Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

pop up bruker skrev (2 timer siden):

Haha, nei, det regnestykket går ikke helt i hop - det virker som det svever inn 3m del penger her fra ukjent sted 🤔 

Ja, synes ikke det regnestykket gir mening, jeg men...

NiceOrNothing skrev (2 timer siden):

Akkurat det tenkte jeg på og, hva er hans bidrag / inntekt ? Hun tjener vel ganske bra på hést

Men tjener hun SÅ godt? Hun eier vel bare noen prosent av det? Rundt 30 eller noe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjugur skrev (4 timer siden):

Å joda. «Märtha bor i dag fortsatt i sin praktbolig i Burudveien i Lommedalen, hvor hun har bodd siden 2003. Den gang betalte hun 8,8 millioner for den storslagne eiendommen – som i dag er verdt langt mer, skriver Seher.no som omtalte saken først.
Også denne boligen er pantsatt for 10 millioner kroner.»
https://www.budstikka.no/har-tatt-opp-millionlan-pa-villa/s/5-55-1892957

Men at den er pantsatt for 10 millioner iht Kartverket betyr ikke at det ER lån for 10 millioner på boligen i banken(e). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (54 minutter siden):

Ja, synes ikke det regnestykket gir mening, jeg men...

Men tjener hun SÅ godt? Hun eier vel bare noen prosent av det? Rundt 30 eller noe?

Kommer jo an på hvor mye de velger å ta ut i lønn, det. Og om de tar ut noe utbytte. Når de eier selv, bestemmer de lønna si selv.  Så lenge det er penger i bedriften. 
Det er jo lett for ML å argumentere for at hun bør ha høy lønn. Hun ER jo Hést. Hést hadde vært null og niks uten henne. Hun er prinsesse, derfor klarer hun å selge uformelige nylonblandingsplagg med tacky H-er på. Fysioterapeut Märtha Verret fra Lommedalen hadde ikke solgt en eneste genser.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (7 minutter siden):

Kommer jo an på hvor mye de velger å ta ut i lønn, det. Og om de tar ut noe utbytte. Når de eier selv, bestemmer de lønna si selv.  Så lenge det er penger i bedriften. 
Det er jo lett for ML å argumentere for at hun bør ha høy lønn. Hun ER jo Hést. Hést hadde vært null og niks uten henne. Hun er prinsesse, derfor klarer hun å selge uformelige nylonblandingsplagg med tacky H-er på. Fysioterapeut Märtha Verret fra Lommedalen hadde ikke solgt en eneste genser.

Ser faktisk det for meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (11 minutter siden):

Nei det hadde hun helt klart ikke gjort , ikke fatter jeg at folk vil gå rundt med de heller da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (17 minutter siden):

Nei det hadde hun helt klart ikke gjort , ikke fatter jeg at folk vil gå rundt med de heller da

Enig. Overpriset som fy. Hadde det nu vært skikkelig ullblanding, men... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PusheenPusheen skrev (10 timer siden):

Enig. Overpriset som fy. Hadde det nu vært skikkelig ullblanding, men... 

IR as får støtt og stadig høre "Kina ræl" på sine produkter, det er faktisk betimelig å benytte samme hedersbetegnelse på Hést-produktene til ML og venninnene. Dette er like mye "Kina ræl" og faktisk overpriset enda mer enn det IRs varesortiment.

Hést er Kina ræl, jfr. "Halvors verden" innsikt i produksjonslinjen av den brannvarslersokken.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...