. Her har kongehuset blitt "alt for familien". Mange roper at vi må tåle en modernisering av monarkiet, men vi vasser i skandaler de kongeliges "moderne" valg har laget. Det må gjerne fortsette å være "moderne", men da burde de med titler også kunne få sparken hvis deres valg og livsstil lager for mange problemer på jobben. Klarer de ikke å innrette seg etter ordrer, avtaler og respektere arbeidsgiver, så hadet bra. 

Det er veldig moderne! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia70 skrev (5 timer siden):

Jeg ser du har rett. Det er for dårlig av Nettavisen. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg leste på BBC News på Instagram i morges at Andrew ikke fjernes fra arverekken til tronen i Storbritannia, fordi det da må et parlamentsvedtak og en lovendring til, og statsminister Keir Starmers regjering ikke har noen planer om å iverksette dette.

https://www.bbc.com/news/live/cnveqgj957dt?page=2

Sitat

[T]he government has confirmed it has no plans to pass a law to formally remove Andrew from the line of succession.

It means that while he no longer has the titles of a royal, he will still technically be eighth in line to the throne.

Passing a law to change that would be complex, as it would require consent from the 14 Commonwealth realms, including Australia and Canada.

Craig Prescott, constitutional expert at Royal Holloway University, says that “might not be a box the Palace want to open” as it could fan the flames of the republican movements in some of those countries.

Så selv om Andrew ikke lenger er prins kan han teoretisk sett fremdeles bli konge.

Endret av Aricia
la til sitat
  • Liker 3
Skrevet
Aricia skrev (12 minutter siden):

Jeg leste på BBC News på Instagram i morges at Andrew ikke fjernes fra arverekken til tronen i Storbritannia, fordi det da må et parlamentsvedtak og en lovendring til, og statsminister Keir Starmers regjering ikke har noen planer om å iverksette dette.

https://www.bbc.com/news/live/cnveqgj957dt?page=2

Så selv om Andrew ikke lenger er prins kan han teoretisk sett fremdeles bli konge.

Dette er jo hovedproblemet med Märtha Louise også. Hun kan bli dronning. Ikke veldig sannsynlig, men det er heller ikke direkte usannsynlig. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...