Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Han blir da ikke "fremstilt feil". Alle disse sinnsyke tingene han sier, forteller han jo selv i videoklipp som han legger ut selv. 

       Han siteres og selvsagt lyver han ikke. Men det betyr ikke at heke sammenhengen kommer fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting jeg stusser over er hvorfor Øgla har engasjert advokat Elden. Elden selv sier det er for å være juridisk rådgiver opp mot norsk lov. Jeg ville ikke blitt overrasket om Øgla en dag vil anmeldte hele KG og andre som uttaler seg negativt mot hva han får seg til å si/skrive. Det er vel krenkelser over en lav sko i Øgla sine øyne og ser kanskje for seg en gigantisk erstatning på flere millioner dollar.

Elden ble vel engasjert i begynnelsen av dette året. 
Jeg kommer til å påberope meg ytringsfrihet over hva Øgla sprer om seg av idiotiske utsagn. Jeg kommer til å påberope meg en enorm krenkelse fordi han mener vi er imot han pga hudfarge. Hadde han bare holdt kjeft, så hadde han sluppet å lese negative ting om seg selv.

Endret av Eva-Lena
Skriveleif
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (11 minutter siden):

Skremmende manipulerende mann, det er selvfølgelig det norske folk det er noe galt med og ikke han🤯

Han krysser av for alle tegn på narsessisme, hvordan han gaslighter folk til å tro at det er de som tar feil og er gal, å ikke han...LØP Mærtha,  se deg aldri tilbake 🏃🏃🏃

Hun bør beskytte sin barn og løpe laaaaaangt vekk😱

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
Silva Pluvialis skrev (3 timer siden):

Kan ikke kongen nekte at ekteskapet fullbyrdes? 

 

Isild skrev (3 timer siden):

Hvordan skal han kunne nekte de å gifte seg? 

Hadde hun vært tronarving, kunne kongen faktisk nektet henne å gifte seg med fyren, siden tronarving trenger kongens godkjennelse for å inngå ekteskap. Men som "bare" prinsesse og ikke lenger HKH, så har nok ikke kongen noen formell myndighet der.

 

Jeg er selv republikaner, så en del av meg håper at dette fører til kongehusets nedgang :P Men for å opprettholdet folkets tillit og respekt, er nok kongen og/eller kronprinsen nødt til å komme med en uttalelse om at de tar avstand fra "sjamanens" påstander, og utelukke ham fra offentlige arrangementer med kongehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis han er en kjærlig øgle fra fremtiden som har kommet til jorden for å frelse oss.. så har han ‘kommer hit i feil tid’.. Hvis man skal snakke med noen om noe, skal man snakke med folk slik at man forstår.

Han ‘varmer’ opp til bryllupet med ‘splitt og hersk’ og folk må ‘bøye seg’  for denne ‘nesten’ kongelige høyheten.  
‘Og alltid er det nordmennene’… hmm.. Kan det tenkes at ingen hører på han i USA, der er det litt fler som kjemper for å få taletid i media. 
Mange i det alternative er hektet på ordet kjærlighet, se skal aldri kritisere, de klarer ikke å zoome ut og se helheten.
Hjernene våre er plastiske og kan lett bli hjernevasket. Durek, viser tegn på å ha opplevd noe i nærheten av nær døden eller lignende. MEN, når man alltid skylder på andre når man driver med denne typen galskap, så er det opptil flere diagnoser man kan få. Psykolog Sissel Gran har skrevet mye om hekt, og dette minner VELDIG mye om det. Men dette skjer i full offentlighet, og pga den rojale familien så vil fallet kunne bli større enn enkelte vil takle, dermed ‘nekter’ hjernen å innse at man blir utsatt for manipulasjon, helt til det evt ‘rakner helt’. 
Om det skulle gjøre det her, vil jeg være først i køen til å omfavne M, ikke fordømme henne for at hun lot seg manipulere. 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (49 minutter siden):

Hadde Harald ønsket dette bryllupet dit pepper’n gror, så hadde ikke bryllupsdatoen blitt satt. Da hadde han sagt ifra lenge før bryllupet i det hele tatt begynte å bli planlagt. Han har hatt mer enn god tid og årsaker til å kunne nekte dette bryllupet. Derfor godkjenner nok Harald dette, dessverre.

Kongen aner nok dessverre ikke hva han skal gjøre. Han vil ikke såre / støte ut datteren, men innerst inne deler han utvilsomt IKKE sjamanens holdninger.  

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (40 minutter siden):

Kongen kjempet i 9 år før han fikk gifte seg med Sonja, skjønner godt at han nå syntes det er vanskelig å overtale sin datter til å droppe ekteskap med Durek...Fortsatt lov å håpe at hun våkner fra denne hjernevaskingen å avlyser bryllupet selv...at hun ønsker å dra dette mennesket inn i livet til barna sine er for meg en evig gåte.

Stakkars Emma som fortsatt bor hjemme😞

Hvorfor det? Var hun så kontroversiell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

 

Vel, hvis kongen hadde sagt det og prinsessetittelen hadde røket, mon tro om DV hadde fortsatt villet gifte seg 607260BB-F8E5-4F0F-A7B6-AB313E7090FE.gif.89294d80292fbc77e3078b72d4ff03cc.gif 

Han hadde sittet på første fly hjem til LA. 🤣

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silva Pluvialis skrev (5 minutter siden):

Hvorfor det? Var hun så kontroversiell?

Hun var bare en helt vanlig pike av folket og ingen høyt på strå som de var vant til i de kretsene,
så ja...alle hadde visst noe imot det forholdet. Det var helt andre tider da. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (59 minutter siden):

Hadde Harald ønsket dette bryllupet dit pepper’n gror, så hadde ikke bryllupsdatoen blitt satt. Da hadde han sagt ifra lenge før bryllupet i det hele tatt begynte å bli planlagt. Han har hatt mer enn god tid og årsaker til å kunne nekte dette bryllupet. Derfor godkjenner nok Harald dette, dessverre.

Med hans forhistorie sitter det nok langt inne å gripe inn i datterens kjærlighetsforhold. Uansett kan han ikke nekte datteren å gifte seg. Han kan ta fra henne tittelen, ja, men noen godkjenning trenger hun ikke. Harald prøver nok desperat å unngå en stor rift i familien. Han er jo gammel også. Haakon er det neppe mye hjelp i, han virker konfliktsky og vinglete og er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen. Misforstå meg rett, Haakon virker som en hyggelig fyr, men han virker ikke som om han er typen som setter hardt mot hardt. 
Dessverre tror jeg de har undervurdert hvor crazy og manipulerende og oppmerksomhetssøkende Durek er - og det er på et vis forståelig, for hvis man er noenlunde normal i hodet (det er jo alle i kongehuset, selvsagt minus Märtha), er det vanskelig å forestille seg at noen kan holde på sånn. Selv om de burde ha lært nå, selvsagt. Men her tror jeg følelsene for datteren og familien går foran landet. Dessverre. 

Endret av Mmmwhatever
  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (51 minutter siden):

Nå har durek uttalt seg. Arrogant som vanlig. https://www.dagbladet.no/kjendis/det-er-alltid-nordmennene/80666829

Uttalelse fra manageren hans:

- Dureks virksomhet er basert på hans forståelse og praksis av sjamanisme. Detaljer om behandlingsmetoder diskuteres ikke offentlig. Durek følger etiske retningslinjer i sin praksis og engasjerer seg kun i behandlinger av barn med samtykke fra foresatte eller helsepersonell.
 

Så hvis foreldrene er skvett gærne (og rike!) og engasjerer Durek, så kan han ture på og skade barn mentalt for livet? 
Forøvrig virker det som en gedigen selvmotsigelse å si «utdannet i spiritualisme». 🤣🤣🤣 

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (3 minutter siden):

Med hans forhistorie sitter det nok langt inne å gripe inn i datterens kjærlighetsforhold. Uansett kan han ikke nekte datteren å gifte seg. Han kan ta fra henne tittelen, ja, men noen godkjenning trenger hun ikke. Harald prøver nok desperat å unngå en stor rift i familien. Han er jo gammel også. Haakon er det neppe mye hjelp i, han virker konfliktsky og vinglete og er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen. Misforstå meg rett, Haakon virker som en hyggelig fyr, men han virker ikke som om han er typen som setter hardt mot hardt. 
Dessverre tror jeg de har undervurdert hvor crazy og manipulerende og oppmerksomhetssøkende Durek er - og det er på et vis forståelig, for hvis man er noenlunde normal i hodet (det er jo alle i kongehuset, selvsagt minus Märtha), er det vanskelig å forestille seg at noen kan holde på sånn. Selv om de burde ha lært nå, selvsagt. Men her tror jeg følelsene for datteren og familien går foran landet. Dessverre. 

Helt enig i at Harald og Sonja husker godt hvor mye de slet med å få sitt forhold godkjent. Allikevel trenger man ikke være veldig intelligent for å se forskjellen på Sonja og Øgla sin væremåte.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Hun var bare en helt vanlig pike av folket og ingen høyt på strå som de var vant til i de kretsene,
så ja...alle hadde visst noe imot det forholdet. Det var helt andre tider da. 

Ok, så folk ville før at kongelige skulle gifte seg med kongelige, altså innavl og incest?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glufseguri skrev (2 minutter siden):

Heller leve under Janteloven enn å være en del den sekten som følger alt DV lirer av seg.

Og han har frekkhetens nådegave som hevder at alle som ikke sluker pisset hans rått er tilhengere av janteloven! 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silva Pluvialis skrev (10 minutter siden):

Hvorfor det? Var hun så kontroversiell?

Det var i hovesak at hun var borgerlig.

At det heller var ønskelig med en prinsesse fra et eller annet Europeisk kongehus.

Ragnhild og Astrid fikk gifte seg borgerlig ( Astrids mann var også fraskilt) men de skulle jo ikke arve tronen så det var ikke så farlig😏

Men tror vi skal være litt lettet over at det var mannlig arverekkefølge da Märtha ble født.

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (33 minutter siden):

       Han siteres og selvsagt lyver han ikke. Men det betyr ikke at heke sammenhengen kommer fram.

Det er videoer han selv legger ut. Det klippes ikke ut noe av sammenhengen. Han har selv satt sammen sammenhengen. 

  • Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silva Pluvialis skrev (15 minutter siden):

Hvorfor det? Var hun så kontroversiell?

Hun var ikke kongelig. Det høres sprøtt ut å skrive det nå, men det var alvor den gangen. Harald la ned veto: Sonja eller ingen. Da måtte Olav gi etter. Olav var nok ingen enkel mann å stå imot. 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...