PusheenPusheen Skrevet 4. desember #12981 Del Skrevet 4. desember Honey Dew skrev (8 minutter siden): Mange. Spesielt eldre kvinner. Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 4. desember #12982 Del Skrevet 4. desember Maia70 skrev (11 timer siden): Ja hun er med på det, men kan du se henne gjøre det uten han? Det er Durek som har dette behovet for drama hele tiden, ikke Märtha. ML pre-Verrett. Nei. ML etter hun ble sammen med Verrett - ja, så absolutt. ML uten Verrett i fremtiden - forhåpentligvis ikke, men hun synes å like dette dramaet og oppmerksomheten litt for godt, så jeg tror hun har en slags avhengighet til det. Hvor sterke denne ev. er uten ham, det får vi vel ikke se før det ev. blir slutt mellom dem. Om hun fullt ut innser hva hun har utsatt seg selv, egne barn og sin øvrige familie for, så håper jeg hun har anstendighet til å kutte alt slikt drama og heller begynne å jobbe ærlig, følge norsk lovverk, ikke utnytte sin tittel og familie slik hun nå kynisk har gjort i 6-7 år nå. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. desember #12983 Del Skrevet 4. desember Maia70 skrev (13 timer siden): Ja hun er med på det, men kan du se henne gjøre det uten han? Det er Durek som har dette behovet for drama hele tiden, ikke Märtha. Hun var ikke slik før Durek, men nå ser hun på ham med tilbedende blikk uansett hva han gjør, dessverre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 5. desember #12984 Del Skrevet 5. desember pop up bruker skrev (På 3.12.2024 den 22.10): Kanskje de ikke har karikaturtegninger i USA? 🤷♀️ Joda, de er ikke fremmede for karikaturer. Faktisk har de en lang og svært stygg historie med karikaturer basert på rase, religion og nasjonalitet. Japanerne er en av gruppene som virkelig har fått gjennomgå, søk det gjerne opp. Men hvis vi holder oss til moderne tid er de ikke fremmede for å karikere Obama som ape, arabere som svarsnuskete skurker eller den iranske nesen. For å ta tre eksempler. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. desember #12985 Del Skrevet 5. desember (endret) https://www.dagbladet.no/kjendis/freser-grovt/82330980 DV må være det mest indignerte og irriterte romvesenet/faraoen jeg har hørt om noensinne. Er de så furtne alle sammen på den planeten han er fra? Da har de ikke særlig mye å lære oss mennesker om kjærlighet iallefall - slik han påstår at han er sendt hit for å gjøre. Endret 5. desember av Isild 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 5. desember #12986 Del Skrevet 5. desember Men hva er rasistisk med omslaget? Kan noen forklare meg det? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 5. desember #12987 Del Skrevet 5. desember Maia70 skrev (11 minutter siden): Men hva er rasistisk med omslaget? Kan noen forklare meg det? Det må du nesten spørre han om selv for jeg forstår det ikke iallefall. Har sett mye verre karikaturer og bildet på boka er ikke ille i det hele tatt, spør du meg. Jeg lurer faktisk på om DV leter etter ting han Jan kalle rasistisk og på den måten få ML til å flytte med han til USA. Eller om han høster rasisme som bare han kan se og så skilles fordi det ble for tøft for han i Norge. Han har nådd målet sitt med å få innpass i kongefamilien og høyere kommer han ikke på rangstigen. Han kan melke dette giftemålet og familie i en evighet om han skiller seg og flytter til USA igjen. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 5. desember #12988 Del Skrevet 5. desember Eva-Lena skrev (Akkurat nå): Det må du nesten spørre han om selv for jeg forstår det ikke iallefall. Har sett mye verre karikaturer og bildet på boka er ikke ille i det hele tatt, spør du meg. Jeg lurer faktisk på om DV leter etter ting han Jan kalle rasistisk og på den måten få ML til å flytte med han til USA. Eller om han høster rasisme som bare han kan se og så skilles fordi det ble for tøft for han i Norge. Han har nådd målet sitt med å få innpass i kongefamilien og høyere kommer han ikke på rangstigen. Han kan melke dette giftemålet og familie i en evighet om han skiller seg og flytter til USA igjen. Det er akkurat det han gjør. Han forsøker å splitte henne fra folket og familien og isolere henne i USA. Han skaper et fiendebilde som hun må være enig i for å beholde han. Er hun uenig, så risikerer hun å miste han. Han er så oppskriftsmessig narsissist at det er helt utrolig. Han kan nok fint skille seg, men jeg tror han vil helst få med seg Märtha... 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. desember #12989 Del Skrevet 5. desember Eva-Lena skrev (19 minutter siden): Det må du nesten spørre han om selv for jeg forstår det ikke iallefall. Har sett mye verre karikaturer og bildet på boka er ikke ille i det hele tatt, spør du meg. Jeg lurer faktisk på om DV leter etter ting han Jan kalle rasistisk og på den måten få ML til å flytte med han til USA. Eller om han høster rasisme som bare han kan se og så skilles fordi det ble for tøft for han i Norge. Han har nådd målet sitt med å få innpass i kongefamilien og høyere kommer han ikke på rangstigen. Han kan melke dette giftemålet og familie i en evighet om han skiller seg og flytter til USA igjen. Jeg sliter også veldig med å forstå hva han fant rasistisk med karikatur-bildet. Jeg begynner å lure på om det hele handler om at han selv misliker å være farget jeg altså. Folkeslag ser forskjellige ut, og særpregene/særtrekkene blir karikert. En asiatisk person har sine skjeve øyne, en hvit person har ofte sine fregner f.eks, og en farget person har ofte større lepper/neser. Det er helt utrolig at han finner det rasistisk. Karikaturtegning er en kunstform. Han leter etter noe å bråke om hele tiden. Sureste fyren jeg har hørt om. 16 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. desember #12990 Del Skrevet 5. desember Isild skrev (1 time siden): Jeg sliter også veldig med å forstå hva han fant rasistisk med karikatur-bildet. Jeg begynner å lure på om det hele handler om at han selv misliker å være farget jeg altså. Folkeslag ser forskjellige ut, og særpregene/særtrekkene blir karikert. En asiatisk person har sine skjeve øyne, en hvit person har ofte sine fregner f.eks, og en farget person har ofte større lepper/neser. Det er helt utrolig at han finner det rasistisk. Karikaturtegning er en kunstform. Han leter etter noe å bråke om hele tiden. Sureste fyren jeg har hørt om. Det kan faktisk hende. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. desember #12991 Del Skrevet 5. desember PusheenPusheen skrev (1 time siden): Det kan faktisk hende. Ja det slo meg at det faktisk kan være sånn. Det begynner å virke sånn iallefall. Han roper rasime om aboslutt alt, og det kan jo være det bunner i en type selvforakt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. desember #12992 Del Skrevet 5. desember (endret) Isild skrev (5 minutter siden): Ja det slo meg at det faktisk kan være sånn. Det begynner å virke sånn iallefall. Han roper rasime om aboslutt alt, og det kan jo være det bunner i en type selvforakt. Er uansett veldig åpenbart at han legger mye av verdien sin i hvordan andre (i følge ham) oppfatter ham. Jeg synes ikke den karikaturen var det minste rasistisk, det er jo bare en vanlig karikaturtegning. Har sett verre, og selv de har ikke vært ondsinnet. Bare overdrevne karikaturer. Så på bokomslaget igjen. Ingen kommer godt ut der, og DV er vel kanskje den som kommer best ut. Se på Mette-Marit, f.eks. Endret 5. desember av PusheenPusheen Tilleggssetning 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. desember #12993 Del Skrevet 5. desember PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Er uansett veldig åpenbart at han legger mye av verdien sin i hvordan andre (i følge ham) oppfatter ham. Jeg synes ikke den karikaturen var det minste rasistisk, det er jo bare en vanlig karikaturtegning. Har sett verre, og selv de har ikke vært ondsinnet. Bare overdrevne karikaturer. Så på bokomslaget igjen. Ingen kommer godt ut der, og DV er vel kanskje den som kommer best ut. Se på Mette-Marit, f.eks. Helt enig! Ingenting galt med den tegningen. Helt typisk karikaturkunst. Utrolig barnslig å bli fornærmet over det der, og veldig spesiellt å føle det rasistisk. Han bruker jo masse fargerike klær og bling - det er med, og solbriller, ellers er det bare fokusert på å overdrive/fremheve noen trekk - som jo karikatur er og skal være. De andre har fått "gjennomgå" mer på bokomslaget ja. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. desember #12994 Del Skrevet 5. desember Isild skrev (3 minutter siden): Helt enig! Ingenting galt med den tegningen. Helt typisk karikaturkunst. Utrolig barnslig å bli fornærmet over det der, og veldig spesiellt å føle det rasistisk. Han bruker jo masse fargerike klær og bling - det er med, og solbriller, ellers er det bare fokusert på å overdrive/fremheve noen trekk - som jo karikatur er og skal være. De andre har fått "gjennomgå" mer på bokomslaget ja. Han oppfører seg som en god, gammeldags, sytpeis. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 5. desember #12995 Del Skrevet 5. desember Var inne på begges IG-kontoer nå. 3. desember la ML ut en video-post om at barna hadde invitert henne til noe malegreier og hvor koselig det visstnok var, merket med #ikkereklame... (men lot være å merke det med produktplassering/reklame for egne H-produkter...) Kan ses her: https://www.instagram.com/iam_marthalouise/ ...eller her: https://storynavigation.com/user/iam_marthalouise På stories på DVs konto, er det postet så mye som nesten gir et manisk inntrykk. Stort sett bare repostinger av andres (type "ord for dagen", reposttilbydere osv.). Inntrykket er at det er en som er ganske sint og bitter, og ikke minst en som har lite eller ingenting å komme med som er ekte og som kommer fra ham selv. Å bruke andres ord til egen inntekt for å heve seg selv, det er det han gjør. - "And I mean it: shine so bright it burns their fuckings eyes." (DVs repost fra smartassy_mama_official) - "I don't give anyone reason to hate me. They create their own drama out of pure jealousy." (repost fra crackingthecodetosucsess) (klientene han har innrømmet å begå seksuelle overgrep mot er altså... sjalu... på ham??) - "Dream Big or go home: Dear Artists, surround youself with people who do not question your rigth to Dream." (repost anitakopacz) (kan man håpe at ML dro tilbake til Norge alene etter å ha innsett at paradiset bare var et dekke for... vel, alt annet enn paradis?) - "Walking away means don't come back: I don't walk away to teach people a lesson. I walk away because I finally learned mine." (fra powerofpositivity) (hm... enda en referanse til å forlate...) - Så har han også en video fra en som kaller seg xgilham, som sier at noen ganger så er det mest spirituelle du kan gjøre ikke å meditere, praktisere yoga m.m., men rett og slett fortelle folk "to f@** off". (enda flere referanser til å fjerne seg fra noen, med andre ord) - Midt mellom en reklame for en alternativmesse han skal være med på og et bilde av Nigerias første kvinnelige president legger DV denne fra _awaken_one_enlightennedsoul,... som igjen har det fra en annen som går i ett med bakgrunnen og ikke er leselig på min pc: "Gossip dies when it hits a wise person's ears. Rumors are startet by haters, carried by fools, and believed by idiots" (Ok, jeg forstår deg, DV... når du innrømmer å ha begått flere seksuelle overgrep mot dine klienter, da skal vi tro deg! For du er vel ikke en hater, en tulling, en idiot, som bare sprer rykter om noe så alvorlig - eller...?) - "Thats my table: Sit at a table where they talk about God, universe, growth, money, dreams, and goals. Not people." (fra spiritualgoal and third eye spiritual) (Vel, DV, hva tror du Gud og universet mener om at du har tjent penger på personer du selv har påstått at du har begått seksuelle overgrep mot?) - Fra oggey 1984 har DV tatt denne: "The black sheep of the family usually turn into THE GOAT. Yes, thats true, and then we turn into the Lion." (kan man håpe at andre enn hans amerikanske familie nå har begynt å innrømme at hans synder ikke er "hat og rykter fra idioter"?) - Fra repostwhiz har DV repostet denne: "I know you are watching. You know who you are. Gossip about how I helped you too." (Vel, om man hjelper noen, DV, så forsvarer det aldri at du også utsetter dem for seksuelle overgrep, eller utnytter de du burde hatt kjær.) - Videre har han en egenreklame for behandlinger, med bakgrunn av en repost fra PeacefulMindPeacefulLife: "I don't think people realize how much strength it takes to pull yourself out of a dark place mentally. So if you've done that today, I am proud of you" Og så har DV lagt til: "If not, book a session. No time like now." (Neitakk, å gå til "behandlere" som også begår overgrep mot sine klienter er definitivt ikke en måte å komme seg ut av mørket, det er å komme inn i ditt eget mørke! Siden dette er første gang på evigheter han oppfordrer folk til å bestille timer til seg, så kan det virke som om pengene ikke lenger strømmer til ham...? Hvorfor det i så fall, han/de som hadde tilsynelatende lukrative avtaler med Netflix m.m.?" - "My past does not define me; it prepares me." (lisa2motivate) (Gjentatte seksuelle overgrep over år (dine egne ord), trusler og vold mot andre definerer deg, DV. Trusler sender du jo ut i hytt og pine fremdeles, også til familie.) Ser man imidlertid på ene posten DV har 4. desember (der han har brun jakke på seg), så tviler jeg på noe brudd. Han sier at han vet det er lenge siden han var live nå, men at det har vært... så mye... tilstelninger. Han fortsetter å si at det har vært hans bursdag, annet, og også at hans svigerforeldre laget et bursdagsselskap for ham før han dro til LA, han har igjen vært enda mer opptatt med sin bursdag og å reise til Disneyland, men han er så glad. Hm, virkelig? Ingenting ved storiene på IG-kontoen din tilsier at du er særlig balansert og har det bra, DV. Tvert imot snakker du om andre som idioter, hatere, tullinger. I den videoen fortsetter han å messe som en fanatisk sektleder, veksler mellom å hylle alle som følger ham og å rakke ned på de som ikke er med ham/dem, for "I am on the Lit train, chuu-chuu!" og skal bare oppleve vekst og fremgang og velstand fremover. Snakker som en ekte narsissist, med andre ord. Kan ses her: https://www.instagram.com/shamandurek/ eller her: https://mystorysaver.com/user-info/shamandurek Ser man på dagens storier og siste dagers poster, så virker det som legges ut mer manisk enn stabilt, så jeg lurer på hva som faktisk skjer mellom herr og fru Verrett og hennes familie om dagen... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaisyD Skrevet 5. desember #12996 Del Skrevet 5. desember Frisk Frosk skrev (10 minutter siden): Var inne på begges IG-kontoer nå. 3. desember la ML ut en video-post om at barna hadde invitert henne til noe malegreier og hvor koselig det visstnok var, merket med #ikkereklame... (men lot være å merke det med produktplassering/reklame for egne H-produkter...) Kan ses her: https://www.instagram.com/iam_marthalouise/ ...eller her: https://storynavigation.com/user/iam_marthalouise På stories på DVs konto, er det postet så mye som nesten gir et manisk inntrykk. Stort sett bare repostinger av andres (type "ord for dagen", reposttilbydere osv.). Inntrykket er at det er en som er ganske sint og bitter, og ikke minst en som har lite eller ingenting å komme med som er ekte og som kommer fra ham selv. Å bruke andres ord til egen inntekt for å heve seg selv, det er det han gjør. - "And I mean it: shine so bright it burns their fuckings eyes." (DVs repost fra smartassy_mama_official) - "I don't give anyone reason to hate me. They create their own drama out of pure jealousy." (repost fra crackingthecodetosucsess) (klientene han har innrømmet å begå seksuelle overgrep mot er altså... sjalu... på ham??) - "Dream Big or go home: Dear Artists, surround youself with people who do not question your rigth to Dream." (repost anitakopacz) (kan man håpe at ML dro tilbake til Norge alene etter å ha innsett at paradiset bare var et dekke for... vel, alt annet enn paradis?) - "Walking away means don't come back: I don't walk away to teach people a lesson. I walk away because I finally learned mine." (fra powerofpositivity) (hm... enda en referanse til å forlate...) - Så har han også en video fra en som kaller seg xgilham, som sier at noen ganger så er det mest spirituelle du kan gjøre ikke å meditere, praktisere yoga m.m., men rett og slett fortelle folk "to f@** off". (enda flere referanser til å fjerne seg fra noen, med andre ord) - Midt mellom en reklame for en alternativmesse han skal være med på og et bilde av Nigerias første kvinnelige president legger DV denne fra _awaken_one_enlightennedsoul,... som igjen har det fra en annen som går i ett med bakgrunnen og ikke er leselig på min pc: "Gossip dies when it hits a wise person's ears. Rumors are startet by haters, carried by fools, and believed by idiots" (Ok, jeg forstår deg, DV... når du innrømmer å ha begått flere seksuelle overgrep mot dine klienter, da skal vi tro deg! For du er vel ikke en hater, en tulling, en idiot, som bare sprer rykter om noe så alvorlig - eller...?) - "Thats my table: Sit at a table where they talk about God, universe, growth, money, dreams, and goals. Not people." (fra spiritualgoal and third eye spiritual) (Vel, DV, hva tror du Gud og universet mener om at du har tjent penger på personer du selv har påstått at du har begått seksuelle overgrep mot?) - Fra oggey 1984 har DV tatt denne: "The black sheep of the family usually turn into THE GOAT. Yes, thats true, and then we turn into the Lion." (kan man håpe at andre enn hans amerikanske familie nå har begynt å innrømme at hans synder ikke er "hat og rykter fra idioter"?) - Fra repostwhiz har DV repostet denne: "I know you are watching. You know who you are. Gossip about how I helped you too." (Vel, om man hjelper noen, DV, så forsvarer det aldri at du også utsetter dem for seksuelle overgrep, eller utnytter de du burde hatt kjær.) - Videre har han en egenreklame for behandlinger, med bakgrunn av en repost fra PeacefulMindPeacefulLife: "I don't think people realize how much strength it takes to pull yourself out of a dark place mentally. So if you've done that today, I am proud of you" Og så har DV lagt til: "If not, book a session. No time like now." (Neitakk, å gå til "behandlere" som også begår overgrep mot sine klienter er definitivt ikke en måte å komme seg ut av mørket, det er å komme inn i ditt eget mørke! Siden dette er første gang på evigheter han oppfordrer folk til å bestille timer til seg, så kan det virke som om pengene ikke lenger strømmer til ham...? Hvorfor det i så fall, han/de som hadde tilsynelatende lukrative avtaler med Netflix m.m.?" - "My past does not define me; it prepares me." (lisa2motivate) (Gjentatte seksuelle overgrep over år (dine egne ord), trusler og vold mot andre definerer deg, DV. Trusler sender du jo ut i hytt og pine fremdeles, også til familie.) Ser man imidlertid på ene posten DV har 4. desember (der han har brun jakke på seg), så tviler jeg på noe brudd. Han sier at han vet det er lenge siden han var live nå, men at det har vært... så mye... tilstelninger. Han fortsetter å si at det har vært hans bursdag, annet, og også at hans svigerforeldre laget et bursdagsselskap for ham før han dro til LA, han har igjen vært enda mer opptatt med sin bursdag og å reise til Disneyland, men han er så glad. Hm, virkelig? Ingenting ved storiene på IG-kontoen din tilsier at du er særlig balansert og har det bra, DV. Tvert imot snakker du om andre som idioter, hatere, tullinger. I den videoen fortsetter han å messe som en fanatisk sektleder, veksler mellom å hylle alle som følger ham og å rakke ned på de som ikke er med ham/dem, for "I am on the Lit train, chuu-chuu!" og skal bare oppleve vekst og fremgang og velstand fremover. Snakker som en ekte narsissist, med andre ord. Kan ses her: https://www.instagram.com/shamandurek/ eller her: https://mystorysaver.com/user-info/shamandurek Ser man på dagens storier og siste dagers poster, så virker det som legges ut mer manisk enn stabilt, så jeg lurer på hva som faktisk skjer mellom herr og fru Verrett og hennes familie om dagen... Så da er de tilbake i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 5. desember #12997 Del Skrevet 5. desember Kønn skrev (På 9.9.2024 den 12.49): Ja, for hun kunne jo ikke levd luksuslivet på en fysioterapeut stilling. Selv om hun solgte Bloksberg…. Apropos Bloksberg som ML eide. Bloksberg er fjellet der heksene møtes for å danse med djevelen. Hun og Durek kunne jo virkelig ikke bodd på en mer passende adresse...synd hun solgte det👹🙃 https://snl.no/Blokksberg 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marita007 Skrevet 5. desember #12998 Del Skrevet 5. desember Jeg synes det er rart at ingen har intervjuet eller oppsøkt Dureks første kone. I tillegg at ingen har skrevet mer om foretakene hans. Altså firma. F.eks. kunstgalleri han har nevnt i intervju. Ikke så mye å finne ved googling. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 5. desember #12999 Del Skrevet 5. desember Marita007 skrev (45 minutter siden): Jeg synes det er rart at ingen har intervjuet eller oppsøkt Dureks første kone. I tillegg at ingen har skrevet mer om foretakene hans. Altså firma. F.eks. kunstgalleri han har nevnt i intervju. Ikke så mye å finne ved googling. Kanskje hun ikke vil snakke. Tipper Se og Hør har prøvd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 5. desember #13000 Del Skrevet 5. desember Maia70 skrev (20 minutter siden): Kanskje hun ikke vil snakke. Tipper Se og Hør har prøvd. Hun har vel fått trusselbrev. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå