oss-to Skrevet 22. juni #14461 Skrevet 22. juni Mmmwhatever skrev (59 minutter siden): Hvis han synes æ, ø og å er vanskelig, skulle jeg likt å vite hvordan han har klart å lære seg hebraisk og japansk! 🤣🤣🤣🤣🤣 Dette er for dumt, Durek. Men det ser ut til at han har klart å lure ML til å tro på dette også, for det var hun som sa det. Nesten som nokre på forumet her , nektar å svare meg avdi eg skriv nynorsk😅 2 1 1
Ninaen Skrevet 22. juni #14462 Skrevet 22. juni Hulderen skrev (3 timer siden): Det er så tåpelig, for det er jo mange amerikanske ord som uttales med æ,ø og å. For eksempel «sad», «bird» og «law». Og det er viden kjent at den lyden de faktisk sliter med er Y 😂 Min gamle oldemor innvandret hit i 20-årene, selv da hun nærmet seg 90 lå den y’en nærmere en i 😆 10 3
oss-to Skrevet 23. juni #14463 Skrevet 23. juni Etter å ha hørt Macron sjarmere med å prate norsk på gallamiddagen i kveld, slår det meg kor lite innsatts mr Verrett kunne lagt inn ,for å framstå i eit bedre lys. 25 3
PusheenPusheen Skrevet 23. juni #14464 Skrevet 23. juni oss-to skrev (9 minutter siden): Etter å ha hørt Macron sjarmere med å prate norsk på gallamiddagen i kveld, slår det meg kor lite innsatts mr Verrett kunne lagt inn ,for å framstå i eit bedre lys. Tror ikke DV er så opptatt av å sjarmere oss. Vi er vanskeligere å få på gli enn naive ML. 16 2
oss-to Skrevet 23. juni #14465 Skrevet 23. juni PusheenPusheen skrev (1 minutt siden): Tror ikke DV er så opptatt av å sjarmere oss. Vi er vanskeligere å få på gli enn naive ML. Trur du har heilt rett. 7
Mmmwhatever Skrevet 24. juni #14466 Skrevet 24. juni PusheenPusheen skrev (9 timer siden): Tror ikke DV er så opptatt av å sjarmere oss. Vi er vanskeligere å få på gli enn naive ML. Ja, han prøver nok ikke spesielt hardt. Pluss at i sannhetens navn så ligger nok IQen til Macron en god del hakk høyere enn DV sin… 7 11
Soeuh Skrevet 24. juni #14467 Skrevet 24. juni Frisk Frosk skrev (På 22.6.2025 den 11.57): I artikkelen, som @Istapp la ut: https://www.nettavisen.no/kjendis/knusende-durek-dom-ikke-mulig-a-senke-omdommet-sitt-mer/s/5-95-2492985 Litt nede i artikkelen er det et filmet intervju fra DV og ML var på en eller annen kjendistilstelning nylig. DV sier at han snakker flere språk, og ML begynner å ramse opp... italiensk, tyrkisk... han slenger på hebraisk. Så står begge og tenker litt, han sier litt japansk. Og så sier ML at japansk... eh, norsk er det vanskeligste, og han sier seg enig, og kommer med alle disse lydene som i måten han gjør det på gir inntrykk av at han spyr av lydene. I hvert fall når man vet at denne mannen i seks år nå har rakket ned på alt norsk, Norge og nordmenn og vår kultur. Skulle likt å høre han snakke disse språkene. Språkene han ramser opp (med unntak av italiensk) er svært ulikt engelsk. Både hva gjelder språkfamilie, grammatikk, fonologi og mye mer... Norsk ligger jo mye nærmere engelsk/amerikansk enn både hebraisk, japansk og tyrkisk! Både norsk og engelsk er germanske språk, innenfor samme språkfamilie. De tre andre språkene er ikke i samme språkfamilie med verken engelsk eller hverandre. Tar man disse fem språkene, og ser hvor det ligger på analytisk-syntetisk-skalaen, ser det slik ut (fra analytisk til syntetisk): engelsk-->norsk-->hebraisk-->japansk-->tyrkisk. Det vil si at grammatikken/strukturen til engelsk ligner mer på norsk enn de andre språkene. Engelsk er nærmere norsk enn hebraisk, tyrkisk og japansk på alle mulige måter. Æ og Å er heller ikke vanskelige lyder sett i et typologisk perspektiv. Vil tippe han da har mer vansker med å uttale norsk Y og U. Hebraisk har f.eks. lyder som lages lengre ned mot/i halsen, og som ikke ligner noen engelske språklyder (mye mer ulikt enn de norske lydene). Jeg fatter virkelig ikke hvordan han kan lyve så lett, om noe så usannsynlig. Selvfølgelig er norsk mye lettere å lære seg for han når han er amerikaner, med engelsk som morsmål. Ingen logikk i det han sier. 19 1 8
Anita666 Skrevet 25. juni #14468 Skrevet 25. juni Honey Dew skrev (På 22.6.2025 den 14.09): Og hun sitter der med beundring i blikket, nikker og holder hånden hans mens han lirer av seg alt grumset. Og det gjør hun nå på syvende året,og det er dette som nesten provoserer meg mest.I sene kveldstimer har jeg reflektert over hvordan det er mulig at det ikke nå og da har sneket seg inn en tvil i bakhodet hennes,om at denne messias/besserwisseren/ultra-narcissiten,faktisk ikke er en god mann for henne,eller kan matche det bildet hun må ha hatt om kjærlighet via sine egne alternative erfaringer,fjærlette om så de er.. Det skal godt gjøres å blindt holde fast i en illusjon,uten at et indre intuisjons-kompass forsøker å si deg noe. En kan dyrke en åndelig leder av ulike grunner,og miste seg selv.Men mange av dem er mer sofistikerte,og en kan gi dem litt rom å gå på en stund,men DV oppførte seg som en sertifisert idiot fra dag en.Og hun nikker,smiler og ler.(Dog synes jeg latteren er en smule anstrengt her og der) Og ja,det var da Maud sa hun drev med kunst,at han sa han hadde et eget galleri og kunne så mye om dette at han var for en kunstekspert å regne,og da den mellomste datteren sa hun var modell,så kunne han vise til sin egen modellkarriere med catwalks for topp designere,og han kunne lære henne mye også..og den yngste datteren drev med ridning..og what do you know,jammen kunne han ikke dette også.Men avbildet i ridehall, litt stivt i rideklær med ML,så han noget shaky og ukomfortabel ut.. 23 6
PusheenPusheen Skrevet 25. juni #14469 Skrevet 25. juni (endret) Anita666 skrev (48 minutter siden): Og det gjør hun nå på syvende året,og det er dette som nesten provoserer meg mest.I sene kveldstimer har jeg reflektert over hvordan det er mulig at det ikke nå og da har sneket seg inn en tvil i bakhodet hennes,om at denne messias/besserwisseren/ultra-narcissiten,faktisk ikke er en god mann for henne,eller kan matche det bildet hun må ha hatt om kjærlighet via sine egne alternative erfaringer,fjærlette om så de er.. Det skal godt gjøres å blindt holde fast i en illusjon,uten at et indre intuisjons-kompass forsøker å si deg noe. En kan dyrke en åndelig leder av ulike grunner,og miste seg selv.Men mange av dem er mer sofistikerte,og en kan gi dem litt rom å gå på en stund,men DV oppførte seg som en sertifisert idiot fra dag en.Og hun nikker,smiler og ler.(Dog synes jeg latteren er en smule anstrengt her og der) Og ja,det var da Maud sa hun drev med kunst,at han sa han hadde et eget galleri og kunne så mye om dette at han var for en kunstekspert å regne,og da den mellomste datteren sa hun var modell,så kunne han vise til sin egen modellkarriere med catwalks for topp designere,og han kunne lære henne mye også..og den yngste datteren drev med ridning..og what do you know,jammen kunne han ikke dette også.Men avbildet i ridehall, litt stivt i rideklær med ML,så han noget shaky og ukomfortabel ut.. Tro om hun tar hans ord for god fisk eller om hun faktisk sjekker opp alt han påstår at han kan og alt han påstår han har vært med på. Edit: Ved nærmere ettertanke- selvsagt stoler hun blindt på ham. Hva tenkte jeg på...? Endret 25. juni av PusheenPusheen Tilleggssetning. 14
Fantorangen-Oslo Skrevet 26. juni #14470 Skrevet 26. juni Frisk Frosk skrev (På 22.6.2025 den 0.29): Det er utallige ganger DV har angrepet og rakket ned på Norge, nordmenn, norske verdier, norsk kultur, norsk helsevesen (som forøvrig faktisk er mer åpen for alternative behandlinger enn hva det amerikanske er, ref. tidligere innlegg i tråden med linker!). Det er ikke "bare" pga. holdninger til "det alternative" Durek Verrett har angrepet, rakket ned på og latterliggjort og kommet med virkelighetsfjerne løgner om vårt land, folk, kultur. Jeg kjenner en del folk i det alternative miljøet. Felles for de som er virkelig gode er at de ikke har behov for å "skape seg et navn", de har ikke behov for å bli "berømte". De jobber, noen innen det alternative, noen driver alternativt utenom jobb. Felles er at de er alt fra veldig åpne om det de driver med, eller ganske åpen om det. De velger uten unntak å spre sine erfaringer på en måte hvor resultater av det som gjøres er det som spres, ikke dem som person. Jeg kjenner til en god del leger, også inkl. kommunelege og flere spesialister som også er positive til "det alternative". Svært mange helsepersonell bruker selv ulike typer for alternative tilbud. Vi har likevel en god vei å gå før deler av det alternative og f.eks. helsevesenet vil samarbeide også offentlig. Men det er på gang. De fleste sykehus i dag tilbyr f.eks. akupunktur på føde- og barselavdelinger. Mange sykehus tilbyr akupunktur i sine smerteklinikker - og ansatte ved et sykehus fikk offentliggjort en forskningsartikkel om forskning foretatt på sykehuset som viste at akupunktur hadde god effekt for kvinnelige pasienter som fikk antiøstrogen behandling og dermed fikk mye plager av den brå overgangsalderen. Det forskes ved sykehuset i Tromsø også, og der har de også en samisk sjaman som tilkalles i en del tilfeller, hvor sykehuset ikke greier å f.eks. stoppe store blødninger. Det skjer mye i Norge innen det alternative, også innen helsevesenet. En serie som skadet dette mye, det var den underholdningsserien som Nrk sendte (Folkeopplysningen?). Det var en ren underholdningsserie, men ble fremstilt som en dokumentar- og faktaserie som liksom baserte seg på forskning. Veldig mye av det var basert på fordommer, og selv noen av spesialistene de intervjuet viste at de ikke hadde noen som helst kunnskap om det de satt og rakket ned på. De fleste jeg snakket med trodde det programmet var et faktaprogram, få hadde fått med seg at Nrk sendte det som et underholdningsprogram. Noen amerikanere har behov for å få alt fokus rettet mot seg selv, slik f.eks. både Trump og Verrett gjør, og det synes som det er viktigere enn anstendighet, respekt og det å være sannferdig. Noen nordmenn er også slik, men kulturmessig har ikke nordmenn generelt behov for å stikke hodet frem og få alles fokus på hvem de er og hva de gjør. Denne holdningen preger også store deler av det alternative miljøet som jeg har møtt - de er ydmyke mennesker som ikke har behov for og ikke ønsker oppmerksomhet rundt egen person, de vil bare gjøre godt. Jeg tør påstå at disse gjør mye mer godt for langt flere enn hva DV gjør! Men DV har en tendens til å overdrive hvor åpent USA og åpne amerikanere er når det kommer til det alternative. Selv tror jeg det kan være mye å hente fra en del alternative metoder. Ikke minst fordi disse ofte tar seg tid til pasientene, der tid i helsevesenet er en konstant mangelvare. Dette er en undervurdert faktor i helsevesenet når det kommer til det å bli frisk, å få pasientene til å føle seg sett og hørt og at de føler de får nok tid slik at de får tillit til behandlingen de får. Spot on! Det var også en ganske kjent shaman i California som ble intervjuet av et magasin (husker ikke om det var en norsk kanal eller US basert), men hun hadde aldri hørt om DV tidligere og bodde da i samme område hvor han har bodd i mange år. Verken hun eller noen av de i hennes krets har hørt om DV tidligere og jeg forsto det slik at hun var en ganske "kjent" og ettertraktet shaman der, med mange klienter og stor omgangskrets i det alternative miljøet. 14
JessicaL Skrevet 26. juni #14471 Skrevet 26. juni (endret) Anita666 skrev (18 timer siden): Og det gjør hun nå på syvende året,og det er dette som nesten provoserer meg mest.I sene kveldstimer har jeg reflektert over hvordan det er mulig at det ikke nå og da har sneket seg inn en tvil i bakhodet hennes,om at denne messias/besserwisseren/ultra-narcissiten,faktisk ikke er en god mann for henne,eller kan matche det bildet hun må ha hatt om kjærlighet via sine egne alternative erfaringer,fjærlette om så de er.. Det skal godt gjøres å blindt holde fast i en illusjon,uten at et indre intuisjons-kompass forsøker å si deg noe. En kan dyrke en åndelig leder av ulike grunner,og miste seg selv.Men mange av dem er mer sofistikerte,og en kan gi dem litt rom å gå på en stund,men DV oppførte seg som en sertifisert idiot fra dag en.Og hun nikker,smiler og ler.(Dog synes jeg latteren er en smule anstrengt her og der) Og ja,det var da Maud sa hun drev med kunst,at han sa han hadde et eget galleri og kunne så mye om dette at han var for en kunstekspert å regne,og da den mellomste datteren sa hun var modell,så kunne han vise til sin egen modellkarriere med catwalks for topp designere,og han kunne lære henne mye også..og den yngste datteren drev med ridning..og what do you know,jammen kunne han ikke dette også.Men avbildet i ridehall, litt stivt i rideklær med ML,så han noget shaky og ukomfortabel ut.. Pga alt hun nå har investert i denne Rasputin-figuren både emosjonelt og materielt sitter det nok veldig langt inne å innrømme at hun har tatt feil og at hennes gode venner feks MU og den generelle opinionen hadde rett om DV. Det blir jo et veldig stort nederlag og en stor skam å snu nå, og når hun har innsett sannheten om hvordan han har lurt henne så vil hun samtidig innse hva han er kapabel til om hun går fra han. En som mangler både empati og moralsk kompass kan gjøre ekstremt stor skade. Det er lettere å skyve vekk de tankene, fortsette å stikke hodet i sanden og late som alt er perfekt. Jeg kan ikke se noe scenario der hun og kongefamilien kommer seg helskinnet bort fra durek så lenge han er i live. Tror det blir vanskelig å betale han for å holde kjeft også, for han virker enda grådigere etter oppmerksomhet og status enn penger og han bryr seg jo ikke om sånne trivialiteter som kontrakter. Endret 26. juni av JessicaL 16 1 3
Maia70 Skrevet 26. juni #14472 Skrevet 26. juni Fantorangen-Oslo skrev (4 timer siden): Spot on! Det var også en ganske kjent shaman i California som ble intervjuet av et magasin (husker ikke om det var en norsk kanal eller US basert), men hun hadde aldri hørt om DV tidligere og bodde da i samme område hvor han har bodd i mange år. Verken hun eller noen av de i hennes krets har hørt om DV tidligere og jeg forsto det slik at hun var en ganske "kjent" og ettertraktet shaman der, med mange klienter og stor omgangskrets i det alternative miljøet. Kan være sjaman er noe han har begynt å titulere seg med i nyere tid da. Når var intervjuet, husker du det? 2
Maia70 Skrevet 26. juni #14473 Skrevet 26. juni Anita666 skrev (19 timer siden): g den yngste datteren drev med ridning..og what do you know,jammen kunne han ikke dette også.Men avbildet i ridehall, litt stivt i rideklær med ML,så han noget shaky og ukomfortabel ut.. Har han sagt han kan noe om ridning? Der skulle det vel være temmelig lett for Märtha å avsløre han. Hvor var dette omtalt?
Anita666 Skrevet 26. juni #14474 Skrevet 26. juni Maia70 skrev (1 time siden): Har han sagt han kan noe om ridning? Der skulle det vel være temmelig lett for Märtha å avsløre han. Hvor var dette omtalt? Det var i et intervju for en tid tilbake,husker desverre ikke hvor og når(tror det var et videoklipp).Men vi diskuterte det litt her i forumet.Derimot husker jeg godt bildet av han tatt i en ridehall.Dette var i et annet intervju og det var i Se og Hør.Det var i koronatiden,så vi snakker om 3-4 år siden.Kanskje det er mulig å google dette,så dere kan se bildet.Det var i klassisk DV stil.Altså en enorm posering,og et stylisert foto,med han og ML i rideklær,og hestene og hallen i bakgrunnen.Som sagt så han ukomfortabel ut i settingen,dette var mer et type "vise seg frem" bilde. Ja,ML kunne nok avsløre hans mangel på rideferdigheter,eller i det minste se at han var en amatør.Kan aldri tenke meg han har mye erfaring.Det som er klassisk med DV,er at han alltid skal være verdensmester i alt,han skal alltid overgå det personen før han har sagt eller kan.I dette tilfellet ble faktisk alle ML`s døtre "overgått" av hans suverenitet.Sååå kleint å høre på. 14
Etk Skrevet 26. juni #14475 Skrevet 26. juni Mmmwhatever skrev (På 24.6.2025 den 7.17): Ja, han prøver nok ikke spesielt hardt. Pluss at i sannhetens navn så ligger nok IQen til Macron en god del hakk høyere enn DV sin… Diana Ross klarte å lære seg en setning og to… da bør Durek også klare det😅 6
Felis Skrevet 26. juni #14476 Skrevet 26. juni Maia70 skrev (6 timer siden): Har han sagt han kan noe om ridning? Der skulle det vel være temmelig lett for Märtha å avsløre han. Hvor var dette omtalt? Han uttaler seg om det i denne videoen: Fra ca 8 minutter ut i videoen prater Martha om døtrene sine, og hvor dyktige de er i hvert sitt felt. Hun prater engasjert og stråler som den stolte moren hun er, mens Durek ser ut som han har lyst til å be henne holde kjeft. Så overtar han og hevder følgende: It work well for us as well, because all three girls, my bonus daughters, I have something in common with each of them. I've been in the art world for a very long time, I have my own art work gallery in New York City, so I...I...I know the art work people, so that is something I connect with Maud. I've been a fashion model, modeled for major companies, runway in Pris, Milan, New York, and having that experience with Leah, I can give her information on what to expect, what's gonna happen, so we understand each other, so we know fashion, so like oh no, no, no, that's two years ago... You know? And you can't mix plaid with that color, so we have that really strong connection. And then Emma, she is more the athletic, in type. She's into horses, and I also ride horses.... og noe om å gjøre TikTok videoer sammen osv osv. Martha hever ikke et øyebryn til disse påstandene, men nøyer seg med å se beundrende på denne mannen som skamløst forsøker å stjele all glans fra døtrene hennes. 27 7
Maia70 Skrevet 26. juni #14477 Skrevet 26. juni Felis skrev (21 minutter siden): Han uttaler seg om det i denne videoen: t work well for us as well, because all three girls, my bonus daughters, I have something in common with each of them. I've been in the art world for a very long time, I have my own art work gallery in New York City, so I...I...I know the art work people, so that is something I connect with Maud. I've been a fashion model, modeled for major companies, runway in Pris, Milan, New York, and having that experience with Leah, I can give her information on what to expect, what's gonna happen, so we understand each other, so we know fashion, so like oh no, no, no, that's two years ago... You know? And you can't mix plaid with that color, so we have that really strong connection. And then Emma, she is more the athletic, in type. She's into horses, and I also ride horses.... og noe om å gjøre TikTok videoer sammen osv osv. Martha hever ikke et øyebryn til disse påstandene, men nøyer seg med å se beundrende på denne mannen som skamløst forsøker å stjele all glans fra døtrene hennes. Takk for at du fant det. Jeg har bare så vanskelig for å tro noe av dette, eget kunstgalleri, modell for store moteselskaper og rir på hester? Har vi sett bevis på noe av dette? Jeg har heller ikke sett Tiktok-videoer med Emma, finnes de? Jeg finner bare en med han og alle døtrene: https://www.seher.no/video/her-blir-durek-lurt-trill-rundt/K9irtUDg 6
pop up bruker Skrevet 26. juni #14478 Skrevet 26. juni Maia70 skrev (2 minutter siden): Takk for at du fant det. Jeg har bare så vanskelig for å tro noe av dette, eget kunstgalleri, modell for store moteselskaper og rir på hester? Har vi sett bevis på noe av dette? Jeg har heller ikke sett Tiktok-videoer med Emma, finnes de? Jeg finner bare en med han og alle døtrene: https://www.seher.no/video/her-blir-durek-lurt-trill-rundt/K9irtUDg Jeg mener å ha sett bilder av at han har tatt modelloppdrag, men det er jo langt fra å ha noen oppdrag til å være internasjonal og populær modell slik han fremstiller seg. Ser riktignok mange influensere som har hatt noen opødrag gjerne kaller seg modell og skuespiller. Galleri var det jeg stusset mest på faktisk. Hvis han eier/drifter et galleri er det både veldig tidkrevende og litt avhengig av hvor det ligger er det en del kostnader til det. 10
TigerK Skrevet 26. juni #14479 Skrevet 26. juni Nesten så man kunne tro at han «har noe på» henne eller noen andre i kongehuset. En blackmail-situasjon. Selvom det er litt «foliehatt» så er hele denne situasjonen så absurd at jeg ikke ser bort ifra et «dette vil jeg ha for å holde kjeft om det jeg veit»-scenario. 13
pop up bruker Skrevet 26. juni #14480 Skrevet 26. juni TigerK skrev (6 minutter siden): Nesten så man kunne tro at han «har noe på» henne eller noen andre i kongehuset. En blackmail-situasjon. Selvom det er litt «foliehatt» så er hele denne situasjonen så absurd at jeg ikke ser bort ifra et «dette vil jeg ha for å holde kjeft om det jeg veit»-scenario. Jeg tror helt klart man kan komme dit om hun velger å gjøre det slutt. Han kan sikkert tjene seg rik på å fortelle masse "hemmeligheter" fra det norske kongehuset, og knaksje sitter han på noe som han faktisk kan tjene på også. Men enn så lenge tror jeg det bare er nesegrus forelskelse og beundring. Men går de mot et brudd så tror jeg vi må regne med at ALT han har klart å snappe opp i løpet av disse årene blir solgt til hans fortjeneste. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå