Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Avispapir skrev (1 minutt siden):

Det han synes å ikke helt ha fått med seg er at nesten alle kongelige i Europa er i slekt på en eller annen måte. Ergo det er familie.

Vil tro det er nærfamilie han snakker om i så fall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Vil tro det er nærfamilie han snakker om i så fall. 

Det er allikevel ikke god "skikk og bruk". Jeg kan ha mine meninger om svigerfamilien og den utvidede slekte. Jeg kan lufte meninger og opplevelser om dem til mine foreldre, men aldri om jeg ville "outet" dem til media eller sosiale medier. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avispapir skrev (Akkurat nå):

Det er allikevel ikke god "skikk og bruk". Jeg kan ha mine meninger om svigerfamilien og den utvidede slekte. Jeg kan lufte meninger og opplevelser om dem til mine foreldre, men aldri om jeg ville "outet" dem til media eller sosiale medier. 

Det er jeg helt enig med deg i.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Eva-Lena skrev (24 minutter siden):

Klart det er ekte kjærlighet det er snakk om, har absolutt ingen intensjoner om noe annet 😜

Må da bli svindyrt om bryllupet ble avlyst nå.

Alt er sikkert ordnet til minste detalj på hotellene og andre steder. Kan ikke se for meg at det blir enkelt å bare bryte alle avtaler. 

Det blir nok dessverre bryllup.

Jo mer jeg har lest i denne tråden om hvordan Øgla oppfattes av oss, så heller jeg mer og mer over til at dette bryllupet umulig kan skje av kjærlighet. Allikevel lurer jeg på hva årsaken til bryllup kan være fra ML sin side. Årsaken fra Øgla sin side er mere stjernestatus og ikke noe annet, trur jeg.

ML må jo være helt blåst som ikke ser og hører hvilken ekkel fyr Øgla er. Jeg begriper ikke at hun orker alt selvskrytet fra Øgla, det trur jeg nemlig går på repeat.

Bryllupet avlyses fordi det dukker opp ei nyre som matcher Durek.

Jeg ser i spåkula nå…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (8 minutter siden):

Bryllupet avlyses fordi det dukker opp ei nyre som matcher Durek.

Jeg ser i spåkula nå…

Håper du får rett 😊

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita666 skrev (28 minutter siden):

Logisk sett skulle alt tilsi at bryllupet finner sted,men jeg ser ML som mer entusiastisk og pådrivende enn DV(som har mest å vinne på det,men han ser mer ut til å kjede seg i forberedelsene)

Men magefølelsen min er mer i tvil på om dette bryllupet blir gjennomført..Det er som jeg ikke ser det helt..(og jeg er ikke klarsynt)

Det jeg tenker er at flere gjester kan melde avbud,og at det har en domino-effekt på de gjenværende som er invitert.Som VG skriver er det ikke nødvendig med spesiell politibeskyttelse av de som er invitert,altså vil vi ikke se noen kongelige.

Spekulasjon fra min side,men jeg tror noen av gjestene har gjort sine refleksjoner etter all den negative omtalen de siste månedene.Vi kan komme til å høre om andre gjester som plutselig fikk andre viktige avtaler ala Gwyneth.

En skal heller ikke undervurdere muligheten for at nye skandaler ruller frem de neste ukene.Det tror jeg vil være tippe-punktet for gjester som kanskje sitter litt på gjerdet nå.

Og skulle hele greien mot formodning bli avlyst,så er det sikkert som juledag at pressen får skylden...

 

Jeg har faktisk tenkt den tanken at de gjestene som møter opp ikke er viktige nok for Øgla, ser da bort fra norske kongefamilien.

Gwynet uteblir og det er vel stort sett kun henne Øgla har snakket om som kjendisvenn, mulig jeg har glemt at han har nevnt andre.

Håper flere melder avbud pga dette våset brudeparet holder på med. Må være utrolig flaut om flere avstår og årsaken er at de ikke vil blandes inn i dette lurendreier greiene.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malmfrid skrev (6 timer siden):

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-anklager-vennene-til-m-rtha-for-rasisme/s/5-95-1943793

Nettavisen har visst bestemt seg for å være mikrofonstativ for Durek. 

 

 

Jeg har mange spørsmål. Jeg har ikke hørt podcasten (vil ikke bidra med klikk på podcasten, selve artikkelen er ille nok + det er uutholdelig å høre på Durek og Märtha i mer enn noen minutter). 
1) Min umiddelbare reaksjon er at jeg veldig gjerne skulle ha hørt versjonen til Märthas venner når det gjelder den drugdealer-historien. Jeg mistenker at Durek har fremstått som helt spinnvill, og de ikke har kunnet fatte at en sånn person klarer å tjene så mye penger som han påstår at han gjør. Og da er det ikke så mange alternative måter å tjene masse cash på (narkotika eller prostitusjon er vel det vanligste). Så da kan jeg forstå at de sier det, selv om det kanskje ikke var den smarteste tingen å si i denne situasjonen mtp hvordan Durek (og Märtha) er, men det kunne de jo ikke vite. Men ja, den andre siden av historien er viktig her for å kunne si noe om hva som faktisk har foregått, og om Dureks versjon stemmer. 
2) Hva er greia med mora hans? Han sier hun forsvant ut av livet hans da han var to. Men likevel har hun spådd at han skulle gifte seg med en prinsesse, fortalt at han vil bli så godt tatt imot i Norge, fortalt masse om Norge, og flere ting jeg ikke husker i farta. Så hva stemmer? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (6 minutter siden):

Jeg har mange spørsmål. Jeg har ikke hørt podcasten (vil ikke bidra med klikk på podcasten, selve artikkelen er ille nok + det er uutholdelig å høre på Durek og Märtha i mer enn noen minutter). 
1) Min umiddelbare reaksjon er at jeg veldig gjerne skulle ha hørt versjonen til Märthas venner når det gjelder den drugdealer-historien. Jeg mistenker at Durek har fremstått som helt spinnvill, og de ikke har kunnet fatte at en sånn person klarer å tjene så mye penger som han påstår at han gjør. Og da er det ikke så mange alternative måter å tjene masse cash på (narkotika eller prostitusjon er vel det vanligste). Så da kan jeg forstå at de sier det, selv om det kanskje ikke var den smarteste tingen å si i denne situasjonen mtp hvordan Durek (og Märtha) er, men det kunne de jo ikke vite. Men ja, den andre siden av historien er viktig her for å kunne si noe om hva som faktisk har foregått, og om Dureks versjon stemmer. 
2) Hva er greia med mora hans? Han sier hun forsvant ut av livet hans da han var to. Men likevel har hun spådd at han skulle gifte seg med en prinsesse, fortalt at han vil bli så godt tatt imot i Norge, fortalt masse om Norge, og flere ting jeg ikke husker i farta. Så hva stemmer? 

1) Dette har jeg ikke fått med meg noe særlig av.

2) Dette forholdet med Øgla og hans mor trur jeg endrer seg alt etter hvilket ben han står opp med. Nå er hun saksøkt, så nå er det vel ikke noe forkjøla. Allikevel har Øgla skrytt om godt forhold med moren sin, samtidig stakk hun da han var liten. Er vel ikke for ikke noe jeg tenker han er lystløgner og sjelden vet hva han har sagt tidligere. Jeg trur også det er ting ML og Øgla er redd for at skal havne i media, noe som defitintivt ikke er av positiv art. Det kan jo være feks narkobruk, prostitusjon, vold og sikkert andre ting også. Om det skulle vise seg at dette er tilfelle, så er det svært merkelig at Øgla er ønsket velkommen inn i kongefamilien. Ett sted nå grensen gå, men her virker det som grensen er visket helt ut.

Alt dette snakket om at han skal gifte seg med norsk prinsesse osv osv er nok bare sprøyt fra hans side.

Jeg trur Øgla lyver mer enn han snakker sant og han gir de svarene feks ML ønsker å høre.

Hadde i grunn vært spennende så følge med på om han endrer seg totalt så fort de er gift. At ML endelig får oppleve den «mørke» siden av han, for noe er det med denne skapningen.

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

At kongen sier at Durek "er en morsom fyr" kan jo tolkes på diverse måter. Det kan jo være en fin måte å si at han ikke har sansen for fyren i det hele tatt.

Det er jo sånt man bare sier om sin kommende svigersønn hvis man ikke har noe positivt å si, i en litt formell situasjon hvor man er nødt til å uttale seg, men ikke kan si noe negativt pga familiefreden og ydmykelsen det vil være for de det er snakk om hvis man sier noe negativt. Så da blir det «morsom fyr», som i praksis ikke betyr noe som helst. 

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (2 timer siden):

Uten å ha lest noe mer enn omtalen i artikkelen, så virker det som de rent generelt har svart på masse greier som ikke egentlig er spørsmålet. For spørsmålet er jo om de har drevet med reklame for alkohol, og det har de jo. Om det er økonomisk vinning, om det er en vennetjeneste, hva som er naturlig, hva som er hyggelig - alt det er jo bare svada. Spørsmålet er om de har påvirket til å selge alkohol.

Det med prinsessetittelen er vel mest relevant ift avtalen med kongen?, jeg ser ikke helt hva det har med reklamespørsmålet å gjøre, men tar forbehold for at jeg ikke har satt meg godt nok inn i saken.

Enig med deg i at jeg håper dette får konsekvenser, og bidrar til økt bevissthet om hva ralkoholreklame er, for er er det mange influencere som bommer.

Du har helt rett, det er bare tomt prat i et forsøk på å bagatellisere, normalisere og bortforklare.

Mulig at ML ved å bruke prinsessetittelen ikke bryter norsk lov, men det definitivt et brudd på den avtalen hun og Verrett har hatt med Kongehuset. At hun velger både å bryte norsk lov med alkoholreklame og samtidig bryter avtalen med Kongen, så mener jeg det hun gjør blir dobbelt så ille, for det sier noe om hennes tilsynelatende fullstendige gi f...-holdning til både norsk lov og Kongehuset og det monarkiet som hun selv tydeligvis ønsker å definere seg som en del av.

Og den avtalen hun hadde med Kongen/Kongehuset - når hun så konsekvent velger å bryte den, og Kongen tilsynelatende bare lar henne fortsette med det, da tenker jeg at saken bør løftes høyere opp i statsapparatet enn bare fra Helsedirektoratet. Da blir det et spørsmål som også politikerne bør diskutere. Hvor skal grensene gå i fremtiden? Hva er akseptabelt og ikke fra Kongehusets og deler av Kongefamiliens side? Som prinsesse må Kongen godkjenne at hun svarer for seg i retten. Hvis Kongen ikke godkjenner dette så har Kongen i praksis plassert prinsesse Märtha Louise over norsk lov, og gitt henne frikort til å fortsette som hun har gjort altfor lenge nå. Når Kongen tilsynelatende beskytter en som stadig og bevisst velger å bryte norsk lov og avtaler, hva skal gjøres med det? Dette tror jeg politikerne bør forberede seg på å diskutere, for om ML og V får fortsette som nå, så kommer de til å måtte diskutere monarki/republikk lenge før de tror i dag.

Ginreklamen er langt mer enn bare et brudd på alkoholloven, fordi det her er prinsessen som velger å gjøre dette.

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (33 minutter siden):

Jeg trur Øgla lyver mer enn han snakker sant og han gir de svarene feks ML ønsker å høre.

Hadde i grunn vært spennende så følge med på om han endrer seg totalt så fort de er gift. At ML endelig får oppleve den «mørke» siden av han, for noe er det med denne skapningen.

Det er jo utallige, dokumenterte kilder til hans mange løgner. Bare den historien om at han ble syk eller skadet i et eller annet land, om jeg ikke husker feil har det vært fortalt å skje i ulike land, ulike situasjoner, han har oppgitt å ha vært flere ulike aldre når det skjedde, måten han ble brakt til sykehus har endret seg flere ganger osv. At han har jobbet på/med det Israelske kreftsykehuset er også avkreftet fra sykehusets side.+++ Han virker å være så "full of himself" at han bare sier det han til enhver tid tror gir ham mest mulig "troverdighet" og opphøydhet sammenlignet med "vanlige" mennesker.  Hva som helst for at folk skal glemme hva han har sagt før, at han har et kriminelt rulleblad, har sittet i fengsel, har utøvd fysisk vold mot sine ekser, psykisk vold mot dem og sin tidligere manager. Man kan jo begynne å lure på hva han har gjort mot den søsteren som ga ham sin ene nyre i og med at han har følt behov for å sende trusselbrev til henne også?

Det som er så skummelt med slike som går så høyt ut som det Verrett og Märtha Louise har gjort siden de ble sammen, det er at hvis hun kommer til å oppleve det samme fra hans side som hans tidligere ekser og manager har gjort, da vil hennes fallhøyde være langt større enn om hun var en anonym kvinne. Skulle det skje at hun går fra ham av en slik grunn, da vil det være i media overalt, ikke bare i Norge. Og den fallhøyden kan dessverre bli svært farlig for henne og holde henne tilbake i et forhold som ev. ikke er sunt for henne eller noen av hennes nærmeste.

  • Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (9 timer siden):

Men dette var da fint å høre ... fri tilgang til slottet når han måtte ønske det:

https://www.dagbladet.no/kjendis/fri-tilgang-til-slottet/81764983

Trodde ikke han skulle uttale seg noe som Kongen jeg? Tror også det bare er løgn at han har "fri tilgang" til slottet. Det er ikke bare å spasere inn der som du vil, men han vil vel gi inntrykk av det for å gjøre seg mer "kongelig". 

Malmfrid skrev (8 timer siden):

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-anklager-vennene-til-m-rtha-for-rasisme/s/5-95-1943793

Nettavisen har visst bestemt seg for å være mikrofonstativ for Durek. 

 

 

Her referes det til en podcast, så ikke nettavsisen som er mikrofonstativet. Tviler absolutt ikke på at han har opplevd rasisme. Men når det er sagt tror jeg absosolutt ikke noe på at vennene til Martha skal ha trodd han selger dop fordi han er svart fordi: 

1) normenn bor ikke bak en stein, og tror ikke at alle svarte folk selger dop. Herregud. 

2) han tjener vel ikke noe særlig

3) de som er i de kretsene til Martha er vel ikke så opptatt av hvor pengene kommer fra 

Det jeg imidlertid tror på er at de kan ha ringt og bedt henne slå opp med han fordi han mener helt syke ting.

Tror heller ikke på det han sier om mora, utover at hun dro, men det kan være mange årsaker til det. 

Frisk Frosk skrev (4 timer siden):

Da har prinsesse Märtha Louise uttalt seg til Helsedirektoratet:

https://www.nrk.no/norge/martha-louise-og-durek-verrett-gir-nye-detaljar-om-prinsesse-ginen-1.16992312

Hun unngår fullstendig å kommentere til Helsedirektoratet det at hun hadde med prinsessetittelen på ginflaska.

Og monogrammet, nei, det skulle visst ikke brukes kommersielt... selv om det altså ble brukt for å selge gin og også publisert både på hennes egen og Vs bedriftskanaler. Og de hadde designbyrå for å utarbeide den, og Verrett var svært delaktig i dette arbeidet også.

Og produksjonen av ginen, se det var bare en vennetjeneste fra en venn hun har hatt i 37 år, iflg. produsenten.

 

Driver de kommersielle virksomheter så kan de ikke skylde på "jeg vil ha sånn og sånn i bryllupet mitt" og "vi er jo bare gode venner" når de bryter norsk alkohollov og avtalen prinsesse Märtha Louise hadde med Kongehuset. Jeg skriver hadde med Kongehuset, for det er helt tydelig på alt hun og V gjør at de ikke lenger har en slik avtale med Kongehuset, at de har gått bort fra den avtalen. Og dermed står vi igjen tilbake med det at Kongehuset og Kongen dermed synes å godta dette.

Jeg håper inderlig at denne ginsaken går videre til en enda større sak lovmessig, for da vil Kongen måtte ta standpunkt om ML også denne gangen skal få slippe unna retten eller ikke...

 

 

Bare tull dette også. Ingen tror vel på det her? Uansett om det er en vennetjeneste tjener noen på den vennetjenesten, og det blir uansett reklame samme hvordan man vrir og vender på dette. 

Vanedis skrev (2 timer siden):

Durek Verrett får spørsmål om han har opplevd rasisme slik Megan Markle gjorde (fra den den britiske kongelige familien). Han påstår å ha opplevd rasisme i kongelige situasjoner, men ikke i fra Märtha sin familie. Han viser til at han har vært i andre kongelige brylluper og arrangementer, for så å vise til at han ble utsatt for rasisme i ett dansk bryllup han deltok i, jf. https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-anklager-vennene-til-m-rtha-for-rasisme/s/5-95-1943793

Er det så mange danske bryllup han har deltatt i? Det eneste jeg får opp er greven af Egeskov, Michael Ahlefeldt-Laurvig-Bille, og prinsesse Alexandra af Sayn-Wittgenstein-Berleburg sitt bryllup. 

Om det er tilfelle har Durek Verrett nå kommet med påstand om at en av gjestene (ikke noen av de danske kongelige) kom med rasistiske uttalelser.

Fra https://www.vg.no/rampelys/i/qLQxGL/prinsesse-martha-louise-og-durek-verrett-gjester-i-hemmelig-bryllup-i-danmark

"Ifølge lokalavisen Fyens.dk var det 33 gjester til stede, kun nære venner og familie var invitert. Blant dem var prinsesse Märtha Louise og kjæresten Durek Verrett."

Det var altså et lite og intimt bryllup. For en dust Durek Verrett er som bare må snakke uten å bruke hodet sitt. Tenker han overhodet ikke på hvordan det er for de få som var gjester i det bryllupet?

Hvis han faktisk opplevde rasime umder dette brylluppet syns jeg det er veldig bra han snakker om det. Rasimse skal ikke skjules bare fordi det ikke er etikette å snakke om hva som har skjedd i intime kretser hvor de konglige vanker. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (44 minutter siden):

Du har helt rett, det er bare tomt prat i et forsøk på å bagatellisere, normalisere og bortforklare.

Mulig at ML ved å bruke prinsessetittelen ikke bryter norsk lov, men det definitivt et brudd på den avtalen hun og Verrett har hatt med Kongehuset. At hun velger både å bryte norsk lov med alkoholreklame og samtidig bryter avtalen med Kongen, så mener jeg det hun gjør blir dobbelt så ille, for det sier noe om hennes tilsynelatende fullstendige gi f...-holdning til både norsk lov og Kongehuset og det monarkiet som hun selv tydeligvis ønsker å definere seg som en del av.

Og den avtalen hun hadde med Kongen/Kongehuset - når hun så konsekvent velger å bryte den, og Kongen tilsynelatende bare lar henne fortsette med det, da tenker jeg at saken bør løftes høyere opp i statsapparatet enn bare fra Helsedirektoratet. Da blir det et spørsmål som også politikerne bør diskutere. Hvor skal grensene gå i fremtiden? Hva er akseptabelt og ikke fra Kongehusets og deler av Kongefamiliens side? Som prinsesse må Kongen godkjenne at hun svarer for seg i retten. Hvis Kongen ikke godkjenner dette så har Kongen i praksis plassert prinsesse Märtha Louise over norsk lov, og gitt henne frikort til å fortsette som hun har gjort altfor lenge nå. Når Kongen tilsynelatende beskytter en som stadig og bevisst velger å bryte norsk lov og avtaler, hva skal gjøres med det? Dette tror jeg politikerne bør forberede seg på å diskutere, for om ML og V får fortsette som nå, så kommer de til å måtte diskutere monarki/republikk lenge før de tror i dag.

Ginreklamen er langt mer enn bare et brudd på alkoholloven, fordi det her er prinsessen som velger å gjøre dette.

ja, enig i at det blir ekstra alvorlig at hun gjør det som prinsesse, og omvendt - at det er alkoholreklame det gjelder. Det synes jeg er alvorlig.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bestemoren

Rettskommentator Inge D. Hanssen sa en gang følgende: «Du skal ha god hukommelse for å lyve godt…»  Det ser ut som om DV har problemer med å huske hva han har sagt, ment og gjort tidligere, og dermed avsløres usannheter. Og når løgnene blir oppdaget, vil de påvirke løgnerens rykte og troverdighet. DV kjemper hardt nå for sitt image, med ML som støttespiller og kongeparet satt sjakk matt. Så går det over stokk og stein for DV mellom fortid og nåtid, sagt og usagt, løgn og sannhet - og alt blir bare rot, bortforklaringer og ikke minst angrep i øst og vest.
Det er bare ett ord for dette: Patetisk - dvs både tragisk og latterlig…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (2 minutter siden):

Rettskommentator Inge D. Hanssen sa en gang følgende: «Du skal ha god hukommelse for å lyve godt…»  Det ser ut som om DV har problemer med å huske hva han har sagt, ment og gjort tidligere, og dermed avsløres usannheter. Og når løgnene blir oppdaget, vil de påvirke løgnerens rykte og troverdighet. DV kjemper hardt nå for sitt image, med ML som støttespiller og kongeparet satt sjakk matt. Så går det over stokk og stein for DV mellom fortid og nåtid, sagt og usagt, løgn og sannhet - og alt blir bare rot, bortforklaringer og ikke minst angrep i øst og vest.
Det er bare ett ord for dette: Patetisk - dvs både tragisk og latterlig…

 

Som en god gammaldags narsissist, altså...

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren
PusheenPusheen skrev (4 minutter siden):

Som en god gammaldags narsissist, altså...

I «Store medisinske leksikon» står det at man kan ha en narsissistisk personlighetsforstyrrelse dersom fem av følgende kriterier er til stede: 

Typiske kjennetegn (diagnostiske kriterier) er at personen har en overdreven oppfatning av egen betydning (grandiositet), er opptatt av fantasier om ubegrenset suksess og makt, oppfatter seg selv som «spesiell» og enestående og derfor helst bør omgås andre spesielle mennesker med høy sosial status, krever overdreven beundring, mener å ha spesielle rettigheter, utnytter andre for egne behov, mangler empati, er opptatt av misunnelse og er arrogant. 

Men å stille en diagnose på en for meg en ukjent person, er jeg ikke kvalifisert til å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestemoren skrev (Akkurat nå):

I «Store medisinske leksikon» står det at man kan ha en narsissistisk personlighetsforstyrrelse dersom fem av følgende kriterier er til stede: 

Typiske kjennetegn (diagnostiske kriterier) er at personen har en overdreven oppfatning av egen betydning (grandiositet), er opptatt av fantasier om ubegrenset suksess og makt, oppfatter seg selv som «spesiell» og enestående og derfor helst bør omgås andre spesielle mennesker med høy sosial status, krever overdreven beundring, mener å ha spesielle rettigheter, utnytter andre for egne behov, mangler empati, er opptatt av misunnelse og er arrogant. 

Men å stille en diagnose på en for meg en ukjent person, er jeg ikke kvalifisert til å gjøre. 

Nei, man trenger ikke stille noen diagnose. Jeg bare observerer det jeg observerer🤓

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (2 timer siden):

....

Hvis han faktisk opplevde rasime umder dette brylluppet syns jeg det er veldig bra han snakker om det. Rasimse skal ikke skjules bare fordi det ikke er etikette å snakke om hva som har skjedd i intime kretser hvor de konglige vanker. 

Jeg skrev ikke noe om at Durek Verrett ikke kan snakke om rasisme. 

Poenget mitt med innlegget du svarte på var at han "henger" ut  bryllupsgjestene (i det danske kongelige bryllupet det ble referert til). Dvs. uskyldige kan bli mistenkt for å være rasister. Det er bra tankeløst. Han kunne f.eks istedenfor svart at han har opplevd rasisme på et kongelig arrangement, men ikke fra de kongelige som deltok der. Han kunne utdypet med eksemplet, men altså utelatt at det var et kongelig dansk bryllup, jf.  https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-anklager-vennene-til-m-rtha-for-rasisme/s/5-95-1943793

Screenshot_20240806_233546_Chrome.thumb.jpg.70dd7a12bf8b42e5deac8880b5be3956.jpg

Tro hva det danske og norske kongehuset tenker om dette?

Endret av Vanedis
  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk synd i dronning Sonja og kong Harald som har dette offentlige sirkuset i familien sin.

-Datter som snakker med engler

-kommende svigersønn som anser seg selv som en reptil

-stebarnebarn som er arrestert for vold...

Har jeg glemt noe?

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkel fra Tv2 i juli -24: Märtha-selskap i minus for fjerde år på rad. Jeg vet ikke om det har blitt skrevet om her tidligere? Uansett, til de som er interessert: i slikt, lenke til regnskapstall for 2023 vedrørende PML International AS (prinsesse Märtha Louise sitt aksjeselskap): https://www.regnskapstall.no/informasjon-om-pml-international-as-106688235 

Oversikt fra https://www.proff.no/roller/prinsesse-märtha-louise/-/379684

Legger også ved lenker til regnskapstall for selskaper PML International AS står oppført som medeiere i:

- Cano AS https://www.regnskapstall.no/informasjon-om-cano-as-107158170S0

- Hést AS  https://www.regnskapstall.no/informasjon-om-hest-as-103986329S1

- H360 Norway AS  https://www.regnskapstall.no/informasjon-om-h360-norway-as-106765771S0

Heartsmart AS https://www.regnskapstall.no/informasjon-om-heartsmart-as-106890623S0

Endret av Vanedis
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...