Mmmwhatever Skrevet 6. juni #14201 Skrevet 6. juni ML og DV har vært på Elle-party, ifølge IG. Himler generelt med øynene av slike selvdigge-fester, og ikke bare fordi ML og DV er der. En slags runkering, bare at folk bruker hverandre for å selge seg inn enda mer på sosiale medier, fordi «jeg er berømt». Jaja. Dureks jakke synes jeg i og for seg var ganske fin. 11 3
oss-to Skrevet 6. juni #14202 Skrevet 6. juni (endret) Mmmwhatever skrev (7 minutter siden): ML og DV har vært på Elle-party, ifølge IG. Himler generelt med øynene av slike selvdigge-fester, og ikke bare fordi ML og DV er der. En slags runkering, bare at folk bruker hverandre for å selge seg inn enda mer på sosiale medier, fordi «jeg er berømt». Jaja. Dureks jakke synes jeg i og for seg var ganske fin. Det er ein Holeweiser og han har planar om å gå eindel med gucci i sommar sa mr DV Endret 6. juni av oss-to 2
Mmmwhatever Skrevet 6. juni #14203 Skrevet 6. juni oss-to skrev (36 minutter siden): Det er ein Holeweiser og han har planar om å gå eindel med gucci i sommar sa mr DV Jeg aner ikke noe om designere 🤣 men jeg likte den. Fint at han har råd til Gucci etc, kanskje det er Netflix-penger? 1
oss-to Skrevet 6. juni #14204 Skrevet 6. juni Mmmwhatever skrev (6 minutter siden): Jeg aner ikke noe om designere 🤣 men jeg likte den. Fint at han har råd til Gucci etc, kanskje det er Netflix-penger? Kan svært lite, og bryr meg svært lite om merker, men beit meg i merke når eg såg videoen. Til å ikkje vilke være i media er det eit paradoks å stille opp på Elle og i intervju. Ps. Eg likte og jakka. Synast begge strålte i kamera. 1
Frisk Frosk Skrevet 6. juni #14205 Skrevet 6. juni Mmmwhatever skrev (14 minutter siden): Jeg aner ikke noe om designere 🤣 men jeg likte den. Fint at han har råd til Gucci etc, kanskje det er Netflix-penger? ML-penger har det vært før. Den jakka han fikk en jul av ML, lurer på om det var Gucci han sa den gangen?, som han syntes var sååå fin, snakket han om på sin bedriftskonto, og fortalte at ML "vet jo hvor viktig det er med merker for meg!"... Er vel godt mulig at han sier det om Gucci i håp om å få et betalt samarbeid med dem. G vil jo i så fall få en "kongelig" reklameplakat, som vil øse ut av seg merkenavnet ved enhver anledning... i motsetning til hva det normale kongelige ville gjort. Han har også i det siste vært veldig opptatt av å legge ut stories som handler om å få mest mulig penger inn, at man skal si det ene og andre om en mynt og at at det da skal gi deg mye penger. Men neida... ikke overfladisk han, nei... 12 1
Frisk Frosk Skrevet 6. juni #14206 Skrevet 6. juni oss-to skrev (59 minutter siden): Det er ein Holeweiser og han har planar om å gå eindel med gucci i sommar sa mr DV Holzweiler Firmaet har sammen med ML og DV og Leah Behn stadig brutt norsk lov hva markedsføring gjelder, så det er et merke som har sørget for å utelukke seg selv. Bare det å sponse DV som de tydelig har gjort i over et år er mer enn nok til å boikotte dem. Men først og fremst er årsaken alle lovbruddene Holzweiler velger å begå sammen med disse semikongelige influenserne, som ML, DV og LB er. 11 11
oss-to Skrevet 6. juni #14207 Skrevet 6. juni Frisk Frosk skrev (3 minutter siden): Holzweiler Firmaet har sammen med ML og DV og Leah Behn stadig brutt norsk lov hva markedsføring gjelder, så det er et merke som har sørget for å utelukke seg selv. Bare det å sponse DV som de tydelig har gjort i over et år er mer enn nok til å boikotte dem. Men først og fremst er årsaken alle lovbruddene Holzweiler velger å begå sammen med disse semikongelige influenserne, som ML, DV og LB er. Holzweiler🙈😅..Mykje samsurium der🥵 . Sjokkert samtidig ikkje..... 7
Frisk Frosk Skrevet 6. juni #14208 Skrevet 6. juni oss-to skrev (Akkurat nå): Holzweiler🙈😅..Mykje samsurium der🥵 . Sjokkert samtidig ikkje..... Man så jo også at de var invitert i reklamebryllupet, så det er "tette bånd" som så utnyttes kommersielt i alle retninger. "I scratch your back, you scratch mine" går igjen, og til synelatende også "la oss bryte norsk lov systematisk for egen vinning, for hverken Kongehuset eller Forbrukertilsynet gidder gjøre noe med det"... 10 6
oss-to Skrevet 6. juni #14209 Skrevet 6. juni Frisk Frosk skrev (6 minutter siden): Man så jo også at de var invitert i reklamebryllupet, så det er "tette bånd" som så utnyttes kommersielt i alle retninger. "I scratch your back, you scratch mine" går igjen, og til synelatende også "la oss bryte norsk lov systematisk for egen vinning, for hverken Kongehuset eller Forbrukertilsynet gidder gjøre noe med det"... Det er reine influenser stil🙉😤 2
Frisk Frosk Skrevet 6. juni #14210 Skrevet 6. juni oss-to skrev (2 minutter siden): Det er reine influenser stil🙉😤 Det er jo influensere de er, Märtha Louise, Durek Verrett og Leah Behn. Influensere som utnytter og bryter avtaler med det norske Kongehuset. De lar også venner og bekjente få utnytte tilknytningen til Kongehuset. En gang var det verdighet rundt Kongehuset, nå er det kynismen og kommersielle krefter som råder. ML er nr fire i arverekken til den norske trone, Leah Behn er nummer seks. Det er virkelig lavmål når disse så bruker sine privilegier for grådig å tilegne seg penger, tjent på tilknytningen og ryktet til Kongehuset. 20 12
oss-to Skrevet 6. juni #14211 Skrevet 6. juni Frisk Frosk skrev (17 minutter siden): Det er jo influensere de er, Märtha Louise, Durek Verrett og Leah Behn. Influensere som utnytter og bryter avtaler med det norske Kongehuset. De lar også venner og bekjente få utnytte tilknytningen til Kongehuset. En gang var det verdighet rundt Kongehuset, nå er det kynismen og kommersielle krefter som råder. ML er nr fire i arverekken til den norske trone, Leah Behn er nummer seks. Det er virkelig lavmål når disse så bruker sine privilegier for grådig å tilegne seg penger, tjent på tilknytningen og ryktet til Kongehuset. 👆🙌 2
oss-to Skrevet 6. juni #14212 Skrevet 6. juni Er det noko media eller andre,som har fått kongen eller kongehuset i tale om dette? Evt. kvifor held ein ikkje trøkket oppe til ein får svar? 7
Momma Skrevet 6. juni #14213 Skrevet 6. juni Mmmwhatever skrev (4 timer siden): Dureks jakke synes jeg i og for seg var ganske fin. Enig, den kunne jeg brukt selv, kanskje til et fint sommerskjørt. Litt usikker på hva jeg tenker om det... 2
Mmmwhatever Skrevet 6. juni #14214 Skrevet 6. juni Frisk Frosk skrev (3 timer siden): Det er jo influensere de er, Märtha Louise, Durek Verrett og Leah Behn. Influensere som utnytter og bryter avtaler med det norske Kongehuset. De lar også venner og bekjente få utnytte tilknytningen til Kongehuset. En gang var det verdighet rundt Kongehuset, nå er det kynismen og kommersielle krefter som råder. ML er nr fire i arverekken til den norske trone, Leah Behn er nummer seks. Det er virkelig lavmål når disse så bruker sine privilegier for grådig å tilegne seg penger, tjent på tilknytningen og ryktet til Kongehuset. MA gjør det også. Hun gjør det bare ikke fullt så åpenbart som LB og ML. Hun er kanskje ikke en direkte influenser på lik linje med mor og søster, men hun selger jo kunsten sin 99% pga hennes tilknytning til kongehuset. Jeg synes jo selvsagt at det er mindre skadelig å selge (IMO ikke spesielt pene) bilder enn å være beauty-influenser, for ikke å snakke om det tullet (kvakksalveriet) ML og DV driver med. Men likevel. 14 5
Anita666 Skrevet 7. juni #14215 Skrevet 7. juni Maia70 skrev (På 5.6.2025 den 15.06): Hørte på podcasten over nå, eller det jeg orket av den. Trodde Græsvik skulle komme med noe ordentlig, men det var jo bare gammelt nytt og litt harsellering rundt det, så det virker ikke som det kommer noen sak fra den kanten. Og podcasten var ikke en gang underholdende, bare tullete og kjedelig. Skuffende podcast..To kompiser som fjaser sammen,og litt intern humor,det var alt.Og dette forventer de at folk finner underholdende?.Græsvik hadde så og si ingenting om Durek.Lurer på hva han drev research på i USA?Hvis han har et kjempegodt materiale,må han få det publisert.Vet han er god når han kan og vil! 6
Momma Skrevet 7. juni #14216 Skrevet 7. juni Gud bedre, så feminin DV virker, og så fjollete ML blir sammen med ham. Et merkelig par. 20 3
Maia70 Skrevet 7. juni #14217 Skrevet 7. juni (endret) Anita666 skrev (1 time siden): Skuffende podcast..To kompiser som fjaser sammen,og litt intern humor,det var alt.Og dette forventer de at folk finner underholdende?.Græsvik hadde så og si ingenting om Durek.Lurer på hva han drev research på i USA?Hvis han har et kjempegodt materiale,må han få det publisert.Vet han er god når han kan og vil! Det er som jeg begynner å lure på om det er gammel research han snakker om, har han skrevet noe om han før? Men fikk liksom inntrykk av at det var nylig når han postet på fb... Edit: Ser faktisk nå at noen har spurt han under posten om hva som stod i rettsdokumentene, og han svarer at de må vente litt, så da kommer det nok en sak! Endret 7. juni av Maia70 2
Wiews Skrevet 7. juni #14218 Skrevet 7. juni Momma skrev (13 minutter siden): Gud bedre, så feminin DV virker, og så fjollete ML blir sammen med ham. Et merkelig par. Jeg er enig, de fremstår mer som to fjollete venninner enn kjærester. I tillegg svarer ML ganske frekt når de får spørsmål de ikke liker. I følge tv2 vil de ikke svare på spørsmål om hvordan det går med Durek sin oppholdstillatelse eller hva de skal gjøre i sommer, men forteller gjerne hvor klærne deres kommer fra. 27
oss-to Skrevet 7. juni #14219 Skrevet 7. juni (endret) Wiews skrev (2 timer siden): Jeg er enig, de fremstår mer som to fjollete venninner enn kjærester. I tillegg svarer ML ganske frekt når de får spørsmål de ikke liker. I følge tv2 vil de ikke svare på spørsmål om hvordan det går med Durek sin oppholdstillatelse eller hva de skal gjøre Det som skjedde, var at de deltok på et Elle-arrangement. I en slik setting er det vanlig å kommentere klær og merker, men de nekter å svare på andre spørsmål. Kronprinsessen var nylig til stede på et bokarrangement og ville heller ikke svare på spørsmål som ikke var direkte knyttet til det aktuelle arrangementet. Det kongehuset og Märtha Louise gjør, er å holde fokus på den oppgaven de har der og da. Men – og det er et stort men – når de gjør seg så utilgjengelige for spørsmål og innsikt, forsvinner noe av glansen ved tilstedeværelsen deres. Det skaper en økende avstand til folket, som kjenner på en voksende distanse. Endret 7. juni av oss-to 9
Wiews Skrevet 7. juni #14220 Skrevet 7. juni oss-to skrev (1 time siden): Det som skjedde, var at de deltok på et Elle-arrangement. I en slik setting er det vanlig å kommentere klær og merker, men de nekter å svare på andre spørsmål. Kronprinsessen var nylig til stede på et bokarrangement og ville heller ikke svare på spørsmål som ikke var direkte knyttet til det aktuelle arrangementet. Det kongehuset og Märtha Louise gjør, er å holde fokus på den oppgaven de har der og da. Men – og det er et stort men – når de gjør seg så utilgjengelige for spørsmål og innsikt, forsvinner noe av glansen ved tilstedeværelsen deres. Det skaper en økende avstand til folket, som kjenner på en voksende distanse. Elle-festen handler vel mest om å se og bli sett og antrekk/tilbehør er selvfølgelig et viktig tema. Det blir feil å sammenligne ML og MM i denne sammenhengen. Mette-Marit representerer kongefamilien og var på jobb i forbindelse med det bok-arrangementet. Märtha Louise representerer kun seg selv, og når de stiller opp for intervju må de regne med å få spørsmål om andre ting også. 16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå