Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (53 minutter siden):

God artikkel av Se og Hør👍

Sitter bare å venter på ett illebefinnende..men er hun tydeligvis pappas jente som gjør akkurat som hun vil. Kongen gjør nok ingen ting. Kongehuset over for min del etter bryllupet.

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Martha er like ravende gal som sin tilkommende ektemann. Støtter S&H om at hun nå må miste tittelen for godt. Det er nok nå, og her burde også Haakon komme på banen for det er tross alt han som skal arve trøbbelet med sin søster. 

  • Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (32 minutter siden):

Det er rett og slett hårreisende. Når man googler denne advokaten så står jammen Princess Märtha Louise of Norway som referanse over personer og bedrifter han representerer.

https://goralaw.com/staff/richgora/

For et useriøst preg det var i hans referanseliste. 

 

Rich has represented clients, such as:

  • Princess Märtha Louise of Norway
  • Andrew C. Rockefeller
  • Binance
  • Founder Institute
  • A former managing director of the Qatar Investment Authority
  • A former CEO of Cadence Design Systems
  • A former CEO of Sun Microsystems
  • Members of the Royal Family of Qatar
  • Crompton Greaves
  • CG Power and Industrial Solutions Limited
  • WEG Transformers USA
  • Pro Music Rights
  • Miki Agrawal, Founder of Thinx and Tushy
  • A producer of the Hollywood blockbuster film, Ali
  • A producer for the band, MGMT
  • An actress on Chicago PD, This Is Us, One Tree Hill, Incredibles 2
  • A former guitarist in Prince’s band, The Revolution



Han bruker ikke navnene på alle en gang, fordi folk ikke nødvendigvis vil klare å kople de som «kjendiser» 🤦🏼‍♀️

  • Liker 18
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy å true sin egen mor med søksmål. 🙄

  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minitroll said:

For et useriøst preg det var i hans referanseliste. 

 

 

Rich has represented clients, such as:

  • Princess Märtha Louise of Norway
  • Andrew C. Rockefeller
  • Binance
  • Founder Institute
  • A former managing director of the Qatar Investment Authority
  • A former CEO of Cadence Design Systems
  • A former CEO of Sun Microsystems
  • Members of the Royal Family of Qatar
  • Crompton Greaves
  • CG Power and Industrial Solutions Limited
  • WEG Transformers USA
  • Pro Music Rights
  • Miki Agrawal, Founder of Thinx and Tushy
  • A producer of the Hollywood blockbuster film, Ali
  • A producer for the band, MGMT
  • An actress on Chicago PD, This Is Us, One Tree Hill, Incredibles 2
  • A former guitarist in Prince’s band, The Revolution



Han bruker ikke navnene på alle en gang, fordi folk ikke nødvendigvis vil klare å kople de som «kjendiser» 🤦🏼‍♀️

Sleipeste skrytelista jeg har sett. Durek er sikkert livredd for å bli avslørt som den manipulatoren og løgneren han er. Vi har ingen tradisjon for å sende trusler om privatesøksmål her i landet. Hold munn eller vi saksøker. Dureks kjærlighetsspråk dette!

Skulle ML og Durek tape et evt søksmål har de mer enn nok penger til å dekke omkostninger og advokat. Det vet de. Jeg blir faktisk utrolig provosert av det de står for og grådigheten de utviser. 

Tenk at Durek tar 20 000,-kroner for en times konsultasjon. Ikke fortell meg at det er ok. En annen ting som ikke er ok er å lyve for å vinne noens tillitt. Da Durek ble introdusert for barna til ML var det som en homofil venn av ML. 

Durek skriver at det var veldig viktig å komme overens med barna FØR han blir introdusert som kjæreste. Han måtte vinne deres tillitt, derfor fortalte ML bare at han var en homofil venn. Jug og manipulering helt fra begynnelsen. 

Det er ikke for sent å avlyse hele brudeferden. Mulig jeg tar feil, men jeg innbiller meg at kongen og dronningen vår ville sett på det som en gave.  

 

 

 

 

  • Liker 37
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmwhatever skrev (9 minutter siden):

Classy å true sin egen mor med søksmål. 🙄

Sant! 🥺 OG.. jeg tror jo mer på henne nå. Moren. Modne og godtfungerende folk tenker jeg mer at hever seg over ting og lar folk «styre på», ikke truer med advokat. Og spesielt når det er en 81 år gammel dame. Ikke det at man ikke skal ta til motmæle ved krenkelser, men ja. Dere skjønner sikkert hva jeg mener. 

  • Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
missDoris skrev (8 minutter siden):

Hold munn eller vi saksøker. Dureks kjærlighetsspråk dette!

Det kan man godt si, men det snodige er at ML også skriver under på dette. For øvrig så er det flere som har fått brevet, blant annet Aris venn, Taro Gold:

«– Hun (Märtha, red. anm) brukte sin kongelige tittel i brevene, som jeg syntes var utrolig tacky og skammelig. Jeg fikk et av brevene. I brevet truet hun med å saksøke meg for millioner av dollar hvis jeg noensinne uttalte meg offentlig om kjæresten hennes, skrev Gold i en epost til VG»

ML og Durek forsøker begrense andres ytringsfrihet, tross de selv benytter sin egen rett til frie ytringer hele tiden. 
Hadde de levd et tilbaketrukket liv, så hadde det vært et poeng å be om fred og ro, men de gjør jo ikke det.
Så fint om paret saksøker noen eller flere av dem som de truer, i så fall søksmål de etter alle solemerker vil tape

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Inkognitoher skrev (4 minutter siden):

Det kan man godt si, men det snodige er at ML også skriver under på dette. For øvrig så er det flere som har fått brevet, blant annet Aris venn, Taro Gold:

«– Hun (Märtha, red. anm) brukte sin kongelige tittel i brevene, som jeg syntes var utrolig tacky og skammelig. Jeg fikk et av brevene. I brevet truet hun med å saksøke meg for millioner av dollar hvis jeg noensinne uttalte meg offentlig om kjæresten hennes, skrev Gold i en epost til VG»

ML og Durek forsøker begrense andres ytringsfrihet, tross de selv benytter sin egen rett til frie ytringer hele tiden. 
Hadde de levd et tilbaketrukket liv, så hadde det vært et poeng å be om fred og ro, men de gjør jo ikke det.
Så fint om paret saksøker noen eller flere av dem som de truer, i så fall søksmål de etter alle solemerker vil tape

 

Det beviser jo bare at de prøver å skjule grove ting som ikke tåler dagens lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide at kongefamilien innser at de skal være statister for verdenspressens dekning av bryllupet. Durek er svært splittende, herskende, stort ego (hans egne ord), kontrollerende og farlig mot de som sier han i mot. ML har falt for hans manipulative grep. Og uttalelsen hans ‘ingen bryr seg om kongelige i USA’.. Altså, selger ikke filmer om prinser og prinsesser for milliarder?? Nei, ML er tapt. Men det beste foreldrene kan gjøre er å holde seg unna bryllupet - og ta henne i mot med åpne armer når verden hennes ev går i knas. 

  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humas skrev (20 minutter siden):

På tide at kongefamilien innser at de skal være statister for verdenspressens dekning av bryllupet. Durek er svært splittende, herskende, stort ego (hans egne ord), kontrollerende og farlig mot de som sier han i mot. ML har falt for hans manipulative grep. Og uttalelsen hans ‘ingen bryr seg om kongelige i USA’.. Altså, selger ikke filmer om prinser og prinsesser for milliarder?? Nei, ML er tapt. Men det beste foreldrene kan gjøre er å holde seg unna bryllupet - og ta henne i mot med åpne armer når verden hennes ev går i knas. 

Tviler på at verdenspressen er så interessert i dette paret.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tirben skrev (16 minutter siden):

Tviler på at verdenspressen er så interessert i dette paret.

Om en drøy måned har vi nok svaret. Det kan hende de har eksklusiv gullkantet avtale med et mediehus også, hvem vet. Men å tro at norsk natur, kongefamilie ikke er ‘interessant’, er muligens litt naivt å tro.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som truer med å saksøke andre, og nytter advokater for å fremme alvoret med sine trusler…..det er greit å sitte nær flammen da, men hva om en brenner seg? Og bålet plutselig snur mot deg? Det er vel ikke et spørsmål OM det snur, men NÅR🥴.Det er vel klassisk narsissisme…..trenger vel ikke å si hvem som er flying monkey her….🐒 #Sirkus🎭🤡

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idèelt sett skulle vi jo ha avsluttet denne tråden for å vise at vi ikke bryr oss om eller støtter krumspringene deres,
men klarer vi det? :lur:  Neppe.  En total blokkade hadde vært midt i blinken. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Humas skrev (21 minutter siden):

Om en drøy måned har vi nok svaret. Det kan hende de har eksklusiv gullkantet avtale med et mediehus også, hvem vet. Men å tro at norsk natur, kongefamilie ikke er ‘interessant’, er muligens litt naivt å tro.

De har nok en agenda som vanlig.Ingenting er tilfeldig.De har vært intervjuet i store amerianske magasin,så kongefamilien har nok bra interesse.Serien "Atlantic crossing"(tror jeg den het)er en massiv suksess i USA.Dette vet jeg fordi mine amerikanske venner sitter klistret til hver episode.Dette gjelder for dem med norske røtter spesielt.,og dem er det mange av,ettersom 1 mill nordmenn utvandret for 100 år siden..

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Idèelt sett skulle vi jo ha avsluttet denne tråden for å vise at vi ikke bryr oss om eller støtter krumspringene deres,
men klarer vi det? :lur:  Neppe.  En total blokkade hadde vært midt i blinken. 

Jeg foreslår fra 1.august = helt stille. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Minitroll skrev (50 minutter siden):

Jeg foreslår fra 1.august = helt stille. 

De er jo influensere som så mange andre .... skulle ønske man kunne boikottet alle influensere fra 1. august ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (5 timer siden):

Sitter bare å venter på ett illebefinnende..men er hun tydeligvis pappas jente som gjør akkurat som hun vil. Kongen gjør nok ingen ting. Kongehuset over for min del etter bryllupet.

Meg også og jeg som har vært så kongetro.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...