Kelsi Skrevet 22. februar #13921 Del Skrevet 22. februar Million skrev (13 minutter siden): Hvor har du lest/sett noe om dette? Link? Hvorfor skal jeg linke til noe jeg synes ML og DV fremstår som? Dette er min mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. februar #13922 Del Skrevet 22. februar Kelsi skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal jeg linke til noe jeg synes ML og DV fremstår som? Dette er min mening. Å, takk for hyggelig svar. Jeg trodde du hadde sett klipp eller noe. Men er det din egen mening kan du vel bare si det da uten å være nebbete. 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. februar #13923 Del Skrevet 23. februar Kelsi skrev (18 timer siden): Det ser ut som DV og ML forestilte seg at Netflix-dokumentaren skulle bli The Kardashians 2.0, men det ser ut til at den i stedet ender opp som Fyre Festival. Må si jeg er spent på hva som kommer. Dersom Netflix vil ha suksess, så blir det "Fyre festival" (god sammenligning 😂) Ser liksom ikke helt for meg at Netflix lar seg bruke til å lage en fake fasade for dem. Men ser ikke for meg at ML og DV vil la seg "drite ut" heller, så hvis de ikke får den Kardashian-dokuen de ønsker, så avlyser de vel alt sammen. Så blir det store spørsmålet om de KAN det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. februar #13924 Del Skrevet 23. februar Isild skrev (1 time siden): Må si jeg er spent på hva som kommer. Dersom Netflix vil ha suksess, så blir det "Fyre festival" (god sammenligning 😂) Ser liksom ikke helt for meg at Netflix lar seg bruke til å lage en fake fasade for dem. Men ser ikke for meg at ML og DV vil la seg "drite ut" heller, så hvis de ikke får den Kardashian-dokuen de ønsker, så avlyser de vel alt sammen. Så blir det store spørsmålet om de KAN det. Jeg tror ikke de bare kan det sånn uten videre, nei. Det blir vel i så fall kontraktsbrudd, og de blir sannsynligvis skyldig enda mer penger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. februar #13925 Del Skrevet 23. februar PusheenPusheen skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke de bare kan det sånn uten videre, nei. Det blir vel i så fall kontraktsbrudd, og de blir sannsynligvis skyldig enda mer penger. Med Chaiklin på laget, så tror jeg iallefall ikke det blir en dokumentar som bare er god reklame for paret. En kontrakt med Netflix har nok tatt høyde for det meste av "bråk", så jeg tenker du har helt rett i at de ikke kommer seg ut av den sånn uten videre. Kan det være at ML/DV er så overbevist om sin egen storhet at de faktisk tror at Netflix ikke ser kontroversene, kvakksalveriet og bråket? (eller rasismen fra ubegavede mennesker som ikke er på rett kjærlighetfrekvens som de selv ville kalle det) Det er jo skandalene og dramaet som vil lage god TV. Hvis Netflix bare er nyttig idiot her, og lager reklamefilm for dem, så tror jeg den vil floppe kraftig iallefall. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. februar #13926 Del Skrevet 23. februar Isild skrev (5 minutter siden): Med Chaiklin på laget, så tror jeg iallefall ikke det blir en dokumentar som bare er god reklame for paret. En kontrakt med Netflix har nok tatt høyde for det meste av "bråk", så jeg tenker du har helt rett i at de ikke kommer seg ut av den sånn uten videre. Kan det være at ML/DV er så overbevist om sin egen storhet at de faktisk tror at Netflix ikke ser kontroversene, kvakksalveriet og bråket? (eller rasismen fra ubegavede mennesker som ikke er på rett kjærlighetfrekvens som de selv ville kalle det) Det er jo skandalene og dramaet som vil lage god TV. Hvis Netflix bare er nyttig idiot her, og lager reklamefilm for dem, så tror jeg den vil floppe kraftig iallefall. Ja, jeg kan ikke se for meg at selveste Netflix er interessert i en dokumentar som kun spilles etter DVs fløyte. De bør være mer seriøse enn det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. februar #13927 Del Skrevet 23. februar (endret) PusheenPusheen skrev (1 time siden): Ja, jeg kan ikke se for meg at selveste Netflix er interessert i en dokumentar som kun spilles etter DVs fløyte. De bør være mer seriøse enn det. Jeg syns Netflix laget en ensidig dokumentar om Harry og Meghan (mikrofonstativ for H og M) Men historien om DV og ML er noe helt annet syns jeg. Mulig jeg ønsker meg for mye når jeg håper de graver litt i sjamanhistorikken og alle de oppsiktsvekkende påstandene hans, og i metoder og beskyldningene om misbruk. Og i og med at Netflix ikke kan bruke "Prinsessen og Sjamanen" som tittel, så håper jeg de tar med hvorfor det ikke er greit å gjøre kommersiell business på sin royale tittel. Når det er sagt, så er avtalen "bare" en muntlig avtale, og det skulle ikke forundre meg om ML og DV bryter den til gangs nå ift nettopp tittel. Hvis det skulle skje, og kongehuset ikke reagerer da, så kan vi bare låse dørene der oppe - da er det ingen hjemme lenger. Endret 23. februar av Isild 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 23. februar #13928 Del Skrevet 23. februar I bryllupet ble produsenten til Netflix spurt om hva dokumentaren skulle inneholde.Husker ikke ordrett hva hun svarte,men hadde det i ett av mine innlegg rett etter bryllupet.Her er hva jeg mener å huske ble sagt"Will the documentary be about love or drama?"Og hun svarte "A little of both".Det var alt som ble sagt. Men merk at dette var før all informasjon med DV og misbruk anklager raste inn.De har hatt god tid til å bearbeide materialet sitt.Jeg håper det blir en ærlig dokumentar,som da vil stille i en særklasse og overgå det meste av hva som til nå er festet til film noensinne..Men jeg tror ikke DV og ML går med på alt. Jeg hører det ble lagt ut klipp som forsmak,er det noen som har en feeling av hvilken linje produksjonen har lagt seg på?Jeg har ikke sett det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 23. februar #13929 Del Skrevet 23. februar (endret) Nå vet jeg ikke særlig mye om tv- og filmproduksjon, men jeg har hele tiden trodd at personlige forhold som skildres i en film eller dokumentar eller noe, ville være gjenstand for kontradiksjon når det er levende personer som skildres. Eller at de det gjelder kan få noe involvering og deltagelse i klippen så lenge det ikke kommer i konflikt med det regissøren ønsker å formidle. Og vet egentlig amerikanerne at også kongelige ( i den grad ML fortsatt er det) må finne seg i det en filmskaper velger å presentere, eller tror de at det fortsatt er noe som heter majestets-fornærmelse? True-crime sjangeren tar tak i det som er nødvendig for å skildre sin egentlige intensjon, altså kriminaliteten og det er sjeldent noe pent å se på, men Hallmark-prinsesser har da alltid sluppet lettvint fra det. Dokumentarene om Weinstein og Epstein kom vel ikke før begge var dømte. Meghan og Harry og alle de andre kongelige har jo fått skinne i dimmmet belysning og flatterende vinkler har de ikke? Frykter at den kongelige vinklingen overskinner alt det andre de kunne ha tatt tak i av grums Endret 23. februar av Jammf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. februar #13930 Del Skrevet 23. februar Jammf skrev (2 timer siden): Nå vet jeg ikke særlig mye om tv- og filmproduksjon, men jeg har hele tiden trodd at personlige forhold som skildres i en film eller dokumentar eller noe, ville være gjenstand for kontradiksjon når det er levende personer som skildres. Eller at de det gjelder kan få noe involvering og deltagelse i klippen så lenge det ikke kommer i konflikt med det regissøren ønsker å formidle. Og vet egentlig amerikanerne at også kongelige ( i den grad ML fortsatt er det) må finne seg i det en filmskaper velger å presentere, eller tror de at det fortsatt er noe som heter majestets-fornærmelse? True-crime sjangeren tar tak i det som er nødvendig for å skildre sin egentlige intensjon, altså kriminaliteten og det er sjeldent noe pent å se på, men Hallmark-prinsesser har da alltid sluppet lettvint fra det. Dokumentarene om Weinstein og Epstein kom vel ikke før begge var dømte. Meghan og Harry og alle de andre kongelige har jo fått skinne i dimmmet belysning og flatterende vinkler har de ikke? Frykter at den kongelige vinklingen overskinner alt det andre de kunne ha tatt tak i av grums Jeg tenkte også på Meghan og Harry-dokumentaren til Netflix. Den var helt ensidig ift hvordan paret hadde opplevd alt. Veldig spent på hva Netflix tør, og hva de KAN vise og hvordan de ender med å vinkle. Alt handler nok om kontrakten til slutt. At DV vil la seg drite ut på TV det tror jeg ikke på. De lager vel bare en dokumentar som gjenspeiler det kongehuset føler om Durek kanskje: "Det er noen kulturforskjeller, men han er jo veldig morsom". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. februar #13931 Del Skrevet 23. februar Isild skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte også på Meghan og Harry-dokumentaren til Netflix. Den var helt ensidig ift hvordan paret hadde opplevd alt. Veldig spent på hva Netflix tør, og hva de KAN vise og hvordan de ender med å vinkle. Alt handler nok om kontrakten til slutt. At DV vil la seg drite ut på TV det tror jeg ikke på. De lager vel bare en dokumentar som gjenspeiler det kongehuset føler om Durek kanskje: "Det er noen kulturforskjeller, men han er jo veldig morsom". Noe sier meg at dette er en Durek-dokumentar, ikke en Durek-og-Märtha-dokumentar. Ser for meg Märtha som en slags trophy-statist oppi det hele. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. februar #13932 Del Skrevet 23. februar PusheenPusheen skrev (3 minutter siden): Noe sier meg at dette er en Durek-dokumentar, ikke en Durek-og-Märtha-dokumentar. Ser for meg Märtha som en slags trophy-statist oppi det hele. Det blir nok MYE taletid på Durek, med belærende og "dype" prekener om alt fra kongelig rasisme til hvor misforstått han storhet er i lille underutviklede Norge. Märtha gjør vel som hun pleier, ser taust beundrende på han - et nikkende sidekick. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. februar #13933 Del Skrevet 23. februar Isild skrev (Akkurat nå): Det blir nok MYE taletid på Durek, med belærende og "dype" prekener om alt fra kongelig rasisme til hvor misforstått han storhet er i lille underutviklede Norge. Märtha gjør vel som hun pleier, ser taust beundrende på han - et nikkende sidekick. Ja, det er bare å stålsette seg. Vet vi når den slippes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. februar #13934 Del Skrevet 23. februar PusheenPusheen skrev (5 minutter siden): Ja, det er bare å stålsette seg. Vet vi når den slippes? Det står bare (raskt googlesøk) at den slippes ila 2025. Må si dette kan slå alle veier. Bare det at den ble presentert i Januar som "Princess and Shaman" sier noe om at det er duket for bråk på en eller annen måte. Kan aldri tenke meg at Netflix eller Durek klarer å la være å kalle den for det. At de har droppet `The` hjelper liksom ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. februar #13935 Del Skrevet 23. februar Isild skrev (Akkurat nå): Det står bare (raskt googlesøk) at den slippes ila 2025. Må si dette kan slå alle veier. Bare det at den ble presentert i Januar som "Princess and Shaman" sier noe om at det er duket for bråk på en eller annen måte. Kan aldri tenke meg at Netflix eller Durek klarer å la være å kalle den for det. At de har droppet `The` hjelper liksom ikke. Nei, det hjelper jo ikke en døyt. Du skal se at det får en annen hovedtittel, mens det står "Princess and the Shaman" som undertittel. De får nok presset det inn et sted. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. februar #13936 Del Skrevet 23. februar PusheenPusheen skrev (1 time siden): Noe sier meg at dette er en Durek-dokumentar, ikke en Durek-og-Märtha-dokumentar. Ser for meg Märtha som en slags trophy-statist oppi det hele. Hvis du leser beskrivelsene som kom etter at de viste litt i København, så virket det der som om hovedfokus skulle være på DV og hvordan det har vært og er for ham å komme inn i Kongefamilien og alt som følger med det. Stemmer det så er det i seg selv et soleklart brudd på kontrakten ML og DV tilsynelatende har med Kongehuset... den kontrakten både prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett rett og slett gir fullstendig f*en i... Jeg vil tro at Netflix gjorde ganske mye research før de tilbød DV og ML kontrakt. Man kan jo håpe på at de derfor også sitter på dokumentasjon som DV ikke kan sno seg unna. Det hadde blitt drama, det... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. februar #13937 Del Skrevet 23. februar Frisk Frosk skrev (4 minutter siden): Hvis du leser beskrivelsene som kom etter at de viste litt i København, så virket det der som om hovedfokus skulle være på DV og hvordan det har vært og er for ham å komme inn i Kongefamilien og alt som følger med det. Stemmer det så er det i seg selv et soleklart brudd på kontrakten ML og DV tilsynelatende har med Kongehuset... den kontrakten både prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett rett og slett gir fullstendig f*en i... Jeg vil tro at Netflix gjorde ganske mye research før de tilbød DV og ML kontrakt. Man kan jo håpe på at de derfor også sitter på dokumentasjon som DV ikke kan sno seg unna. Det hadde blitt drama, det... Jessufader, ja da skal det bli meg et sant sutreshow fra hans side... Han gjør jo ikke annet enn å klage på alt og alle. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 23. februar #13938 Del Skrevet 23. februar Frisk Frosk skrev (18 minutter siden): Hvis du leser beskrivelsene som kom etter at de viste litt i København, så virket det der som om hovedfokus skulle være på DV og hvordan det har vært og er for ham å komme inn i Kongefamilien og alt som følger med det. Stemmer det så er det i seg selv et soleklart brudd på kontrakten ML og DV tilsynelatende har med Kongehuset... den kontrakten både prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett rett og slett gir fullstendig f*en i... Jeg vil tro at Netflix gjorde ganske mye research før de tilbød DV og ML kontrakt. Man kan jo håpe på at de derfor også sitter på dokumentasjon som DV ikke kan sno seg unna. Det hadde blitt drama, det... Da er kongehuset og kongefamilien solgt til Netflix. Samme med omdømmet til Norge. Jeg skjønner ikke at Kongehuset og Kongefamilien syns det her er ok, men det gjør de tydeligvis for de gjør absolutt ikke noe for å forhindre det, og er bare like tause som alltid. Kjenner jeg er skikkelig mett av å se på Durek og Martha herje med Kongehuset og uten at det får en tøddel av konsekvenser for dem. Snare tvert imot. De tjener bare enda mer penger. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. februar #13939 Del Skrevet 23. februar pop up bruker skrev (14 minutter siden): Da er kongehuset og kongefamilien solgt til Netflix. Samme med omdømmet til Norge. Jeg skjønner ikke at Kongehuset og Kongefamilien syns det her er ok, men det gjør de tydeligvis for de gjør absolutt ikke noe for å forhindre det, og er bare like tause som alltid. Kjenner jeg er skikkelig mett av å se på Durek og Martha herje med Kongehuset og uten at det får en tøddel av konsekvenser for dem. Snare tvert imot. De tjener bare enda mer penger. Ja, det er dette som er så trist. Kong Harald sa for ikke lenge siden at han ikke ville at Kongehuset skulle være til salgs. Da kommenterte jeg at det allerede er solgt. Det er solgt siste seks år, siden prinsesse Märtha Louise ble sammen med Durek Verrett og de sammen begynte å selge Kongehuset. Å komme seks år etterpå og si at Kongehuset ikke skal være til salgs, det er dessverre seks år for sent. Kong Harald kunne i det minste tatt avstand fra dette med å ikke godkjenne ekteskapet offisielt og han kunne også ha fratatt henne tittelen. Men når prinsesse Märtha Louise vet at han ikke vil gjøre noe av dette, så føler hun seg tydelig trygg nok til at hun fullstendig skruppelløst drar inn i familien en mann som har solgt både henne, hennes familie og Kongehuset siden dag én. Og ML, hun har fulgt opp med å støtte ham i å gjøre akkurat det samme. Dessverre så følger også en av hennes døtre nært i hennes fotspor med å gjøre det samme (LB), og også MA har også gjort det samme. I praksis betyr dette at nr. 4, 5 og 6 i arverekken til den norske trone alle selger Kongehuset. Mens Kongehuset er taust og kommer med påstander med noen års mellomrom om kontrakter som hverken prinsesse Märtha Louise eller Durek Verrett har noen som helst intensjoner å følge, noe disse to har vist i seks år nå. Så i prinsipp er Kongehuset i praksis på billigsalg hver eneste dag som går hvor de fortsetter å godta at det er dette som skjer. De har snakket sammen i seks år, da er det faktisk på tide å innse at det å snakke sammen ikke lenger fungerer. Det eneste som nå kan redde Kongehuset er om det tar ansvar og setter absolutt grenser som forbyr å utnytte det slik ML og DV gjør. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 23. februar #13940 Del Skrevet 23. februar Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): Ja, det er dette som er så trist. Kong Harald sa for ikke lenge siden at han ikke ville at Kongehuset skulle være til salgs. Da kommenterte jeg at det allerede er solgt. Det er solgt siste seks år, siden prinsesse Märtha Louise ble sammen med Durek Verrett og de sammen begynte å selge Kongehuset. Å komme seks år etterpå og si at Kongehuset ikke skal være til salgs, det er dessverre seks år for sent. Kong Harald kunne i det minste tatt avstand fra dette med å ikke godkjenne ekteskapet offisielt og han kunne også ha fratatt henne tittelen. Men når prinsesse Märtha Louise vet at han ikke vil gjøre noe av dette, så føler hun seg tydelig trygg nok til at hun fullstendig skruppelløst drar inn i familien en mann som har solgt både henne, hennes familie og Kongehuset siden dag én. Og ML, hun har fulgt opp med å støtte ham i å gjøre akkurat det samme. Dessverre så følger også en av hennes døtre nært i hennes fotspor med å gjøre det samme (LB), og også MA har også gjort det samme. I praksis betyr dette at nr. 4, 5 og 6 i arverekken til den norske trone alle selger Kongehuset. Mens Kongehuset er taust og kommer med påstander med noen års mellomrom om kontrakter som hverken prinsesse Märtha Louise eller Durek Verrett har noen som helst intensjoner å følge, noe disse to har vist i seks år nå. Så i prinsipp er Kongehuset i praksis på billigsalg hver eneste dag som går hvor de fortsetter å godta at det er dette som skjer. De har snakket sammen i seks år, da er det faktisk på tide å innse at det å snakke sammen ikke lenger fungerer. Det eneste som nå kan redde Kongehuset er om det tar ansvar og setter absolutt grenser som forbyr å utnytte det slik ML og DV gjør. Ja den ene datteren LB ble kalt for prinsessedatteren i en reportasje . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå