Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Sol70 skrev:

Jeg legger ut et bilde fra boken hans her, siden KG ikke gidder å slette denne misinformasjonen. Han sier IKKE at alkohol er medisin! Les det over også, ikke bare det som er uthevet.

 image.png.b282538e3a88736deae4ef30965d59bc.png

Beklager om jeg har forstått det feil !! Jeg leste kun det om alkohol. Det var da voldsomt som du skulle reagere på at jeg evt har misforstått 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Diamant skrev:

Klarer ikke å slutte å le. Burde ikke være overrasket med de to, men den så jeg ikke komme. :skratte: 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Diamant skrev:

Liten tvil om at det er psykisk sykdom inni bildet her. Han har jo selv snakket om ganske heavy diagnoser, tror det er det det handler om i bunn og grunn. Vær varsom plakaten burde kanskje tas i bruk her... 

3.9. Opptre hensynsfullt i den journalistiske arbeidsprosessen. Vis særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser. Misbruk ikke andres følelser, uvitenhet eller sviktende dømmekraft. 

Fra https://presse.no/pfu/etiske-regler/vaer-varsom-plakaten/

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, MissLucy skrev:

jo, det kan nok være. På den annen side har jeg møtt både Kleopatra og Sitting Bull  reinkarnert i studenter jeg møtte da jeg studerte, og dette var folk som til daglig fremsto som ganske vanlige folk, så jeg vet jamen ikke helt hva jeg skal tro om psyken til folk som sier de er reinkarnasjoner.😧

Sier seg selv at det er noe som ikke stemmer når folk innbiller seg de har vært noen superkjente historiske mennesker. Hvis reinkarnasjon er ekte så er det rart flere ikke tror de har vært helt alminnelige mennesker once upon a time. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe annet om han sa at han var en fattig bonde fra Sibir i et tidligere liv, og Märtha var budeie :ler: 

Endret av Hjarte
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Justlooking skrev:

Stakkars Martha tenker jeg.... Men hun har sikkert lest boken og godkjent at den kommer ut.

Jeg klarer liksom ikke å synes synd på henne. Hun har gått inn i dette forholdet med åpne øyne og har helt tydelig støttet han offentlig, flere ganger. De jeg virkelig syns synd på er foreldrene hennes. Og jeg tror ikke akkurat at de kommer til å gi boka i julegave til familie og venner. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg klarer liksom ikke å synes synd på henne. Hun har gått inn i dette forholdet med åpne øyne og har helt tydelig støttet han offentlig, flere ganger. De jeg virkelig syns synd på er foreldrene hennes. Og jeg tror ikke akkurat at de kommer til å gi boka i julegave til familie og venner. 

Ja, jeg vet det og er enig. Men samtidig tror jeg hun er så opp i skyene forelsket at hun ikke ser skogen for bare trær ... Og frykter at hun vil lande med et brak før eller siden..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.11.2019 den 2.27, Diamant skrev:

Det virker som han har en sterkt overdreven forestilling om egen storhet, en slags stormannsgalskap. Hadde jo vært artig å vite hvilken farao han i så fall var. 😁

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer at han er farao så må han arve tronen synes jeg. Bare rett og rimelig. Kromp Haakon step out of my way!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
På 14.11.2019 den 2.27, Diamant skrev:

Stod i en tidligere artikkel at det er slik han ofte forsøker å smiske med folk. Er visst drøssevis av folk han har sagt lignende til og hver gang så er det personer han vil ha penger av eller andre goder. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest libbloom
On 11/15/2019 at 9:44 AM, NordicViking said:

Det virker som han har en sterkt overdreven forestilling om egen storhet, en slags stormannsgalskap. Hadde jo vært artig å vite hvilken farao han i så fall var. 😁

Fy farao antakelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er kjærlighet som binder dem sammen. Hun er svak og overfølsom, og er sikkert bare veldig hekta på han. Har lest om sånne forhold og de er ikke helt sunne. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er skuffet over kongen som aksepterte å ta med Durek i kirken 1 juledag. Det fikk meg til å revurdere kongeparet. Forståelig de vil støtte datteren sin, men å ta med en løgner, svindler og en som snakket om intime detaljer rundt Martha og Dureks sex liv er rett og slett uforståelig. Kongen mistet min respekt der og synes det er dårlig dømmekraft fra kongens side. Ari fikk ikke være med i noen kirke før han var forlovet med Martha. Skuffet over hele kongefamilien for tiden, og jeg har alltid likt de.

Endret av Sjokka
Rettet da jeg hadde skrevet feil navn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...