Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Frisk Frosk skrev (Akkurat nå):

Det hadde vært fantastisk om de kunne laget en slik ekte og sann dokumentar!

Tross skandalen det ville ført med seg så ville det nok også vært det beste for både Kongehuset og ML (om hun da tok til vettet og kvittet seg med snylteren som har utnyttet hennes og hennes families status i over seks år nå).

Enig! En ekte og sann dokumentar hadde vært noe. Vil jo tro at Netflix ønsker å ha med alt det kontroversielle: uttalelser om kreft, selvmordsånder osv, anmeldelser, trusselbrev, gin-gate, avtalen med kongehuset, det høyst kommersielle bryllupet som brøt denne avtalen til gangs. For ikke å snakke om lydfiler og klienter som sier seg utsatt for overgrep. En ordentlig reise bakover i sjamanhistorien ville også vært interessant, i og med at hans egen mor sier at det bare er vrøvl alt sammen. 

En sann dokumentar ville nok skapt stor skandale, men samtidig vært sannferdig. Hvis jeg skal gjette, så sjekker nok Netflix absolutt alle kriker og kroker ift det rettslige før de gjør noe sånt. 

Men, jeg blir ganske sjokkert dersom det kommer en dokumentar der ML og Durek har hatt regien. Det blir jo en flause for Netflix mener jeg. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (24 minutter siden):

Enig! En ekte og sann dokumentar hadde vært noe. Vil jo tro at Netflix ønsker å ha med alt det kontroversielle: uttalelser om kreft, selvmordsånder osv, anmeldelser, trusselbrev, gin-gate, avtalen med kongehuset, det høyst kommersielle bryllupet som brøt denne avtalen til gangs. For ikke å snakke om lydfiler og klienter som sier seg utsatt for overgrep. En ordentlig reise bakover i sjamanhistorien ville også vært interessant, i og med at hans egen mor sier at det bare er vrøvl alt sammen. 

En sann dokumentar ville nok skapt stor skandale, men samtidig vært sannferdig. Hvis jeg skal gjette, så sjekker nok Netflix absolutt alle kriker og kroker ift det rettslige før de gjør noe sånt. 

Men, jeg blir ganske sjokkert dersom det kommer en dokumentar der ML og Durek har hatt regien. Det blir jo en flause for Netflix mener jeg. 

Ja, det høres ikke veldig sannsynlig lenger at det skal være en serie hvor de to kan fremstille seg uimotsagt slik de ønsker å fremstille seg.

Måtte sannheten komme grundig frem!

Bare de løgnene om at han har helbredet kreftsyke barn på sykehus i Israel, i samarbeid med sykehuset, er jo en svært enkel sak å dokumentere. Samme med de løgnene han kom med til Vantru om at han har medisinsk utdannelse, veldig enkelt å avsløre løgnene!

Nakenbildet Se og Hør publiserte vil være svært påkledd i forhold til måten Netflix vil kunne avkle ham på ;) 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humas skrev (2 timer siden):

Har Netflix ryggrad? De ser nok hva hun er utsatt for. Kan de ønske å skåne henne på noen måte, de kan jo si offentlig at det er vanskelig mht hennes tittel som ikke skal brukes kommersielt. Eller gjør de alt for penger. Det var jo Durek som ivret for dette. M har selv sagt hun måtte overtales. Og akkurat det var en smal sak for Durek..

De fleste ser ikke at noen er hjernevasket av en narsissist dessverre. Og når ikke Märtha selv ser det, men sikkert fremstår superlykkelig på møtene med Netflix, så er det jo vanskelig om man ikke har spesielle kunnskaper om dette.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durek var svært fornøyd med Netflix i Februar, så da var iallefall tydeligvis dokumentaren på vei dit han og ML vil ha den. Men jeg tror det ikke før jeg får se det uansett - at Netflix gir ut en "salgsvideo" for det kontroversielle, respektløse og løgnaktige influencerparet.  

Gjør Netflix det, så vil jo de som kanal antageligvis bli utsatt for ganske ramsalt kritikk for å IKKE være kritiske ift beviselige løgner paret lever på. 

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-50-dukket-opp-hos-netflix-dere-er-ikke-klare-for-hva-som-kommer/s/5-95-2308223

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Durek var svært fornøyd med Netflix i Februar, så da var iallefall tydeligvis dokumentaren på vei dit han og ML vil ha den. Men jeg tror det ikke før jeg får se det uansett - at Netflix gir ut en "salgsvideo" for det kontroversielle, respektløse og løgnaktige influencerparet.  

Gjør Netflix det, så vil jo de som kanal antageligvis bli utsatt for ganske ramsalt kritikk for å IKKE være kritiske ift beviselige løgner paret lever på. 

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-50-dukket-opp-hos-netflix-dere-er-ikke-klare-for-hva-som-kommer/s/5-95-2308223

Det vil trolig være veldig lite interesse også for en tam serie hvor DV får spre sine selvforherligende reklamestunt, og det er også begrenset hvor mye drama som kan lages ut av "kampen" for at DV skulle bli akseptert, all den tid MLs familie tok ham imot.

Men det er jo mange måter Netflix ev. kan komme unna på, f.eks. en helt separat serie om dem som går helt uavhengig av "prinsessen og sjamanen", men som går parallelt med skandaleserien og hvor hver episode starter rett etter episodene med DV/ML.

Uansett hvordan de velger å gjøre det, jeg håper Netflix får sannheten frem. Og jeg håper de da har fått med på laget alle som DV og DV/ML har truet med søksmål, samt avsløre alle andre løgner han/de har kommet med over mange år.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (9 minutter siden):

Det vil trolig være veldig lite interesse også for en tam serie hvor DV får spre sine selvforherligende reklamestunt, og det er også begrenset hvor mye drama som kan lages ut av "kampen" for at DV skulle bli akseptert, all den tid MLs familie tok ham imot.

Men det er jo mange måter Netflix ev. kan komme unna på, f.eks. en helt separat serie om dem som går helt uavhengig av "prinsessen og sjamanen", men som går parallelt med skandaleserien og hvor hver episode starter rett etter episodene med DV/ML.

Uansett hvordan de lger å gjøre det, jeg håper Netflix får sannheten frem. Og jeg håper de da har fått med på laget alle som DV og DV/ML har truet med søksmål, samt avsløre alle andre løgner han/de har kommet med over mange år.

Tilføyelse: MEN, de var mikrofonstativ for Harry og Meghan, så det er ikke godt å si heller egentlig. 

Gjør/tør Netflix det, så blir det tidenes søksmål fra ML/DV iallefall. Må si jeg er ganske spent. En tam og dressert serie vil bare gjøre at Netflix fremstår som nyttige idioter. 

Og jeg tror liksom ikke noe på at de vil det. De vet jo garantert om alt the juicy stuff de også - i bøtter og spann. Vil tro mange har henvendt seg til dem med historier og fakta. 

Endret av Isild
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mistenkelig stille fra DV og ML for tiden eller har jeg sovet under en stein i det siste?

Har fått med meg dette søksmålet vedr dette ny innkjøpet av hus, men virker veldig stille før stormen nå.

Kanskje denne serien med Netflix er rett rundt hjørnet og det er derfor de ligger lavt i terrenget. Det vil nok fosse på med kommentarer i media når/om Netflix slipper dette ut. 

Jeg håper av hele mitt hjerte at det blir en ny Tiger King serie som får frem sannheten om dette paret. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 12.5.2025 den 16.08):

Jeg er litt spent på hva som kommer, og om det i det hele tatt kommer noen dokumentar. Netflix ser nok ingen grunn til å skåne henne, tilsynelatende så lider hun langt fra noen nød på noen som helst måte. De ser nok absolutt ikke på henne som noe "offer". 

Jeg tenker de ser underholdningsverdien. Dette er `Meghan og Harry` -  fra et mindre kjent kongehus, men med en ennå mer eksentrisk Amerikaner. 

Det jeg har mine store tvil ift er om Netflix vil la seg "bruke" til å lage en "vi mot verden"-dokumentar der paret styrer narrativet - jeg tror ikke det vil være salgbart i hele tatt. Særlig ikke når de ikke kan bruke den fengende tittelen Prinsessen og Sjamanen heller. Og jeg tviler ennå sterkere på at paret vil tillate en Tiger King-dokumentar som avslører og viser sannhetene. 

Netflix driter nok i ML og DVs følelser. Det de bryr seg om, er penger. Og at de ikke vil bli saksøkt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 12.5.2025 den 16.08):

Jeg er litt spent på hva som kommer, og om det i det hele tatt kommer noen dokumentar. Netflix ser nok ingen grunn til å skåne henne, tilsynelatende så lider hun langt fra noen nød på noen som helst måte. De ser nok absolutt ikke på henne som noe "offer". 

Jeg tenker de ser underholdningsverdien. Dette er `Meghan og Harry` -  fra et mindre kjent kongehus, men med en ennå mer eksentrisk Amerikaner. 

Det jeg har mine store tvil ift er om Netflix vil la seg "bruke" til å lage en "vi mot verden"-dokumentar der paret styrer narrativet - jeg tror ikke det vil være salgbart i hele tatt. Særlig ikke når de ikke kan bruke den fengende tittelen Prinsessen og Sjamanen heller. Og jeg tviler ennå sterkere på at paret vil tillate en Tiger King-dokumentar som avslører og viser sannhetene. 

De vil nok ikke tillate en Tiger King dokumentar, men jeg kan love deg at Netflix hadde med seg flere og bedre jurister ved kontraktsinngåelsen enn det Verrett og Märtha hadde. De ser ikke noe av det de er og driver med som noe problem og har ikke tettet alle hull. I følge seg selv har de jo ingenting å være flaue over. Og de har i hvert fall 100% sikkert ikke lagt overgrep og Grindr inn i kontrakta, for da hadde Netflix enten sagt nei takk eller insistert på å ikke utelukke det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (2 timer siden):

Når kommer denne på Netflix? 

Tror det eneste man vet er at den kommer i løpet av 2025. Det har blitt annonsert iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lanserer vel ikke en dokumentar på sommeren, så det kan bli til høsten...? Har ikke fulgt med på hvordan dette blir gjort, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...