Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Gjest Inkognitoher
Alauda skrev (17 minutter siden):

👏

Bare minner om at dette er en avsporing. Hva med å opprette en egen tråd hvor du bifaller sammenblanding av offentlige midler og private? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samfunnsengasjert skrev (3 timer siden):

Ble det noe av de politianmeldelsene Durek truer med? 🙈

Virker ikke sånn, for hadde det kommet saker ut av det så hadde det nok blitt offentliggjort. Men det var sikkert bra for business i hollywoodversjonen hans.

De dikter jo opp hele tiden. Siste nå at de aldri har ment å boikotte pressen...

I dag:

https://www.vg.no/rampelys/i/735z43/martha-og-durek-aldri-sagt-at-jeg-skal-boikotte-pressen

18. april i år:

https://www.nrk.no/nyheter/martha-louise-har-fatt-nok-_-vil-ikke-snakke-med-pressen-1.16848735

https://www.instagram.com/p/C54wLQwrO3Z/

Og det såkalte intervjuet i første link, fra VG i dag - den er bare så pinlig. De har ingenting å si, men elsker å få fokuset på seg selv. Hun har tydeligvis begynt å fikse på eget utseende også, minst kosmetiske injeksjoner.

Måten norsk presse nå logrer for dem igjen, det er pinlig. Norsk presse undergraver sin egen troverdighet.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (16 minutter siden):

Virker ikke sånn, for hadde det kommet saker ut av det så hadde det nok blitt offentliggjort. Men det var sikkert bra for business i hollywoodversjonen hans.

De dikter jo opp hele tiden. Siste nå at de aldri har ment å boikotte pressen...

I dag:

https://www.vg.no/rampelys/i/735z43/martha-og-durek-aldri-sagt-at-jeg-skal-boikotte-pressen

18. april i år:

https://www.nrk.no/nyheter/martha-louise-har-fatt-nok-_-vil-ikke-snakke-med-pressen-1.16848735

https://www.instagram.com/p/C54wLQwrO3Z/

Og det såkalte intervjuet i første link, fra VG i dag - den er bare så pinlig. De har ingenting å si, men elsker å få fokuset på seg selv. Hun har tydeligvis begynt å fikse på eget utseende også, minst kosmetiske injeksjoner.

Måten norsk presse nå logrer for dem igjen, det er pinlig. Norsk presse undergraver sin egen troverdighet.

Hun er en skandale for det Norske kongehuset, og pressen burde skamme seg som ikke taler imot dette våset om at "det var ikke det vi mente". 

Helt hårreisende at dette overdådige sirkuset skal finne sted i Norge i hele tatt, og kongehuset burde tatt avstand. Ja, det er datteren - men det hun holder på med nå er veldig ugreit. De kaller Nordmenn for mindre begavet (more or less) , de knebler media, og de blander kvakksalveri, influencerbedrift og kongelig-kort i ei salig smørje- for å tjene penger.

Hva gjør kongeparet? Blir med og feirer dette kaoset. "Alt for Norge" der altså. 

Endret av Isild
  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Hun har tydeligvis begynt å fikse på eget utseende også, minst kosmetiske injeksjoner.

Ja. Hun ligner mer og mer på Lili Bendriss. Mulig de går til samme botox/filler ekspert 

Endret av Inkognitoher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Hun er en skandale for det Norske kongehuset, og pressen burde skamme seg som ikke taler imot dette våset om at "det var ikke det vi mente". 

Helt hårreisende at dette overdådige sirkuset skal finne sted i Norge i hele tatt, og kongehuset burde tatt avstand. Ja, det er datteren - men det hun holder på med nå er veldig ugreit. De kaller Nordmenn for mindre begavet (more or less) , de knebler media, og de blander kvakksalveri, influencerbedrift og kongelig-kort i ei salig smørje- for å tjene penger.

Hva gjør kongeparet? Blir med og feirer dette kaoset. "Alt for Norge" der altså. 

Jeg håper det jobbes hektisk i flere redaksjoner for tiden, for å få ut tallene på hva dette bryllupet koster ekstra utover hva man kunne forventet.

Dvs. utgift til sikring av kongefamiliens (og ev. kongelige gjesters) sikkerhet for en dag, maks to netter mtp. reisevei.

Alt utover det bør ML og Verrett betale selv.

Og jeg håper også noen greier å fiske frem regnskapet og om noen i Kongehuset bidrar økonomisk, direkte eller indirekte via gave som skal dekke kostnader, til bryllupet.

Og så bør det komme en heftig offentlig diskusjon - hvor også politikere blir ansvarliggjort for det som nå skjer.

Hva skjer også om ML og V og kanskje barna også flytter til utlandet - da vil vel de også på statens regning få beskyttelse der? Og dermed fortsette å koste staten langt mer enn nødvendig + at de ikke bidrar til noe positivt for monarkiet, ikke gjør noe arbeid for Kongehuset.

Jeg har alltid vært for monarkiet, og har virkelig sansen for Kongen spesielt. Men det han nå lar skje, det gjør at selv jeg begynner å tenke at dette her ikke kan fortsette. Ikke så lenge vi har en konge som har alle muligheter til å ikke gi sin godkjennelse til dette ekteskapet, og dermed har mulighet til å slik frata ML hennes tittel og hennes arverett til tronen - men som istedenfor velger å støtte Verrett som nå i flere år har vist at han har null respekt for det norske monarkiet, landet eller folket, og at hans hovedfokus er at han selv skal tjene en formue på sin sjarlatan-virksomhet og skadelige uttalelser. At Kongehusets medlemmer ikke tar avstand fra det han sier, gjør og står for av det som er skadelig for andre og også for Norge, monarkiet og kongefamiliens medlemmer - det gjør at selv jeg nå tenker at Märtha Louise var den som ødela det norske monarkiet.

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inkognitoher skrev (9 minutter siden):

Ja. Hun ligner mer og mer på Lili Bendriss. Mulig de går til samme botox/filler ekspert 

Jeg tenkte akkurat samme tanken, men unnlot å skrive den...

Alt for å late som om Verrett kan snu atomer, tydeligvis. Hun er redusert til en reklameplakat på to bein, der hun står med sine kosmetiske injeksjoner og what not hun gjør, sin egenreklame for klær, reklameplakat for produsent av forlovelsesringen. Blir ikke overrasket om hun også bruker klær fra samme designere som Verrett har mengder av umerket reklame for også.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (22 timer siden):

Jeg mener noe av diskusjonen som nå pågår er avsporing.

Om vi hadde president ville svært mye av de samme utgiftene som vi har nå måttet gå til presidentens utgifter, bolig, beskyttelse, representasjon m.m. I tillegg ville presidenter blitt langt oftere blitt skiftet ut, noe som igjen ville ført til stadig større utgifter, ikke bare fordi nye personer/familier ville hatt ulike behov, men også fordi vi ville måtte ha opprettholdt et høyt sikkerhetsopplegg også for tidligere presidenter - og dette vil trolig bli dyrere og dyrere i årene som kommer. Vi risikerer å ha flere ekspresidenter og deres familier som skal beskyttes pluss til enhver tid sittende president med familie - og da snakker vi raskt mye større utgifter enn det som kreves til Kongehuset i dag.

Noe annet som er viktig er at monarkiet står for kontinuitet, tradisjoner og samhold. En president vil ha en politisk tilnærming og kan derfor også virke mer splittende. Mens en monark ikke skal ha en politisk gjerning, og ikke trenger ta politiske hensyn i sitt virke - og vil derfor i utgangspunktet virke mindre splittende. Er det noe vi trenger fremover så er det trolig stabil kontinuitet, fokus på landets tradisjoner og samhold i samfunnet. Dette er kanskje noe av monarkiets største styrker - når det fungerer slik det frem til nå har gjort i Norge.

Derfor er det enda mer alvorlig at hverken Kongen eller Kronprins har tatt avstand fra den/de som forsøker å ødelegge det norske Kongehuset og monarkiets støtte, som utnytter både Kongehusets og kongefamiliens medlemmer til egen økonomiske vinning - og som attpå til velger å spre løgner om Norge, det norske samfunnet og nordmenn. Hvis det er slik at Kongen er med på å betale dette bryllupet, så er det en handling som alvorlig vil undergrave folks tillit til monarkiet - spesielt siden Verrett og Märtha Louise tilsynelatende planlegger dette til å skulle bli langt større enn det våre kronprinser til nå har hatt.

En grunn til kongefamiliens popularitet i Norge kommer av at de over mange tiår har vist en viss form for måtehold og folkelighet. Ved å eventuelt støtte dette bryllupet, så avviker Kongehuset ekstremt fra de verdiene de til nå har vist som også har gitt dem folkets tillit og gjort dem både likt og elsket.

Jeg mener folket har all rett til å få vite om Kongeparet er med på å støtte dette bryllupet økonomisk, enten direkte eller mer indirekte som en gave som tilsvarer deler eller hele bryllupet. Årsaken til dette er at de i så fall støtter en kommersiell aktør - Verrett - som i fem år nå har utnyttet Kongehuset og -familien, og også stadig bygger ned Kongehusets omdømme. I tillegg til at bryllupet synes å avvike i så stor grad fra hva som har vært praksis for selv kronprinsbrylluper i landet.

Folket har rett på å vite om vårt monarki nå velger å støtte omgjøringen av det tradisjonsrike monarkiet til et hollywood-influenser-monarki for fremtiden.

Jeg har ikke fulgt med på lenge om disse🙈 Når er bryllup? Får de økonomisk støtte av kongen?😱Det er iallefall sick.... Han der dureks alarmen der er et vandrende rødt flagg😵

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt med på lenge om disse🙈 Når er bryllup? Får de økonomisk støtte av kongen?😱Det er iallefall sick.... Han der dureks alarmen der er et vandrende rødt flagg😵

Bryllupet er i slutten av august, 31.?

Om de får økonomisk støtte av Kongen, det vet vi ikke noe om, men fire dagers bryllup kommer til å koste enorme summer. Også for det offentlige, bl.a. med massiv politistyrker i fire dager.

Om de får støtte av Kongen, selv om det er han som privatperson, til kostnadene ved bryllupet, da mener jeg at offentligheten har rett til å vite det, all den tid ML og V velger et bryllup som overskrider det både Kongen og kronprinsen hadde da de giftet seg.

Om politidistriktet i Møre og Romsdal ikke får dekket ekstrakostnadene de nå får pga. alt ekstraarbeidet under bryllupsdagene, så vil dette gå utover politiets tjenester i år som kommer. Og alt for at ML og V skal få tilfredsstilt sine kåteste influenserdrømmer...

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (15 timer siden):

Jeg håper det jobbes hektisk i flere redaksjoner for tiden, for å få ut tallene på hva dette bryllupet koster ekstra utover hva man kunne forventet.

Dvs. utgift til sikring av kongefamiliens (og ev. kongelige gjesters) sikkerhet for en dag, maks to netter mtp. reisevei.

Alt utover det bør ML og Verrett betale selv.

Og jeg håper også noen greier å fiske frem regnskapet og om noen i Kongehuset bidrar økonomisk, direkte eller indirekte via gave som skal dekke kostnader, til bryllupet.

Og så bør det komme en heftig offentlig diskusjon - hvor også politikere blir ansvarliggjort for det som nå skjer.

Hva skjer også om ML og V og kanskje barna også flytter til utlandet - da vil vel de også på statens regning få beskyttelse der? Og dermed fortsette å koste staten langt mer enn nødvendig + at de ikke bidrar til noe positivt for monarkiet, ikke gjør noe arbeid for Kongehuset.

Jeg har alltid vært for monarkiet, og har virkelig sansen for Kongen spesielt. Men det han nå lar skje, det gjør at selv jeg begynner å tenke at dette her ikke kan fortsette. Ikke så lenge vi har en konge som har alle muligheter til å ikke gi sin godkjennelse til dette ekteskapet, og dermed har mulighet til å slik frata ML hennes tittel og hennes arverett til tronen - men som istedenfor velger å støtte Verrett som nå i flere år har vist at han har null respekt for det norske monarkiet, landet eller folket, og at hans hovedfokus er at han selv skal tjene en formue på sin sjarlatan-virksomhet og skadelige uttalelser. At Kongehusets medlemmer ikke tar avstand fra det han sier, gjør og står for av det som er skadelig for andre og også for Norge, monarkiet og kongefamiliens medlemmer - det gjør at selv jeg nå tenker at Märtha Louise var den som ødela det norske monarkiet.

Jeg er enig med deg. Det er sikkert mange som tenker at "samme det vel, la de leve som de vil". Min mening er at hvis vi skal fortsette å sponse denne middelaldertradisjonen med MANGE millioner i året, så må vi kunne forvente at de er og gjør det en slik erverdig gammel institusjon er ment å gjøre. Hvis ikke, så er det ikke jobben for dem lenger - desverre. De står helt fritt til å kaste inn håndkleet og omgås hvem de vil og være "helt vanlige". 

Kongen støtter her "Durek MOT Norge", knebling av ytringsfrihet,  misbruk av sin tittel som konge i Dureks trusler om anmeldelser ol, han tillater at kongelige emblemer blir brukt i en massiv og kvakksalvers influenderbedrift. 

Det er ikke til å tro faktisk. 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om Durek her, holdningen, hendene, skuldrene, og ikke minst veska?  Jeg ser et produkt av feminismen i det unaturlige antrekket for en mann, og holdningen, og jeg ser inkludering i etniske trekk. Er ikke dette Norge av i dag? Feminisme og inkludering som gir oss det perfekte kongeparet? Ikke skyld på de to som bare er forelsket i hverandre. Det er dere (kunne sagt vi, men det gjør jeg ikke), som har skapt dette paret. Ikke klag etterpå at dere også må betale for bryllupet.

0f9d0823-072d-4585-a2f2-7ff1f989afd2?fit

Endret av 1000x
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåkeprat. Plasser ansvaret der det hører hjemme, ikke hos "dere" hvem det nå er.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (21 minutter siden):

Hva tenker dere om Durek her, holdningen, hendene, skuldrene, og ikke minst veska?  Jeg ser et produkt av feminismen i det unaturlige antrekket for en mann, og holdningen, og jeg ser inkludering i etniske trekk. Er ikke dette Norge av i dag? Feminisme og inkludering som gir oss det perfekte kongeparet? Ikke skyld på de to som bare er forelsket i hverandre. Det er dere (kunne sagt vi, men det gjør jeg ikke), som har skapt dette paret. Ikke klag etterpå at dere også må betale for bryllupet.

0f9d0823-072d-4585-a2f2-7ff1f989afd2?fit

Klesstilen til Durek er ikke noe problem. Han kler seg normalt sett helt ok. Her er det Holzweiler som har kledd han og gjort en dårlig jobb med å blande bestemor-look med flashy glorete Gucci-briller. 

Märtha går vel med noe fra Hést, som vanlig. Hun var pent sminket og elegant ellers. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (1 time siden):

Jeg er enig med deg. Det er sikkert mange som tenker at "samme det vel, la de leve som de vil". Min mening er at hvis vi skal fortsette å sponse denne middelaldertradisjonen med MANGE millioner i året, så må vi kunne forvente at de er og gjør det en slik erverdig gammel institusjon er ment å gjøre. Hvis ikke, så er det ikke jobben for dem lenger - desverre. De står helt fritt til å kaste inn håndkleet og omgås hvem de vil og være "helt vanlige". 

Kongen støtter her "Durek MOT Norge", knebling av ytringsfrihet,  misbruk av sin tittel som konge i Dureks trusler om anmeldelser ol, han tillater at kongelige emblemer blir brukt i en massiv og kvakksalvers influenderbedrift. 

Det er ikke til å tro faktisk. 

Det er dette som er så fullstendig uforståelig!

Argumentet med at ML er hans datter kan ikke brukes lenger. For det som faktisk skjer er så alvorlig at det går utover ikke bare Kongen og kongefamilien, men også landet og innbyggerne.

Jeg forstår forsøkene på diplomati i begynnelsen, det viser hvem Kongen og Dronningen og familien er, at de har stor takhøyde og et oppriktig ønske om å møte andre som de er. Det fungerer fint det, med folk flest. Men folk flest er ikke så gjennomført kynisk i å utnytte ML og Kongehuset, kongefamilien til egen økonomiske vinning. De fleste er ikke så kyniske at de så rått utnytter den de påstår å elske og partnerens familie, som det Verrett nå målrettet har gjort i fem år. Når man møter en slik kynisme, da hjelper ikke lenger diplomati.

Kong Harald, med sin offentlige unnvikenhet om måten Durek Verrett i fem år har misbrukt sin kontakt med ML og familien, har dessverre bidrat til å tillate å la seg utnytte. Og for hva? For å ødelegge det norske monarkiet? For å gi monarkiet anseelse til en tidligere kriminell og nå kvakksalver som også er anklaget av flere ekser for å være voldelig?

Ikke med min beste vilje greier jeg å forstå hva i all verden Kong Harald driver med nå, for jeg tror ikke at han ønsker denne utviklingen, jeg kan ikke forstå at han ønsker å støtte Verrett mot både Norge og befolkningen og århundrer med tradisjoner - og alt for at Verrett skal få sine fem minutter i det kongelige rampelyset og tjene millioner på å ødelegge alt som har vært godt med det norske monarkiet og kongefamilien?

Det hele bærer et trist preg av at kongefamilien er blitt medavhengige i det som skjer. Ikke uvanlig for pårørende til f.eks. rusmisbrukere eller voldelige personer eller ekstremt manipulerende personer. Og jo mer pårørende føler de har å tape i anseelse, eller en av deres nærmeste har å tape, jo mer medavhengige blir de pårørende ofte. Inntil de selv dessverre er med på å muliggjøre for den mest berørte å fortsette det destruktive forholdet. Og dermed er de pårørende selv blitt en del av problemet, fordi de ikke tør gjøre det smertefulle som må til for ikke å skape langt større problemer. Den onde sirkelen fortsetter å gå, for jo lenger de pårørende fortsetter slik, så blir problemene bare større og større og de mer og mer medavhengige.

Hva som faktisk skjer i kulissene vet vi ikke noe om, men nå er det jo tydelig at kongefamilien støtter fullt opp om bryllupet - og med den unnvikenheten og uviljen til å snakke om de alvorlige problemene, så fremstår de nærmest som gisler i sin tilsynelatende medavhengighet.

:(

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (36 minutter siden):

Det er dette som er så fullstendig uforståelig!

Argumentet med at ML er hans datter kan ikke brukes lenger. For det som faktisk skjer er så alvorlig at det går utover ikke bare Kongen og kongefamilien, men også landet og innbyggerne.

Jeg forstår forsøkene på diplomati i begynnelsen, det viser hvem Kongen og Dronningen og familien er, at de har stor takhøyde og et oppriktig ønske om å møte andre som de er. Det fungerer fint det, med folk flest. Men folk flest er ikke så gjennomført kynisk i å utnytte ML og Kongehuset, kongefamilien til egen økonomiske vinning. De fleste er ikke så kyniske at de så rått utnytter den de påstår å elske og partnerens familie, som det Verrett nå målrettet har gjort i fem år. Når man møter en slik kynisme, da hjelper ikke lenger diplomati.

Kong Harald, med sin offentlige unnvikenhet om måten Durek Verrett i fem år har misbrukt sin kontakt med ML og familien, har dessverre bidrat til å tillate å la seg utnytte. Og for hva? For å ødelegge det norske monarkiet? For å gi monarkiet anseelse til en tidligere kriminell og nå kvakksalver som også er anklaget av flere ekser for å være voldelig?

Ikke med min beste vilje greier jeg å forstå hva i all verden Kong Harald driver med nå, for jeg tror ikke at han ønsker denne utviklingen, jeg kan ikke forstå at han ønsker å støtte Verrett mot både Norge og befolkningen og århundrer med tradisjoner - og alt for at Verrett skal få sine fem minutter i det kongelige rampelyset og tjene millioner på å ødelegge alt som har vært godt med det norske monarkiet og kongefamilien?

Det hele bærer et trist preg av at kongefamilien er blitt medavhengige i det som skjer. Ikke uvanlig for pårørende til f.eks. rusmisbrukere eller voldelige personer eller ekstremt manipulerende personer. Og jo mer pårørende føler de har å tape i anseelse, eller en av deres nærmeste har å tape, jo mer medavhengige blir de pårørende ofte. Inntil de selv dessverre er med på å muliggjøre for den mest berørte å fortsette det destruktive forholdet. Og dermed er de pårørende selv blitt en del av problemet, fordi de ikke tør gjøre det smertefulle som må til for ikke å skape langt større problemer. Den onde sirkelen fortsetter å gå, for jo lenger de pårørende fortsetter slik, så blir problemene bare større og større og de mer og mer medavhengige.

Hva som faktisk skjer i kulissene vet vi ikke noe om, men nå er det jo tydelig at kongefamilien støtter fullt opp om bryllupet - og med den unnvikenheten og uviljen til å snakke om de alvorlige problemene, så fremstår de nærmest som gisler i sin tilsynelatende medavhengighet.

:(

Harald og Sonja har vært et fantastisk kongepar, på samme måte som Olav var selve folkekongen - hele Norges bestefar. Men eldre enn det er egentlig ikke det NORSKE monarkiet, og det i seg selv er jo noe å tenke over for dem. Danske kong Haakon gjorde også en god figur, men han ble "ansatt" til jobben. Hans kone forbl rimelig Britisk i sin tid som Norsk monark. Hun forsøkte seg vel på ski - mest for bildenes skyld. 

De gamle kongerekkene er for lengst utdødde. 

Beklager avsporingen, poenget mitt er egentlig at monarkiet vårt ikke tåler å rives mer i stykker nå. Det var noe som ble valgt i ellevill nasjonalrus etter unionsoppløsningen, og som nådde ekstrem popularitet da Kong Haakon kom tilbake etter krigen og vinket til 200 000 skolebarn fra balkongen. Det var tidenes folkefest. Men kongehuset er ganske "nyfødt". Nå er det også allerede fullstendig utvannet. Ikke at "vanlige folk" ikke er mer enn bra nok mennesker, men det medfører en storfamilie RUNDT kongefamilien som er alt annet enn kongelige. Det de gjør farger av på de kongelige - uansett. 

Så min mening har vært i mange år at tradisjonen fra middelalderen ikke fungerer i 2024. Og hvis den skal fungere, så må de desverre følge det gamle opplegget - eller finne seg en annen jobb. 

Det er iallefall svært godt betalt for å snu ryggen til Nordmenn. Bare det å la det uimotsagt at svigersønnen har kalt Nordmenn mindre begavet. 

Tilføyelse: I de gamle kongerikene kunne det aldri skjedd at en kongsdatter giftet seg med en sjarlatan som fikk utnytte sin relasjon til de kongelige på alle måter. 

Hvis vi fortsatt vil ha denne utgåtte tradisjonen, så burde fortsatt ikke det skulle kunne skje..

Blandt "triben" i USA, så er nok "Durek Prince of Norway" desverre født. 

Endret av Isild
  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
watt skrev (4 timer siden):

Lurer på hvem av de to som kommer i brudekjole.😜

Ja:) Vi vil nok helt sikkert få se noe "crazy",da det jo nesten er forhåndsannonsert.Gjestene skulle stille i noe sexy fikk de beskjed om..Da kan en jo tenke seg nivået ML og DV selv vil legge seg på..Ordet vulgært blir fullstendig sprengt istykker..vent og se..

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i det lengste håpet på at dette bryllupet ikke ble noe av..men det nærmer seg med tragisk fart desverre..Det som kun virket som en fjernt mareritt for et år siden er iferd med å bli virkelig.Lurer i mitt stille sinn om det er noe på dette tidspunkt som kan stoppe det..

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald opptrer som pappa i langt større grad enn konge når det gjelder ML. Han er tydeligvis usikker på hvor denne grensen går (eller burde gått). 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...