Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (22 timer siden):

Jadda, blir verdig dette!

Og dersom de regjerende norske monarkene, aka Harald og Sonja, klarer å holde sin sedvanlige rojale verdighet gjennom det hele, og står denne festen av i fin stil, bøyer jeg meg både i støvet, hatten og det som er i nesegrus beundring for det aldrende og trolig siste norske kongepar.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor sikker er kilden som sier at førfesten har tema SEXY? Det er jo så tacky! Hvilke normale mennesker har det som tema på et bryllup?

Europas kongehus samles til pimps & hoes party, det er helt absurd!!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JessicaL skrev (5 minutter siden):

Hvor sikker er kilden som sier at førfesten har tema SEXY? Det er jo så tacky! Hvilke normale mennesker har det som tema på et bryllup?

Europas kongehus samles til pimps & hoes party, det er helt absurd!!

https://www.dagbladet.no/kjendis/gir-gjestene-klar-beskjed/81243011

 

Tviler på at noen kongelige vil stille på "lille-bryllupsaften" i sexy eller kul outfit. Men, gjør  de det, så må man jo bare le (ennå mer) Jeg håper nesten på at Geiranger er typisk Geiranger de dagene - regntung, tåkete og kjølig - Da vil ikke ML og Durek helt få til denne "Askeladden"-greia de så veldig håper på. De ønsker å blande Hollywood, trollmann, prinsesse og spektakulær Norsk nasjonalromantikk - for å vise hvor "store og mektige" de er - for å tjene penger på farlig vissvass og kvakksalveri.

Æsj! 

  • Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
JessicaL skrev (1 time siden):

Europas kongehus samles til pimps & hoes party, det er helt absurd!! 

Hvilke kongelige utover de norske er det egentlig som står ML så nære at de kommer i dette bryllupet? 
Opp gjennom årene er det vel bare en jordansk prinsesse, samt prinsesse Laurentien av Nederland som har stått henne nær.
Men disse har vel glimret med sitt fravær i senere tid? Så var vel ML og Durek i bryllup til den ene datteren til prinsesse Benedikte av Danmark, så mulig hun kommer? 
ML er nummer fire i arverekken til tronen, og feirer snart sitt bryllup nummer to, så kan virkelig ikke se for meg at Europas kongehus sender sine medlemmer avgårde til dette noe tacky evenementet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (3 timer siden):

Hvilke kongelige utover de norske er det egentlig som står ML så nære at de kommer i dette bryllupet? 
Opp gjennom årene er det vel bare en jordansk prinsesse, samt prinsesse Laurentien av Nederland som har stått henne nær.
Men disse har vel glimret med sitt fravær i senere tid? Så var vel ML og Durek i bryllup til den ene datteren til prinsesse Benedikte av Danmark, så mulig hun kommer? 
ML er nummer fire i arverekken til tronen, og feirer snart sitt bryllup nummer to, så kan virkelig ikke se for meg at Europas kongehus sender sine medlemmer avgårde til dette noe tacky evenementet

 

Jeg kan vanskelig se for meg at det danske og det svenske kongehuset blir fullstendig forbigått. Det ville jeg nesten kalt en diplomatisk krise. Men for all del, de liker jo å lage støy så mulig de driter fullstendig i det også. 

Uansett tror jeg Märtha kanskje kommer litt heldigere ut av det i forhold til skilsmisse og ekteskap nummer to enn det hun kunne gjort. Vi i Norge har rekkefølgen på ting klart for oss (og ikke er vi så dømmende når det gjelder skilsmisser heller), men flere utlendinger jeg har snakket med tror Märtha er enke. Og da er det brått lov å gifte seg igjen. 

For all del, jeg prøver ikke å si at hverken Märtha eller noen andre er heldige fordi Ari døde. Bare at hun i manges øyne slipper å være fraskilt med den baggasjen det gir i mer konservative land enn Norge. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inkognitoher skrev (10 timer siden):

Hvilke kongelige utover de norske er det egentlig som står ML så nære at de kommer i dette bryllupet? 
Opp gjennom årene er det vel bare en jordansk prinsesse, samt prinsesse Laurentien av Nederland som har stått henne nær.
Men disse har vel glimret med sitt fravær i senere tid? Så var vel ML og Durek i bryllup til den ene datteren til prinsesse Benedikte av Danmark, så mulig hun kommer? 
ML er nummer fire i arverekken til tronen, og feirer snart sitt bryllup nummer to, så kan virkelig ikke se for meg at Europas kongehus sender sine medlemmer avgårde til dette noe tacky evenementet

 

Jeg vil vel tro at hvert fall Kronprinesse Victoria vil melde sin ankomst? Er ikke de relativt close? Hadde også holdt en knapp på Kong Frederik, men det er om han fremdeles hadde vært kronprins.  Tror nok det svenske kongeparet forblir hjemme 😅 Om noen kommer, så blir det nok fra Märtha sin egen generasjon - evt neste generasjon.

Dette er nok ikke et bryllup for godt voksne mennesker med kongelig tittel. Vårt kongepar "må" komme fordi det er deres datter - men jeg er veldig spent på hvilken løsning de velger seg når kleskoden er "sexy og kult". Kan det tenkes at vårt Kongepar dropper førfesten(e) og bare dukker opp på selve bryllupsdagen? 🤔  Kongen kan vel komme i gallauniformen sin? Den er jo ikke helt svart (jmf gjestene ikke får komme i hvite, helt svarte, helt rosa eller noen varianter av gullkjoler under selve bryllupet.)

Jeg syns dresskoden er merkelig. Greit nok at man skal unngå å bruke helt hvitt når man er gjest i et bryllup. Har også hørt at man skal unngå rødt, men her er rødt merkelig nok lov😅 Rosa, derimot, er av en eller annen grunn ikke lov. Jeg undres i grunn hvorfor. 

Nei, det blir spennende å se hva folk velger å dukke opp i - jeg regner med at de har solgt bilderettighetene til høystbydende - ergo det vil bli publisert på nettet. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihønepøne skrev (På 13.6.2024 den 23.10):

Det skal han helt sikkert, men neppe under selve vielsen, tror du det? Uansett tror jeg Märtha stiller i bunad. Han i en åletrang kjole i gull lamé ved siden av ville det jo blitt PR av i det minste :fnise:

Nei, jeg tror ikke hun stiller i bunad. Hun er for glad til å vise seg fram til det. Det kommer til å være en brudekjole som er aaaakkurat litt for sexy. Jeg tror han vil stille i svart dress, for han vil gjøre alt for å forsøke å late som om han er veldig kongelig og seriøs. 
Men på det «sexy» arrangementet i forkant, derimot…

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Janzypants skrev (7 timer siden):

Jeg vil vel tro at hvert fall Kronprinesse Victoria vil melde sin ankomst? Er ikke de relativt close? Hadde også holdt en knapp på Kong Frederik, men det er om han fremdeles hadde vært kronprins.  Tror nok det svenske kongeparet forblir hjemme 

Det eneste kongeparet som kommer i dette bryllupet, er med stor sannsynlighet det norske, og de er der i regi av at de er brudens foreldre. 
Tror både kronprinsesse Victoria og Kong Frederik holder seg unna ML og Durek. Har ikke sett dem vanke sammen i én eneste sammenheng, så hvorfor skulle de komme til bryllup nummer to til en langt ute i arverekken? 
 

Endret av Inkognitoher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (På 13.6.2024 den 13.04):

Hva tenker dere om Durek her, holdningen, hendene, skuldrene, og ikke minst veska?  Jeg ser et produkt av feminismen i det unaturlige antrekket for en mann, og holdningen, og jeg ser inkludering i etniske trekk. Er ikke dette Norge av i dag? Feminisme og inkludering som gir oss det perfekte kongeparet? Ikke skyld på de to som bare er forelsket i hverandre. Det er dere (kunne sagt vi, men det gjør jeg ikke), som har skapt dette paret. Ikke klag etterpå at dere også må betale for bryllupet.

0f9d0823-072d-4585-a2f2-7ff1f989afd2?fit

 

Hva jeg tenker? At jeg aldri har sett en mer åpenbart homofil mann noensinne, og at det er helt absurd at Märtha skal gifte seg med ham. For han der er fullblods skinkerytter. 100 %.

  • Liker 23
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva Dagbladet sier om ML: " Dronningen av misforståelser, HÆÆÆÆ?" Kort fortalt summerer avisen opp at ML sier det er helt greit å snakke litt med presssen,altså når det gavner dem selv og deres business,men ikke når det gjelder kritiske spørsmål.

https://www.dagbladet.no/meninger/hae/81541825

  • Liker 17
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita666 skrev (9 minutter siden):

Her er hva Dagbladet sier om ML: " Dronningen av misforståelser, HÆÆÆÆ?" Kort fortalt summerer avisen opp at ML sier det er helt greit å snakke litt med presssen,altså når det gavner dem selv og deres business,men ikke når det gjelder kritiske spørsmål.

https://www.dagbladet.no/meninger/hae/81541825

Veldig godt innlegg fra Sigrid Hvidsten der!

Og det er denne oppførselen Kongehuset nekter å ta avstand fra.

Det er så man ikke ønsker å tro det man ser har skjedd med Kongehusets medlemmer.

De har redusert seg selv til marionetter i Verretts  (og MLs) narrativ og forretningsvirksomhet.

  • Liker 18
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Lorieen skrev (1 time siden):

Hva jeg tenker? At jeg aldri har sett en mer åpenbart homofil mann noensinne, og at det er helt absurd at Märtha skal gifte seg med ham. For han der er fullblods skinkerytter. 100 %.

Jeg har ingenting i mot homofile, bare for å presisere det. Men har tenkt det samme som du skriver her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inkognitoher skrev (39 minutter siden):

Jeg har ingenting i mot homofile, bare for å presisere det. Men har tenkt det samme som du skriver her

Ikke jeg heller. Men jeg har et problem med sjarlataner, humbugmakere og manipulatorer som prøver å sko seg på andres berømmelse.

  • Liker 30
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lorieen said:

Hva jeg tenker? At jeg aldri har sett en mer åpenbart homofil mann noensinne, og at det er helt absurd at Märtha skal gifte seg med ham. For han der er fullblods skinkerytter. 100 %.

Ja, enig med deg. Er dessuten flere som kjenner han som har sagt at han er homofil. Men prinsessekrone trumfer kjønn antar jeg.

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JessicaL skrev (26 minutter siden):

Ja, enig med deg. Er dessuten flere som kjenner han som har sagt at han er homofil. Men prinsessekrone trumfer kjønn antar jeg.

Han og hans mannlige ekskjæreste har tidligere gått ut offentlig med at Durek er HIV-positiv også. Kanskje derfor han trenger ny nyre igjen allerede, bare noen år etter forrige transplantasjon.

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inkognitoher
Lorieen skrev (1 time siden):

Han og hans mannlige ekskjæreste har tidligere gått ut offentlig med at Durek er HIV-positiv også. Kanskje derfor han trenger ny nyre igjen allerede, bare noen år etter forrige transplantasjon.

Oii. Ja, stemmer sikkert. 
Litt skeiv historie i kongefamilien:

https://www.pahoyden.no/arvefolge-kjaerlighet-kongelige/kongelig-skeiv-historie/132757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da driver Durek med umerket reklame igjen… Denne gang for Hést. 

IMG_5254.jpeg

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (På 15.6.2024 den 16.11):

Det kommer til å være en brudekjole som er aaaakkurat litt for sexy. 

Jeg tror du tipper rett der, og jeg kommer ikke til å bli forundret over at kjolen toppes med en gedigen brudekrone fra Hardanger, med rødt eller svart slør og et dryss av autentiske englefjær.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (På 16.6.2024 den 0.29):

Han og hans mannlige ekskjæreste har tidligere gått ut offentlig med at Durek er HIV-positiv også. Kanskje derfor han trenger ny nyre igjen allerede, bare noen år etter forrige transplantasjon.

De har vel ikke sagt ar Durek er HIV-positiv, men at eksen var det da de var sammen? Det smitter ikke hvis man går på medisiner (eller bruker kondom). Rett skal være rett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...