Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Og nå forsøker paret å avlede oppmerksomheten vekk ved å røpe vielsespresten...

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå forsøker paret å avlede oppmerksomheten vekk ved å røpe vielsespresten...

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (2 timer siden):

Bare å begynne hamstring av popcorn for dette ekteskapet vil neppe vare evig. Øgla kommer til å spy ut alt han vet om kongehuset samt dikte opp litt også. Jeg tenker Øgla kommer til å skrive bøker og intervjuer i fleng og ikke ta hensyn til noe som helst vedr kongehuset.

Märtha er ikke den hun var tidligere. Nå virker hun bare selvopptatt og ei som durer frem som hun selv ønsker. 

Jeg er 100% sikker på at ML og Øgla omtales en del innenfor de 4 vegger både på slottet og Skaugum. Det må være en lang pine å være i samme rom som de, spesielt om kongen og dronningen ber barn/svigerbarn og barnebarn på middag. Kjenner jeg er evig takknemlig for å slippe være tilstede.

 

Etter skilsmissen kommer det til å vise seg at alle i kongehuset var rasister.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (46 minutter siden):

Etter skilsmissen kommer det til å vise seg at alle i kongehuset var rasister.

Kongehuset er tatt som gissler, for hvis de skiller seg detter ikke fantasien grenser for hva som kommer til å "komme ut" av Dureks indre betroelser. 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (1 time siden):

Etter skilsmissen kommer det til å vise seg at alle i kongehuset var rasister.

Helt sikkert. Det kommer til å være en utømmelig  Øgle som spyr ut masse dritt.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, Frisk Frosk said:

Jeg tror også at dette er bakgrunnen.

Samtidig kan det ikke frata henne det ansvaret hun har i alle disse sakene.

En annen i tråden nevnte en av siste par dagene at hun i intervjuer virker ekstremt opptatt av å gjøre Verrett til lags, og det er jeg enig i. Hun virker ikke oppriktig lenger, hun fremstår som en merkelig blanding av en person som har opphøyd seg selv, samtidig som hun er usikker og trenger bekreftelse fra V, og samtidig er det nesten noe manisk over måten hun forsøker å fremstille seg som overlykkelig.

Og selv om akkurat det er trist å se, så er det også den andre siden ML nå har vist over lang tid - den ekstremt kyniske siden, hvor hun er villig til å utnytte Kongehuset og på den måten egentlig håne sin far og mor, for at hun selv og Verrett skal få oppmerksomhet og millioner på konto. Forakt for norske lover og regler, løgner om det norske folk... Alt dette er sider som ML selv må ta ansvar for, for hun velger dette selv.

Det er trolig få som har bedre nettverk og muligheter til å få hjelp til å komme seg ut av et ødeleggende forhold...

Ja, men problemet er jo at hun selv ikke ser at hun er i et destruktivt forhold. Ennå.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Isild said:

Hvis (når) de blir skilt, så ser jeg for meg et vanvittig "avslørings"-kjør fra Durek. Utleveringer på et helt nytt nivå. 

Han har nok allerede begynt å ta notater til sin tell all book.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg nevner igjen at jeg syns det er sterkt kritikkverdig at vi har en prinsesse og et kongehus som har endt opp med å kun ha EN eneste setning å si til folket - "ingen kommentar". Jeg er dritlei de fårete smilene fra kongehuset hver gang ML og Durek går langt over streken. 

Ingen kommentar og/eller henviser til prinsessens manager. 

Hvorfor i all verden har forøvrig kongelige "manager"?? De er da fanden ikke popstjerner? 

Det hele er det mest tafatte jeg noensinne har sett. Hva skal vi  egentlig med dette? Monarkiet altså. Hvis vi skal ha det, så må det i det minste fungere til en viss grad. 

  • Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svindel og muligens straffbart å bruke prinsessetittelen i forretningsøyemed når det er regulert i skriftlig avtale at dette ikke skal gjøres. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihønepøne skrev (På 27.6.2024 den 20.05):

Argumentet Märtha har brukt for å beholde og kunne bruke prinsessetittelen er at hun jo ikke har noe etternavn og at det ikke er noe naturlig etternavn å velge. 

Vil vel si at fra august av er det et etternavn det ville være høyst naturlig å velge, etter både norsk og amerikansk skikk. 

Hun kunne jo lett tatt navnet Behn da hun giftet seg for første gang, og eller Verret nå. Hun vil ikke, det er saken. Prinsesse Astrid tok for eksempel mannens etternavn. Hun var også datter av en konge. Dette handler om at ML ikke vil. Det er vel ikke fint nok?

  • Liker 10
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmwhatever skrev (1 time siden):

Hun kunne jo lett tatt navnet Behn da hun giftet seg for første gang, og eller Verret nå. Hun vil ikke, det er saken. Prinsesse Astrid tok for eksempel mannens etternavn. Hun var også datter av en konge. Dette handler om at ML ikke vil. Det er vel ikke fint nok?

Samt at Durek antageligvis er vel så opptatt av (om ikke mer) av denne prinsessetittelen. Mon tro om han hadde giftet seg med henne om hun var en random Norsk middelaldrende alenemor med alternative interesser. 

Endret av Isild
  • Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (1 time siden):

Det er svindel og muligens straffbart å bruke prinsessetittelen i forretningsøyemed når det er regulert i skriftlig avtale at dette ikke skal gjøres. 

Nei, det er verken svindel eller straffbart. Det er et brudd på en avtale mellom paret og kongen, som sannsynligvis har mer karakter av en gentlemens agreement, enn en kontrakt med misligholdsbeføyelset regulert.

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (41 minutter siden):

Samt at Durek antageligvis er vel så opptatt av (om ikke mer) av denne prinsessetittelen. Mon tro om han hadde giftet seg med henne om hun var en random Norsk middelaldrende alenemor med alternative interesser. 

Ja, absolutt! Han hadde aldri blitt sammen med henne hvis hun ikke hadde vært prinsesse. Men poenget mitt er at valget om å ikke ta et etternavn tok hun allerede for 20+ år siden. Hun HADDE et etternavn det hadde vært naturlig å ta da hun giftet seg for første gang, men hun ønsket å være prinsesse. Hun sier hun hater oppmerksomhet fra pressen, men løper samtidig etter pressen og lever av medienes oppmerksomhet. Hun hadde store vansker med rollen som prinsesse i barndom og tidlige voksenår, men ønsker likevel ikke å gi slipp på privilegiene. Hun ønsker ikke et anonymt liv (noenlunde) utenfor medienes søkelys. Hvis hun hadde ønsket det, hadde hun klart det og fått det. 
Og hvis hun hadde ønsket å ta et annet etternavn enn Behn/Verret, hadde jo Haraldsen vært et naturlig valg. 

Endret av Mmmwhatever
  • Liker 19
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartgirl
Isild skrev (2 timer siden):

 Jeg nevner igjen at jeg syns det er sterkt kritikkverdig at vi har en prinsesse og et kongehus som har endt opp med å kun ha EN eneste setning å si til folket - "ingen kommentar". Jeg er dritlei de fårete smilene fra kongehuset hver gang ML og Durek går langt over streken. 

Ingen kommentar og/eller henviser til prinsessens manager. 

Hvorfor i all verden har forøvrig kongelige "manager"?? De er da fanden ikke popstjerner? 

Det hele er det mest tafatte jeg noensinne har sett. Hva skal vi  egentlig med dette? Monarkiet altså. Hvis vi skal ha det, så må det i det minste fungere til en viss grad. 

Elsker og støtter Prinsesse Märtha at hun går sine egne veier. Heia kjærligheten ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandrine
Lucille skrev (52 minutter siden):

Nei, det er verken svindel eller straffbart. Det er et brudd på en avtale mellom paret og kongen, som sannsynligvis har mer karakter av en gentlemens agreement, enn en kontrakt med misligholdsbeføyelset regulert.

Det er nok litt mer alvorlig enn som så: https://www.nrk.no/norge/prinsesse-martha-louise-og-durek-verrett-kan-ha-begatt-flere-lovbrudd-med-bryllupsgin-1.16942792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (55 minutter siden):

Elsker og støtter Prinsesse Märtha at hun går sine egne veier. Heia kjærligheten ❤️

Så det er greit å bryte avtalen hun har med foreldrene sine? 

  • Liker 11
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (3 timer siden):

Det er svindel og muligens straffbart å bruke prinsessetittelen i forretningsøyemed når det er regulert i skriftlig avtale at dette ikke skal gjøres. 

De bryr seg ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...