Rebecca30 Skrevet onsdag kl 17:28 #15261 Skrevet onsdag kl 17:28 Durek fungerer nesten som et sosialt speil: han reflekterer det folk vil tro på, og skaper dermed sin egen legitimitet. Men jeg lurer… ser Märtha virkelig ham, eller bare effekten han har på folk? 1 1
PusheenPusheen Skrevet onsdag kl 18:10 #15262 Skrevet onsdag kl 18:10 ~ Ada ~ skrev (51 minutter siden): https://www.instagram.com/reel/C-8VGwuKF6l/?igsh=MXN2azF3aTNrbXk2ZQ== Omg...💀😆 5
PusheenPusheen Skrevet onsdag kl 18:11 #15263 Skrevet onsdag kl 18:11 (endret) Maia70 skrev (1 time siden): Det var jo en kommentar til der han omtaler seg selv som "alpha King", sa han ikke der også noe om hvor mye han tilfredsstiller henne? Edit: Jeg tok feil, her er kommentaren: "Facts. They call me queen because I am soul sexual and I own that. But the truth is I am an alpha King and that is exactly why I got this hottie by my side." Merkelig at ikke noen medier tar for seg at han kaller seg konge også? Selv om det de har skrevet om er ille nok da... Mener jeg leste noe om det, men finner det ikke igjen. Legger det til om jeg finner det. Edit: Se&Hør Spørsmål på IG: «Er du kongelig, Durek? Jeg forstår det slik at man ikke blir kongelig selv om man gifter seg inn i kongefamilien. Du er selvsagt et medlem av kongefamilien, men du har verken kongelig tittel eller kongelige plikter. Medfører ikke dette riktighet?» skrev en i kommentarfeltet. «Både jeg og min kone er medlemmer av kongefamilien - og jeg en kongelig sendt fra Gud», svarte Durek. Så det var ikke store greiene, men det var denne jeg hadde lest. Forøvrig delt tidligere også, hvis noen har sett det før. Endret onsdag kl 18:15 av PusheenPusheen La til link 4 2
Anonym_2024 Skrevet onsdag kl 18:12 #15264 Skrevet onsdag kl 18:12 oss-to skrev (3 timer siden): Har ikkje trua på at dette ( ML Og DV) plagar kongefamilien. Etter at eg såg prinsesse IA i Hést gensar , er mi oppfartning at kongefamilien står samla. Her har SM også på seg Hést. https://www.seher.no/kongelig/arm-i-arm-med-kjaeresten/82426527 1 5
Maud-1919 Skrevet onsdag kl 18:14 #15265 Skrevet onsdag kl 18:14 PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Omg...💀😆 🤣🤣🤣 det er for enkelt å være komiker i Norge. DV, ML og MBH serverer jo alt på sølvfat.. 14 1 1
PusheenPusheen Skrevet onsdag kl 18:15 #15266 Skrevet onsdag kl 18:15 Maud-1919 skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣 det er for enkelt å være komiker i Norge. DV, ML og MBH serverer jo alt på sølvfat.. Ja, det er hysterisk😆 5
Frisk Frosk Skrevet onsdag kl 18:23 #15267 Skrevet onsdag kl 18:23 Anonym_2024 skrev (9 minutter siden): Her har SM også på seg Hést. https://www.seher.no/kongelig/arm-i-arm-med-kjaeresten/82426527 Takk! For ikke lenge siden var det også diskutert at de kongelige bruker H-klærne, og jeg mente jeg hadde sett SM i slik genser, men fant det ikke igjen da. DV hadde en av siste dagene også atter en gang umerket reklame for H-klærne. 2 6
Maia70 Skrevet onsdag kl 18:34 #15268 Skrevet onsdag kl 18:34 PusheenPusheen skrev (22 minutter siden): Mener jeg leste noe om det, men finner det ikke igjen. Legger det til om jeg finner det. Edit: Se&Hør Spørsmål på IG: «Er du kongelig, Durek? Jeg forstår det slik at man ikke blir kongelig selv om man gifter seg inn i kongefamilien. Du er selvsagt et medlem av kongefamilien, men du har verken kongelig tittel eller kongelige plikter. Medfører ikke dette riktighet?» skrev en i kommentarfeltet. «Både jeg og min kone er medlemmer av kongefamilien - og jeg en kongelig sendt fra Gud», svarte Durek. Så det var ikke store greiene, men det var denne jeg hadde lest. Forøvrig delt tidligere også, hvis noen har sett det før. Kong-elig ja, men har ikke sett dem kommentere at han skriver at han faktisk er kong-e.
Fantorangen-Oslo Skrevet onsdag kl 18:35 #15269 Skrevet onsdag kl 18:35 luxifine skrev (1 time siden): Norges svar på Adams Family!! Nå lo jeg høyt! Med det sagt: er helt enig med deg bare at Adams Family var sjarmerende og faktisk hadde omtanke både for andre og hverandre. Disse to er hverken sjarmerende eller omtenksomme utad ihvertfall.. Veldig enig - nei, dessverre. Det er som du sier, den norske versjonen er nok heller mere "The histrionic Addams Family"...S1E1, E2 E3, osv....to be continued... 1 1
anonymBbruker Skrevet onsdag kl 18:37 #15270 Skrevet onsdag kl 18:37 Fantorangen-Oslo skrev (3 timer siden): (Edit: Jeg ble så ivrig på labbene her at jeg enset ikke at innlegget ble lagt under @Frisk Frosk sitt innlegg. Et innlegg jeg er veldig enig i, de fleste svelger det han legger ut rått og han hylles uhemmet i kommentarfeltet. Beklager, var ikke meningen at mitt innlegg skulle komme under ditt, frisk frosk...for det var jo ikke noe svar, men ditt var det siste jeg leste og jeg ble så ivrig etter å ha lest ditt for jeg er så saktens enig i det du skrev 👋) Kjenner jeg blir kvalm av hele fyren. Klarer snart verken å se eller høre på han. Bare juging, fjolleri og oppmerksomhet. Fullstendig blottet for realitetsorientering. Eller, det gjelder forsåvidt begge to, superkyniske som utnytter sin status, ikke noe annet. Ta fra henne tittel. At tittelen ikke kan fratas er bare tull. Se hva (tidligere Dronning) Margrethe II gjorde med sin yngste sønn og hans barn i Danmark. De hadde verken utnyttet statusen eller signert noen kommersielle avtaler på denne måten til store medieselskap. Han kalles nå "Joachim av Danmark". Ingen prinsetittel lengre. Samme kunne Kong Harald gjort med ML også. Kommer bare masse dikkedarier og bortforklaringer (ja, jeg kaller det, dèt). Kong H uttaler at tittelen ikke kan tas "fordi hun er født med den og er faktisk kongens datter". Det er jo også Joachim, - han er født av (tidligere dronning) Margrethe II og er sønn av henne, men tittelen til Joachim ble uansett fjernet da hun abdiserte og storebror overtok tronen. Borte vekk...Jeg syntes faktisk synd på han og hans barn da det skjedde og mener det kom veldig brått på. ML og DV er blitt Norges svar på Addams Family, det har gått helt ut av dimensjoner - akkurat som de ønsker, og mere oppmerksomhet. Fjern den tittelen så kan de fortsette akkurat som de vil, men ikke som den norske kongefamiliens representanter. Det er nå min mening.. Enig i at tittelen kan og bør fjernes. Jeg synes i tillegg det er viktig å ta henne og barna hennes ut av arverekken til tronen. 9 4
Fantorangen-Oslo Skrevet onsdag kl 18:39 #15271 Skrevet onsdag kl 18:39 PusheenPusheen skrev (27 minutter siden): Omg...💀😆 Enig 🤮 Altså, helt ærlig...er det mulig? Hva skal man si? 1 1
Fantorangen-Oslo Skrevet onsdag kl 18:42 #15272 Skrevet onsdag kl 18:42 anonymBbruker skrev (2 minutter siden): Enig i at tittelen kan og bør fjernes. Jeg synes i tillegg det er viktig å ta henne og barna hennes ut av arverekken til tronen. Word! 3 2
PusheenPusheen Skrevet onsdag kl 18:47 #15273 Skrevet onsdag kl 18:47 Maia70 skrev (12 minutter siden): Kong-elig ja, men har ikke sett dem kommentere at han skriver at han faktisk er kong-e. Åja, nei, det har jeg ikke sett jeg heller. 1
Rev. Revenge Skrevet onsdag kl 19:11 #15274 Skrevet onsdag kl 19:11 Fantorangen-Oslo skrev (32 minutter siden): Enig 🤮 Altså, helt ærlig...er det mulig? Hva skal man si? Ingenting. Bare le. 2 1
PusheenPusheen Skrevet onsdag kl 19:14 #15275 Skrevet onsdag kl 19:14 Rev. Revenge skrev (1 minutt siden): Ingenting. Bare le. Jeg bare fatter ikke at noen kan ha så lite selvinnsikt. Ikke noen ting, liksom, det er jo helt tomt. 4 1
Rev. Revenge Skrevet onsdag kl 19:17 #15276 Skrevet onsdag kl 19:17 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): https://www.instagram.com/reel/C-8VGwuKF6l/?igsh=MXN2azF3aTNrbXk2ZQ== I rest mye case. Er det virkelig ingen i fanklubben hans som ser det latterlige i alle faktene hans? Skulle ønske jeg kunne si hva jeg mener om dette spetakkelet med rene ord, men må dessverre holde meg til hans eget andromediske språk: Ningningningningning-aaaaaaaAAAAAHHhh! 9 1
PusheenPusheen Skrevet onsdag kl 19:21 #15277 Skrevet onsdag kl 19:21 Rev. Revenge skrev (4 minutter siden): I rest mye case. Er det virkelig ingen i fanklubben hans som ser det latterlige i alle faktene hans? Skulle ønske jeg kunne si hva jeg mener om dette spetakkelet med rene ord, men må dessverre holde meg til hans eget andromediske språk: Ningningningningning-aaaaaaaAAAAAHHhh! Jeg hadde vært livredd for å si noe om det hvis jeg var med i sekten... 1
Hulderen Skrevet onsdag kl 19:30 #15278 Skrevet onsdag kl 19:30 Den Ningningningningning-chantingen var neppe alvorlig ment. Jeg tror Durek hadde det hysterisk morsomt, for å sjekke hvor langt han kunne dra det før noen begynte å le. Hadde han virkelig skulle tatt noe gammelt, så skulle han brukt guturale lyder.
~ Ada ~ Skrevet onsdag kl 19:37 #15279 Skrevet onsdag kl 19:37 Maia70 skrev (2 timer siden): Her skal han vise de forskjellige stilene han kan danse, fordi han kan alt, og trenger å poengtere at han kan alt hele tiden. Jeg ler like godt hver gang jeg ser denne og det med god samvittighet. Ler dog mest av kommentarene til Henrik Troy, men tenker den grandiose sjamanen får tåle slikt. 7 2
PusheenPusheen Skrevet onsdag kl 19:42 #15280 Skrevet onsdag kl 19:42 Hulderen skrev (12 minutter siden): Den Ningningningningning-chantingen var neppe alvorlig ment. Jeg tror Durek hadde det hysterisk morsomt, for å sjekke hvor langt han kunne dra det før noen begynte å le. Hadde han virkelig skulle tatt noe gammelt, så skulle han brukt guturale lyder. Håper du har rett og at det egentlig er kødd. For herregud... 😄 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå