blvck Skrevet 9. oktober #17421 Skrevet 9. oktober Men den tankegangen her forundrer det meg ikke om de på et tidspunkt vil gå ut å si at Martha er den rettmessige til tronen, og at hun vil kreve den. 7 5
Eva-Lena Skrevet 9. oktober #17422 Skrevet 9. oktober Minitroll skrev (4 timer siden): Durek har lagt ut hele historien om den gangen han og Märtha hersket over Egypt. De er visst ganske så guddommelige også disse kongelighetene. Det spares ikke på superlativene i kommentarfeltet heller. Folk tar åpenbart mer sopp enn jeg trodde… Herregud, for en idiot. ML likedan som tydeligvis godtar dette. Hva faen trur de at de er egentlig? Kanskje vi rett og slett må begynne med sopp for å forstå dette paret 🤯 14 3
Minitroll Skrevet 9. oktober #17423 Skrevet 9. oktober Maia70 skrev (2 timer siden): Hmm....hvorfor får ikke jeg tilgang på Storynavigation.com tro? Er det veldig nylig postet? Postene som jeg ser er fra i går og bakover. Det er postet det siste døgnet. 1
~ Ada ~ Skrevet fredag kl. 07:51 #17425 Skrevet fredag kl. 07:51 Minitroll skrev (14 timer siden): Durek har lagt ut hele historien om den gangen han og Märtha hersket over Egypt. De er visst ganske så guddommelige også disse kongelighetene. Det spares ikke på superlativene i kommentarfeltet heller. Folk tar åpenbart mer sopp enn jeg trodde… Ikke rart Märtha til slutt gikk lei av slottslivet med så lang fartstid. For en komedie! 9 1 3
Isild Skrevet fredag kl. 08:26 #17426 Skrevet fredag kl. 08:26 ~ Ada ~ skrev (27 minutter siden): Ikke rart Märtha til slutt gikk lei av slottslivet med så lang fartstid. For en komedie! Det er virkelig en komedie. Tror de virkelig at de har vært så store og mektige - sendt fra "the stars". Han snakker jo om at han er en slags frelser og messias. Det eneste jeg ser er en slags sur "Gollum" som sitter og freser i en krok, troller på nettet og furter. Han er tilgjort, pompøs og prater usammenhengede svada, han er opptatt av små, små ting og har ikke utrettet noe som helst. Han fornærmer, er dramaqueen og truer de som tør å avsløre han. Herlighet, hva ER det hun driver med.. 17 7
LastebilZara Skrevet fredag kl. 08:27 #17427 Skrevet fredag kl. 08:27 Jeg syns det er direkte motbydelig å se henne sitte og se opp mot han med et beundrende blikk som en tjener, mens han dusten sitter og snakker stygt om foreldrene hennes, som virkelig har taklet det bra til hennes fordel, men som ikke tar seg like godt ut for de overfor det norske folk. Hun har satt de i en jævlig situasjon med å komme drassende med den uoppdragne svindleren. Jeg har kvitta meg med det jeg hadde av ting fra klesmerket til ML, og kommer ikke til å kjøpe noe mer. Jeg har flere venninner som har gjort det samme. Hun har brukt tittelen sin til å indirekte markedsføre merket, og det er usmakelig fra ende til annen når hun misbruker sin tittel i alle sammenhenger, til og med for alkohol. Nei jeg kommer aldri til å bidra med en krone til det paret der i rene kroner, med unntak av å gi de oppmerksomhet her på KG med dette innlegget. Måtte bare ha det ut. 17 6
Jammf Skrevet fredag kl. 08:48 #17428 Skrevet fredag kl. 08:48 Isild skrev (På 6.10.2025 den 13.16): Enig! Vil veldig gjerne se/vite mer om alt dette han gjør for hjemløse. Han ønsker å få kudos som samaritan tydeligvis, og med hans pr-kåthet, så får han vise oss da. Har ikke sett så mye som en `selfie med uteligger` - pun intended (ref at det er en greie noen gjør for å vise hvor gode og fine de er) Han sender kanskje healing gjennom "ding-ding-ding" eller "nang-nang-nang". Vil fortsatt se hvor hvor mange han/det har hjulpet i praksis - til et bedre liv. Husk: de fleste hjemløse har to nyrer. Jeg sier ikke mer.....😆 5
Isild Skrevet fredag kl. 09:04 #17429 Skrevet fredag kl. 09:04 Jammf skrev (16 minutter siden): Husk: de fleste hjemløse har to nyrer. Jeg sier ikke mer.....😆 😅
Rev. Revenge Skrevet fredag kl. 12:17 #17430 Skrevet fredag kl. 12:17 (endret) Jaja. Det fantes jo en haug med faraoer og faraorinner over tid i Egypt, så han kan godt roe ned det storslåtte visuelle Tuttan og Cleo-eventyret sitt. Av det jeg har sett av ham og måten han fremstiller seg syns bare en trassig liten gutt. MLs fjerde barn. Endret fredag kl. 12:30 av Rev. Revenge 4
Honey Dew Skrevet fredag kl. 12:31 #17431 Skrevet fredag kl. 12:31 Rev. Revenge skrev (12 minutter siden): Jaja. Det fantes jo en haug med faraoer og faraorinner over tid i Egypt, så han kan godt roe ned det visuelle Tuttan og Cleo-eventyret sitt. Hvis de sier at det styrte som Tut Ank Amon og Kleopatra, har de misset da disse to ikke levde samtidig. Gode i historie er Durek ikke. 3
Maia70 Skrevet fredag kl. 12:46 #17432 Skrevet fredag kl. 12:46 Endelig fikk jeg sett den Egypt-videoen! Det var jo en fin historie, ville fungert godt som et eventyr. Men det falt helt sammen når han sa de returnerte som Märtha og Durek, for det "meg, meg, meg"-fokuset og fokuset på materiell vinning, overgrep mot klienter og det å snakke dritt om svigerforeldre på Netflix, bryte avtaler osv, stemmmer så utrolig dårlig med eventyret. Det var liksom en ørliten dissonans der. Egypt står også meg veldig nært, jeg har alltid vært trukket dit, og fikk vært på et kort besøk i 1997. Jeg følte meg så hjemme i det Egyptiske museet i Kairo at jeg kunne flyttet inn der. For de som er interessert anbefaler jeg Innvielse og eventuelt De Gyldne Sandaler for mer troverdige reinkarnasjonshistorier fra Egypt. Innvielse gjorde dypt inntrykk på meg. Kan også anbefale Sfinxens Øyne av Erich von Däniken for et bredere innblikk i hvor avansert kulturen egentlig var. Sukk....jeg ønsker meg tilbake i tid....men ikke med Durek som farao 7
Maia70 Skrevet fredag kl. 12:47 #17433 Skrevet fredag kl. 12:47 Honey Dew skrev (15 minutter siden): Hvis de sier at det styrte som Tut Ank Amon og Kleopatra, har de misset da disse to ikke levde samtidig. Gode i historie er Durek ikke. De sier ikke det nei.
Rev. Revenge Skrevet fredag kl. 12:50 #17434 Skrevet fredag kl. 12:50 (endret) Honey Dew skrev (45 minutter siden): Hvis de sier at det styrte som Tut Ank Amon og Kleopatra, har de misset da disse to ikke levde samtidig. Gode i historie er Durek ikke. Det er mitt oppspinn Hva og hvem han mener de har vært i et tidligere liv, tror jeg ikke han har uttalt seg om, men han gjør det så storslått som mulig slik at man lar seg påvirke til å tenke at de (han) var det mektigste paret. Tilføyer at jeg ikke tror DV har særlig gode kunnskaper innenfor historie, når han trodde Geiranger var et hellig sted der vikingene kom i land. Det er avdekket ganske mye innavl og arvelige sykdommer også blant faraoer, så hvis han mener livet som farao var gjevt må det være pga. makten, mellomleddet mellom guder og mennesker, samt alle artefakter og rikdom. Avhengig av hvilken konge han tror han var, er sjansen for at ML var søsteren hans ganske stor. Men det forklarer fjolleriet hans om å være soul-sexual og ikke homofil. Igjen ikke til fordel for ML. Det var vel ca. 170 faraoer hvorav to kvinnelige vi har oversikt over, tror jeg Endret fredag kl. 13:10 av Rev. Revenge tilføyelse 2 1
baldrian Skrevet fredag kl. 13:00 #17435 Skrevet fredag kl. 13:00 Prøvde ikke ML seg også som eventyrformidler en gang i tiden? 2 2
Minitroll Skrevet fredag kl. 13:18 #17436 Skrevet fredag kl. 13:18 baldrian skrev (16 minutter siden): Prøvde ikke ML seg også som eventyrformidler en gang i tiden? Jo, hun skrev minst 1 bok for barn. Men det var jo veldig koselig da. 4
Isild Skrevet fredag kl. 14:04 #17437 Skrevet fredag kl. 14:04 https://www.nettavisen.no/kjendis/svensk-kongehusekspert-reagerer-etter-meningsmaling-om-prinsesse-m-rtha-louise-uopprettelig-skade/s/5-95-2661667 Svensken har rett i at Märtha BURDE ryddet opp selv, men det kommer selvsagt aldri til å skje. For å rydde opp må man jo nødvendigvis først forstå at noe er problem. Hun oppfører seg som en fangirl som har mistet bakkekontakten fullstendig, og så lenge den idoliseringen herjer så tror jeg ikke hun stopper opp ved noe annet enn det hennes o store sjaman formaner. Veldig trist at kongehuset vårt skal måtte slite med de to, men det bryr paret seg selvsagt ingenting om. Hadde de brydd seg om det hadde de flyttet til USA der alt er så mye bedre for dem (sier de) - men der er de "ingen", så det kommer heller selvsagt ikke til å skje. Det er ganske fascinerende å se hvor skrullete noe kan bli når TO full blown skruller slår seg sammen... 15 3
blvck Skrevet fredag kl. 17:25 #17438 Skrevet fredag kl. 17:25 Rev. Revenge skrev (5 timer siden): Jaja. Det fantes jo en haug med faraoer og faraorinner over tid i Egypt, så han kan godt roe ned det storslåtte visuelle Tuttan og Cleo-eventyret sitt. Av det jeg har sett av ham og måten han fremstiller seg syns bare en trassig liten gutt. MLs fjerde barn. Jeg syns det er rart at alle som liksom skal ha levd et liv tidligere i Egypt har vært en eller annen farao. Aldri hørt om noen som har sagt de har vært gategutt i Egypt i et tidligere liv 🙄 11 3
Hulderen Skrevet fredag kl. 18:26 #17439 Skrevet fredag kl. 18:26 blvck skrev (58 minutter siden): Jeg syns det er rart at alle som liksom skal ha levd et liv tidligere i Egypt har vært en eller annen farao. Aldri hørt om noen som har sagt de har vært gategutt i Egypt i et tidligere liv 🙄 Kanskje bare de som ble balsamert fikk nye liv. Det var i starten bare faraoer som hadde råd til. 2 1
fru Alving Skrevet fredag kl. 18:37 #17440 Skrevet fredag kl. 18:37 Hulderen skrev (11 minutter siden): Kanskje bare de som ble balsamert fikk nye liv. Det var i starten bare faraoer som hadde råd til. Ja det er nok derfor. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå