Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Mmmwhatever skrev (6 timer siden):

Haha, for noe bullshit. Jeg tror ikke ett eneste sekund at denne dialyseproblematikken tilfeldigvis dukket opp akkurat rett etter at de bestemte dagoen for bryllupet. Han bruker bryllupet for å få oppmerksomhet OG lure en eller annen idiot til å gi ham en nyre. Det skal mye til å toppe dette, når det gjelder ren kynisme. Takk og lov at Märthas nyre ikke passer, ellers hadde hun vel gitt ham en. 
Det er noe kaldt, eller egentlig mer fraværende, i øynene hans. Har aldri sett noe slikt før. 

Mulig det et sånn reptil øyne er? Iskalde uten varme. Jeg aner ikke, jeg kan ikke fordra reptiler så vet svært lite om de.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det største som kunne skje nå er at alle fullstendig blokkerte å skrive/ta bilder av D.V,hans tilkommende og deres funklende  instasmåtroll...fullstendig stillhet...tror de hadde fått store problemer med sin eksistens da gitt. 😱

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (På 13.10.2023 den 21.29):

Haha, for noe bullshit. Jeg tror ikke ett eneste sekund at denne dialyseproblematikken tilfeldigvis dukket opp akkurat rett etter at de bestemte dagoen for bryllupet. Han bruker bryllupet for å få oppmerksomhet OG lure en eller annen idiot til å gi ham en nyre. Det skal mye til å toppe dette, når det gjelder ren kynisme. Takk og lov at Märthas nyre ikke passer, ellers hadde hun vel gitt ham en. 
Det er noe kaldt, eller egentlig mer fraværende, i øynene hans. Har aldri sett noe slikt før. 

Enig. Det siste avsnittet ditt. 100% enig. Får frysninger, og ikke i positiv forstand. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja, nå er Durek ute igjen. Sjekk ut hans siste insta-post hvor han gir «parenting tips». Nærmere bestemt at om ungen hyler og oppfører seg dårlig, så kan det være fordi den er overtatt av en «entity». 
You can’t make this shit up. 

  • Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (14 minutter siden):

Ja, nå er Durek ute igjen. Sjekk ut hans siste insta-post hvor han gir «parenting tips». Nærmere bestemt at om ungen hyler og oppfører seg dårlig, så kan det være fordi den er overtatt av en «entity». 
You can’t make this shit up. 

😂😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (11 minutter siden):

😂😂😂

Seriøst, sjekk posten. Der får du tips om hva du skal gjøre når ungen klikker. Ganske detaljerte også. Det forklarer mye! Tenk at jeg skulle være mamma i 15 år før jeg fant ut av dette. Alle de tantrum’ene jeg kunne unngått! Tror bare jeg setter over alle pengene mine til Durek, like gjerne først som sist. Han sa det bare var å sende PM hvis man ville ha hjelp. Å få (lov til å betale for) hjelp til barneoppdragelsen fra en gærning som ikke engang har egne barn, det er akkurat det jeg trenger. 🤣 

  • Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmwhatever skrev (Akkurat nå):

Seriøst, sjekk posten. Der får du tips om hva du skal gjøre når ungen klikker. Ganske detaljerte også. Det forklarer mye! Tenk at jeg skulle være mamma i 15 år før jeg fant ut av dette. Alle de tantrum’ene jeg kunne unngått! Tror bare jeg setter over alle pengene mine til Durek, like gjerne først som sist. Han sa det bare var å sende PM hvis man ville ha hjelp. Å få (lov til å betale for) hjelp til barneoppdragelsen fra en gærning som ikke engang har egne barn, det er akkurat det jeg trenger. 🤣 

Her kan man altså virkelig gjøre et kupp! Expert advice fra super-stefar og romøgle Durek! Løp og kjøp! 🤪

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (59 minutter siden):

Ja, nå er Durek ute igjen. Sjekk ut hans siste insta-post hvor han gir «parenting tips». Nærmere bestemt at om ungen hyler og oppfører seg dårlig, så kan det være fordi den er overtatt av en «entity». 
You can’t make this shit up. 

Det blir ikke akkurat bedre i kommentarfeltet.. Er nisser som gjør barn sukkeravhengige blant annet 😅

Endret av Løkbolle
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "Entity"? Høres ikke det litt psykotisk ut å tro at barn er besatt eller noe? Håper jeg misforsto. Jeg har ikke lest posten hans. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (56 minutter siden):

En "Entity"? Høres ikke det litt psykotisk ut å tro at barn er besatt eller noe? Håper jeg misforsto. Jeg har ikke lest posten hans. 

Du misforsto dessverre ikke…

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (11 timer siden):

Det blir ikke akkurat bedre i kommentarfeltet.. Er nisser som gjør barn sukkeravhengige blant annet 😅

Haha! Har ikke hatt tid til å lese kommentarfeltet, må gjøre det i kveld. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke ser selv hvor gal han er🫢...glad barna er så store nå at han ikke oppdrar de på samme måte som han ville gjort om de var yngre. 

Tenk å gå fra Ari til det der....

  • Liker 39
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gapatrosten skrev (1 minutt siden):

God og edruelig kommentar av Therese Sollien i Aftenposten: https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/15layG/sjaman-durek-naar-nytt-bunnivaa

For min egen del må jeg si at jeg virkelig tviler på dømmekraften til noen som omgås (for ikke å snakke om: planlegger å gifte  seg med!) en som sier sånt som det der.

Fikk ikke lest mer enn første to små avsnitt. Men ser han følger samme mønster som før.

Han snakker til sitt folk/stamme/"tribe", og han velger å forsøke å tjene penger på å skremme foreldre med små barn.

Kynisk, kalkulerende, egoistisk.

Sier han noe om at han kan behandle dette? Om han sier at han kan behandle dette så antar jeg det også er brudd på norsk lov - siden han også må antas å henvende seg til også norske kunder.

Om ML virkelig går gjennom med dette giftemålet, da skader hun kongefamilien og Kongehuset varig.

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri over at hun faktisk etter Ari ( død eller levende) uansett velger han Durek. Det er absolutt ingenting, ingenting som finnes tiltrekkende med den mannen hverken utsiden eller innsiden😱

Og de fleste har noe tiltrekkende med seg...

Bare han åpner munnen....eller står på godmorgen Norge å synger i boyband,eller hans arrogante uttrykk....forstår det ikke...en flott pen dame er hun med flotte fornuftige barn,hvertfall eldste datter Maud virker bare ha en fantastisk personlighet. Så velger hun han som stefar og ektemann.......

  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aftenposten har en kommentar fra Therese Sollien;

«Når barna utagerer og skriker og er aggressive uten grunn? Vesener kan gå inn i barna dine.»

«De gjør det fordi barna dine er uskyldige», doserer vismannen. «Og det er lys der, og de føler at hvis de holder fast på det barnet, så kan de uttrykke seg gjennom det. Du kan ikke la dette skje», sier Durek og ser inderlig inn i kameraet.

«Måten du stanser det på, er å holde fast i barnet ditt. Se rett inn i øynene deres uansett hvor ubehagelig barnet synes det er og si: Du har ingen makt her!»

Dette er bare utdrag. Les hele kommentaren i linken ovenfor.

 

Jeg synes det er direkte nifst, på grensen til galskap, at vår kronprinsesse skal gifte seg med en mann som er så uten kontakt med virkeligheten. Han må jo ha en form for psykisk lidelse?

Endret av Million
Ordet "kron" er strøket
  • Liker 32
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (5 timer siden):

En "Entity"? Høres ikke det litt psykotisk ut å tro at barn er besatt eller noe? Håper jeg misforsto. Jeg har ikke lest posten hans. 

Og i kommentarfeltet sier han at barn kan bli kvitt «entities» ved hjelp av amuletter. Antakelig tilfeldigvis slik han selger selv. En kvakksalver, i ordets rette forstand.

  • Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (31 minutter siden):

Fikk ikke lest mer enn første to små avsnitt. Men ser han følger samme mønster som før.

Han snakker til sitt folk/stamme/"tribe", og han velger å forsøke å tjene penger på å skremme foreldre med små barn.

Kynisk, kalkulerende, egoistisk.

Sier han noe om at han kan behandle dette? Om han sier at han kan behandle dette så antar jeg det også er brudd på norsk lov - siden han også må antas å henvende seg til også norske kunder.

Om ML virkelig går gjennom med dette giftemålet, da skader hun kongefamilien og Kongehuset varig.

Ja, han sier «self induser amulets» kan hjelpe, hva nå det er. Det er vel noe han tilbyr, formodentlig.

Endret av Alauda
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...