Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maia70 skrev (7 minutter siden):

Hmmmm.....kan vi forvente en artikkel da snart, en TV2-sak? Lurer virkelig på hva han kan ha gravd opp. 

Og kongefamilien visste nok ikke hva de sa ja til når Märtha involverte seg med han, jeg tviler på at de hadde vært like positive om de hadde visst hvordan dette skulle utvikle seg. Må si jeg stusser veldig på at de ikke gikk han etter i sømmene fra begynnelsen, dumt at det er pressen som må finne ut alt dette.

Og nå lurer jeg litt på om stillheten fra Durek har noe med at han kan ha fått nyss om at Græsvik har gjort research på han i L.A.?
Og så lurer jeg på om det har foregått en virkelig alvorsprat bak i kulissene, på grunn av skandalene både rundt Durek og Marius. De må jo på et tidspunkt ha tenkt at nå er det nok, med store bokstaver, og satt foten ned?

Hva tror dere?

Veldig merkelig om DV ikke er gått etter i sømmene før bryllupet.

Leste det at ektemannen til Prinsesse Madeleine ble sjekket av både Säpo og FBI av kongen selv før hun fikk gifte seg med han. Det samme har de nok gjort med ektefellene til kronprinsesse Victoria og Prins Carl Philip.

Komgefamilien her til lands godtar for mye tull, men det er stille for tiden så kanskje de har hatt oppvaskmøte.

Fredrik Græsvik er dyktig journalist, så håper han kommer ut med noe skikkelig saftige saker MED beviser.

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet
Eva-Lena skrev (14 minutter siden):

Leste det at ektemannen til Prinsesse Madeleine ble sjekket av både Säpo og FBI av kongen selv før hun fikk gifte seg med han. Det samme har de nok gjort med ektefellene til kronprinsesse Victoria og Prins Carl Philip.

Komgefamilien her til lands godtar for mye tull, men det er stille for tiden så kanskje de har hatt oppvaskmøte.

Fredrik Græsvik er dyktig journalist, så håper han kommer ut med noe skikkelig saftige saker MED beviser.

Eva-Lena skrev (14 minutter siden):

Det er nok stille for å ha det rolig rundt Sonja som frem til hjerteproblemene har vært et stødig arbeidsjern og mest sannsynlig limet i familien. 

Er interessant å se om F G har noe mer å komme med, dokumentert i en artikkel.

• Liker 5
Skrevet
Maia70 skrev (38 minutter siden):

Hmmmm.....kan vi forvente en artikkel da snart, en TV2-sak? Lurer virkelig på hva han kan ha gravd opp. 

Og kongefamilien visste nok ikke hva de sa ja til når Märtha involverte seg med han, jeg tviler på at de hadde vært like positive om de hadde visst hvordan dette skulle utvikle seg. Må si jeg stusser veldig på at de ikke gikk han etter i sømmene fra begynnelsen, dumt at det er pressen som må finne ut alt dette.

Og nå lurer jeg litt på om stillheten fra Durek har noe med at han kan ha fått nyss om at Græsvik har gjort research på han i L.A.?
Og så lurer jeg på om det har foregått en virkelig alvorsprat bak i kulissene, på grunn av skandalene både rundt Durek og Marius. De må jo på et tidspunkt ha tenkt at nå er det nok, med store bokstaver, og satt foten ned?

Hva tror dere?

Jeg vil tro at dette første utspillet til Fredrik Græsvik er begynnelsen på en godt dokumentert sak. Han er en god gravejournalist. 

Som deg tenker jeg at det virker veldig merkelig at kongefamilien tilsynelatende helt naivt og med armene åpne ønsket Durek velkommen uten å gjøre noen bakgrunnsjekk. Klarer liksom ikke helt å tro det, men det er slik det fremstår. Det foregår garantert mye i kulissene som vi ikke vet, men utad er det iallefall en fasade der kongehuset omtaler Durek Verret som morsom, og de omfattende anklagene og uttalelsene som "kulturforskjeller". De syns også det var hyggeligere i bryllupet enn de på forhånd hadde forestilt seg. 

"Cringiest royal wedding ever" som det også er kjent for. 

Jeg vet virkelig ikke hva jeg tror lenger egentlig. Man må jo tro at det er noen alvorsprater, men tilsynelatende så er det bare god stemning. 

Men det er veldig stille rundt det meste akkurat nå da, det kan jo bety at de forsøker å få roet ned både den ene og den andre. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia70 skrev (59 minutter siden):

Hva tror dere?

Kommer i poden han har med Zahid Ali, sannsynligvis på torsdag skriver Zahid selv. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (31 minutter siden):

Som deg tenker jeg at det virker veldig merkelig at kongefamilien tilsynelatende helt naivt og med armene åpne ønsket Durek velkommen uten å gjøre noen bakgrunnsjekk. Klarer liksom ikke helt å tro det, men det er slik det fremstår. Det foregår garantert mye i kulissene som vi ikke vet, men utad er det iallefall en fasade der kongehuset omtaler Durek Verret som morsom, og de omfattende anklagene og uttalelsene som "kulturforskjeller". De syns også det var hyggeligere i bryllupet enn de på forhånd hadde forestilt seg. 

Dette sa de vel før de fikk vite om den grenseoverskridende oppførselen med klienter, de har vel ikke uttalt seg etterpå...?
Kan ikke forestille meg at det er fullt så god stemning etter det egentlig

• Liker 3
Skrevet
Avispapir skrev (3 timer siden):

Det er nok stille for å ha det rolig rundt Sonja som frem til hjerteproblemene har vært et stødig arbeidsjern og mest sannsynlig limet i familien. 

Er interessant å se om F G har noe mer å komme med, dokumentert i en artikkel.

Sonja fikk lagt inn pacemaker som utallige andre. Det er ingen stor operasjon og veldig mange lever veldig gode liv etter et slikt inngrep. Harald har det vært mye mer med og er nok i dårligere form enn Sonja. Får håpe de begge holder ut litt til 😊

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia70 skrev (14 timer siden):

Dette sa de vel før de fikk vite om den grenseoverskridende oppførselen med klienter, de har vel ikke uttalt seg etterpå...?
Kan ikke forestille meg at det er fullt så god stemning etter det egentlig

Du har rett i det. De sa det lenge før oppførselen ovenfor klienter kom frem. De har ikke sagt noe mer. Men jeg er litt overrasket over at de vil omgås han annet enn i situsjoner der de `må`. ML og DV var med på hytta i Sikkilsdalen i påsken. Jeg vet ikke om det betyr at de som ML tror alt er bare ondsinnet vrøvl og rykter, eller om de velger å se bort for å bevare et godt forhold. 

Tilsynlatende aksepterer de alt. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (6 timer siden):

Du har rett i det. De sa det lenge før oppførselen ovenfor klienter kom frem. De har ikke sagt noe mer. Men jeg er litt overrasket over at de vil omgås han annet enn i situsjoner der de `må`. ML og DV var med på hytta i Sikkilsdalen i påsken. Jeg vet ikke om det betyr at de som ML tror alt er bare ondsinnet vrøvl og rykter, eller om de velger å se bort for å bevare et godt forhold. 

Tilsynlatende aksepterer de alt. 

Hmmm....ja, det er utvilsomt et signal om aksept. Men tenker at når de begge nærmer seg 90, vil de nok prioritere å ha et godt forhold til Märtha foran mye annet.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Feil tråd

Endret av Felis
Skrevet
Felis skrev (6 minutter siden):

LKE har funnet en forskningsartikkel som hevder at isbading har null effekt. Jeg aner ikke om isbading har effekt eller ikke, men jeg hørte en halv podcastepisode hvor hovedinntektskilden hans skrøyt isbading opp i skyene. Og hun har jo sin morgenrutine med å duppe fjeset i isvann. 

Det er greit å være uenig innad i ekteskapet, men jeg synes ofte han gjør narr av ting som opptar fruen hans. Da hun lanserte egen undertøyskolleksjon presterte han å uttale på kamera at han dreit i undertøy, blant annet. Nå prøver hun å slå seg opp som podcastvert med fokus på... Kanskje "fokus" blir feil ord, de episodene er fullstendig uten mål og mening. Men de snakker i hvert fall mye om helse og skjønnhetstips. Det må jo unektelig være litt kjipt når din partner, både i livet og foreninger, går ut og dementerer det du sier. Er det for å ødelegge, eller hører han bare ikke på episodene til sin kone? (kan forstå om han dropper dem, men igjen, hun er hans kone og hovedinntektskilde, han burde vært hennes største fan)

Kven er LKE?

Skrevet
Felis skrev (5 minutter siden):

LKE har funnet en forskningsartikkel som hevder at isbading har null effekt. Jeg aner ikke om isbading har effekt eller ikke, men jeg hørte en halv podcastepisode hvor hovedinntektskilden hans skrøyt isbading opp i skyene. Og hun har jo sin morgenrutine med å duppe fjeset i isvann. 

Det er greit å være uenig innad i ekteskapet, men jeg synes ofte han gjør narr av ting som opptar fruen hans. Da hun lanserte egen undertøyskolleksjon presterte han å uttale på kamera at han dreit i undertøy, blant annet. Nå prøver hun å slå seg opp som podcastvert med fokus på... Kanskje "fokus" blir feil ord, de episodene er fullstendig uten mål og mening. Men de snakker i hvert fall mye om helse og skjønnhetstips. Det må jo unektelig være litt kjipt når din partner, både i livet og foreninger, går ut og dementerer det du sier. Er det for å ødelegge, eller hører han bare ikke på episodene til sin kone? (kan forstå om han dropper dem, men igjen, hun er hans kone og hovedinntektskilde, han burde vært hennes største fan)

Jeg føler du har gått litt feil, jeg ble dypt forvirret nå 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ane Rikke skrev (13 minutter siden):

Jeg føler du har gått litt feil, jeg ble dypt forvirret nå 😂

Beklager, feil tråd

• Liker 4
Skrevet
Felis skrev (39 minutter siden):

Beklager, feil tråd

Må sei kva tråd det gjeld? Nyskjerrig😅

Skrevet
oss-to skrev (1 time siden):

Må sei kva tråd det gjeld? Nyskjerrig😅

Carolinebergeriksen-tråden

• Liker 3
Skrevet
Maia70 skrev (7 timer siden):

Hmmm....ja, det er utvilsomt et signal om aksept. Men tenker at når de begge nærmer seg 90, vil de nok prioritere å ha et godt forhold til Märtha foran mye annet.

Jeg tror du har rett i det. Det siste man ønsker når man vet man nærmer seg slutten av livet, er nok å bli uvenner med ungene sine. Det er vel liten tvil om at ML vil lage helvete hvis Sonja og Harald prøver seg på å sette hardt mot hardt. 

• Liker 6
Annonse
Skrevet

Kan Märtha ha tatt et ansiktsløft, tro? Ref antrekket på elle-festen. 

• Liker 5
Skrevet

• Liker 2
Skrevet

Hørte på podcasten over nå, eller det jeg orket av den. Trodde Græsvik skulle komme med noe ordentlig, men det var jo bare gammelt nytt og litt harsellering rundt det, så det virker ikke som det kommer noen sak fra den kanten. Og podcasten var ikke en gang underholdende, bare tullete og kjedelig.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Istapp skrev (3 timer siden):

Feil forum?

Skrevet
Honey Dew skrev (50 minutter siden):

Feil forum?

Nei, de snakker om Durek. Men dessverre temmelig uinteressant da.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...