Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hufsaaaaa skrev (5 timer siden):

Herlighet…. Blir tom for ord.

Samme her. Blir stum rett og slett!! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt skummelt at kongehuset er «knyttet» til en sånn person. 
Er han den «ekte» Voldemort kanskje😅

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager! :ler:

Jaja, kanskje de egentlig er to likesinnede som endelig har funnet hverandre? 

I følge teorien til David Icke om reptilmennesker, er blant annet den britiske kongefamilien reptiler. Märtha Louises oldemor Maud var jo født som engelsk prinsesse. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor respekt for ML. Dømmekraft ved forelskelse svekkes, som mange har opplevd. Han elsker kjendistilværelsen og hans besettelse for kongelige har jo manifistert seg med hans 'trolldom'. Dette er jo som et eventyr, og i eventyr 'lever de lykkelig i alle sine dager'. Med det sagt, jeg har ikke noe med det, men misliker 'falske profeter'.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis ikke grenser for hva han kan finne på for å få oppmerksomhet. Nå som transøgle, altså. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske profeter. Der sa du det.

I tillegg lurer jeg på hvilken fremtidig rolle sjamannen eventuelt vil få i det nystartede TV-selskapet til ML og Lilli Bendriss. Jeg har sansen for Bendriss' personlighet, men har vanskeligfor å se for meg hennes eventuelle fremtidige relasjon med en ekte sjarlatan.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/07/09/195771696/maertha-louise-og-lilli-bendriss-har-dannet-tv-selskap

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (24 minutter siden):

Falske profeter. Der sa du det.

I tillegg lurer jeg på hvilken fremtidig rolle sjamannen eventuelt vil få i det nystartede TV-selskapet til ML og Lilli Bendriss. Jeg har sansen for Bendriss' personlighet, men har vanskeligfor å se for meg hennes eventuelle fremtidige relasjon med en ekte sjarlatan.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/07/09/195771696/maertha-louise-og-lilli-bendriss-har-dannet-tv-selskap

Nytt TV-selskap her i Norge? Blir ikke det veldig tungvint når Märtha flytter til USA? Eller er planen at Bendriss skal bli med på lasset?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øgle faktisk. Hadde dette vært noen av oss andre, så hadde vi vært på en eller annen psykiatrisk institusjon nå. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes så synd på Harald og Sonja, som må bare tåle at datteren velger denne enormt oppmerksomhetssyke mannen. Er han nødt til å gå offentlig ut med at han er en romøgle?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns mest synd på Märtha. Tenk så vondt hun får det, den dagen hun våkner opp, og innser at han bare er en narr som har lurt og utnyttet henne. For å sitere Odd Børresen: «Ingen faller så hardt som en fallen gud som viser seg å ikke være Gud, men bare Amerika!»

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en skikkelig drittdag og så leser jeg dette tullet til Durek.. var egentlig litt godt å le nå kjenner jeg :ler:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyacinth skrev (8 timer siden):

Synes så synd på Harald og Sonja, som må bare tåle at datteren velger denne enormt oppmerksomhetssyke mannen. Er han nødt til å gå offentlig ut med at han er en romøgle?

At han er hvaforno

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Villroses hage skrev (12 timer siden):

Romøgle.

🤣😬🙈😐

Ja, jeg fikk i etterkant med meg at det var en slags hybrid.

Men med tanke på Halloweensminken de kjørte ifjor så var det kanskje ikke BARE tøys med valgte tematikk. 

Lurer på hva ungene tenker om disse oppslagene....han er jo sikkert en super fyr/stiller opp osv, men ett sted blir ting i overkant. De fremstår liksom ikke SÅ alternative. Tror jeg hadde dauet av flauhet - særlig i tenårene. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, stakkars de tre ungene. :( 

Hun kan jo ikke la dette fortsette - det er jo skikkelig galskap.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...