Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Sjokka skrev:

Var hun? Nei nå ble jeg sjokka. Hadde håpet hun var hjemme og ikke støttet dette med å ha med Durek i kirken. Nå forstår jeg virkelig ikke tenkemåten til kongeparet lengre. Gjør regning med Ari ikke var med på denne julens julefeiring med kongefamilien da. 

Ikke jeg heller :(

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2019 den 20.04, AnAngel skrev:

Nå vet jeg jo ikke hvilket forhold barna har til Durek, men jeg håper virkelig at han reiser hjem snarest, og absolutt ikke dukker opp i bisettelsen. Forstår at det er kjæresten til prinsessen, men i en sånn vanskelig situasjon spesielt barna er i nå, synes jeg Martha og barna må få fred til å bearbeide sjokket og sorgen sammen. 

Reagerte også på at han var med i kirken. 

Fra å hate Norge til å elske norge. Denne la durek ut på instastoryen sin igår

20191229_163629.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjokka skrev:

Fra å hate Norge til å elske norge. Denne la durek ut på instastoryen sin igår

20191229_163629.png

 

Han må nok prøve hardt nå. Så han hadde fått kommentar på en post, fra en av følgerne sine om "the boring norwegians"... flotte greier.

Han skrev også på en kommentar til noen at "we are mourning". Right.

Endret av Manolo
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Manolo skrev:

 

Han må nok prøve hardt nå. Så han hadde fått kommentar på en post, fra en av følgerne sine om "the boring norwegians"... flotte greier.

Han skrev også på en kommentar til noen at "we are mourning". Right.

Ja, en sleip liten fyr han der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Manolo skrev:

På tide at diskusjonen for og imot kongehus tas opp igjen. Jeg har alltid vært for, men dette er bare latterlig. Kongelige skal være folk man har respekt for. Noen må lage et opprop, hvis ikke media har baller nok til å ta tak i det. 

Enig. Jeg har også alltid vært for kongehuset og likt de, men nå tviler jeg. Har spurt meg selv om det snart ikke vil bli et oppgjør mot Martha og kongen og dronningen. De framstår som om de har dårlig dømmekraft, og gjorde en stor feil med å ta med Durek i kirken 1 juledag. Kronprins Håkon har jeg fremdeles respekt for, og Mette Marit synes jeg og gjør en fin figur, tross hun representerer mindre og mindre. Kanskje på tide de går av som konge og dronning, for dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎12‎.‎2019 den 2.29, Sjokka skrev:

Mulig det. Men da er det skikkelig dårlig gjort av Martha og Durek, og jeg stiller meg spørsmål om hvordan Martha egentlìg er som person. De gjør jo familien syke slik de driver på. Martha framstår varm, men den siste tiden har jeg skiftet mening om henne. Da med tanke på aggressive svar på sin insta konto. Synes det er noe som ikke stemmer med hvordan Martha framstår som person og hvordan vi har sett henne oppføre seg den siste tiden etter Durek kom inn i bildet.

Jeg så ikke dronning Sonja i kirken. Noen som vet om hun var der?

Det er nok en side hun har hatt lenge før Durek kom inn i bildet. Jeg fikk ikke akkurat inntrykk av en varm og særlig sensitiv kvinne da jeg leste intervjuer med Elisabeth Nordeng i forbindelse med boka hun ga ut etter at engleskolen ble nedlagt og Märta dro sin kos. Det var rett ut i kulda med Elisabeth virket det som.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Diamant skrev:

Durek er nok frekk nok til det...

Og siden han var med i kirken 1. Juledag, så feiret han nok julaften sammen med dem også.

Vi får se hvem som dukker opp i kirken nå på fredag. Håper denne Durek har innsett at det ikke er så lurt, og holder seg vekk denne dagen. I bunn og grunn har han ingenting der å gjøre.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til info: Märtha er ikke en del av Kongehuset. Det er det bare Harald, Sonja, Haakon, Mette-Marit og Ingrid Alexandra som er. Men Märtha er en del av kongefamilien.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tussami skrev:

Vi får se hvem som dukker opp i kirken nå på fredag. Håper denne Durek har innsett at det ikke er så lurt, og holder seg vekk denne dagen. I bunn og grunn har han ingenting der å gjøre.

Utifra svar på ulike kommentarer under det siste bildet han har publisert på instagram, tenker jeg nok at han dukker opp i seremonien :(  Han kommenterte under en som skrev: "sorry for your loss", hvorpå en annen svarte: "What has he lost?". Så svarer Sjamanen: "My friend. Are u serious?".
Under en annen kommentar svarer sjamanen: "
thank you we are mourning that means allot. ❤️"
Jeg kjenner jeg reagerer litt på "WE are mourning". Han kjente vel knapt Ari?  Med bakgrunn av dette, så er jeg nesten 100% sikker på at den figuren blir å dukke opp i bisettelsen....  

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Janzypants skrev:

Utifra svar på ulike kommentarer under det siste bildet han har publisert på instagram, tenker jeg nok at han dukker opp i seremonien :(  Han kommenterte under en som skrev: "sorry for your loss", hvorpå en annen svarte: "What has he lost?". Så svarer Sjamanen: "My friend. Are u serious?".
Under en annen kommentar svarer sjamanen: "
thank you we are mourning that means allot. ❤️"
Jeg kjenner jeg reagerer litt på "WE are mourning". Han kjente vel knapt Ari?  Med bakgrunn av dette, så er jeg nesten 100% sikker på at den figuren blir å dukke opp i bisettelsen....  

Det som er bra med sjamanen, er at man kan alltid regne med at han sitter klar til å svare på alle kommentarene til bildene sine 😄 Så serviceinnstilt. Kanskje han møtte Ari to-tre ganger. De var hvertfall ikke venner. Høflige bekjente, tenker jeg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tickettothemoon

Jeg har alltid vært for kongehuset, men nå er jeg i mot. De kan leve livene sine som de vil, men da må de trekkes helt ut av «institusjonen» Som Martha har blandet kortene er jo bare kvalmende. Og hennes kjæreste har jo noen meninger som er direkte skadelige. Hvordan i alle dager kunne de akseptere han på oppdrag 1.juledag. 
Nei nå et det nok altså💔

RIP Ari, vi hadde trengt så mye mer av deg flotte menneske❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tickettothemoon skrev:

Jeg har alltid vært for kongehuset, men nå er jeg i mot. De kan leve livene sine som de vil, men da må de trekkes helt ut av «institusjonen» Som Martha har blandet kortene er jo bare kvalmende. Og hennes kjæreste har jo noen meninger som er direkte skadelige. Hvordan i alle dager kunne de akseptere han på oppdrag 1.juledag. 
Nei nå et det nok altså💔

RIP Ari, vi hadde trengt så mye mer av deg flotte menneske❤️

Jeg, som har vært rojalist på min hals, har begynt å miste troen på kongehuset etter at denne klovnen kom inn. Tror ikke de helt forstår hvor mye han har ødelagt og kommer til å ødelegge for monarkiet.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det ikke er helt lov å kritisere Märtha i denne tråden, for to innlegg jeg har skrevet har blitt slettet...

Men uansett: Det er snart på tide å se på Kongehuset i Norge videre nå. Harald og Sonja er gamle og ønsker det beste for sine barn og sitt folk. De er gode mennesker. Det samme oppfatter jeg at Haakon og Mette-Marit er. Men så kommer Märtha inn og roter til alt de andre bygger opp...

Det er mindre sårbart om Haakon overtar nå, slik at Sonja og Harald ikke trenger å ta så tydelig offentlig standpunkt i forhold til datteren deres sine sprell. Så kan Haakon og Mette-Marit bygge sin kongsgjerning slik de selv ønsker.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes ikke bittelitt fan av Durek, men altså....Dette blir sikkert slettet som det meste annet, men det driter jeg i. For denne kommentaren synes jeg er god og viktig: Les!  https://www.dagbladet.no/kultur/denne-saken-trenger-ikke-syndebukker/71977988

Endret av parmanoia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...