Diamant Skrevet 4. oktober 2021 #1401 Del Skrevet 4. oktober 2021 Sjaman Durek Verrett står fram som reptil. https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2021/10/04/195792137/sjaman-durek-verrett-star-frem-som-reptil 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 4. oktober 2021 #1402 Del Skrevet 4. oktober 2021 Diamant skrev (6 minutter siden): Sjaman Durek Verrett står fram som reptil. https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2021/10/04/195792137/sjaman-durek-verrett-star-frem-som-reptil Herlighet…. Blir tom for ord. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 4. oktober 2021 #1403 Del Skrevet 4. oktober 2021 hufsaaaaa skrev (4 minutter siden): Herlighet…. Blir tom for ord. Samme her... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. oktober 2021 #1404 Del Skrevet 4. oktober 2021 Uff, det er jo bare.. tragisk. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 4. oktober 2021 #1405 Del Skrevet 4. oktober 2021 hufsaaaaa skrev (5 timer siden): Herlighet…. Blir tom for ord. Samme her. Blir stum rett og slett!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. oktober 2021 #1406 Del Skrevet 4. oktober 2021 Syns det er litt skummelt at kongehuset er «knyttet» til en sånn person. Er han den «ekte» Voldemort kanskje😅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 4. oktober 2021 #1407 Del Skrevet 4. oktober 2021 I alle dager! Jaja, kanskje de egentlig er to likesinnede som endelig har funnet hverandre? I følge teorien til David Icke om reptilmennesker, er blant annet den britiske kongefamilien reptiler. Märtha Louises oldemor Maud var jo født som engelsk prinsesse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 5. oktober 2021 #1408 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har stor respekt for ML. Dømmekraft ved forelskelse svekkes, som mange har opplevd. Han elsker kjendistilværelsen og hans besettelse for kongelige har jo manifistert seg med hans 'trolldom'. Dette er jo som et eventyr, og i eventyr 'lever de lykkelig i alle sine dager'. Med det sagt, jeg har ikke noe med det, men misliker 'falske profeter'. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 5. oktober 2021 #1409 Del Skrevet 5. oktober 2021 Det er tydeligvis ikke grenser for hva han kan finne på for å få oppmerksomhet. Nå som transøgle, altså. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. oktober 2021 #1410 Del Skrevet 5. oktober 2021 Falske profeter. Der sa du det. I tillegg lurer jeg på hvilken fremtidig rolle sjamannen eventuelt vil få i det nystartede TV-selskapet til ML og Lilli Bendriss. Jeg har sansen for Bendriss' personlighet, men har vanskeligfor å se for meg hennes eventuelle fremtidige relasjon med en ekte sjarlatan. https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/07/09/195771696/maertha-louise-og-lilli-bendriss-har-dannet-tv-selskap 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. oktober 2021 #1411 Del Skrevet 5. oktober 2021 Revenge o'Cavatina skrev (24 minutter siden): Falske profeter. Der sa du det. I tillegg lurer jeg på hvilken fremtidig rolle sjamannen eventuelt vil få i det nystartede TV-selskapet til ML og Lilli Bendriss. Jeg har sansen for Bendriss' personlighet, men har vanskeligfor å se for meg hennes eventuelle fremtidige relasjon med en ekte sjarlatan. https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/07/09/195771696/maertha-louise-og-lilli-bendriss-har-dannet-tv-selskap Nytt TV-selskap her i Norge? Blir ikke det veldig tungvint når Märtha flytter til USA? Eller er planen at Bendriss skal bli med på lasset? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. oktober 2021 #1412 Del Skrevet 5. oktober 2021 Øgle faktisk. Hadde dette vært noen av oss andre, så hadde vi vært på en eller annen psykiatrisk institusjon nå. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 5. oktober 2021 #1413 Del Skrevet 5. oktober 2021 Synes så synd på Harald og Sonja, som må bare tåle at datteren velger denne enormt oppmerksomhetssyke mannen. Er han nødt til å gå offentlig ut med at han er en romøgle? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. oktober 2021 #1414 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg syns mest synd på Märtha. Tenk så vondt hun får det, den dagen hun våkner opp, og innser at han bare er en narr som har lurt og utnyttet henne. For å sitere Odd Børresen: «Ingen faller så hardt som en fallen gud som viser seg å ikke være Gud, men bare Amerika!» 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 5. oktober 2021 #1415 Del Skrevet 5. oktober 2021 Har hatt en skikkelig drittdag og så leser jeg dette tullet til Durek.. var egentlig litt godt å le nå kjenner jeg 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. oktober 2021 #1416 Del Skrevet 5. oktober 2021 Hyacinth skrev (8 timer siden): Synes så synd på Harald og Sonja, som må bare tåle at datteren velger denne enormt oppmerksomhetssyke mannen. Er han nødt til å gå offentlig ut med at han er en romøgle? At han er hvaforno? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 5. oktober 2021 #1417 Del Skrevet 5. oktober 2021 57 minutter siden, Fløff said: At han er hvaforno? Romøgle. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 5. oktober 2021 #1418 Del Skrevet 5. oktober 2021 Han sluttar aldri å overraska. Det skal han ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. oktober 2021 #1419 Del Skrevet 6. oktober 2021 Villroses hage skrev (12 timer siden): Romøgle. 🤣😬🙈😐 Ja, jeg fikk i etterkant med meg at det var en slags hybrid. Men med tanke på Halloweensminken de kjørte ifjor så var det kanskje ikke BARE tøys med valgte tematikk. Lurer på hva ungene tenker om disse oppslagene....han er jo sikkert en super fyr/stiller opp osv, men ett sted blir ting i overkant. De fremstår liksom ikke SÅ alternative. Tror jeg hadde dauet av flauhet - særlig i tenårene. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. oktober 2021 #1420 Del Skrevet 6. oktober 2021 Stakkars, stakkars de tre ungene. Hun kan jo ikke la dette fortsette - det er jo skikkelig galskap. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå