-Pusheen- Skrevet 3. oktober #17301 Skrevet 3. oktober Pippi Lotta skrev (6 minutter siden): Er det noen som har set noen bruke Hest produkter eter at dokumentaren kom? Jeg har ikke set noen som bruker det tror jeg, som jeg forstår for det må jo nesten vere lit flaut nå? Jeg forstår ikke hvordan Marta skulle kunne oppføre seg sånn, uten at det påvirker merkevarene henes? Har sett et par stk faktisk... Men har også sett folk selge genserne sine kjempebillig i diverse kjøp- og salg-grupper 😅 3
Frisk Frosk Skrevet 3. oktober #17302 Skrevet 3. oktober Pippi Lotta skrev (5 timer siden): Ja om noen har snaket uten at droningen vet det, så er det utrolig dårlig gjort! Samtidig er det jo ikke noen stor overaskelse at en mor gråter når hun blir sat i en slik situasjon som droningen! Så det kommer jo ikke frem noe sjokerende eller uventet, men alikeveld utrolig lavmål om en venn har sakt dette bak rygen hennes. Jeg kjenner litt til noen som står kongeparet svært nært. Av det jeg har forstått så er de som er i den aller nærmeste sirkelen rundt dem helt tette, avslører ingenting. Dette er personer som ikke er offentlige personer. Etter noen år visste jeg et par ting - begge ubetydelige ting, men likevel noe som personen hadde avklart at var greit å si i spesielle situasjoner, men selv da på en veldig diskret måte. Vennskapet var og er aldri et tema blant noen andre, og vennskapet eller noen av de kongelige diskuteres aldri! Lojaliteten til kongeparet er 100 %! Mitt inntrykk er at de andre som står så nært også er av samme kaliber. Så om Se og Hør har fått tak i noe, så blir jeg ikke overrasket om dett kan være røpet med godkjennelse. Det kan også være en grei måte å få ut mer av kongeparets følelser rundt dette. Og det kan også være en offentlig vekker for ML, for hva hun utsetter sine foreldre for, og at alle nå vet det. De har ikke oppdratt henne til å bli så gjennomført kynisk og tankeløs mtp. verdier og hvem hun ødelegger, som det ML nå altfor lenge har vist seg å ha endret seg til å bli. ML var en annen person før, enn den vi har sett siden hun ble sammen med DV. Nå står egoismen først - eller rettere sagt, egoismen, grådigheten, oppmerksomhetsbehovet og kynismen hennes virker å stå langt etter det som nesten fremstår som gudedyrkingen av DV. Han ydmyker henne på det groveste - hun smiler og ser forelsket på ham. Han rakker ned på hennes familie - hun ser ømt på ham og smiler og nikker med stjerner i øyenen. Han utnytter hennes barns sorg for egen kommersielle vinning - og hun fortsetter å dyrke DV. Avdøde Ari Behn blir utnyttet av Durek Verrett gjentatte ganger for hans egen kommersielle vinning og imagebygging - og ML fortsetter å forgude DV. En ting er når alt ML gjør mot egen familie ikke kommer ut i offentligheten mer enn "avtalebrudd" og "samtaler" hun ikke respekterer. Noe helt annet bør det bety når også folket får se hvor oppgitt både hennes bror og gamle far er når de må uttale seg og innrømme at hun og DV har begått avtalebrudd, og hun må se på tv det alle så på Kongens øyne sist - at dette er forferdelig tungt for ham. Og nå får folket - og ML - også høre hvor tungt dette er for hennes mor. Den ML virket å være pre-DV syntes å være en god person som oppriktig ville tatt til seg dette og avsluttet alt det gale hun holdt på med (og trolig ville gjort det for seks år siden) og den gangen ville hun tatt avstand fra personer som gjorde så mye respektløst og kjærlighetsløst og kynisk mot henne og hennes familie. Nå ser hun heller forelsket på DV når han gjør alt dette, og blir med ham på å gjøre det mot de som vil henne mest vel, hennes nærmeste familie som har støttet henne bestandig før. Jeg håper at ML snart kan få øynene opp for den galskapen hun er blitt dratt inn i og selv har et ansvar for, slik at hun kan distansere seg fra den som utnytter henne og alle hun er glade i - og som offisielt uttaler at det kommer til å bli mye verre enn hva vi har sett til nå. Men, jeg tviler på at jeg får se griser fly neste uke heller, så det er nok et fåfengt håp. 11 7
Pippi Lotta Skrevet 3. oktober #17303 Skrevet 3. oktober PusheenPusheen skrev (2 timer siden): Har sett et par stk faktisk... Men har også sett folk selge genserne sine kjempebillig i diverse kjøp- og salg-grupper 😅 Jeg har sett lit etter det uten å se noen, men da finnes det noen som fremdeles bruker det. Tror man skal ha bra flaks for å få solgt noen brukt nå! 1
Pippi Lotta Skrevet 3. oktober #17304 Skrevet 3. oktober Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Jeg kjenner litt til noen som står kongeparet svært nært. Av det jeg har forstått så er de som er i den aller nærmeste sirkelen rundt dem helt tette, avslører ingenting. Dette er personer som ikke er offentlige personer. Etter noen år visste jeg et par ting - begge ubetydelige ting, men likevel noe som personen hadde avklart at var greit å si i spesielle situasjoner, men selv da på en veldig diskret måte. Vennskapet var og er aldri et tema blant noen andre, og vennskapet eller noen av de kongelige diskuteres aldri! Lojaliteten til kongeparet er 100 %! Mitt inntrykk er at de andre som står så nært også er av samme kaliber. Så om Se og Hør har fått tak i noe, så blir jeg ikke overrasket om dett kan være røpet med godkjennelse. Det kan også være en grei måte å få ut mer av kongeparets følelser rundt dette. Og det kan også være en offentlig vekker for ML, for hva hun utsetter sine foreldre for, og at alle nå vet det. De har ikke oppdratt henne til å bli så gjennomført kynisk og tankeløs mtp. verdier og hvem hun ødelegger, som det ML nå altfor lenge har vist seg å ha endret seg til å bli. ML var en annen person før, enn den vi har sett siden hun ble sammen med DV. Nå står egoismen først - eller rettere sagt, egoismen, grådigheten, oppmerksomhetsbehovet og kynismen hennes virker å stå langt etter det som nesten fremstår som gudedyrkingen av DV. Han ydmyker henne på det groveste - hun smiler og ser forelsket på ham. Han rakker ned på hennes familie - hun ser ømt på ham og smiler og nikker med stjerner i øyenen. Han utnytter hennes barns sorg for egen kommersielle vinning - og hun fortsetter å dyrke DV. Avdøde Ari Behn blir utnyttet av Durek Verrett gjentatte ganger for hans egen kommersielle vinning og imagebygging - og ML fortsetter å forgude DV. En ting er når alt ML gjør mot egen familie ikke kommer ut i offentligheten mer enn "avtalebrudd" og "samtaler" hun ikke respekterer. Noe helt annet bør det bety når også folket får se hvor oppgitt både hennes bror og gamle far er når de må uttale seg og innrømme at hun og DV har begått avtalebrudd, og hun må se på tv det alle så på Kongens øyne sist - at dette er forferdelig tungt for ham. Og nå får folket - og ML - også høre hvor tungt dette er for hennes mor. Den ML virket å være pre-DV syntes å være en god person som oppriktig ville tatt til seg dette og avsluttet alt det gale hun holdt på med (og trolig ville gjort det for seks år siden) og den gangen ville hun tatt avstand fra personer som gjorde så mye respektløst og kjærlighetsløst og kynisk mot henne og hennes familie. Nå ser hun heller forelsket på DV når han gjør alt dette, og blir med ham på å gjøre det mot de som vil henne mest vel, hennes nærmeste familie som har støttet henne bestandig før. Jeg håper at ML snart kan få øynene opp for den galskapen hun er blitt dratt inn i og selv har et ansvar for, slik at hun kan distansere seg fra den som utnytter henne og alle hun er glade i - og som offisielt uttaler at det kommer til å bli mye verre enn hva vi har sett til nå. Men, jeg tviler på at jeg får se griser fly neste uke heller, så det er nok et fåfengt håp. Håper du har rett og ad droningen har samtyket til dellingen og ikke er blir ført bak lyset her. Er enig i at ML oppfører seg dårlig, men jeg tror hun er veldig manipulert av DV. Så da er det jo litte familien hennes får gjort med situasjonen. Håper hun får øynene opp, og da før hun har greid å brenne alle broer! 3
Eva-Lena Skrevet 3. oktober #17305 Skrevet 3. oktober Pippi Lotta skrev (2 minutter siden): Jeg har sett lit etter det uten å se noen, men da finnes det noen som fremdeles bruker det. Tror man skal ha bra flaks for å få solgt noen brukt nå! Er vel bare fans som ser kjærligheten deres, hyller støtter paret som bruker de fæle plaggene nå. Jeg så ei på butikken her jeg bor i H genser og jeg tenkte mitt. 3 1
Pippi Lotta Skrevet 3. oktober #17306 Skrevet 3. oktober Eva-Lena skrev (Akkurat nå): Er vel bare fans som ser kjærligheten deres, hyller støtter paret som bruker de fæle plaggene nå. Jeg så ei på butikken her jeg bor i H genser og jeg tenkte mitt. Ja men plagene ser jo ikke spesielt alternative ut, så jeg tror liksom ikke sjaman tilhengere er målgrupen deres. Det er jo også veldig syntetiske kler og ikke økologisk akurat. Så er litt overasket overvat folk fremdeles går med de, men du har vel rett i at noen fremdeles liker henne da. 1
Lafamiglia Skrevet 3. oktober #17307 Skrevet 3. oktober Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Jeg kjenner litt til noen som står kongeparet svært nært. Av det jeg har forstått så er de som er i den aller nærmeste sirkelen rundt dem helt tette, avslører ingenting. Dette er personer som ikke er offentlige personer. Joda, det stemmer helt sikkert. Men samtidig så finnes det jo også massevis av ansatte på Slottet, og det kan jo tenkes at noen av dem ikke er helt lojale. I denne situasjonen kan det dessuten sikkert tenkes at en ansatt deler fordi hun/han føler med dronningen og ønsker å få fram dette perspektivet. 2
Frisk Frosk Skrevet 3. oktober #17308 Skrevet 3. oktober Pippi Lotta skrev (44 minutter siden): Håper du har rett og ad droningen har samtyket til dellingen og ikke er blir ført bak lyset her. Er enig i at ML oppfører seg dårlig, men jeg tror hun er veldig manipulert av DV. Så da er det jo litte familien hennes får gjort med situasjonen. Håper hun får øynene opp, og da før hun har greid å brenne alle broer! Jeg aner ikke, men så enorm stor lojalitet jeg har sett noen av deres næreste ha til dem, så er det vanskelig å forstå at noen såpass nær dem skal ha lekket noe slikt uten samtykke. Om det likevel er gjort, så tenker jeg at det er et dessto større svik, for jeg vil tro det er viktigere enn noen gang at kongeparet vet at de kan stole på sine nærmeste, enten det er venner eller ansatte. Ingen tvil, tror jeg, at ML er svært manipulert. Og likevel, hun er en voksen dame, hun må selv ta ansvar for å svikte sine nærmeste, slik hun nå har gjort over flere år med de utallige avtalebruddene. 5
Frisk Frosk Skrevet 3. oktober #17309 Skrevet 3. oktober Lafamiglia skrev (31 minutter siden): Joda, det stemmer helt sikkert. Men samtidig så finnes det jo også massevis av ansatte på Slottet, og det kan jo tenkes at noen av dem ikke er helt lojale. I denne situasjonen kan det dessuten sikkert tenkes at en ansatt deler fordi hun/han føler med dronningen og ønsker å få fram dette perspektivet. Jeg ser absolutt at det også kan være en mulighet. Hensikten med det tror jeg kanskje til og med kan være god i utgangspunktet, hvis det er det som har skjedd. Tror ikke noen har gjort det for penger, ikke av de som står nærmest dem. Men jeg håper for kongeparet at dette er noe som ikke er lekket mot deres vilje, for nå trenger de virkelig ikke flere påkjenninger, og i hvert fall ikke i form av at ev. ansatte eller andre nær dem ikke er lojale og/eller ikke overholder tausetsplikt. Uansett om det er slik eller slik, så tror jeg det er bra for folket å høre at det faktisk reageres innad i familien, for den tausheten og handlingslammelsen som de tilsynelatende har vist de siste årene skaper bare en fremmedgjøring og en større distanse fra folket. Og det synes jeg ikke hverken Kongen eller Dronningen fortjener, all den tid de har jobbet så mye i flere tiår for å skape et nært forhold til folket (så godt som kongelige kan gjøre det). 5
Cookie123 Skrevet 3. oktober #17310 Skrevet 3. oktober Pippi Lotta skrev (4 timer siden): Er det noen som har set noen bruke Hest produkter eter at dokumentaren kom? Jeg har ikke set noen som bruker det tror jeg, som jeg forstår for det må jo nesten vere lit flaut nå? Jeg forstår ikke hvordan Marta skulle kunne oppføre seg sånn, uten at det påvirker merkevarene henes? Så en genser i en bruktbutikk i dag. Håper den får henge der leeenge! 6 1
keops Skrevet 3. oktober #17311 Skrevet 3. oktober MissLucy skrev (11 timer siden): jo, ikke uenig. Men samtidig er jo det med å la venner/bekjente fortelle, en måte å fortelle noe man ikke kan si høyt og offisielt. Nå vet jeg ikke om det norske kongehuset bevisst gjør det, men jeg tror det er nokså kjent fra det engelske kongehuset at informasjon om hva de egentlig tenker kommer ut litt sånn underhånden. Jeg vil tro dette er en helt kalkulert, og meget forståelig, "lekkasje" gjort med Dronningens vitende og vilje. En måte å få ut informasjon på, hun blir jo satt i en håpløs situasjon av datteren sin. Og svigersønnen med sin kriminelle tankegang og adferd vil forhåpentlig få litt mer motstand fremover. Heia Sonja! 9
Isild Skrevet 4. oktober #17312 Skrevet 4. oktober keops skrev (9 timer siden): Jeg vil tro dette er en helt kalkulert, og meget forståelig, "lekkasje" gjort med Dronningens vitende og vilje. En måte å få ut informasjon på, hun blir jo satt i en håpløs situasjon av datteren sin. Og svigersønnen med sin kriminelle tankegang og adferd vil forhåpentlig få litt mer motstand fremover. Heia Sonja! Kanskje det er en kalkulert "lekkasje", men ville hun velge Se & Hør ? Jeg finner det litt vanskelig å tro. Når det er sagt, så er det nettopp å få vite hvordan de reagerer folket trenger. Det er fint hvis dronningen ble sint! Håper hun har sagt fra til dem så det smeller i veggene. Så lenge de ikke kommenterer noe som helst og er tilsynelatende uberørt av alt, så virker det som om de ikke bryr seg, som om de tar lett på det - og nesten virker irritable når de blir spurt. Han er "morsom" og ellers er det "kulturforskjeller". De virker jo bare `dumme` og helt i utakt med resten av befolkningen når de kommer med slike floskler. 9
Pippi Lotta Skrevet 4. oktober #17313 Skrevet 4. oktober Isild skrev (11 minutter siden): Kanskje det er en kalkulert "lekkasje", men ville hun velge Se & Hør ? Jeg finner det litt vanskelig å tro. Når det er sagt, så er det nettopp å få vite hvordan de reagerer folket trenger. Det er fint hvis dronningen ble sint! Håper hun har sagt fra til dem så det smeller i veggene. Så lenge de ikke kommenterer noe som helst og er tilsynelatende uberørt av alt, så virker det som om de ikke bryr seg, som om de tar lett på det - og nesten virker irritable når de blir spurt. Han er "morsom" og ellers er det "kulturforskjeller". De virker jo bare `dumme` og helt i utakt med resten av befolkningen når de kommer med slike floskler. Jeg synes det er åpenbart at de ikke liker situasjonen, og jeg var imponert over hvor bra kronprinsen svarte for seg når han ble spurt! De kommer bare til å tappe på det om de starter en ofentlig skitentøy vask desvere. En dag kommer forholdet til øglen til å vere over og da er det stor sjanse for at. Marta eller døtrene forteler om hvor fæl øglen var å leve med. Da kommer det til å se enda være ut, om resten av konge familien har ofentlig tatt avstand til Marta og derme inderekt døtrene. Jeg tror dagens håntering er den beste nå og vill være enda bedre i fremtiden. Det er bare det at selv den beste løsningen er langt fra perfekt når du har en destruktiv narsesist i familien. 2 1
Isild Skrevet 4. oktober #17314 Skrevet 4. oktober Pippi Lotta skrev (20 minutter siden): Jeg synes det er åpenbart at de ikke liker situasjonen, og jeg var imponert over hvor bra kronprinsen svarte for seg når han ble spurt! De kommer bare til å tappe på det om de starter en ofentlig skitentøy vask desvere. En dag kommer forholdet til øglen til å vere over og da er det stor sjanse for at. Marta eller døtrene forteler om hvor fæl øglen var å leve med. Da kommer det til å se enda være ut, om resten av konge familien har ofentlig tatt avstand til Marta og derme inderekt døtrene. Jeg tror dagens håntering er den beste nå og vill være enda bedre i fremtiden. Det er bare det at selv den beste løsningen er langt fra perfekt når du har en destruktiv narsesist i familien. Veldig enig i at kronprinsen var bra i sine siste svar. Og du har nok rett i at det er riktig slik de håndterer det. NOE mer syns jeg nok de skulle uttalt, men de holder seg nok på matta etter råd. Det kollektive sinnet i folket koker, vi trenger at det får konsekvenser, iallefall jeg 😆 Det er sikkert lurt at kongehuset er fattet, det hadde sikkert bare blitt 10 ganger værre dersom kongehuset hadde svart med å "kaste de ut". Men det gjør vondt å se på at ML og DV tilsynelatende kan holde på som de vil, og fortsatt være inne i varmen. 2
Marleah Skrevet 4. oktober #17315 Skrevet 4. oktober I Netflixen deres sier han at Märtha tar igjen med ham når han gjør eller sier noe som ikke er greit og at han oppfatter det som « nurturing and loving”. Da er det litt merkelig at med alle andre oppfatter han det som rasisme og hat. Så hvor mye sier hun egentlig i mot ham lurer jeg på. 7 3
Marihønepøne Skrevet 4. oktober #17316 Skrevet 4. oktober Isild skrev (3 timer siden): Kanskje det er en kalkulert "lekkasje", men ville hun velge Se & Hør ? Jeg finner det litt vanskelig å tro. Når det er sagt, så er det nettopp å få vite hvordan de reagerer folket trenger. Det er fint hvis dronningen ble sint! Håper hun har sagt fra til dem så det smeller i veggene. Så lenge de ikke kommenterer noe som helst og er tilsynelatende uberørt av alt, så virker det som om de ikke bryr seg, som om de tar lett på det - og nesten virker irritable når de blir spurt. Han er "morsom" og ellers er det "kulturforskjeller". De virker jo bare `dumme` og helt i utakt med resten av befolkningen når de kommer med slike floskler. Har vi så mange andre medier enn Se & Hør som trykker den type kongelig "sladder" fra noen som ikke egentlig har lov til å si noe og ikke står fram med navn? 8 1
Isild Skrevet 4. oktober #17317 Skrevet 4. oktober Marihønepøne skrev (1 time siden): Har vi så mange andre medier enn Se & Hør som trykker den type kongelig "sladder" fra noen som ikke egentlig har lov til å si noe og ikke står fram med navn? Jeg vet ikke, nei.. kanskje ikke. Klarer ikke helt å se for meg at slikt tabloid-betalt kilde-sladder i Se & Hør kilde er en villet handling fra dronningen, men jeg kan selvsagt ta feil. 1
Pippi Lotta Skrevet 4. oktober #17318 Skrevet 4. oktober Isild skrev (3 timer siden): Veldig enig i at kronprinsen var bra i sine siste svar. Og du har nok rett i at det er riktig slik de håndterer det. NOE mer syns jeg nok de skulle uttalt, men de holder seg nok på matta etter råd. Det kollektive sinnet i folket koker, vi trenger at det får konsekvenser, iallefall jeg 😆 Det er sikkert lurt at kongehuset er fattet, det hadde sikkert bare blitt 10 ganger værre dersom kongehuset hadde svart med å "kaste de ut". Men det gjør vondt å se på at ML og DV tilsynelatende kan holde på som de vil, og fortsatt være inne i varmen. Ja jeg og synes det er vondt å se hvordan kongeparet blir behandlet, og retferdighets sansen min ønsker konsekvenser. Samtidig tror jeg ikke det finnes noen konsekvenser som ikke bare vill gjøre situasjonen være nå. På en måtte er jo det at Kongen får så mye støte en av de voneste former for "konsekvens" for en narsesist som DV, for det er jo det stik motsate av DV ønske om å bli sett opp til og få mye sympati fra alle. 3
Kollontaj Skrevet 4. oktober #17319 Skrevet 4. oktober Isild skrev (1 time siden): Jeg vet ikke, nei.. kanskje ikke. Klarer ikke helt å se for meg at slikt tabloid-betalt kilde-sladder i Se & Hør kilde er en villet handling fra dronningen, men jeg kan selvsagt ta feil. Kan ikke tenke meg at det er mer enn en snøballs sjanse i helvete for at dronninga skulle ha en finger med i spillet her. 3
Marihønepøne Skrevet 4. oktober #17320 Skrevet 4. oktober Pippi Lotta skrev (1 time siden): Ja jeg og synes det er vondt å se hvordan kongeparet blir behandlet, og retferdighets sansen min ønsker konsekvenser. Samtidig tror jeg ikke det finnes noen konsekvenser som ikke bare vill gjøre situasjonen være nå. På en måtte er jo det at Kongen får så mye støte en av de voneste former for "konsekvens" for en narsesist som DV, for det er jo det stik motsate av DV ønske om å bli sett opp til og få mye sympati fra alle. Enig i det meste, men jeg tenker det er en konsekvens som er nødvendig og som det er risikosport å ikke gjennomføre. Ikke for å straffe Märtha og/eller Durek, ikke for å styrke monarkiets omdømme, ikke for å få en eller annen form for rettferdighet eller for å stilne stormen. Men rett og slett for å sikre Norge videre framover og hindre at vi blir et land som på mange måter vil kunne bli "et nytt USA". Märtha må rett og slett ut av arverekka. Med et nytt USA mener jeg et land med en løs kanon på toppen, en som styrer skuta i alle retninger eller ikke i det hele tatt, ødelegger diplomatiske forbindelser, hauser opp nasjonale og internasjonale konflikter, lyver om alt, gjør seg selv og hele nasjonen til latter osv. Dere vet alle hvordan det er der borte. Jeg er klar over at en amerikansk president har langt mere politisk makt enn en norsk dronning (eller prinsegemal, for det er vel helst han som bestemmer det meste), men en norsk regent har mere makt enn vi tenker på til hverdags fordi vi hittil har hatt jordnære konger uten gudekomplekser. Men en regent som konstant nedlegger veto på alt som skal vedtas, som sammen med sin gemal møter det japanske kongeparet eller den uzbekiske presidenten kledd i klær som ikke viser ærbødighet og med selvgod skryting og manglende etikette, som har et mildt sagt lemfeldig forhold til sannheten i møte med diplomater og også egen regjering og som ikke aner hva å trå forsiktig er hverken i forhold til Trump, Putin eller noen annen diktator. Sleng på manglende evne til å samarbeide med og følge regler, lite kunnskap om Norge og nordmenn, drittsnakk om folk på nettet (namedropping er jo en hobby de har og bekjentskapskretsen vil bli både mer fancy og mer hårsår), manglende evne til å følge opp økonomiske forpliktelser, trusler om søksmål i hytt og pine, stadige lovbrudd... Skadepotensialet for Norge er enormt! Grunnlovsendringen som skal til for å dytte Märtha ut av rekka vil måtte skje på politisk nivå og initiativet må komme fra den kanten. Da slipper Harald eller Haakon å være den som initierer. Det vil bli opp til en av dem å gjennomføre endringen av arverekka når lovendringen først er på plass, men det blir litt fram i tid. Det betyr at Märtha har litt tid på seg til å bli voksen og slutte å oppføre seg som en drittunge først. Skjer det kan jo ting bare få være som de er, men hvis ikke kan i det minste plassen hennes i arverekka endres raskt. Uten grunnlovsendringen på plass er det en mer langdryg affære, så hva skjer om hun plutselig "rykker fram i køen" av den ene eller andre grunnen? Det er liten sjanse, men det kan faktisk skje. Og hvis det først skjer blir eneste mulighet til å bli kvitt henne å avvikle monarkiet. En prosess som vil ta rundt 6 år - minst. Men den prosessen kan stoppe opp når som helst, for regenten har vetorett, men trolig ikke vett til å ikke bruke den. Og da kan det være at vi sitter der, da, med Märtha som dronning fram til hun dør (og hun kan leve i over 50 år til) eller abdiserer frivillig (og jeg kan love at Durek ikke ville skilt seg hvis det skjer)! Worst case scenario, kanskje, men det kan faktisk bli virkelighet hvis vi er riktig uheldig. Og vi kan jo ikke bare gamble på flaksen..? Så kjære politikere hvis dere leser dette - sett i gang prosessen. Märtha og Durek kommer til å bli rasende og lange ut i alle rettninger, men vil vi helst ha en rasende prinsesse eller potensielt en sprø og farlig dronning? Jeg vet hva jeg foretrekker. 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå