oss-to Skrevet 8. juni #14221 Skrevet 8. juni Wiews skrev (11 timer siden): Elle-festen handler vel mest om å se og bli sett og antrekk/tilbehør er selvfølgelig et viktig tema. Det blir feil å sammenligne ML og MM i denne sammenhengen. Mette-Marit representerer kongefamilien og var på jobb i forbindelse med det bok-arrangementet. Märtha Louise representerer kun seg selv, og når de stiller opp for intervju må de regne med å få spørsmål om andre ting også. Skjønner ikkje?. Strategien og utfalle er de like eins. 3
JessicaL Skrevet 8. juni #14222 Skrevet 8. juni Wiews skrev (17 timer siden): Jeg er enig, de fremstår mer som to fjollete venninner enn kjærester. I tillegg svarer ML ganske frekt når de får spørsmål de ikke liker. I følge tv2 vil de ikke svare på spørsmål om hvordan det går med Durek sin oppholdstillatelse eller hva de skal gjøre i sommer, men forteller gjerne hvor klærne deres kommer fra. Ja enig, har aldri sett en mer åpenbart homofil mann. Ikke noe galt i å være homofil selvfølgelig, men blir litt merkelig når man er gift med en kvinne... Det var såvidt jeg kunne se Hest fra topp til tå. Som vanlig. 21 7
Eva-Lena Skrevet 8. juni #14223 Skrevet 8. juni JessicaL skrev (19 minutter siden): Ja enig, har aldri sett en mer åpenbart homofil mann. Ikke noe galt i å være homofil selvfølgelig, men blir litt merkelig når man er gift med en kvinne... Det var såvidt jeg kunne se Hest fra topp til tå. Som vanlig. Jeg er så enig vedr DV. Det lyser lang vei at han iallefall en bifil. Jeg klarer ikke å se noe tiltrekkende ved han. Jeg tør vedde ei gjeddenpå at DV er sammen med ML kun fordi hun er kongelig. Jeg likte ikke de klærne deres overhodet. Virker som det var om å gjøre å kle seg merkeligst. 20 2
Wiews Skrevet 8. juni #14224 Skrevet 8. juni oss-to skrev (4 timer siden): Skjønner ikkje?. Strategien og utfalle er de like eins. oss-to skrev (18 timer siden): Det som skjedde, var at de deltok på et Elle-arrangement. I en slik setting er det vanlig å kommentere klær og merker, men de nekter å svare på andre spørsmål. Kronprinsessen var nylig til stede på et bokarrangement og ville heller ikke svare på spørsmål som ikke var direkte knyttet til det aktuelle arrangementet. Det kongehuset og Märtha Louise gjør, er å holde fokus på den oppgaven de har der og da. Du skriver at kongehuset og Märtha Louise holder fokus på den oppgaven de har der og da. Det jeg mente var at MM var på jobb og representerte kongefamilien. ML jobber ikke lenger for kongehuset, hun var på Elle-festen som privatperson og står derfor friere til å svare som hun vil. Men jeg er enig i at medlemmene i kongefamilien generelt unngår å svare på spørsmål de ikke liker, men de er litt høfligere enn ML er noen ganger. 4 1
Wiews Skrevet 8. juni #14225 Skrevet 8. juni (endret) Eva-Lena skrev (4 timer siden): Jeg er så enig vedr DV. Det lyser lang vei at han iallefall en bifil. Jeg klarer ikke å se noe tiltrekkende ved han. Jeg tør vedde ei gjeddenpå at DV er sammen med ML kun fordi hun er kongelig. Jeg likte ikke de klærne deres overhodet. Virker som det var om å gjøre å kle seg merkeligst. Han kaller seg soul- sexual, han forelsker seg i personen og ikke kjønnet men jeg har mine tvil. Jeg tenker det er prinsessetittelen/formuen og statusen det gir som lokker mest. Endret 8. juni av Wiews slettet 13 4
FruR Skrevet 8. juni #14226 Skrevet 8. juni (endret) JessicaL skrev (4 timer siden): Ja enig, har aldri sett en mer åpenbart homofil mann. Ikke noe galt i å være homofil selvfølgelig, men blir litt merkelig når man er gift med en kvinne... Det var såvidt jeg kunne se Hest fra topp til tå. Som vanlig. Han er åpen om at han er bifil. Så vidt jeg vet har han hatt mannlig og kvinnelig kjærester før Martha. Jeg synes det er mange andre ting å ta han på enn det. Hvis han virkelig er bifil er ikke det noe galt. Hvis han egentlig er homofil og klar over det selv (altså han vet at han egentlig ikke er tiltrukket av eller forelsket i Martha), så er det dårlig gjort av han å bruke henne selvfølgelig. Og jeg kan forstå at enkelte spekulerer i om han er sammen med henne kun pga status og tittel. Endret 8. juni av FruR 9 1
Maia70 Skrevet 8. juni #14227 Skrevet 8. juni Wiews skrev (20 minutter siden): Han kaller seg soul- sexual, han forelsker seg i personen og ikke kjønnet men jeg har mine tvil. Jeg tenker det er prinsessetittelen/formuen og statusen det gir som lokker mest. Se&Hør skrev i fjor at han er blakk og lever på ML. Han er money&status-sexual tror jeg. Jeg har ikke sett den artikkelen hos Se og Hør, du kunne ikke funnet den? 36 1 1
AnAngel Skrevet 8. juni #14229 Skrevet 8. juni Maia70 skrev (1 time siden): Han er money&status-sexual tror jeg. Jeg har ikke sett den artikkelen hos Se og Hør, du kunne ikke funnet den? Good one! Dette må være den mest treffende beskrivelsen av en persons "legning" jeg noensinne har lest 24 1
Mmmwhatever Skrevet 8. juni #14230 Skrevet 8. juni Maia70 skrev (3 timer siden): Han er money&status-sexual tror jeg. Jeg har ikke sett den artikkelen hos Se og Hør, du kunne ikke funnet den? Haha spot on! Han hadde jo aldri giftet seg med ML hvis hun ikke hadde vært prinsesse, og hadde tjent 600k i året og bodd i rekkehus i Groruddalen med sin yngste datter… dette vet alle. Sikkert ML også, innerst inne. 32 3
Justlooking Skrevet 8. juni #14231 Skrevet 8. juni Ser at huset i Lommedalen er tatt av markedet, skjønner det godt. Det var jo gjerdene rundt hele eiendommen som gjorde det verdt pengene. Det var kun midlertidig satt opp, viste det seg, pga at hun er datteren til kongen og dronningen og sikkerheten. Det må bort når hun selger og det sto det ingen ting om i annonsen de la ut først. Det gjør hele forskjellen. Kunne betalt 20 mill med gjerdet om jeg var rik og ville ikke bodd der uten gjerdet om jeg så fikk det gratis 😅 8
Eva-Lena Skrevet 9. juni #14232 Skrevet 9. juni Wiews skrev (10 timer siden): Han kaller seg soul- sexual, han forelsker seg i personen og ikke kjønnet men jeg har mine tvil. Jeg tenker det er prinsessetittelen/formuen og statusen det gir som lokker mest. Herregud, han sier så mye dumt. 7 1
Jadaomatte Skrevet 9. juni #14233 Skrevet 9. juni Maia70 skrev (På 2.6.2025 den 15.49): Hmmmm.....kan vi forvente en artikkel da snart, en TV2-sak? Lurer virkelig på hva han kan ha gravd opp. Og kongefamilien visste nok ikke hva de sa ja til når Märtha involverte seg med han, jeg tviler på at de hadde vært like positive om de hadde visst hvordan dette skulle utvikle seg. Må si jeg stusser veldig på at de ikke gikk han etter i sømmene fra begynnelsen, dumt at det er pressen som må finne ut alt dette. Og nå lurer jeg litt på om stillheten fra Durek har noe med at han kan ha fått nyss om at Græsvik har gjort research på han i L.A.? Og så lurer jeg på om det har foregått en virkelig alvorsprat bak i kulissene, på grunn av skandalene både rundt Durek og Marius. De må jo på et tidspunkt ha tenkt at nå er det nok, med store bokstaver, og satt foten ned? Hva tror dere? Står endel på wikipedia. Synest det er crazy nok det som står der, om det er mer så er det skikkelig sprøtt. Mener å ha lest at Dureken var såpass lite begeistret for det som sto der at han prøvde å få det fjernet. 7
JessicaL Skrevet 9. juni #14234 Skrevet 9. juni FruR skrev (21 timer siden): Han er åpen om at han er bifil. Så vidt jeg vet har han hatt mannlig og kvinnelig kjærester før Martha. Jeg synes det er mange andre ting å ta han på enn det. Hvis han virkelig er bifil er ikke det noe galt. Hvis han egentlig er homofil og klar over det selv (altså han vet at han egentlig ikke er tiltrukket av eller forelsket i Martha), så er det dårlig gjort av han å bruke henne selvfølgelig. Og jeg kan forstå at enkelte spekulerer i om han er sammen med henne kun pga status og tittel. Den eneste forholdet med en kvinne jeg kjenner til var et bytte av tjenester/cash for at hun skulle få oppholdstillatelse og da han gikk lei (ev ikke tjente på det lenger) angav han henne... Mulig det finnes andre som var ekte, men tviler litt på det. Kan ikke tenke meg at han hadde kastet et blikk i MLs retning engang om hun ikke var prinsesse. Dynamikken mellom dem er utrolig merkelig og i intervjuer ser han ofte på henne med et uttrykk som ser mer ut som avsky enn kjærlighet. Tror han kun er ute etter penger og status og da er en vaskeekte prinsesse midt i blinken, han har virkelig skutt gullfuglen. For hennes skyld håper jeg at jeg tar feil. 23 6
Maia70 Skrevet 9. juni #14235 Skrevet 9. juni JessicaL skrev (6 minutter siden): Den eneste forholdet med en kvinne jeg kjenner til var et bytte av tjenester/cash for at hun skulle få oppholdstillatelse og da han gikk lei (ev ikke tjente på det lenger) angav han henne... Mulig det finnes andre som var ekte, men tviler litt på det. Kan ikke tenke meg at han hadde kastet et blikk i MLs retning engang om hun ikke var prinsesse. Dynamikken mellom dem er utrolig merkelig og i intervjuer ser han ofte på henne med et uttrykk som ser mer ut som avsky enn kjærlighet. Tror han kun er ute etter penger og status og da er en vaskeekte prinsesse midt i blinken, han har virkelig skutt gullfuglen. For hennes skyld håper jeg at jeg tar feil. Mens hun alltid ser på han med kjærlighet og beundring. Det er trist at hun ikke ser dette selv. Og forelskelsen i en slik manipulator overgår alltid "vanlig" forelskelse, det går igjen i historiene til de som har blitt fanget av en slik. 26 4
Maia70 Skrevet 9. juni #14236 Skrevet 9. juni Jadaomatte skrev (25 minutter siden): Står endel på wikipedia. Synest det er crazy nok det som står der, om det er mer så er det skikkelig sprøtt. Mener å ha lest at Dureken var såpass lite begeistret for det som sto der at han prøvde å få det fjernet. Ja jeg vet, jeg har fulgt med på det som har blitt publisert. Og mer er det tydeligvis, når Græsvik antyder i kommentarene under posten sin at det kommer en sak, men at det vil ta litt tid. Mulig han graver enda da. 13
Mmmwhatever Skrevet 9. juni #14237 Skrevet 9. juni Maia70 skrev (6 minutter siden): Mens hun alltid ser på han med kjærlighet og beundring. Det er trist at hun ikke ser dette selv. Og forelskelsen i en slik manipulator overgår alltid "vanlig" forelskelse, det går igjen i historiene til de som har blitt fanget av en slik. Ja, at følelsene (beundringen) er ekte fra hennes side, er det ingen tvil om. Vet jeg har skrevet dette før, men jeg kan aldri se for meg at dette forholdet vil vare, og jeg håper hun har noen som kan plukke henne opp og hjelpe henne når det blir slutt. Hun har vel dessverre mistet mange av de opprinnelige vennene sine, jeg er litt bekymret for den «kretsen» av raringer hun sitter igjen med. 17 2
JessicaL Skrevet 9. juni #14238 Skrevet 9. juni Maia70 skrev (3 timer siden): Mens hun alltid ser på han med kjærlighet og beundring. Det er trist at hun ikke ser dette selv. Og forelskelsen i en slik manipulator overgår alltid "vanlig" forelskelse, det går igjen i historiene til de som har blitt fanget av en slik. Ja, prinsessen er bergtatt... 7
Istapp Skrevet 9. juni #14239 Skrevet 9. juni Mmmwhatever skrev (6 timer siden): Ja, at følelsene (beundringen) er ekte fra hennes side, er det ingen tvil om. Vet jeg har skrevet dette før, men jeg kan aldri se for meg at dette forholdet vil vare, og jeg håper hun har noen som kan plukke henne opp og hjelpe henne når det blir slutt. Hun har vel dessverre mistet mange av de opprinnelige vennene sine, jeg er litt bekymret for den «kretsen» av raringer hun sitter igjen med. Den kretsen raringer som de omgås nå er vel mer passende for ML enn de normale hun har vokst opp med. Det er mange, mange år siden ML fremstod i "vater", for å si det mildt. 6 4
pop up bruker Skrevet 9. juni #14240 Skrevet 9. juni Eva-Lena skrev (På 8.6.2025 den 15.51): Jeg er så enig vedr DV. Det lyser lang vei at han iallefall en bifil. Jeg klarer ikke å se noe tiltrekkende ved han. Jeg tør vedde ei gjeddenpå at DV er sammen med ML kun fordi hun er kongelig. Jeg likte ikke de klærne deres overhodet. Virker som det var om å gjøre å kle seg merkeligst. Bifile tiltrekkes og kan være med begge kjønn, så det er ikke noe rart om han er bifil og med en kvinne. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå