Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Ja, det beste hadde jo vært å bare latt de holde på, uten å gi dem oppmerksomhet. Det er nok bare ønsketenkning dessverre. De er litt som et trainwreck. Man MÅ se på.

Enig om at det er ønsketenking altså. Pressen er for opptatt av klikk de også. Kapitalismen rår overalt😮‍💨

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samtidig synes jeg alle burde kalle henne Fru Verret fra nå av. Ingen tvil om hvem som er stjerna i forholdet der. 🤳🏾

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (7 timer siden):

Det at hun står midt i Geiranger og kjefter på norsk presse på engelsk, er alt jeg trengte å se for å bli overbevist om at de har  helt rett i at de var statister i en netflixfilm. 

Hadde ikke fått med meg dette før jeg så debatten i går. Det så virkelig helt iscenesatt og merkelig ut. Når man nå også vet at lakenopplegget var "rigget",så ble det iallefall veldig tydelig for meg at dette i aller høyeste grad var mye skuespill for å lage Netflix-drama  (ref sjefsredaktør i Aftenposten)

Hun fortalte at pressen var plassert noen meter fra, og at laknene ble tatt frem for at DE ikke skulle få med seg noe. Hun påpekte at pressen kunne jo fint vært plassert et godt stykk unna så disse lakengreiene ikke var nødvendig, eller at de på forhånd satt opp en skillevegg av noe slag (men! lakener for å komme unna "plageånder" blir nok bedre TV) 

Så pinlig og flaut. 

  • Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om det er Netflix som egentlig har betalt for bryllupet deres? De betaler kanskje for reise og location for å filme dokumentaren? For det er jo egentlig ikke til å tro at alle disse situasjonene har vært tilfeldigheter. Teltet, dukene, store kjendiser som «ikke kan komme», meget unge influensere (som ikkje kjenner brudeparet?), ML som kjefter på pressen osv osv…

Er spent på dokumentaren. Håper det ikke blir et «stakkars ML som må gifte seg i et stakkarslig telt i verdens vakreste fjord/verdens vakreste utsikt fordi norsk presse ikke vil la henne ha et «privat arrangement» selv om hun er prinsesse»-plot.

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså. Har ikke Martha opparbeidet seg en formue underveis hun også? Eller har hun brukt vær bidige krone. Vet jo at Kongen har en stor formue i tillegg til det han får hvert år. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (8 minutter siden):

Men altså. Har ikke Martha opparbeidet seg en formue underveis hun også? Eller har hun brukt vær bidige krone. Vet jo at Kongen har en stor formue i tillegg til det han får hvert år. 

 

 

IMG_3106.jpeg

Endret av plomma29
Feil bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kan se over hele linjen hvilke kommentarer DV,ML og bryllupet deres får overalt hvor det er mulig for folk å skrive i kommentarfelt,på youtube,facebook,utenlandske sider etc.Det blir hånledd av,pepet ut,latterliggjort,advart mot.Alt fra hvordan de fremstår i intervjuer,arrangementet deres,hans legning,deres profitmotiver,klær,fakter etc.

Under en youtubevideo nå de siste dagene, stopper kommenteringen simpelthen ikke opp,det bare fortsetter som en maskin.Jeg aner ikke hvilke avtale de har med Netflix,men Netflix kan fort komme til å rulle dem i tjære og fjær som resten av verden nå gjør.

Anbefaler å se denne og å lese hva folk skriver

 

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

plomma29 skrev (2 minutter siden):

 

IMG_3105.jpeg

Håper hun har en vanntett ektepakt. Nekter å tro av Durek har mer penger. Men de ender vel opp i luksusfellen på tv3 om de skal fortsette med denne stilen. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (1 minutt siden):

Håper hun har en vanntett ektepakt. Nekter å tro av Durek har mer penger. Men de ender vel opp i luksusfellen på tv3 om de skal fortsette med denne stilen. 

Det ble feil i bildet som var sitert her, ML tjente bare rett over 1M i 2022, og skattet 400k. Altså er det ikke mye hvis man tenker på den livsstilen de kjører på med. Kan ikke tenke meg at DV tjener så mye bedre nei, må være en begrenset mengde kunder han har til sin sjaman-virksomhet. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora Borealis skrev (1 minutt siden):

Og Hést Voodoo dukker. 

Hést-medaljonger neste😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (8 minutter siden):

Håper hun har en vanntett ektepakt. Nekter å tro av Durek har mer penger. Men de ender vel opp i luksusfellen på tv3 om de skal fortsette med denne stilen. 

Dette er Prinsesse Astrid. Jeg leste samme artikkel. ☺️
 

Det ble feilsitering. Skulle sitere Plomma. 😅

Endret av Eyr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Minitroll skrev (10 minutter siden):

Håper hun har en vanntett ektepakt. Nekter å tro av Durek har mer penger. Men de ender vel opp i luksusfellen på tv3 om de skal fortsette med denne stilen. 

Det håper og tror jeg og - noe annet ville vært uansvarlig og det rene vanvidd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (8 timer siden):

Det er uten tvil det samme som å si at ML og DV ikke respekterer avtalen med Kongen og Kongehuset.

Men det viser også den dobbelmoralen ML og V opererer etter.

Märtha Louise og Durek Verrett ønsker altså ikke å legge begrensninger på Hello og Netflix sine produksjoner - som ML og DV selv tjener penger på.

Men de krevde at norsk presse skulle begrense seg fordi norsk presse skrev sannheten om dem.

Og så innså de vel også ganske snart at det siste var litt dumt, fordi de faktisk også er avhengig av norsk presse for å være interessante nok for utenlandske sladdermagasiner og tv-produsenter - og da valgt de å endre sannheten og narrativet sitt slik at det igjen skulle gi dem selv og deres samarbeidspartnere vinning, for da skulle de plutselig snakke med norsk presse igjen. Måtte jo det for å selge gin for venner, selge bryllupet nok til at Hello og Netflix skulle bli fornøyd, få oppmerksomhet av klessalg på bryllupsdagen.

(Nesten så man mistenker at ML var forsinket til seremonien fordi hun telte hest-salg i hotellresepsjonen... :sarkasme:)

 

Lo godt av den siste setningen din. Ser det for meg. Gir ny mening til ordet hestehandel! 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (2 minutter siden):

Dette er Prinsesse Astrid. Jeg leste samme artikkel. ☺️
 

Det ble feilsitering. Skulle sitere Plomma. 😅

Ja, jeg vet! Hadde bare tatt skjermbilde av begge, og la inn feil☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

plomma29 skrev (7 minutter siden):

Hést-medaljonger neste😆

Merket med: Hést er best 😂

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anita666 skrev (15 minutter siden):

En kan se over hele linjen hvilke kommentarer DV,ML og bryllupet deres får overalt hvor det er mulig for folk å skrive i kommentarfelt,på youtube,facebook,utenlandske sider etc.Det blir hånledd av,pepet ut,latterliggjort,advart mot.Alt fra hvordan de fremstår i intervjuer,arrangementet deres,hans legning,deres profitmotiver,klær,fakter etc.

Under en youtubevideo nå de siste dagene, stopper kommenteringen simpelthen ikke opp,det bare fortsetter som en maskin.Jeg aner ikke hvilke avtale de har med Netflix,men Netflix kan fort komme til å rulle dem i tjære og fjær som resten av verden nå gjør.

Anbefaler å se denne og å lese hva folk skriver

 

Det er altså så merkelig at ML ikke ser det resten av verden ser. Mange av kommentarene er så spot on.

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bumbelbee
Frisk Frosk skrev (8 timer siden):

Det er uten tvil det samme som å si at ML og DV ikke respekterer avtalen med Kongen og Kongehuset.

Men det viser også den dobbelmoralen ML og V opererer etter.

Märtha Louise og Durek Verrett ønsker altså ikke å legge begrensninger på Hello og Netflix sine produksjoner - som ML og DV selv tjener penger på.

Men de krevde at norsk presse skulle begrense seg fordi norsk presse skrev sannheten om dem.

Og så innså de vel også ganske snart at det siste var litt dumt, fordi de faktisk også er avhengig av norsk presse for å være interessante nok for utenlandske sladdermagasiner og tv-produsenter - og da valgt de å endre sannheten og narrativet sitt slik at det igjen skulle gi dem selv og deres samarbeidspartnere vinning, for da skulle de plutselig snakke med norsk presse igjen. Måtte jo det for å selge gin for venner, selge bryllupet nok til at Hello og Netflix skulle bli fornøyd, få oppmerksomhet av klessalg på bryllupsdagen.

(Nesten så man mistenker at ML var forsinket til seremonien fordi hun telte hest-salg i hotellresepsjonen... :sarkasme:)

 

Når hennes venner i debatten sa at paret ikke ønsker å legge begrensninger på produksjonen til Hello og Netflix, da ble svært tydelig for alle at de bevisst ikke respekterer avtalen med kongen. Det er jo helt klart ikke bare «arbeidsuhell». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (5 minutter siden):

Det håper og tror jeg og - noe annet ville vært uansvarlig og det rene vanvidd. 

Med tanke på hvor mye annet som er det rene vanvidd i denne situasjonen, er jeg litt bekymret for å være ærlig.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aurora Borealis said:

Merket med: Hést er best 😂

Hèst er bèst :ler:

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...