Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (På 7.6.2022 den 15.10):

Jeg skjønner det er fordi hun er født Kongelig at du sier det men hadde du sagt "stakkars" til en helt vanlig familie om dette hadde skjedd med en ikke-kongelig du visste av? 

Det er synd i alle som får et menneske som tror hen er en romøgle inn i familien. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (På 12.10.2021 den 1.39):

Jeg tror han gir sin fulle oppmerksomhet til henne. Hele tiden. Det kan vel noen hver ønske seg...🙄 Men bortsett fra det; nope! Jeg skjønner heller ikke! Hun må da vel klare å se det selv, etter hvert. Barna må hjelpe henne!

Er vel i grunn folk her inne som bør skjerpe seg. La nå de være lykkelige sammen. Han virker som en flink stefar også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 7.6.2022 den 15.10):

Jeg skjønner det er fordi hun er født Kongelig at du sier det men hadde du sagt "stakkars" til en helt vanlig familie om dette hadde skjedd med en ikke-kongelig du visste av? 

Ja! For han virker ikke forelsket slik hun er. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (16 timer siden):

Det er synd i alle som får et menneske som tror hen er en romøgle inn i familien. 

Og sjarlatan 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anemonen skrev (1 time siden):

Ja! For han virker ikke forelsket slik hun er. 

Synes han virker meget forelsket - men utelukkende i seg selv. 

  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det krenkefest i kommentarfelt igjen ! https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8QarzW/statsraad-vitset-om-marthas-forlovelse?fbclid=IwAR0ifpOhbsBapwC7mDNcMH5iiP0GairCyONkfXZHl-OPeySZ7FI-PCqE8o0

Mannen hun skal gifte seg med tror jo han er romøgle, så ei litta spøk om at prinsessetittelen kan byttes ut med noe med mer "futt" i må vel folk tåle. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 minutter siden):

Så var det krenkefest i kommentarfelt igjen ! https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8QarzW/statsraad-vitset-om-marthas-forlovelse?fbclid=IwAR0ifpOhbsBapwC7mDNcMH5iiP0GairCyONkfXZHl-OPeySZ7FI-PCqE8o0

Mannen hun skal gifte seg med tror jo han er romøgle, så ei litta spøk om at prinsessetittelen kan byttes ut med noe med mer "futt" i må vel folk tåle. 

Hadde hun arvet hadde hun blitt heksedronning 💀👻👹🕷️🐍🐉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Hadde hun arvet hadde hun blitt heksedronning 💀👻👹🕷️🐍🐉

Queen Martha Maleficent & The lizzard from outer space ! 

Det er jo veldig vanskelig å ikke tulle litt med dette her, når de i fullt alvor vil at vi skal akseptere alt mulig svada om å ha vært farao og dronning i et tidligere liv, romøgle i dette livet, engleskole ++ 

Den "CV`n" de to har tilsammen er jo en fest! 

 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 minutter siden):

Queen Martha Maleficent & The lizzard from outer space ! 

Det er jo veldig vanskelig å ikke tulle litt med dette her, når de i fullt alvor vil at vi skal akseptere alt mulig svada om å ha vært farao og dronning i et tidligere liv, romøgle i dette livet, engleskole ++ 

Den "CV`n" de to har tilsammen er jo en fest! 

 

Jepp det er ganske absurd....🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Queen Martha Maleficent & The lizzard from outer space ! 

Det er jo veldig vanskelig å ikke tulle litt med dette her, når de i fullt alvor vil at vi skal akseptere alt mulig svada om å ha vært farao og dronning i et tidligere liv, romøgle i dette livet, engleskole ++ 

Den "CV`n" de to har tilsammen er jo en fest! 

 

Jeg tror hun har levd et beskyttet liv, og er veldig sensible og godtroende. 
Han visste akkurat hva han skulle si til henne, og hvordan ‘lese’ henne. Typisk cold reader svindler. 
 

Første han sa til henne når han så henne for første gang, du er prinsessen min fra et annet liv eller noe i den duren. 
 

Og han visste selvfølgelig ikke hvem hun var, eller at hun var prinsesse (right!) 

 

Han sa de riktige tingene i det rette øyeblikket når hun virkelig trengte det. 
håper hun våkner snart. Hun og jentene fortjener bedre! 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Maydis8 skrev (På 9.6.2022 den 0.01):

Er vel i grunn folk her inne som bør skjerpe seg. La nå de være lykkelige sammen. Han virker som en flink stefar også. 

Jeg holder med deg i det. Det viktigste er at Prinsesse Märtha Louise er lykkelig og det fortjener hun å være ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unner hun virkelig alt godt, og ikke minst det å finne kjærligheten. Likevel kan de som står rundt ikke bli totalt sveiseblind og godta alt over en lav sko - dette er som keiserens nye klær….. når skal noen tørre å stå opp og si det som det er?

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.vg.no/rampelys/i/bG0XpB/durek-verrett-folk-vil-ikke-se-en-svart-mann-i-kongefamilien

Nyforlovede Durek Verrett og Märtha Louise forteller at de har fått både hat og dødstrusler etter at de offentliggjorde forlovelsen.

- Folk vil ikke se en svart mann i kongefamilien, sier Durek Verrett.

Märtha Louise erkjenner at opplevelsene har vært en øyeåpner for henne. Hun forteller at hennes «hvite privilegier» har gjort henne naiv.

– Det her er så mye verre enn jeg trodde at det var.

 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

anno19 skrev (11 minutter siden):

Beklager, men dette blir for dumt. Rasismekortet kom fort frem her, kritikk som er komt frem har med andre årsaker enn hudfarve å gjøre. Hun har hatt et trygt og godt liv med mange privilegier - som kongelig. Vi kan trygt si at de fleste hvite mennesker ikke lever samme liv som kongelige. 

Rasismekort? Det kan hende det ikke er rasismekort om hat og drapstrusler går direkte på at han er mørk. Det vet vi jo ikke. Men kanskje det er grunnen til at de snakker om det. Har du sett de spesifikke drapstruslene og hets på some og hva de går ut på? 
Jeg syns det er fint at de har funnet kjærligheten og trist at de skal bli hetset for det. Märtha har jo alltid vært litt utradisjonell. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes dessverre psyke folk og rasister, men han overdriver med "folk vil ikke". Og jeg tror det er atomflyttende reptiler og healer-sjarlataner "folk flest" er skeptiske til, ikke en svart nokså kjekk mann av utseende.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke grunnet hudfarge.  Men mannen er jo helt klart ustabil og det er nok det folk reagerer på. 

  • Liker 45
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...