JessicaL Skrevet 8. januar 2024 #4861 Del Skrevet 8. januar 2024 Nå synes jeg dere drar merkelige slutninger. Hvis Märtha Louises eneste interesse var fame and fortune så er hun født med det og kunne fint bare fortsette som HKH og være prinsesse på heltid. Leve et liv uten økonomiske bekymringer og med massevis av oppmerksomhet. Logisk tenkning tilsier derfor at dette ikke kan ha vært motivasjonen hennes! Tvertimot, hun ga fra seg både økonomisk trygghet, status og la hodet i gapestokken fordi hun ville følge det hun trodde på og brant for. Jeg har alltid opplevd ML som genuin. Det hun sier tror hun på, hun hverken lyver eller later som. Man kan være helt uenig med henne men man må fortsatt respektere andre menneskers tro og livssyn. Bare fordi Du ikke tror på noe mer enn det fysiske betyr det ikke at alle religiøse mennesker er frekke idioter som prøver å lure folk. Engler osv er hennes virkelighet, likefullt som veldig mange mennesker tror på Gud, Allah og Buddha. De fleste mennesker her i verden tror faktisk på en eller annen form for gud eller kraft. At hun nå ser ut til å ha adoptert sjamanens minst sagt merkelige holdninger og skadelige utsagn gjennom stille samtykke er bekymringsfullt, men innebærer ikke at hun nå også har blitt en svindler som bevisst prøver å lure folk. Intensjonen hennes har alltid vært god. Om noen blir lurt og ført bak lyset her er det isåfall ML selv... Det eneste man med rette kan beskylde henne for er dårlig dømmekraft og å være hodestups forelsket i en gal drittsekk som manipulerer henne. 9 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 8. januar 2024 #4862 Del Skrevet 8. januar 2024 I følge Durek så er både kongen og kronprinsen beæret av å ha Durek i familien. Dette er hentet fra kommentarfeltet på Durek sin siste video på tiktok i dag. 5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 8. januar 2024 #4863 Del Skrevet 8. januar 2024 Klappe skrev (29 minutter siden): I følge Durek så er både kongen og kronprinsen beæret av å ha Durek i familien. Dette er hentet fra kommentarfeltet på Durek sin siste video på tiktok i dag. 😂😂😂 Ordet beæret må ha blitt sagt kun av høflighet i begynnelsen av forholdet. Tviler på at de er like beæret etter de siste ukene nå. 27 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevennen Skrevet 8. januar 2024 #4864 Del Skrevet 8. januar 2024 Klappe skrev (1 time siden): I følge Durek så er både kongen og kronprinsen beæret av å ha Durek i familien. Dette er hentet fra kommentarfeltet på Durek sin siste video på tiktok i dag. Og det er nettopp pga slike uttalelser at kongehuset bør komme med sin egen uttalelse. Pr nå så er det Durek som uttaler seg offentlig på deres vegne. I det minste kunne han latt være å dele hva kongefamilien måtte mene (eller hva han tror de mener) om det er slik at de ikke ønsker å si noe om dette. 24 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. januar 2024 #4865 Del Skrevet 8. januar 2024 Han har jo inngått en avtale om at han ikke skal omtale medlemmer av kongefamilien. Så mye var det løftet verdt. 28 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 8. januar 2024 #4866 Del Skrevet 8. januar 2024 Villroses hage skrev (20 timer siden): Jeg trodde inntil nylig at ML var en oppriktig og likandes person, som trodde på ånder osv. At engleskolen var et ganske uskyldig foretak med alternative metoder for personlig vekst for søkende sjeler. Men så fikk jeg se et skjult opptak fra en seanse hun hadde sammen med en annen, for dyrt betalende deltakere. Der ba hun forsamlingen å lukke øynene, mens hun åpenbart bløffet og manipulerte de tilstedeværende med at hun fikk kontakt med avdøde slektninger osv. Ikke et hakk mer seriøst enn god, gammeldags spiritisme. Lure penger fra godtroende, sårbare og søkende mennesker. Mener du at all kontakt med avdøde er bløff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 8. januar 2024 #4867 Del Skrevet 8. januar 2024 Isild skrev (23 timer siden): Hva vet du om det? Skrev jeg det ? Ser jo godt det på innlegget ditt om Winger. Du leser om én negativ opplevelse med tjenestene hans og fyren er en bløffmaker. Ingen annen forklaring slo deg overhodet, så da ser man jo hvilken oppfatning du hadde i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 8. januar 2024 #4868 Del Skrevet 8. januar 2024 1 minutt siden, vintersolverv said: Mener du at all kontakt med avdøde er bløff? Ja, det er min mening. At andre mener noe annet, og finner trøst i det er helt greit for meg. Måten ML opptrer på, er typisk bløffmakeroppførsel, dessverre. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 8. januar 2024 #4869 Del Skrevet 8. januar 2024 Villroses hage skrev (7 minutter siden): Ja, det er min mening. At andre mener noe annet, og finner trøst i det er helt greit for meg. Måten ML opptrer på, er typisk bløffmakeroppførsel, dessverre. Men da er jo dette din tro. Du mener at noen er en bløffmaker på grunn av din tro, din overbevisning, ditt livssyn. Det er temmelig sneversynt, og det betyr i alle fall ikke at Märtha er noen bløffmaker. Jeg har hatt kontakt med avdøde selv, både dyr og mennesker, det gjør meg ikke til noen bløffmaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 8. januar 2024 #4870 Del Skrevet 8. januar 2024 vintersolverv skrev (3 minutter siden): Men da er jo dette din tro. Du mener at noen er en bløffmaker på grunn av din tro, din overbevisning, ditt livssyn. Det er temmelig sneversynt, og det betyr i alle fall ikke at Märtha er noen bløffmaker. Jeg har hatt kontakt med avdøde selv, både dyr og mennesker, det gjør meg ikke til noen bløffmaker. Hvor mange tusen tar du i timen for å hjelpe folk med å komme i kontakt med avdøde? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 8. januar 2024 #4871 Del Skrevet 8. januar 2024 Mmmwhatever skrev (3 minutter siden): Hvor mange tusen tar du i timen for å hjelpe folk med å komme i kontakt med avdøde? Wow, så umiddelbart går du ut fra at jeg jobber med det? Du tror virkelig at den eneste grunnen til at man gjør dette er for å bløffe folk for penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 8. januar 2024 #4872 Del Skrevet 8. januar 2024 vintersolverv skrev (13 minutter siden): Mener du at all kontakt med avdøde er bløff? Mener du at vi skal bejuble alle såkalte "spirituelle"? Eller er det ok å være litt kritisk til noen? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 8. januar 2024 #4873 Del Skrevet 8. januar 2024 Frida skrev (1 minutt siden): Mener du at vi skal bejuble alle såkalte "spirituelle"? Eller er det ok å være litt kritisk til noen? Jeg har aldri sagt at man skal bejuble alle nei. Jeg vet at det er mange manipulerende bløffmakere i det spirituelle miljøet. I det øyeblikket jeg fikk se en video med Durek for første gang, ringte det bjeller som sa "spirituell narsissist" hos meg, og det har ikke akkurat endret seg. Det ser du om du gidder å sjekke mine tidligere innlegg i tråden. Det som irriterer meg er at man automatisk mener noen er en bløffmaker bare FORDI de holder på med alternative eller spirituelle ting. Det er akkurat dette Durek kritiserer nordmenn for, og akkurat det har han jo helt rett i. Dette har også Märtha slitt med i årevis, og det gjør at hun får et tettere bånd til han. Det blir de to mot det norske folket, akkurat slik som Durek vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 8. januar 2024 #4874 Del Skrevet 8. januar 2024 vintersolverv skrev (8 minutter siden): Wow, så umiddelbart går du ut fra at jeg jobber med det? Du tror virkelig at den eneste grunnen til at man gjør dette er for å bløffe folk for penger? Nei, det gjør jeg ikke. Det er nettopp poenget: Tjener du store penger på at du hevder du kan kommunisere med de døde? Jeg vil tro du ikke gjør det. Men Durek og Märtha tjener store penger på det de hevder de kan gjøre. De tingene de hevder de kan gjøre kan de høyst sannsynlig ikke gjøre, og de utnytter sårbare mennesker gjennom å skape et avhengighetsforhold og loppe dem for penger. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 8. januar 2024 #4875 Del Skrevet 8. januar 2024 Nesten så en begynner å lure på hva de egentlig mener når de lar så mye stå uimotsagt, spesielt i det siste med alt det kontroversielle som ikke er personlig, men som de fint kunne uttalt seg om generelt. Og Durek som skriver i vei hvor mye støtte han har av svigerfar. Jeg forstår absolutt argumentet om å ikke støte fra seg datteren som muligens er i et destruktivt forhold, men hvis en skal la denne sjarlatanen holde på som dette og bare komme med koseprat og floskler tilbake så har kanskje kongehuset utspilt sin rolle. De mister tillit for hver dag som går, og jeg er skikkelig glad i kongen altså, i utgangspunktet. Men det er på tide å vise hvor skapet skal stå. 13 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 8. januar 2024 #4876 Del Skrevet 8. januar 2024 37 minutter siden, vintersolverv said: Men da er jo dette din tro. Du mener at noen er en bløffmaker på grunn av din tro, din overbevisning, ditt livssyn. Det er temmelig sneversynt, og det betyr i alle fall ikke at Märtha er noen bløffmaker. Jeg har hatt kontakt med avdøde selv, både dyr og mennesker, det gjør meg ikke til noen bløffmaker. Du tar feil. Ikke på grunn av MLs eventuelle tro jeg mener hun er en bløffmaker. Det er hennes sleipe oppførsel. Hadde ikke trodd hun var slik før jeg så det. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 8. januar 2024 #4877 Del Skrevet 8. januar 2024 vintersolverv skrev (43 minutter siden): Jeg har aldri sagt at man skal bejuble alle nei. Jeg vet at det er mange manipulerende bløffmakere i det spirituelle miljøet. I det øyeblikket jeg fikk se en video med Durek for første gang, ringte det bjeller som sa "spirituell narsissist" hos meg, og det har ikke akkurat endret seg. Det ser du om du gidder å sjekke mine tidligere innlegg i tråden. Det som irriterer meg er at man automatisk mener noen er en bløffmaker bare FORDI de holder på med alternative eller spirituelle ting. Det er akkurat dette Durek kritiserer nordmenn for, og akkurat det har han jo helt rett i. Dette har også Märtha slitt med i årevis, og det gjør at hun får et tettere bånd til han. Det blir de to mot det norske folket, akkurat slik som Durek vil. Vel, du får ha din mening, absolutt. Jeg mener ikke automatisk at noen er bløffmakere fordi de er spirituelle. Men spirituelle mennesker jeg respekterer, de er gode og snille mot både venner og "fiender". Det ser jeg ikke at hverken hun eller han er, og det er de to vi diskuterer i denne tråden. Jeg ser hensynsløshet, arroganse, frekkhet og ganske mye annet stygt som jeg synes er milevidt fra å være spirituell eller alternativ. Det er min mening basert på det de to sier, det de to gjør og hvordan de to behandler andre. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 8. januar 2024 #4878 Del Skrevet 8. januar 2024 Den diskusjonen mellom to brukere her inne begynner å bli kjedelig for resten av oss, kan dere please fortsette samtalen på meldinger?☺️ 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 8. januar 2024 #4879 Del Skrevet 8. januar 2024 Kranken skrev (45 minutter siden): Nesten så en begynner å lure på hva de egentlig mener når de lar så mye stå uimotsagt, spesielt i det siste med alt det kontroversielle som ikke er personlig, men som de fint kunne uttalt seg om generelt. Og Durek som skriver i vei hvor mye støtte han har av svigerfar. Jeg forstår absolutt argumentet om å ikke støte fra seg datteren som muligens er i et destruktivt forhold, men hvis en skal la denne sjarlatanen holde på som dette og bare komme med koseprat og floskler tilbake så har kanskje kongehuset utspilt sin rolle. De mister tillit for hver dag som går, og jeg er skikkelig glad i kongen altså, i utgangspunktet. Men det er på tide å vise hvor skapet skal stå. Det er helt merkelig å være tilskuer til det som nå skjer. Kongehuset synes å være kneblet, enten de ikke vil, kan eller tør uttale seg. De lar Verrett være deres talsperson ut til hele verden, den som formidler Kongehusets medlemmers tanker, meninger og følelser til verden, om både Verrett, hans firmapraksis, hans alvorlig helseskadelige råd ang. barn og til sårbare grupper (suicidale og de som har vært/er utsatt for overgrep). Og mens Verrett har gjort seg selv til Kongehusets offentlige talsperson som formidler Kongehusets meninger via Verretts egne kommersielle kontoer, så samtykker Kongehuset stilltiende, fordi de lar ham holde på. Og da står vi med et Kongehus som gir inntrykk av å støtte det å gi farlige råd om å drive ut demoner av barn, et Kongehus som sier seg enig i at suicidale har et vesen/tilstedeværelse/en demon de bare kan be om å forlate seg så blir de friske, et Kongehus som mener at offer for overgrep skal se på overgrepene som noe vakkert, som deilige frukter som vil utvikle dem videre i livet. Dette blir mer og mer surrealistisk! (Ps! Jeg tror ikke egentlig at Kongehuset mener dette, jeg tror ikke en gang at ML selv mener dette. Men det er dette ML og Kongehuset offentlig gir inntrykk av å støtte, siden de tydeligvis lar Verrett være deres offentlige talsperson for tiden.) Og det at Verrett nå påstår å ha tre barn... Jeg skal ikke en gang skrive det jeg tenker om akkurat det, for det vil bli slettet! Han er farlig på så mange måter, ikke bare overfor barn og andre sårbare grupper... 26 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 8. januar 2024 #4880 Del Skrevet 8. januar 2024 Pussig at han kaller kongen for svigerfar, mens kronprinsen er fremtidig svoger. Kongen er også «fremtidig». Han blir ikke svigerfar før Durek og Märtha er gifte. Å kalle seg far til Märthas døtre er veldig grovt. I realiteten er han bare deres fremtidige stefar. 23 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå