Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Bestemoren skrev (2 timer siden):

Jeg har lest boka til Marianne Solberg Behn om Ari Behn, «Min Ari», fra 2021. Hun skriver at Ari var fysisk syk (og hadde vært det lenge) og var svært svekket i tiden før han gikk bort, bl.a. med sykehusinnleggelse. Hun gir ikke pressen skylden for selvmordet i boka. 

Aris mor har uttalt at pressen ikke var skyld i Aris selvmord. Det får være Marthas opplevelse, sier hun.

Martha har et merkelig forhold til pressen. Hun trenger dem, men blir rasende når hun ikke får diktere hva de skal skrive om henne. Jeg oppfattet angrepet på pressen som en slags brekkstang, for å få viljen sin. Men å bruke selvmordet til sin eks, og barnas far, som brekkstang for å få viljen sin, er kynisk på grensen til ondskapsfullt. 

https://sosialnytt.com/aris-mor-om-beskyldningene-det-far-vaere-marthas-opplevelse/#google_vignette

Lenke til det opprinnelige intervjuet (bak betalingsmur: https://www.dagbladet.no/kultur/marianne-behns-budskap-til-martha/78804357

  • Liker 28
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (4 minutter siden):

ML fortjener mye pepper, det er jeg fullstendig enig i. Men dette var helt vanvittig drøyt å skrive. Det er kun én person som var medvirkende til at Ari Behn tok sitt eget liv. Og det var Ari Behn. 

Dette. Vi vet at det å ansvarliggjøre selvmord reduserer selvmord. 

Ja, kanskje de fleste selvmord har en korrelasjon til psykisk sykdom. 

Men er god epidemiologisk støtte for at en kultur der man fjerner det personlige ansvaret (som vår), resulterer i flere selvmord. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BLOMSTERKVAST said:

Hvordan var 2 bryllupet til kronprins Charles og Camilla? 

De giftet seg i all stillhet på rådhuset. Dronning Elisabeth var nok langt strengere enn kongen uten at jeg egentlig vet årsaken til det da.

 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hannah80 said:

ML fortjener mye pepper, det er jeg fullstendig enig i. Men dette var helt vanvittig drøyt å skrive. Det er kun én person som var medvirkende til at Ari Behn tok sitt eget liv. Og det var Ari Behn. 

Hvem har sagt at ML var medvirkende til selvmordet til Ari, vi diskuterte at ML har lagt skylden for dette på mediene, og da må hun faktisk tåle at andre mener noe annet, hadde hun derimot ikke gått ut med disse grunnløse beskyldningene hadde vi såklart ikke sagt noe slikt. Men som det heter " som man reder ligger man" 

Det må være mulig å ta til motmæle for noe hun selv har sagt offentlig. Og jeg har aldri sagt at ML er skylden for selvmordet , bare at settingen 1 juledag utløste den

 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammams skrev (5 minutter siden):

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sas-streik-kan-pavirke-bryllupet-til-martha-louise-og-durek-verrett/16941332/
 

Lov til å håpe på noen kjepper i hjulene de ikke kan manipulere…?? 

Hvis Durek kan snu atomer bør vel en steik være en bagatell å hanskes med for en tidligere farao! 

(Det høres ganske spøtt ut, men dette har han selv sagt, og i teorien kan denne fyren bli kongegemal hvis Martha ender opp som dronning - som i teorien kan skje)  

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (1 time siden):

Hvordan var 2 bryllupet til kronprins Charles og Camilla? 

IMG_1582.thumb.jpeg.d3653ae11d0c3acbf5df63e41100e0b1.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (10 minutter siden):

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sas-streik-kan-pavirke-bryllupet-til-martha-louise-og-durek-verrett/16941332/
 

Lov til å håpe på noen kjepper i hjulene de ikke kan manipulere…?? 

Han er jo halvt romvesen, så kanskje den delen av slekten hans kan stille noen flyvende tallerkner til disposisjon og fly folk på plass?

https://www.nrk.no/kultur/durek-verrett_-_-jeg-er-en-hybrid-av-reptil-og-andromeda-1.15676780

  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (1 time siden):

Ikke så veldig mange som måtte gjøre det samme i Trondheim, for Märtha har jo en helt annen vennekrets nå etter at hun ble sammen med Durek…

Skummelt🚩

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (1 time siden):

Veldug sant, og kanskje derfor det skal være så stort dette bryllupet også - det blir en investering i deres kommende kjendisstatus? 

Men hvorfor KJENDISER? Hvorfor investere så hardt i Kardashian-livet samtidig som yndlingshobby nr. 1 er å slenge dritt om pressen og hvor tungt det er å være i medienes søkelys.

  • Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (1 time siden):

https://www.seher.no/kongelig/gjestene-ma-ut-med-32-000-kroner/81835026

32 tusen kroner per snute. Ikke rart det er en del som har meldt avbud! 

Helt vanvittig å betale så mye bare for å være i ett bryllup til 2 gærninger. At brudeparet i det hele tatt får seg til å invitere og samtidig si de må betale for oppholdet selv er så frekt at jeg hadde vært flau på parets vegne.

Kan trygt si jeg hadde gitt beskjed ved avslaget på innbydelsen er pga den horrible prisen for overnatting. Ved siden av kommer klær, reise, gave og sikker noe annet også.

No thanks!!

 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

timbar skrev (4 timer siden):

Er det ikke rart at hun fremsto som godt likt og god og snill før hun traff DV, virker som mange mener det samme. Hvordan er det mulig å endre adferdsmønster så mye når man et over 50 år tro? 

Tenk at hun sa fra seg offentlige verv ( noen ble hun tatt fra for å støtte DV) Om hun ønsket det kunne hun gått ut og sagt til disse foreningene at det DV sa og gjorde var ikke noe hun selv sto inne for. 

Men isteden velger hun vekk den sympatiske siden i solidaritet med en sjarlatan. Det er nesten ikke til å tro at en kvinne på over 50 år velger vekk sin sympatiske side til fordel for denne fyren.

 

Om man leser seg opp på narsissisme, traumebånd, lovebombing og gaslighting, så er egentlig ML det perfekte offeret her.

Hun er sårbar, hun har ting/status han ønsker, hun har følt seg annerledes og utenfor og han så alt dette og skjønte nok fort at hun ville bli lett å manipulere.

Er ikke uvanlig at offer i slike relasjoner gjør ting som virker hinsides, fordi de er utsatt for ett så sterkt psykisk press fra partneren at det blir lettere å gjøre det enn å la være.

Nå prøver jeg absolutt ikke å avskrive ML for ett selvstendig ansvar i denne situasjonen men jeg mistenker sterkt at hun i denne relasjonen føler seg mindreverdig og har funnet en som har tatt hennes sårbarheter og forvridd virkeligheten til å bli noe den ikke er.

Fallet blir nok dessverre stort.

Anbefaler alle som er interessert i denne problematikken i å høre på Dr Ramani sin podcast med Evan Rachel Wood (eksen til Marilyns Manson) på Spotify (siste episode på podcasten).

Her forklarer hun inngående om prosessen som skjer ved at partner får deg til å støte fra deg dine nærmeste.

 

Dette blir selvfølgelig spekulasjoner men jeg kan ikke hjelpe meg for å se dette i deres opptredener sammen hvor hun ser henført ut og han ser iskald ut. Det er heller ikke innenfor normalt å så aktivt gå inn for at partner skal gå i konflikt med de nærmeste.

Hun har mistet kontakt med flere av sine nærmeste venner, blandt annet Marianne som var hennes forlover med Ari.

Sett utenfra stemmer alle tegn på at hun er i ett svært giftig og usunt forhold.

Endret av moroklompen
  • Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren

Overskrift: «Durek Verrett kan ha lurt alle»

«Kan en person bygge opp en karriere som «verdenskjent» influenser gjennom å kjøpe følgere og likes? Ja, det er mulig. Og mye kan tyde på at Durek Verrett i stor grad har bygd seg opp på denne måten, slik VG skriver.»

«Har Hello! Magazine – som har kjøpt rettighetene til bryllupet i Geiranger – i realiteten kjøpt katta i sekken?»

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/durek-verrett-kan-ha-lurt-alle-han-er-blitt-kongen/o/5-95-1977854
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (1 time siden):

Om man leser seg opp på narsissisme, traumebånd, lovebombing og gaslighting, så er egentlig ML det perfekte offeret her.

Hun er sårbar, hun har ting/status han ønsker, hun har følt seg annerledes og utenfor og han så alt dette og skjønte nok fort at hun ville bli lett å manipulere.

Er ikke uvanlig at offer i slike relasjoner gjør ting som virker hinsides, fordi de er utsatt for ett så sterkt psykisk press fra partneren at det blir lettere å gjøre det enn å la være.

Nå prøver jeg absolutt ikke å avskrive ML for ett selvstendig ansvar i denne situasjonen men jeg mistenker sterkt at hun i denne relasjonen føler seg mindreverdig og har funnet en som har tatt hennes sårbarheter og forvridd virkeligheten til å bli noe den ikke er.

Fallet blir nok dessverre stort.

Anbefaler alle som er interessert i denne problematikken i å høre på Dr Ramani sin podcast med Evan Rachel Wood (eksen til Marilyns Manson) på Spotify (siste episode på podcasten).

Her forklarer hun inngående om prosessen som skjer ved at partner får deg til å støte fra deg dine nærmeste.

 

Dette blir selvfølgelig spekulasjoner men jeg kan ikke hjelpe meg for å se dette i deres opptredener sammen hvor hun ser henført ut og han ser iskald ut. Det er heller ikke innenfor normalt å så aktivt gå inn for at partner skal gå i konflikt med de nærmeste.

Hun har mistet kontakt med flere av sine nærmeste venner, blandt annet Marianne som var hennes forlover med Ari.

Sett utenfra stemmer alle tegn på at hun er i ett svært giftig og usunt forhold.

Ja! Tror du har veldig rett her!!!

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

moroklompen skrev (3 timer siden):

Om man leser seg opp på narsissisme, traumebånd, lovebombing og gaslighting, så er egentlig ML det perfekte offeret her.

Hun er sårbar, hun har ting/status han ønsker, hun har følt seg annerledes og utenfor og han så alt dette og skjønte nok fort at hun ville bli lett å manipulere.

Er ikke uvanlig at offer i slike relasjoner gjør ting som virker hinsides, fordi de er utsatt for ett så sterkt psykisk press fra partneren at det blir lettere å gjøre det enn å la være.

Nå prøver jeg absolutt ikke å avskrive ML for ett selvstendig ansvar i denne situasjonen men jeg mistenker sterkt at hun i denne relasjonen føler seg mindreverdig og har funnet en som har tatt hennes sårbarheter og forvridd virkeligheten til å bli noe den ikke er.

Fallet blir nok dessverre stort.

Anbefaler alle som er interessert i denne problematikken i å høre på Dr Ramani sin podcast med Evan Rachel Wood (eksen til Marilyns Manson) på Spotify (siste episode på podcasten).

Her forklarer hun inngående om prosessen som skjer ved at partner får deg til å støte fra deg dine nærmeste.

 

Dette blir selvfølgelig spekulasjoner men jeg kan ikke hjelpe meg for å se dette i deres opptredener sammen hvor hun ser henført ut og han ser iskald ut. Det er heller ikke innenfor normalt å så aktivt gå inn for at partner skal gå i konflikt med de nærmeste.

Hun har mistet kontakt med flere av sine nærmeste venner, blandt annet Marianne som var hennes forlover med Ari.

Sett utenfra stemmer alle tegn på at hun er i ett svært giftig og usunt forhold.

Om hypotesen din er riktig, tror jeg likevel ikke at han gir slipp på henne. Hun har en status som varer livet ut og den vil han nok sole seg i. 
 

Håpet ligger i at hun avslører ham på et tidspunkt, enten på løgn eller manipulasjon. 
 

Veien tilbake til det norske folk kan hun bare glemme. 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durek har ikke for vane å innrømme sine løgner eller be om unnskyldning for noe som helst. MEN, tro det eller ei, i 2015 skrev han et innlegg på facebook der han ba alle han hadde såret og behandlet dårlig om forlatelse. Særlig rettet han innlegget mot sin eldste søster, Demetria, som vi kjenner som Demi De La Nuit  PÅ insta og tik-tok. Han skrev at han var oppriktig lei seg for å ha såret henne. 

Angelina som er Dureks beste venninne og søster driver jo innen samme sjarlatan-business som broren sin. Hun og Durek har begge delt innlegg der de "pynter" på sannheten om søksmål mot moren. 

Angelina legger heller ikke skjul på hvor irritert og oppgitt hun er over Demetrias Insta, Angelina påstår at det bare er å ringe til både moren og Durek og Dureken sier at han har prøvd å ringe moren, men hun tok ikke tlf og da respekterte selvfølgelig tøyse-sjamanen  dette. 

Jaggu gir drømmeprinsen fort opp. Han som skriver om familien som er viktigst av alt her i verden. Må være kongefamilien han mener🤴

I en podcast jeg ikke vil reklamere for, men som jeg lyttet til med et halvt øre...påstår liksom-sjamanen at han og ML hadde datet i 7 år. Dette ble gjentatt flere ganger. De har vel bare kjent hverandre i 5år?  

Denne podcasten er fra i år og jeg sitter igjen med en følelse av at Durek slett ikke er så forelsket som han vil vi skal tro. Har ML vært initiativtager i forholdet? Eller er dette en del av den "nye" Durek? Heterofile Durek som har hatt utallige jentekjærester iflg ham selv. Han forteller at han aldri var del av noe homofilt miljø, besøkte aldri homsebarer etc...han nevner Hank Greenberg og roser ham opp i skyene, jeg tror pinadø at Durek elsker Hank fremdeles. 

 

 

 

 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durek er så narsissist som det er mulig å bli. Se på den smug smilet han har. Det sier jo ALT. 
De får vel støtte av alle englene og Durek har vel noen medaljer for å backe han opp litt. Fy faen så kvalmt. 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Bestemoren skrev (9 timer siden):

Overskrift: «Durek Verrett kan ha lurt alle»

«Kan en person bygge opp en karriere som «verdenskjent» influenser gjennom å kjøpe følgere og likes? Ja, det er mulig. Og mye kan tyde på at Durek Verrett i stor grad har bygd seg opp på denne måten, slik VG skriver.»

«Har Hello! Magazine – som har kjøpt rettighetene til bryllupet i Geiranger – i realiteten kjøpt katta i sekken?»

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/durek-verrett-kan-ha-lurt-alle-han-er-blitt-kongen/o/5-95-1977854
 

Ja, helt vanvittig - mer og mer sikker på at VG har rett og at det har vært et ledd å bygge opp "merkevaren" før bryllupet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...