Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Glrmn skrev (På 17.2.2025 den 8.38):

Etter å ha forholdt seg taus, velger gårdeier Jon Erlend Vinje i dag å uttale seg om pengebråket

Fra https://www.seher.no/kongelig/aldri-opplevd-maken-til-martha/82679797

"jeg har drevet mitt eget selskap i tretten år og aldri opplevd maken til dette. Jeg kan knapt huske at jeg har måttet sende én eneste purring. Og så ender det med at jeg plutselig må sende tre regninger til inkasso."

- Det er en en stor ære at paret valgte Geiranger og min gård når de kunne velge å gifte seg hvor som helst i verden, uttalte han til Se og Hør.

Vel,utakk er verdens lønn fikk han smertelig erfare..Å støtte opp om det bryllupet i utgangspunktet var vel kanskje litt naivt.Det var mer enn nok kontroverser rundt dette paret i årene før bryllupet,til at det var klokt å reflektere nøye over valget om å støtte opp under dem.Det gjorde han ikke,han var starstruck over det hele..I det minste burde nå alle andre håndtverkere,og utleiere etc være grundig forhåndsinformert.Bra at Se og Hør har saken.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anita666 skrev (1 time siden):

- Det er en en stor ære at paret valgte Geiranger og min gård når de kunne velge å gifte seg hvor som helst i verden, uttalte han til Se og Hør.

Vel,utakk er verdens lønn fikk han smertelig erfare..Å støtte opp om det bryllupet i utgangspunktet var vel kanskje litt naivt.Det var mer enn nok kontroverser rundt dette paret i årene før bryllupet,til at det var klokt å reflektere nøye over valget om å støtte opp under dem.Det gjorde han ikke,han var starstruck over det hele..I det minste burde nå alle andre håndtverkere,og utleiere etc være grundig forhåndsinformert.Bra at Se og Hør har saken.

Jeg synes ikke det var naivt å tenke at prinsesse ML vil betale fakturaen sin. Det er bare to stk som har ansvar for dette, og det er ML og DV. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 timer siden):

...

Det værste er at jeg tror ikke det har noe å si hva ML/DV gjør, kongehuset reagerer ikke på noen som helst måte. Det har vært flere kilometer med kritikk i media av pågående brudd på avtalen - ikke en eneste gang har det kommet en uttalelse fra kongehuset på dette, bortsett fra at kronprinsen litt halvirritert sa at "Vi skal snakke om det når det blir tid for det" da han ble spurt om gin-gate og andre brudd på avtalen før bryllupet. 

Han har mye å stå i, det forstår jeg. Men jeg håper virkelig de har disse samtalene i kulissene nå. ML kan ikke holde på sånn lenger! DV kommer aldri til å slutte, han kommer til å kjøre på med prinsessetittel for alt det er verdt, men det får så være. HUN burde forstå bedre. 

DV har vist gjennom alle år at han ikke bryr seg, han er kun ute etter å bruke kongelig tilknytning til å øke egen markedsverdi og dermed egen inntjening.

I praksis har ML for det meste vist at heller ikke hun vil noe annet enn DV. Noen ytterst få ganger forsøker hun å moderere noe som ligger nærmere avtalen (f.eks. siste intervjuet i hennes hjem), men når DV ignorerer det og henne og fortsetter som før, så viser det at i praksis så godkjenner hun alt DV vil (eller hennes stemme ikke teller i forholdet).

DV vil aldri slutte.

ML viser ingen tegn til å slutte.

Da er det KONGEHUSET som nå burde forstå bedre og ta ansvar for å beskytte Kongehuset og landets monarki.

Nå er det norske Kongehuset solgt billig til Hollywood-sjarlataner og Netlix og sladreblad, og brukes uhemmet som plattform for ML og DVs andre forretningsvirksomheter, som f.eks. H-klærne.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (11 minutter siden):

DV har vist gjennom alle år at han ikke bryr seg, han er kun ute etter å bruke kongelig tilknytning til å øke egen markedsverdi og dermed egen inntjening.

I praksis har ML for det meste vist at heller ikke hun vil noe annet enn DV. Noen ytterst få ganger forsøker hun å moderere noe som ligger nærmere avtalen (f.eks. siste intervjuet i hennes hjem), men når DV ignorerer det og henne og fortsetter som før, så viser det at i praksis så godkjenner hun alt DV vil (eller hennes stemme ikke teller i forholdet).

DV vil aldri slutte.

ML viser ingen tegn til å slutte.

Da er det KONGEHUSET som nå burde forstå bedre og ta ansvar for å beskytte Kongehuset og landets monarki.

Nå er det norske Kongehuset solgt billig til Hollywood-sjarlataner og Netlix og sladreblad, og brukes uhemmet som plattform for ML og DVs andre forretningsvirksomheter, som f.eks. H-klærne.

DV har nyresvikt og uten det norske helsevesenet hadde han vært knedypt i gjeld. Helseforsikring for privatpersoner i USA er hinsides dyrt og dialyse flere ganger i uka hadde ikke vært billig! For DV er ML og Norge livsnødvendig. Og hvem betaler for det? Norske skattebetalere. Hurra!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...