Eyr Skrevet 28. februar #13981 Del Skrevet 28. februar PusheenPusheen skrev (11 minutter siden): Så da kan Helsedirektoratet i teorien behandle saken på nytt, med grundigere saksbehandling? Hvis de gidder, kanskje det ikke er noen vits. Trodde Helsedirektoratet i utgangspunktet var grundige nok. Nå nan de også bøtelegge de. Så har andre virkemidler nå enn «uttalelser». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. februar #13982 Del Skrevet 28. februar Eyr skrev (4 minutter siden): Nå nan de også bøtelegge de. Så har andre virkemidler nå enn «uttalelser». Okei. Spent på om det blir gjort noe mer nå, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 28. februar #13983 Del Skrevet 28. februar PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Okei. Spent på om det blir gjort noe mer nå, da. Tvilsomt. De legger den vell død. Men det sender jo et signal til de og alle andre. Det betyr noe hvem du er… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. februar #13984 Del Skrevet 28. februar Eyr skrev (5 minutter siden): Tvilsomt. De legger den vell død. Men det sender jo et signal til de og alle andre. Det betyr noe hvem du er… Ja, det gjør visst det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 28. februar #13985 Del Skrevet 28. februar Eyr skrev (17 minutter siden): Men det sender jo et signal til de og alle andre. Det betyr noe hvem du er… Var vi noen gang i tvil om akkurat det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 5. mars #13986 Del Skrevet 5. mars Nok et eksempel på hvordan ML og her også Leah B bruker titler, tilknytning til Kongehuset, og også Kong Harald for å promotere seg selv som produkt i kommersielle aktiviteter: https://www.dagbladet.no/video/kjoler-til-en-million/EUURguvV Klippet er vel fra 2022, men trekkes altså frem nå av Dagbladet. Dette viser også at det å utnytte sin kongelige tilknytning er noe de begge har gjort over tid. Nummer fire og seks i arverekken viser sine virkelige sider, og det er noe som gjør dem uegnet å stå i den arverekken. Vi har jo også sett hvordan LB har knyttet seg og sine kommersielle virksomheter, lansering av produkter osv. til bl.a. bryllupet til ML og DV. Når skal Kong Harald og Kronprins Haakon våkne opp og ta ansvar? 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 6. mars #13987 Del Skrevet 6. mars Frisk Frosk skrev (10 timer siden): Når skal Kronprins Haakon våkne opp og ta ansvar? Jeg tror ikke han har det i seg overhodet. Han virker til å være en veldig empatisk mann, men også noe av det mest ryggradløse jeg har sett. Jeg har null tiltro til hans lederene eller hans evne til å ta de vanskelige beslutninger. Jeg tror slik saken foreligger nå er slik det blir (og når kongen dør vil vil det eskalere til å bli hollywood-hype). 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 6. mars #13988 Del Skrevet 6. mars Haakon er den joviale, likanes kompis-typen som neppe kommer til å ansvar, han virker mest opptatt av å gjøre folk til lags og unngå konflikt. Fine egenskaper det altså, men tror ikke man kan forvente at han går hardt til verks ovenfor søsteren og hennes sjaman…… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 6. mars #13989 Del Skrevet 6. mars missLynch skrev (7 timer siden): Haakon er den joviale, likanes kompis-typen som neppe kommer til å ansvar, han virker mest opptatt av å gjøre folk til lags og unngå konflikt. Fine egenskaper det altså, men tror ikke man kan forvente at han går hardt til verks ovenfor søsteren og hennes sjaman…… Og han er heller ikke like intelligent som sin far. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 7. mars #13990 Del Skrevet 7. mars luxifine skrev (På 6.3.2025 den 9.34): Jeg tror slik saken foreligger nå er slik det blir (og når kongen dør vil vil det eskalere til å bli hollywood-hype). Jepp 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. mars #13991 Del Skrevet 8. mars Frisk Frosk skrev (På 5.3.2025 den 23.13): Nok et eksempel på hvordan ML og her også Leah B bruker titler, tilknytning til Kongehuset, og også Kong Harald for å promotere seg selv som produkt i kommersielle aktiviteter: https://www.dagbladet.no/video/kjoler-til-en-million/EUURguvV Klippet er vel fra 2022, men trekkes altså frem nå av Dagbladet. Dette viser også at det å utnytte sin kongelige tilknytning er noe de begge har gjort over tid. Nummer fire og seks i arverekken viser sine virkelige sider, og det er noe som gjør dem uegnet å stå i den arverekken. Vi har jo også sett hvordan LB har knyttet seg og sine kommersielle virksomheter, lansering av produkter osv. til bl.a. bryllupet til ML og DV. Når skal Kong Harald og Kronprins Haakon våkne opp og ta ansvar? Jeg tror desverre ikke vi får se hverken kongen eller Haakon ta noe særlig tak i dette. Innbiller meg at kongen ikke er så opptatt av sosiale medier og ikke helt forstår hvor stort markedsføring faktisk har blitt der - og hvor voldsomt pengemaskineri det er. Haakon er for tafatt. I andre saker har det kommet frem at han er direkte konfliktsky og unnvikende. Så nei, dette kommer bare til å skure å gå. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 8. mars #13992 Del Skrevet 8. mars (endret) Isild skrev (2 timer siden): Jeg tror desverre ikke vi får se hverken kongen eller Haakon ta noe særlig tak i dette. Innbiller meg at kongen ikke er så opptatt av sosiale medier og ikke helt forstår hvor stort markedsføring faktisk har blitt der - og hvor voldsomt pengemaskineri det er. Haakon er for tafatt. I andre saker har det kommet frem at han er direkte konfliktsky og unnvikende. Så nei, dette kommer bare til å skure å gå. Tror du har rett i dette. ML/DV (både på egne vegne og for influenser-ungene til ML) vs HM, ja det blir sjakk matt. Endret 8. mars av Mmmwhatever 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 28. mars #13993 Del Skrevet 28. mars https://www.seher.no/kongelig/ny-utvikling-i-inkasso-skandalen/82854648 fremdeles ikke gjort opp for seg 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 29. mars #13994 Del Skrevet 29. mars FruR skrev (21 timer siden): https://www.seher.no/kongelig/ny-utvikling-i-inkasso-skandalen/82854648 fremdeles ikke gjort opp for seg Ikke overraskende, det… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 12 timer siden #13995 Del Skrevet 12 timer siden Og nå skal de i retten mot selgerne av huset de ennå ikke har flyttet inn i også. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11 timer siden #13996 Del Skrevet 11 timer siden Frisk Frosk skrev (På 5.3.2025 den 23.13): Nok et eksempel på hvordan ML og her også Leah B bruker titler, tilknytning til Kongehuset, og også Kong Harald for å promotere seg selv som produkt i kommersielle aktiviteter: https://www.dagbladet.no/video/kjoler-til-en-million/EUURguvV Klippet er vel fra 2022, men trekkes altså frem nå av Dagbladet. Dette viser også at det å utnytte sin kongelige tilknytning er noe de begge har gjort over tid. Nummer fire og seks i arverekken viser sine virkelige sider, og det er noe som gjør dem uegnet å stå i den arverekken. Vi har jo også sett hvordan LB har knyttet seg og sine kommersielle virksomheter, lansering av produkter osv. til bl.a. bryllupet til ML og DV. Når skal Kong Harald og Kronprins Haakon våkne opp og ta ansvar? Har desverre ingen tro på at hverken kongen eller kronprinsen kommer til å "våkne" noe særlig. Kongen er en flott mann, klok og reflektert - men jeg tror muligens ikke han helt henger med når det gjelder sosiale medier, påvirkere og influencerreklame? Og da ser han kanskje heller ikke problemet ? Kronprinsen tar aldri tak i noe som helst er mitt inntrykk. Han virker veldig tafatt og konfliktsky. ML og døtrene går for å leve som influencere (hun selv, Leah og også Maud A vil jeg si ) - og det er ganske sikkert helt bevisst at de utnytter sin "kongelighet" i forbindelse med det. Men jeg ser ikke for meg at det kommer noen protester fra kongehuset. De er jo ikke nevneverdig opptatt av at ML skal holde avtalene ellers heller, det er bare prat. Jeg vet ikke, men det virker ikke som om noen der opp orker og gidder å være høyhetlige lenger med det det innebærer av krav tilå holde en viss standard. De vil bare være helt vanlige folk - men fortsatt gjerne vasse i privilegier,makt og status. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 11 timer siden #13997 Del Skrevet 11 timer siden Mmmwhatever skrev (46 minutter siden): Og nå skal de i retten mot selgerne av huset de ennå ikke har flyttet inn i også. Har du en link til det? Leste at Ingeborg Senneseth hadde skrevet en lang takketale til DV..En ting er å takke for noe,men noe annet å få det til å høres ut som en hyllest.Da tror jeg vi er på feilt spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 11 timer siden #13998 Del Skrevet 11 timer siden Anita666 skrev (3 minutter siden): Har du en link til det? Leste at Ingeborg Senneseth hadde skrevet en lang takketale til DV..En ting er å takke for noe,men noe annet å få det til å høres ut som en hyllest.Da tror jeg vi er på feilt spor. https://www.budstikka.no/gar-til-sak-om-stabekk-huset/s/5-55-1956283 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11 timer siden #13999 Del Skrevet 11 timer siden Anita666 skrev (4 minutter siden): Har du en link til det? Leste at Ingeborg Senneseth hadde skrevet en lang takketale til DV..En ting er å takke for noe,men noe annet å få det til å høres ut som en hyllest.Da tror jeg vi er på feilt spor. https://www.vg.no/rampelys/i/1MbnPX/prinsesse-martha-louise-gaar-til-sak-mot-tidligere-direktoer-for-nasjonalmuseet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11 timer siden #14000 Del Skrevet 11 timer siden Anita666 skrev (4 minutter siden): Har du en link til det? Leste at Ingeborg Senneseth hadde skrevet en lang takketale til DV..En ting er å takke for noe,men noe annet å få det til å høres ut som en hyllest.Da tror jeg vi er på feilt spor. Hva var den takketalen for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå