Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
TigerK skrev (1 time siden):

På jakt etter kilden til den overstående uttalelsen, dumpet jeg borti en artikkel fra Hello! Magazine.

De som ML ødela sitt eget bryllup for, ved å skjule seg under store hvite duker på vei til vielsen, og ved å, isteden for å holde et flott, utendørs eventyrbryllup med Geirangerfjorden i bakgrunnen, endte opp med å gifte seg i et hvitt plasttelt fra Biltema (?). Alt dette for å tekkes kravene fra blant annet Hello! Magazine. Og hvor viktig tenker så de at hun er?

Så viktig at de i en artikkel fra 28. mars 2025 omtaler henne som «Princess of Denmark». Uff, da! 

https://www.hellomagazine.com/royalty/823002/norwegian-royal-forced-speak-out-dialysis/

3-2-1 så blir vel Hello!Magazine saksøkt for den feilen 🤪 

Treffende beskrivelse. Istedetfor å ha en "folkefest" med nydelige Geiranger i åpen prakt så gjemte de det hele bort i noe som lignet et telt fra Biltema og vil for all tid bli husket som "lakenbryllupet som gikk til inkasso", og "Take one: Mad princess kjefter på Norsk presse for å stå der hun selv har plassert dem" 

• Liker 23
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (På 13.11.2024 den 13.00):

Enig, det er mest babbel, for utad er det ingen sammenheng mellom den kjærligheten de påstår de vil spre og det de faktisk har vist sammen siden de ble et par.

Begge to ødelegger det samme Kongehuset som de begge rått utnytter. Lite kjærlighet til henne, til hennes familie og tradisjoner og arv, lite kjærlighet til hennes folk og land.

Han utnytter både henne (detaljbeskrivelsene om hennes mest intime seksuelle øyeblikk) og andre seksuelt.

Og apropos dette siste, så er det interessant å se på språket hans, denne ordsalaten. For jeg tror han er veldig bevisst på hvordan han bruker denne ordsalaten sin.

I talemeldingene til Eric Nies i 2020 sa Durek Verrett  bl.a.:

"Jeg har ingen grenser i enkelte områder der denne verdenen vil ha grenser, og jeg skjønner det."

https://www.seher.no/kjendis/innrommer-sex-med-klienter/82179851

Etter å ha fått Gurus-prisen for få dager siden sa Durek Verrett fra scenen: https://www.seher.no/kongelig/fikk-pris-av-bryllupsgjest/82222188

"Vi visste at vi kunne skape en ny forståelse av hva det betyr å elske uten grenser."

Og dette sa han altså, etter først ha sagt: "Det er tid for oss å grave dypere, inn i stedet der hvor vi vet ingenting kan ta oss – og det er i kjærlighet."

Durek Verrett er med andre ord veldig opptatt av at han ikke har noen grenser, at andre heller ikke skal ha grenser for seg selv.

Under prisutdelingen sa han at han og ML visste at de kunne skape en ny forståelse for hva det betyr å elske uten grenser.

Hva mener egentlig denne selvoppnevnte Shaman Durek hva det betyr å elske uten grenser?

Ser man i den første linken jeg la ut over her, så er det skremmende hvor selvopptatt han er, og inntrykket er at han kun elsker seg selv og at han mener han skal kunne gjøre hva enn han vil. Hans første reaksjon i 2020, da Eric Nies tok opp de seksuelle overgrepene to av Verretts klienter hadde fortalt om, det var at Verrett truet Nies med advokat og rettsforfølgelser. Da Nies ikke lot seg provosere eller skremme av det, og sa at de gjerne kunne prøve dette i retten, da skiftet Verrett taktikk i samtalen, og kom med innrømmelser. Men måten Verrett snakket om overgrepene på, det er ganske kvalmende!

Han innrømmer å ha "sex-problemer", at han kan ha gjort feil i fortiden, og han påstår at han ikke gjør "disse tingene" mer. Og ikke bare det, han sier også han er glad for at dette (dvs. Verretts seksuelle overgrep) skjedde med klient Z.

Smak litt på det Durek Verrett sier der...:

"Og vet du, jeg er glad disse tingene skjedde med Person Z fordi som jeg sa til ham, så har det hjulpet meg med å se på ting i meg selv."      (fremdeles første link over her)

Verrett er glad for at han utsatte person Z for seksuelt overgrep da person Z var hos Verrett for behandling...!

Og hvorfor er Verrett glad for at han begikk seksuelt overgrep mot sin klient Z?

Fordi overgrepet, og det at person Z har tatt det opp, har hjulpet Verrett selv med å se på ting i seg selv....

Er det mulig å bli mer selvsentrert enn dette??

Ikke ett eneste ord om det han har utsatt sin klient for, ikke ett eneste ord om at han beklager at han begikk et seksuelt overgrep mot sin klient! 

Derimot er alt fokuset på Verrett selv!

Så kjører manipulatoren Verrett videre med å si at han ikke gjør dette (altså seksuelle overgrep) med hver eneste klient.

Tenk det, han begår ikke overgrep mot alle sine klienter...!

Måten han sier "ikke hver eneste klient" åpner for at det kan være langt flere han har utsatt for dette, enn de fem han har innrømmet. Jeg blir ikke overrasket om omfanget er langt større enn hva som til nå har kommet frem.

Og som den manipulatoren han er, så fortsetter han så å hylle seg selv med gradiost babbel, om at:

"Jeg bruker mesteparten av tiden min på å styrke mennesker og snakke til verden om viktige saker og globale problemer, slik jeg gjør i Norge akkurat nå for de hjemløse og for mange andre..."

Igjen, er det noe med ordvalget som følger etter han sier at han ikke gjør "disse tingene" mot hver eneste klient som også gir en bismak. Han bruker altså mesteparten av tiden sin på å "styrke mennesker" (bortsett fra de han begår overgrep mot?), og babler så videre om sitt grandiose syn på seg selv, at han lærer opp verden, og at han i Norge gjør ting for de hjemløse (har noen hørt at Verrett har gjort noe som helst for hjemløse i Norge?) og "for mange andre".

Og under prisutdelingen (andre link) snakker ML om kjærlighet og hva de har å lære verden om det, mens Verrett er opptatt av å grave dypere i kjærligheten, hvor ingen kan ta dem...

Mitt inntrykk er at Verrett er veldig bevisst i hva han sier og hvor han sier det - og tidspunktet han sier det. Ser vi på samtalene med Eric Nies, så endrer han taktikk når hans trussel om advokat ikke skremte Nies. Da gikk Verrett videre til å gjøre seg selv til nesten et offer, fraskrev seg alt ansvar for sine handlinger, og fortsatte med å skape et grandiost bilde av hans godhet og uangripelighet, og minnet på sin tilknytning til Norge. Vi vet hvor mange andre han også har truet med søksmål, personer med mindre "viktig" nettverk enn hva Eric Nies har.

Og på prisutdelingen bruker han lignende retorikk rundt "kjærlighet" og "grenser", slik at når anklagene om seksuelle overgrep blir slått større opp i USA, så vil han kunne bruke gjenkjennelig retorikk for å vise at han er misforstått, at han kun vil spre godhet og kjærlighet, slik at imaget ikke skal ødelegges av "ting" (seksuelle overgrep) han begår fordi han fungerer annerledes enn andre i sin søken etter kjærlighet og godhet...

Det blir en del gjentakelser i det jeg skriver, men det er bevisst for å vise hvordan han gjentar og gjentar samme type språk, fullstendig ansvarsfraskrivelse og ikke minst at alt fokus alltid er på ham selv og hva han kan vinne på noe (selv seksuelle overgrep er han glad for at han har gjort, for han selv lærer noe om seg selv av det!) - og ikke minst denne stadige og gjennomførte retorikken som aldri synes å være tilfeldig, men tvert imot svært planlagt og strategisk.

anonymBbruker skrev (4 timer siden):

Har du kilde? (ikke at jeg tviler, men vil gjerne se)

Kilde over, jeg bare orket ikke lese hele innlegget nå og finne ut hvor han sier det, men det er nevnt.

Endret av Maia70
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia70 skrev (57 minutter siden):

Kilde over, jeg bare orket ikke lese hele innlegget nå og finne ut hvor han sier det, men det er nevnt.

Takk, ser det i den første linken. Herregud. 

• Liker 5
Skrevet
Isild skrev (8 timer siden):

Har han uttalt det i et intervju med utenlandsk presse ? Dette tror jeg lite på, da ville Norsk presse vært all over it. Men så kommer det an på hva han mener med å "arbeide" da. Hvis han sitter hjemme i stua i lotussstilling og "sender gode vibber" , så mener han kanskje at det er å hjelpe. 

Han sier det i de famøse talemeldingene til Eric Niese som Se og Hør publiserte. Helt på slutten

• Liker 3
Skrevet
Tulsa skrev (8 minutter siden):

Han sier det i de famøse talemeldingene til Eric Niese som Se og Hør publiserte. Helt på slutten

Ah, takk. Han er ubetalelig drøy den mannen. Han har ikke løftet en finger for hjemløse. Annet enn evt å sende dem noen gode tanker, men for den selvutnevnte sjamanen så er det sikkert ganske fantastisk av han å gjøre, og hjelper veldig. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (40 minutter siden):

Ah, takk. Han er ubetalelig drøy den mannen. Han har ikke løftet en finger for hjemløse. Annet enn evt å sende dem noen gode tanker, men for den selvutnevnte sjamanen så er det sikkert ganske fantastisk av han å gjøre, og hjelper veldig. 

Han har virkelig grandiose tanker om seg selv. Kan ikke fatte og begripe at ingen i kongefamilien gjennomskuer ham. Hvordan klarer kongeparet å tilbringe jul og påske med ham? Helt ubegripelig. Men tenker at de svelger mange kameler for familiefreden. 

• Liker 24
Skrevet
Sur sitron skrev (1 minutt siden):

Han har virkelig grandiose tanker om seg selv. Kan ikke fatte og begripe at ingen i kongefamilien gjennomskuer ham. Hvordan klarer kongeparet å tilbringe jul og påske med ham? Helt ubegripelig. Men tenker at de svelger mange kameler for familiefreden. 

Det virker veldig spesiellt hvis de ikke gjennomskuer han, så vi må vel tro at de tenker sitt om endel av det han gjør, sier og står for. Men jeg tror som deg at de ikke går i diskusjon med han og ML. De er nok veldig flinke til å holde seg unna spørsmål som gjør at ML og DV blir furtne og provosert. 

Og av samme årsak tror jeg disse "vi prater sammen som familie"-greiene de viser til ift massive brudd på avtalen bare er babbel fra kongehuset sin side. De bryr seg egentlig ikke, evt orker ikke. Og DET provoserer meg. 

Jeg ønsker ikke at monarkiet skal bruke sin posisjon for å tjene penger på reklame. Da har det blitt rælete. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Sur sitron skrev (11 minutter siden):

De er villig til å svelger mange kameler for en sjarlatan som har utnyttet dem alle siden han og ML ble sammen.

Men de synes ikke villig til det samme for å beholde monarkiet i Norge.

Så lenge de fortsetter å akseptere avtalebrudd og all uakseptabel oppførsel fra både ML og DV, så undergraver de hele monarkiet.

Det hjelper da ikke at de forsøker å slutte rekker med at både SV og prinsesse Astrid brukes for å vise at familien er samlet.

Den skaden DV og ML har påført Kongehuset kan ikke repareres uten at de tar et oppgjør med DV og ML, for begge disse to fortsetter å utnytte sine tilknytninger til Kongehuset, fortsetter å begå lovbrudd på sine influenser/bedriftskanaler. Og så lenge Kongehuset ikke tar et oppgjør og tar full avstand fra dette, så sender de ut signaler om at de ikke bare aksepterer dette, men at de også støtter det.

"Ingen kommentar" og "Vi sier til managerne til ML og DV" er nærmest blitt parodisk om hvor elendig Kongehuset har og fortsetter å forholde seg til dette.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

De er villig til å svelger mange kameler for en sjarlatan som har utnyttet dem alle siden han og ML ble sammen.

Men de synes ikke villig til det samme for å beholde monarkiet i Norge.

Så lenge de fortsetter å akseptere avtalebrudd og all uakseptabel oppførsel fra både ML og DV, så undergraver de hele monarkiet.

Det hjelper da ikke at de forsøker å slutte rekker med at både SV og prinsesse Astrid brukes for å vise at familien er samlet.

Den skaden DV og ML har påført Kongehuset kan ikke repareres uten at de tar et oppgjør med DV og ML, for begge disse to fortsetter å utnytte sine tilknytninger til Kongehuset, fortsetter å begå lovbrudd på sine influenser/bedriftskanaler. Og så lenge Kongehuset ikke tar et oppgjør og tar full avstand fra dette, så sender de ut signaler om at de ikke bare aksepterer dette, men at de også støtter det.

"Ingen kommentar" og "Vi sier til managerne til ML og DV" er nærmest blitt parodisk om hvor elendig Kongehuset har og fortsetter å forholde seg til dette.

Bare det i seg selv er tragikomisk. Kongen vår viser til MANAGEREN til datteren ved spørsmål om hva han tenker om at hun hele tiden bryter avtalen om at de ikke skal misbruke den kongelige tittelen og tilknytningen i kommersiell sammenheng. 

Influencere, manager, kvakksalveri og snart iscenesatt "dokumentar" på Netflix. 

Det hadde vært så fantastisk om vi hadde fått høre hva Kong Olav hadde sagt til dagens sirkus. Heldivis så slipper han å se dette. 

• Liker 23
Skrevet
Isild skrev (17 minutter siden):

Bare det i seg selv er tragikomisk. Kongen vår viser til MANAGEREN til datteren ved spørsmål om hva han tenker om at hun hele tiden bryter avtalen om at de ikke skal misbruke den kongelige tittelen og tilknytningen i kommersiell sammenheng. 

Det hadde vært så fantastisk om vi hadde fått høre hva Kong Olav hadde sagt til dagens sirkus. Heldivis så slipper han å se dette. 

Ja, det hadde virkelig vært noe. Jeg er ganske sikker på at ML ikke hadde oppført seg sånn om han hadde levd nå. Hun virker å være i opposisjon til alt og alle, av en eller annen grunn. Så har vi MBH og alle hans skandaler - jeg orker ikke begynne engang. 

• Liker 9
Skrevet

Leste for litt siden at både ML og Geir Lippestad har trukket seg fra styreverv i organisasjonen ARBIN,som er en anti-rasistisk forening av noe slag.Lippestad var styreleder.Andre kjendiser som var med har også trukket seg.Vi får ikke oppgitt noen grunn(selvsagt),men her tenker jeg at det er noe som har skåret seg på bakrommet.

https://www.seher.no/kongelig/trekker-seg-fra-prestisjetungt-styre/82952480

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Det virker veldig spesiellt hvis de ikke gjennomskuer han, så vi må vel tro at de tenker sitt om endel av det han gjør, sier og står for. Men jeg tror som deg at de ikke går i diskusjon med han og ML. De er nok veldig flinke til å holde seg unna spørsmål som gjør at ML og DV blir furtne og provosert. 

Og av samme årsak tror jeg disse "vi prater sammen som familie"-greiene de viser til ift massive brudd på avtalen bare er babbel fra kongehuset sin side. De bryr seg egentlig ikke, evt orker ikke. Og DET provoserer meg. 

Jeg ønsker ikke at monarkiet skal bruke sin posisjon for å tjene penger på reklame. Da har det blitt rælete. 

Jeg er enig. Durek elsker å sole seg i glansen av kongefamilien. De kunne lett ha sagt at skal du være invitert på våre familiegreier så må du følge reglene, gjør dere ikke det får Martha komme alene. 

Men istedet gjør de ingen verdens ting. Det eneste som fungerer på en narsissist er konsekvenser. Samtaler har null verdi. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
TigerK skrev (14 timer siden):

På jakt etter kilden til den overstående uttalelsen, dumpet jeg borti en artikkel fra Hello! Magazine.

De som ML ødela sitt eget bryllup for, ved å skjule seg under store hvite duker på vei til vielsen, og ved å, isteden for å holde et flott, utendørs eventyrbryllup med Geirangerfjorden i bakgrunnen, endte opp med å gifte seg i et hvitt plasttelt fra Biltema (?). Alt dette for å tekkes kravene fra blant annet Hello! Magazine. Og hvor viktig tenker så de at hun er?

Så viktig at de i en artikkel fra 28. mars 2025 omtaler henne som «Princess of Denmark». Uff, da! 

https://www.hellomagazine.com/royalty/823002/norwegian-royal-forced-speak-out-dialysis/

He explained: "I've had a lot of blood pressure issues and have been prone to infections since I was a kid. I lived in countries such as Israel during wars and suffered physical abuse as a child – a lot of these elements broke down my system."

Har han virkelig bodd i Israel, eller er det en løgn? Og det er jo ikke akkurat sånn at de ikke har sykehus i Israel da, så jeg vet ikke hva de krigene han skal ha gjennomlevd har med saken å gjøre… Du får ikke nyresvikt av det, vet du.

• Liker 11
Skrevet
Isild skrev (6 timer siden):

Når Kongen via sin kommunikasjonsansvarlig på Slottet hele tiden viser til ML og DVs managere, så viser det bare at det ikke lenger er Kongen som bestemmer i eget hus. I hvert fall er det det inntrykket som er gitt siste seks år nå.

Kongehuset styres tilsynelatende av ML og DV, alle andre viker unna og har ingen kommentarer og kommer med påstander om "samtaler" og "avtaler" som ingen siste seks år har sett noen som helst resultater av! Tvert imot har utnyttelsen av tilknytningen de to har til Kongehuset bare blitt utnyttet mer og mer. Og to av MLs døtre er i full fart i ferd med å gjøre det samme, spesielt LB.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Mmmwhatever skrev (29 minutter siden):

He explained: "I've had a lot of blood pressure issues and have been prone to infections since I was a kid. I lived in countries such as Israel during wars and suffered physical abuse as a child – a lot of these elements broke down my system."

Har han virkelig bodd i Israel, eller er det en løgn? Og det er jo ikke akkurat sånn at de ikke har sykehus i Israel da, så jeg vet ikke hva de krigene han skal ha gjennomlevd har med saken å gjøre… Du får ikke nyresvikt av det, vet du.

Er nok berre ei ny skrøne

• Liker 4
Annonse
Skrevet
Mmmwhatever skrev (2 timer siden):

Fant dette om den påstanden; 

"In 2018 and 2019, Verrett claimed that he worked at Shamir Medical Center in Israel for several months during 1998, where he said he treated children for cancer using shamanistic methods. However, in 2019, the hospital's Human Resources department stated that Verrett never worked at the institution."

• Liker 11
  • Nyttig 10
Skrevet

Noen som vet når kommer dokumentaren om Martha og Durek på Netflix?

• Liker 5
Skrevet
Frisk Frosk skrev (8 timer siden):

Når Kongen via sin kommunikasjonsansvarlig på Slottet hele tiden viser til ML og DVs managere, så viser det bare at det ikke lenger er Kongen som bestemmer i eget hus. I hvert fall er det det inntrykket som er gitt siste seks år nå.

Kongehuset styres tilsynelatende av ML og DV, alle andre viker unna og har ingen kommentarer og kommer med påstander om "samtaler" og "avtaler" som ingen siste seks år har sett noen som helst resultater av! Tvert imot har utnyttelsen av tilknytningen de to har til Kongehuset bare blitt utnyttet mer og mer. Og to av MLs døtre er i full fart i ferd med å gjøre det samme, spesielt LB.

Husker kronprinsen fikk ganske direkte spørsmål etter det høyst kommersielle bryllupet i Geiranger. Salgsbod for Hèst og solgt "Royal wedding" til tabloidmagasiner og Netflix. Mer enn det får de ikke brutt avtalen. Haakon svarte vel noe om "en tid for alt" og at det måtte bli tid til det osv. 

Jeg tror ingenting på at det er fokus på denne avtalen. Jeg forstår ikke at kongeparet ønsker å omgås de mtp hvor hardt de håner hele avtalen. Derfor tror jeg ikke de egentlig bryr seg. eller orker å bry seg. 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Husker kronprinsen fikk ganske direkte spørsmål etter det høyst kommersielle bryllupet i Geiranger. Salgsbod for Hèst og solgt "Royal wedding" til tabloidmagasiner og Netflix. Mer enn det får de ikke brutt avtalen. Haakon svarte vel noe om "en tid for alt" og at det måtte bli tid til det osv. 

Jeg tror ingenting på at det er fokus på denne avtalen. Jeg forstår ikke at kongeparet ønsker å omgås de mtp hvor hardt de håner hele avtalen. Derfor tror jeg ikke de egentlig bryr seg. eller orker å bry seg. 

Kongeparet orker nok ikke, men Haakon burde i aller høyeste grad "orke". Hva slags tafatt kronprins lar slikt gå uten at det får følger? Det lover jo veldig godt for hans neste rolle som landets konge. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet

Om sjamanisme hadde fungert så hadde ikke Durek trengt å helbrede seg selv. Han kunne bare fått en annen sjaman til å gjøre det. Det er ikke sånn at han er den eneste i verden. 

• Liker 16
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...