Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Hulderen skrev (56 minutter siden):

Dere som følger Durek og Märtha: Har de postet noe bilde av seg med Gwyneth etter bryllupet, eller er det helt slutt med den kontakten?

Jeg følger ikke med hver eneste dag, men har ikke sett noe som helst om henne på hverken DV eller MLs kanaler.

Jeg bruker forøvrig mystorysaver.com, så følger ingen på IG.

Registrerer at DV har mistet 10 000 følgere etter bryllupet..

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisk Frosk skrev (Akkurat nå):

Jeg følger ikke med hver eneste dag, men har ikke sett noe som helst om henne på hverken DV eller MLs kanaler.

Jeg bruker forøvrig mystorysaver.com, så følger ingen på IG.

Registrerer at DV har mistet 10 000 følgere etter bryllupet..

Har heller ikke sett noe av henne. Følger dem ikke så må liksom huske på dem selv, for så å gå aktivt inn for å sjekke profilene😅 Men, ingenting med henne altså. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (6 minutter siden):

Har heller ikke sett noe av henne. Følger dem ikke så må liksom huske på dem selv, for så å gå aktivt inn for å sjekke profilene😅 Men, ingenting med henne altså. 

Hun har nok innsett hvordan det er fatt med DV og ML, det var derfor hun ikke kom i bryllupet heller. Riktignok er Gwyneth litt halvsprø, men hun neppe så dum at hun ikke skjønner at hun blir/ble utnyttet. Og at kongehus-koblingen til ML ikke er av ypperste klasse. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (13 minutter siden):

Hun har nok innsett hvordan det er fatt med DV og ML, det var derfor hun ikke kom i bryllupet heller. Riktignok er Gwyneth litt halvsprø, men hun neppe så dum at hun ikke skjønner at hun blir/ble utnyttet. Og at kongehus-koblingen til ML ikke er av ypperste klasse. 

Det tenker jeg også. Hun skjønner sikkert at hun ikkje bør assosieres med kaoset deres. Håper hvert fall det, såpass vett er sunt å ha i dette tilfellet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (12 minutter siden):

Det tenker jeg også. Hun skjønner sikkert at hun ikkje bør assosieres med kaoset deres. Håper hvert fall det, såpass vett er sunt å ha i dette tilfellet.

Kanskje hun har luktet lunta på hvor Chaikin er på vei med netflix-dokumentaren sin? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TigerK skrev (5 minutter siden):

Kanskje hun har luktet lunta på hvor Chaikin er på vei med netflix-dokumentaren sin? 

Ikke se borti fra det. Hadde skydd dem som pesten selv. Det er for bråkete å være en del av.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TigerK skrev (16 minutter siden):

Godt poeng!

Det er jo naturlig at GP vil nevnes uansett i serien, siden både ML og DV har brukt kontakten med henne for å promotere seg selv helt frem til bryllupet. Sist i at DV, i intervju som ble filmet rett før bryllupet, gjorde et stort nummer av hvor gode venner de var, men at hun ikke kunne komme fordi hennes nesten voksne sønn skulle begynne på en ny skole. Og så messet han videre om at de var som familie og at de bare elsket hverandre.

Den unnskyldningen virket så tynn at den heller ikke virket troverdig den gangen. Så det er vel god grunn til å stille spørsmål ved om kontakten egentlig er så nær lenger.

Og siden man må anta at Netflix egentlig ønsker å lage noe som skal få veldig stor oppmerksomhet, da er det ikke noen pusete rosablogg-kjærlighetshistorie som skapes av selskapet.

Jeg tipper du har veldig rett.

Det er merkelig at Netflix ikke sier noe mer om serien eller filmen de lager, og det kan tyde på at det er trøbbel i kulissene på ene eller andre måten. Men hva det er, det er umulig å vite.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (19 minutter siden):

Det er merkelig at Netflix ikke sier noe mer om serien eller filmen de lager, og det kan tyde på at det er trøbbel i kulissene på ene eller andre måten. Men hva det er, det er umulig å vite.

Det er jo et problem med tittelen. Om de ikke kan bruke at hun er prinsesse så vil jo ikke dokumentaren selge.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (6 minutter siden):

Det er jo et problem med tittelen. Om de ikke kan bruke at hun er prinsesse så vil jo ikke dokumentaren selge.

Ja, tittelen er absolutt et problem, men det har de tydeligvis ikke brydd seg særlig om, hverken tidligere eller da de reklamerte for produksjonen på motemessen i København med å bruke tittelen. At det var en "feil", det er det vel ingen som tror på.

Så jeg tror det må være andre problemer, hvor tittelen bare er et av dem.

Er umulig å vite hva som skjer, men jeg blir veldig overrasket hvis ikke også DVs innrømmelser om seksuelle overgrep mot klienter og anmeldelse ikke er et konfliktpunkt.

Slottet har avvist at de har noen dialog med Netflix ang. serien.

https://www.tv2.no/underholdning/slottet-om-netflix-tabben-vi-har-ingen-dialog/17455360/

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DV hadde et innlegg på medium.com for en uke siden.

Durek Verrett forsøker på mange måter å devaluere enhver som måtte komme med kritikk av ham og det han gjør og sier:

https://www.tv2.no/underholdning/stempler-sladder-som-psykisk-lidelse-eksperter-reagerer/17443996/

"«Alle som opererer utenfor kjærlighetens og medfølelsens vibrasjon har, rett og slett, et psykisk helseproblem. Det er riktig. Enhver atferd som søker å skade, forkleine eller splitte, er ikke bare «normal» menneskelig atferd, det er et tegn på en dypere sykdom i sinn og sjel», skriver han." (han = DV)

Sier altså han, som helt siden han ble sammen med har forsøkt å skade og forkleine både ML, hennes familie, det norske Kongehuset, det norske folket, han som har forsøkt, og dessverre mer eller mindre har lyktes, i å skape splittelse mellom ML og familien/folket, mellom Kongehuset/-familien og folket.

Her er link til det han skrev: https://medium.com/@shamandurek_76612/i-dont-care-what-you-have-to-say-eabcdeba820f

Jeg tror Durek Verrett hadde hatt veldig godt av å ta et ordentlig oppgjør med det han selv holder på med, for mye av det han selv skriver om, det er en ganske presis beskrivelse av hans egen adferd siden han ble sammen med ML.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (27 minutter siden):

DV hadde et innlegg på medium.com for en uke siden.

Durek Verrett forsøker på mange måter å devaluere enhver som måtte komme med kritikk av ham og det han gjør og sier:

https://www.tv2.no/underholdning/stempler-sladder-som-psykisk-lidelse-eksperter-reagerer/17443996/

"«Alle som opererer utenfor kjærlighetens og medfølelsens vibrasjon har, rett og slett, et psykisk helseproblem. Det er riktig. Enhver atferd som søker å skade, forkleine eller splitte, er ikke bare «normal» menneskelig atferd, det er et tegn på en dypere sykdom i sinn og sjel», skriver han." (han = DV)

Sier altså han, som helt siden han ble sammen med har forsøkt å skade og forkleine både ML, hennes familie, det norske Kongehuset, det norske folket, han som har forsøkt, og dessverre mer eller mindre har lyktes, i å skape splittelse mellom ML og familien/folket, mellom Kongehuset/-familien og folket.

Her er link til det han skrev: https://medium.com/@shamandurek_76612/i-dont-care-what-you-have-to-say-eabcdeba820f

Jeg tror Durek Verrett hadde hatt veldig godt av å ta et ordentlig oppgjør med det han selv holder på med, for mye av det han selv skriver om, det er en ganske presis beskrivelse av hans egen adferd siden han ble sammen med ML.

:hakeslepp:

Og hva med overgrep, er det normal menneskelig adferd? :roll:

Han sliter med imaget sitt nå. Det å bli avslørt som en overgriper slik som han er blitt, er hardt for en narsissist da det kan slå sprekker i det falske bildet han har skapt av seg selv.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hva som blir enden på visa når det gjelder dokumentaren. 

Er det i det hele tatt interessant for Netflix dersom de ikke kan fokusere på/kalle den "Prinsessen og Sjamanen"?

Vil de la ML/DV "diktere" vinklingen, og la være å lage noe på det som antageligvis ville gjort den til en suksess?  Kontroversene, alt bråket, dramaet, brudd på avtalen og "mad princess" som iscenesatte helt latterlige greier i Geiranger -for å fremstå "jaget" av pressen osv. 

Lar Netflix paret få frie tøyler og bruke Netflix for å skape et narrativ om at de er kjærlighetens profeter og at alle som ikke er enig med dem er underutviklede rasister? 

Da selger Netflix i tilfelle seg selv mener jeg, og vil fremstå som ganske lurt og latterlig. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha forholdt seg taus, velger gårdeier Jon Erlend Vinje i dag å uttale seg om pengebråket

Fra https://www.seher.no/kongelig/aldri-opplevd-maken-til-martha/82679797

"jeg har drevet mitt eget selskap i tretten år og aldri opplevd maken til dette. Jeg kan knapt huske at jeg har måttet sende én eneste purring. Og så ender det med at jeg plutselig må sende tre regninger til inkasso."

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (2 timer siden):

Spent på hva som blir enden på visa når det gjelder dokumentaren. 

Er det i det hele tatt interessant for Netflix dersom de ikke kan fokusere på/kalle den "Prinsessen og Sjamanen"?

Vil de la ML/DV "diktere" vinklingen, og la være å lage noe på det som antageligvis ville gjort den til en suksess?  Kontroversene, alt bråket, dramaet, brudd på avtalen og "mad princess" som iscenesatte helt latterlige greier i Geiranger -for å fremstå "jaget" av pressen osv. 

Lar Netflix paret få frie tøyler og bruke Netflix for å skape et narrativ om at de er kjærlighetens profeter og at alle som ikke er enig med dem er underutviklede rasister? 

Da selger Netflix i tilfelle seg selv mener jeg, og vil fremstå som ganske lurt og latterlig. 

Jeg tror kanskje Netflix satset på at de kunne bruke en tittel ala det de brukte på visningen i København. Serien bæres jo mye på selve tittelen. Den er helt uinteressant ellers. Håper i mitt stille sinn at det ikke blir noe av serien.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glrmn skrev (46 minutter siden):

Etter å ha forholdt seg taus, velger gårdeier Jon Erlend Vinje i dag å uttale seg om pengebråket

"jeg har drevet mitt eget selskap i tretten år og aldri opplevd maken til dette. Jeg kan knapt huske at jeg har måttet sende én eneste purring. Og så ender det med at jeg plutselig må sende tre regninger til inkasso."

Ååå, det er så utrolig dårlig gjort, jeg har ikke ord! ML føler seg alt for entitled, denne oppførselen oser av bortskjemthet. Som jeg sa tidligere, snakk om å pisse folk i trynet. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freydis
Glrmn skrev (48 minutter siden):

Det er bare helt vanvittig at dette paret får holde på sånn. Så flaut det må være for kongen og dronningen som deltok og skrøt av arrangementet. 

Hva er det egentlig hun tror hun er? Tror hun at hun slipper å betale fordi hun er den hun er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant at det er firmaet hennes som skal betale for bryllupet. Kan jo slå seg konkurs da så får ikke firmaene det de skal ha…

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at flere medier omtaler den manglende betalingen.

Fra https://www.vg.no/rampelys/i/Oo1lA3/prinsesse-martha-louise-og-durek-verrett-krav-paa-50-000-kroner-etter-bryllupet

".... beløpet er nå sendt til inkasso etter flere purringer, bekrefter han til VG.

Vinje understreker at det er mye han har lyst til å si, men at han ikke ønsker å kommentere noe mer utover at han mangler 50.000 kroner."

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (2 timer siden):

Jeg tror kanskje Netflix satset på at de kunne bruke en tittel ala det de brukte på visningen i København. Serien bæres jo mye på selve tittelen. Den er helt uinteressant ellers. Håper i mitt stille sinn at det ikke blir noe av serien.

Samme her, håper den "dør ut". Den vil jo ikke være det minste interessant hvis de ikke kan bruke prinsessetittelen tenker jeg også. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glrmn skrev (36 minutter siden):

Veldig bra at flere medier omtaler den manglende betalingen.

Fra https://www.vg.no/rampelys/i/Oo1lA3/prinsesse-martha-louise-og-durek-verrett-krav-paa-50-000-kroner-etter-bryllupet

".... beløpet er nå sendt til inkasso etter flere purringer, bekrefter han til VG.

Vinje understreker at det er mye han har lyst til å si, men at han ikke ønsker å kommentere noe mer utover at han mangler 50.000 kroner."

Høres virkelig ut som paret løser disse økonomiske forpliktelsene med kjærlighet og medfølelse slik DV er så opptatt av. Folk som ikke gjør det, har jo dyp sykdom i sinn og sjel. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...