pop up bruker Skrevet 6. juni 2024 #6021 Del Skrevet 6. juni 2024 Det jeg lurer litt på er om Durek er så stor kjendis i USA som han skal ha det til? Han skal liksom være venn med Gwyneth Paltrow, og det er noen gamle bilder av dem. Mulig de er venner altså, men gjør det han til en så stor kjedis? Han har nærmere 415 tusen følgere på insta, mens Sphie Elise har 634 tusen følgere. Han menger seg ikke med så mange andre kjediser heller ser det ut som? Ikke at det gjør noen ting mer ok, men det virker som om både han og media hauser han opp som en stor amerikansk kjendis? Tviler ikke på at han vil bruke Märta sin tittel for hva det er verdt for å bli kjendis, men enn så lenge virker det som han er mest kjent i Norge? 17 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 6. juni 2024 #6022 Del Skrevet 6. juni 2024 pop up bruker skrev (1 time siden): Det jeg lurer litt på er om Durek er så stor kjendis i USA som han skal ha det til? Han skal liksom være venn med Gwyneth Paltrow, og det er noen gamle bilder av dem. Mulig de er venner altså, men gjør det han til en så stor kjedis? Han har nærmere 415 tusen følgere på insta, mens Sphie Elise har 634 tusen følgere. Han menger seg ikke med så mange andre kjediser heller ser det ut som? Ikke at det gjør noen ting mer ok, men det virker som om både han og media hauser han opp som en stor amerikansk kjendis? Tviler ikke på at han vil bruke Märta sin tittel for hva det er verdt for å bli kjendis, men enn så lenge virker det som han er mest kjent i Norge? Jeg snakker mye med amerikanere og jeg har møtt en person som visste hvem han var, og det var kun fordi han var over normalt opptatt av de europeiske kongehusene. Så uten Märtha hadde ikke han hørt om Verrett heller. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 6. juni 2024 #6023 Del Skrevet 6. juni 2024 (endret) pop up bruker skrev (1 time siden): Det jeg lurer litt på er om Durek er så stor kjendis i USA som han skal ha det til? Han skal liksom være venn med Gwyneth Paltrow, og det er noen gamle bilder av dem. Mulig de er venner altså, men gjør det han til en så stor kjedis? Han har nærmere 415 tusen følgere på insta, mens Sphie Elise har 634 tusen følgere. Han menger seg ikke med så mange andre kjediser heller ser det ut som? Ikke at det gjør noen ting mer ok, men det virker som om både han og media hauser han opp som en stor amerikansk kjendis? Tviler ikke på at han vil bruke Märta sin tittel for hva det er verdt for å bli kjendis, men enn så lenge virker det som han er mest kjent i Norge? Gwyneth Paltrow har nå virkelig tapt seg siden høyden av hollywoodkarrieren, da. Er ikke hun bare blitt en sånn alternativdame som fronter pseudovitenskap, sinnsyke dietter og kan kurere sykdommer med krystaller? Litt som Dureken sjæl, når jeg tenker på det. Edit: For ikke å glemme om duftlyskolleksjonen hun launchet, som visstnok skal lukte vagina (som hennes vagina) når de brenner! Never forget. Endret 6. juni 2024 av Tripptrapp1 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 6. juni 2024 #6024 Del Skrevet 6. juni 2024 Tripptrapp1 skrev (2 timer siden): Gwyneth Paltrow har nå virkelig tapt seg siden høyden av hollywoodkarrieren, da. Er ikke hun bare blitt en sånn alternativdame som fronter pseudovitenskap, sinnsyke dietter og kan kurere sykdommer med krystaller? Litt som Dureken sjæl, når jeg tenker på det. Edit: For ikke å glemme om duftlyskolleksjonen hun launchet, som visstnok skal lukte vagina (som hennes vagina) når de brenner! Never forget. Tja, hun har 8,5 millioner følgere og henger med de aller største kjendisene, så hun er vel ikke uvensentlig akkurat. Hun er nok ganske stor. Samtidig er ikke noen bilder med en kjedis det samme som at du er en kjendis 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 6. juni 2024 #6025 Del Skrevet 6. juni 2024 pop up bruker skrev (13 minutter siden): Tja, hun har 8,5 millioner følgere og henger med de aller største kjendisene, så hun er vel ikke uvensentlig akkurat. Hun er nok ganske stor. Samtidig er ikke noen bilder med en kjedis det samme som at du er en kjendis 🤷♀️ Mitt inntrykk er i alle fall ikke at hun er spesielt «hot» lengre. Og 8,5 mill følgere, ér det egentlig så mye for en (eks) filmstjerne og avkom av hollywoodcelebriteter, nå selvutnevnt livsstilsguru? Det er litt som alle disse norske hotell/finans/whatevver-avkommene. De har gjerne mange følgere, men mange av dem er fordi de er «barnet til X», enn at de selv er så himmla viktige. Nepo baby! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 7. juni 2024 #6026 Del Skrevet 7. juni 2024 Tripptrapp1 skrev (8 timer siden): Mitt inntrykk er i alle fall ikke at hun er spesielt «hot» lengre. Og 8,5 mill følgere, ér det egentlig så mye for en (eks) filmstjerne og avkom av hollywoodcelebriteter, nå selvutnevnt livsstilsguru? Det er litt som alle disse norske hotell/finans/whatevver-avkommene. De har gjerne mange følgere, men mange av dem er fordi de er «barnet til X», enn at de selv er så himmla viktige. Nepo baby! Sant! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 7. juni 2024 #6027 Del Skrevet 7. juni 2024 (endret) Sjekket ut podcasten «Heart smart conversations» i går, for et møl. Det er tydelig at ML omgir seg med såkalte klakkere eller «enablers» som synes alt hun sier og gjør er genialt, og at hun muligens ikke omgås ærlige folk som tør å si sin egen mening. Synes faktisk hun har en herlig latter og smittende humør og hun kunne sikkert blitt en fantastisk ressurs for andre mennesker innenfor f. eks seriøse hjelpeorganisasjoner etc. dersom hun hadde valgt en annen vei i livet enn det meningsløse tullet hun endte opp med. Hun kunne sikkert potensielt utrettet mye i kraft av sin medfødte posisjon. Endret 7. juni 2024 av missLynch 23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juni 2024 #6028 Del Skrevet 7. juni 2024 2 hours ago, missLynch said: Sjekket ut podcasten «Heart smart conversations» i går, for et møl. Det er tydelig at ML omgir seg med såkalte klakkere eller «enablers» som synes alt hun sier og gjør er genialt, og at hun muligens ikke omgås ærlige folk som tør å si sin egen mening. Synes faktisk hun har en herlig latter og smittende humør og hun kunne sikkert blitt en fantastisk ressurs for andre mennesker innenfor f. eks seriøse hjelpeorganisasjoner etc. dersom hun hadde valgt en annen vei i livet enn det meningsløse tullet hun endte opp med. Hun kunne sikkert potensielt utrettet mye i kraft av sin medfødte posisjon. Hun er også fysioterapeut og kunne hjulpet ved å utøve yrket hun er utdannet til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 8. juni 2024 #6029 Del Skrevet 8. juni 2024 SVK skrev (18 timer siden): Hun er også fysioterapeut og kunne hjulpet ved å utøve yrket hun er utdannet til. Mener å huske at hun også har en videreutdanning innen fysioterapi, som rosentapeut. Hun har også uttalt en gang (for mange år siden) at hun var interessert å jobbe med fysioterapi i kombinasjon med hester og ridning (terapiridning). Hun kunne helt sikkert vært en stor ressurs for mange. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 8. juni 2024 #6030 Del Skrevet 8. juni 2024 Sandie skrev (10 minutter siden): Mener å huske at hun også har en videreutdanning innen fysioterapi, som rosentapeut. Hun har også uttalt en gang (for mange år siden) at hun var interessert å jobbe med fysioterapi i kombinasjon med hester og ridning (terapiridning). Hun kunne helt sikkert vært en stor ressurs for mange. Ja, men det er jo for dårlig betalt til å kunne drifte livsstilen hun ønsker/trenger. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 8. juni 2024 #6031 Del Skrevet 8. juni 2024 Sandie skrev (12 minutter siden): Mener å huske at hun også har en videreutdanning innen fysioterapi, som rosentapeut. Ja, det var vel sånn hun ble (bedre) kjent med Ari. Moren hans underviser i rosenterapi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. juni 2024 #6032 Del Skrevet 8. juni 2024 Som andre har nevnt så håper jeg (forventer jeg) at det blir offentliggjort hva som til slutt blir regningen til staten for dette bryllupet. Martha har ikke lenger kongelige verv/plikter/apanasje - og hun og Durek har gjort seg selv til uvenn med "folket" og media på en ganske grov måte. Slik jeg ser det har de ikke krav på noe mer fra det offentlige enn andre kjendisbryllup får - altså ikkenoe. På bakgrunn av dette alene, burde kongehuset takket nei til å delta på dette overdådige sirkuset - fordi det er mye pga dem det blir spydd ut penger til sikkerhet osv. Provoserende å beslaglegge Geiranger i TRE dager for å feire bryllup i et land de "hater". Jeg har fått monarkiet vårt i vranga etterhvert. 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 8. juni 2024 #6033 Del Skrevet 8. juni 2024 Isild skrev (18 minutter siden): Som andre har nevnt så håper jeg (forventer jeg) at det blir offentliggjort hva som til slutt blir regningen til staten for dette bryllupet. Martha har ikke lenger kongelige verv/plikter/apanasje - og hun og Durek har gjort seg selv til uvenn med "folket" og media på en ganske grov måte. Slik jeg ser det har de ikke krav på noe mer fra det offentlige enn andre kjendisbryllup får - altså ikkenoe. På bakgrunn av dette alene, burde kongehuset takket nei til å delta på dette overdådige sirkuset - fordi det er mye pga dem det blir spydd ut penger til sikkerhet osv. Provoserende å beslaglegge Geiranger i TRE dager for å feire bryllup i et land de "hater". Jeg har fått monarkiet vårt i vranga etterhvert. Disse to bryr meg midt i ræva, men hvem som finansierer bryllupssirkuset er jeg interessert. Helst på grunn av at jeg ikke kan se en eneste grunn til at staten eller skattebetalerne skal betale for dette. Jeg trodde (leste, i fjor) at bryllupet skulle finansieres privat? Har det tilkommet ny informasjon? Eller har en eller annen glup PR-arbeider klart å differensiere «bryllup», «overnatting», «sikkerhetstiltak» osv? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. juni 2024 #6034 Del Skrevet 8. juni 2024 Tripptrapp1 skrev (17 minutter siden): Disse to bryr meg midt i ræva, men hvem som finansierer bryllupssirkuset er jeg interessert. Helst på grunn av at jeg ikke kan se en eneste grunn til at staten eller skattebetalerne skal betale for dette. Jeg trodde (leste, i fjor) at bryllupet skulle finansieres privat? Har det tilkommet ny informasjon? Eller har en eller annen glup PR-arbeider klart å differensiere «bryllup», «overnatting», «sikkerhetstiltak» osv? Det er fortsatt ment å finansieres privat tror jeg, samtidig så uttaler politidistriktet dette : Ber om penger Politiet skriver i pressemeldingen at politiet sitt oppdrag blir dekt av distriktet selv, mens arrangøren må dekke sikkerhet ut over politiressursene. På bakgrunn av at dette er et ekstraordinært oppdrag, har Møre og Romsdal politidistrikt stilt spørsmål til Politidirektoratet om muligheten for en sentral finansiering av oppdraget. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/politiet-vet-ikke-omfanget-av-bryllupsoppdraget/16742112/ 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 8. juni 2024 #6035 Del Skrevet 8. juni 2024 Isild skrev (25 minutter siden): Det er fortsatt ment å finansieres privat tror jeg, samtidig så uttaler politidistriktet dette : Ber om penger Politiet skriver i pressemeldingen at politiet sitt oppdrag blir dekt av distriktet selv, mens arrangøren må dekke sikkerhet ut over politiressursene. På bakgrunn av at dette er et ekstraordinært oppdrag, har Møre og Romsdal politidistrikt stilt spørsmål til Politidirektoratet om muligheten for en sentral finansiering av oppdraget. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/politiet-vet-ikke-omfanget-av-bryllupsoppdraget/16742112/ Akkurat, ja. Det ante meg at kostnaden for dette sirkuset delvis kom til å tilfalle staten og skattebetalerne indirekte via-via. Kjenner også at det gjør meg forbanna 😅 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni 2024 #6036 Del Skrevet 8. juni 2024 (endret) 4 hours ago, Sandie said: Mener å huske at hun også har en videreutdanning innen fysioterapi, som rosentapeut. Hun har også uttalt en gang (for mange år siden) at hun var interessert å jobbe med fysioterapi i kombinasjon med hester og ridning (terapiridning). Hun kunne helt sikkert vært en stor ressurs for mange. Ja, hun kunne vært stor ressurs for mange. Terapiridning høres jo ut som det perfekte yrket for Märtha. Eller i hvert fall den Märtha var før hun bestemte seg for å tjene penger på tullballet hun gjør nå. 4 hours ago, Mmmwhatever said: Ja, men det er jo for dårlig betalt til å kunne drifte livsstilen hun ønsker/trenger. Mulig det er grunnen. Men Martha fikk visst mye av fra blant annet kong Olav .Så hun hadde jo kunnet levd komfortabelt selv med moderat lønn. Googlet nå og så hun hadde 27 millioner kroner i ligningsformue i 2002. I den ligningsformuen inngår blant annet dyr hytte og bolig. Så ligningsformuen var en del lavere enn den reelle formuen. Nesten 30 millioner kroner er mye nå, men var jo enda mer i 2002 hvor eiendomsprisene var mye lavere. Endret 8. juni 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 8. juni 2024 #6037 Del Skrevet 8. juni 2024 On 6/7/2024 at 11:58 AM, missLynch said: Sjekket ut podcasten «Heart smart conversations» i går, for et møl. Det er tydelig at ML omgir seg med såkalte klakkere eller «enablers» som synes alt hun sier og gjør er genialt, og at hun muligens ikke omgås ærlige folk som tør å si sin egen mening. Synes faktisk hun har en herlig latter og smittende humør og hun kunne sikkert blitt en fantastisk ressurs for andre mennesker innenfor f. eks seriøse hjelpeorganisasjoner etc. dersom hun hadde valgt en annen vei i livet enn det meningsløse tullet hun endte opp med. Hun kunne sikkert potensielt utrettet mye i kraft av sin medfødte posisjon. Godt vi er flere 🙈 Møl er virkelig beskrivende! Den trioen der, kan altså forårsake akutt skam. Det topper seg med Bendriss som virker å ha svelget enorme mengder (sikkert magisk) røyk opp i gjennom Minner meg om ei skjære i møte med en katt. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. juni 2024 #6038 Del Skrevet 8. juni 2024 Tripptrapp1 skrev (25 minutter siden): Akkurat, ja. Det ante meg at kostnaden for dette sirkuset delvis kom til å tilfalle staten og skattebetalerne indirekte via-via. Kjenner også at det gjør meg forbanna 😅 Enig, det er sterkt provoserende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 8. juni 2024 #6039 Del Skrevet 8. juni 2024 Isild skrev (3 timer siden): Enig, det er sterkt provoserende. Jeg synes det er ganske provoserende at Kongen og Dronningen ikke har satt foten ned for dette... Hun er kongsdatter ja, men hun representerer ikke kongehuset lengre, og har lenge rettet kritikk mot pressen og andre. Å holde et svært bryllup med et så omfattende sikkerhetsopplegg kommer til å koste utrolig mye. Det fremstår som direkte smakløst. De kunne holdt en flott privat bryllupsfest på så mange andre måter og betalt for gildet selv. 11 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 8. juni 2024 #6040 Del Skrevet 8. juni 2024 Daværende kronprins Harald og Sonja Haraldsen feiret bryllup i tre dager. Kronprins Haakon og Mette Marit hadde vel i hovedsak bare én dag. Det er ikke nok for Verrett og Märtha Louise - de må ha fire dager... en selverklært eks-farao og hans make står vel høyere i egne øyne enn en skarve kronprins, en fremtidig konge og hans fremtidige dronning... Det Märtha Louise nå gjør er en hån mot det norske folk, da hun på ingen måte lenger bidrar til Kongehuset, og på ingen måte bidrar positivt ellers for landet - men tvert imot bidrar til å snakke ned nordmenn og Norge og aksepterer at Verrett kommer med løgner om det norske samfunn, det norske folk og Norge. Hun er i dag en skam for kongefamilien slik hun nå i sin storemannsgalskap påfører staten så store ekstrautgifter, som mest trolig også vil føre til dårlige tilbud for vanlige folk fra politiets side, både i Møre og Romsdal resten av året og andre steders politistyrker som må sende dit og også disse politidistriktene må bruke penger på hennes og Verretts virkelighetsfjerne selvforhøyelse. Og så må vi også anta at Verrett og Märtha Louise kommer til å tjene på selve bryllupet, slik Verrett har tjent millioner på å bli sammen med - og utnytte ML, hennes familie og det norske Kongehuset - Märtha Louise. Om Kongen og Dronningen privat bidrar med penger til bryllupet er det i så fall nok en spiker i kisten til Kongehuset, for da betaler Kongehuset i tillegg penger til han som har utnyttet Kongehuset og rakket ned på Norge og nordmenn siden han ble sammen med Märtha Louise. 22 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå