Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Eksentriske fargeklatter kan være det så mye de vil, men være det for seg selv i sin lille landsby et sted på en klode nær oss. Det hadde vært kjempefint, men det holder ikke for slike, så de må vise seg frem og få oppmerksomhet. Blir det ikke nok, så øker de innsatsen og insisterer på oppmerksomhet, for kun slik kan de trives i lyset av sin egen selvopptatthet. Jeg er SÅ lei. 

Helt enig med deg. Både Märtha og Durek er lei media og vil være i fred. Hva gjør de begge to, jo de oppsøker steder hvor media vil være tilstede. 
De er så avhengig av media og spesiellt Märtha som er med på det ene tv programmet etter det andre. Kringkastes på TV til tross for at hun vil være i fred.

De kan flytte til en øde øy og leve i sin egen forvridde verden.

Attention whores!!!! 🤮🤮

  • Liker 21
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carabilla skrev (1 minutt siden):

Han får iallefall gratis helsehjelp i Norge, sikkert derfor han flytter hit.

I USA koster jo en sånn operasjon MYE penger. 

Er litt mye å be om ei nyre fra folk...hadde selvfølgelig gjort det for mitt barn og evt søsken men en fremmed??? NEI....

Det er utrolig frekt å få saken fremstilt på den måten. Durek har sikkert noen gærninger her i landet også som dyrker den kvakksalveren. Skal se noen av de får dårlig samvittighet eller ser sitt snitt til å bli berømt, så de ofrer ene nyra si for Durek. Utspekulert faenskap er han.

Finnes bare en håndfull personer hehehe hadde ofret en nyre for og det er mine barn og barnebarn. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

Eksentriske fargeklatter kan være det så mye de vil, men være det for seg selv i sin lille landsby et sted på en klode nær oss. Det hadde vært kjempefint, men det holder ikke for slike, så de må vise seg frem og få oppmerksomhet. Blir det ikke nok, så øker de innsatsen og insisterer på oppmerksomhet, for kun slik kan de trives i lyset av sin egen selvopptatthet. Jeg er SÅ lei. 

DVs våte drøm går jo i oppfyllelse nå - hele verdens kameralinser vil være på ham i bryllupet, og han kan utnytte det maksimalt både før, under og etter bryllupet. "Min kone, prinsessen..."

 

Og ang. den nyren han ber om - var det ikke han som sa at barn som fikk kreft hadde valgt det selv? Har han valgt å få dårlige nyrer selv? Hvorfor godtar han ikke egne valg i så fall?

Jeg er for organtransplantasjon, og har sett på nært hold hvor fantastisk det kan være, både med nyrer fra friske eller andre organer fra døde. Forandringen for de som får organdonasjon er helt fantastisk. Men jeg må si at når en person behandler andre mennesker så kynisk og dårlig og manipulering, da må jeg si at jeg får en bismak i munnen av at flere friske personer skal ofre en nyre for at han skal fortsette som han gjør. (søsteren donerte vel den første, nå må andre donere)

 

  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (13 minutter siden):

Det er utrolig frekt å få saken fremstilt på den måten. Durek har sikkert noen gærninger her i landet også som dyrker den kvakksalveren. Skal se noen av de får dårlig samvittighet eller ser sitt snitt til å bli berømt, så de ofrer ene nyra si for Durek. Utspekulert faenskap er han.

Finnes bare en håndfull personer hehehe hadde ofret en nyre for og det er mine barn og barnebarn. 

En bryllupsinvitasjon til donor ville jo ha gitt enda mer mediefokus på DV... ny nyre, donor tilstede, hele verdenspressen tilstede, han får prinsessen og hele verden for et øyeblikk...

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (6 minutter siden):

DVs våte drøm går jo i oppfyllelse nå - hele verdens kameralinser vil være på ham i bryllupet, og han kan utnytte det maksimalt både før, under og etter bryllupet. "Min kone, prinsessen..."

 

Og ang. den nyren han ber om - var det ikke han som sa at barn som fikk kreft hadde valgt det selv? Har han valgt å få dårlige nyrer selv? Hvorfor godtar han ikke egne valg i så fall?

Jeg er for organtransplantasjon, og har sett på nært hold hvor fantastisk det kan være, både med nyrer fra friske eller andre organer fra døde. Forandringen for de som får organdonasjon er helt fantastisk. Men jeg må si at når en person behandler andre mennesker så kynisk og dårlig og manipulering, da må jeg si at jeg får en bismak i munnen av at flere friske personer skal ofre en nyre for at han skal fortsette som han gjør. (søsteren donerte vel den første, nå må andre donere)

 

Han begrunner behovet for ny nyre med at hans egne nyrer må filtrere andres mørke energi, som den selvoppofrende sjelen han er.

"Jeg tar i mot den mørke energien og lar den passere gjennom systemet mitt. Det som da skjer, er at jeg mister systemet som filtrerer kroppen min - nyren min, forklarer Verrett i videoen."

https://www.vg.no/rampelys/i/O8dkRw/durek-verrett-venter-paa-at-venner-skal-tilby-nyre

  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymBbruker skrev (3 minutter siden):

Han begrunner behovet for ny nyre med at hans egne nyrer må filtrere andres mørke energi, som den selvoppofrende sjelen han er.

"Jeg tar i mot den mørke energien og lar den passere gjennom systemet mitt. Det som da skjer, er at jeg mister systemet som filtrerer kroppen min - nyren min, forklarer Verrett i videoen."

https://www.vg.no/rampelys/i/O8dkRw/durek-verrett-venter-paa-at-venner-skal-tilby-nyre

GRANDIOS NARSESSISME kaller jeg dette her...

Hvem faen tror han at han er???

 

  • Liker 25
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymBbruker skrev (12 minutter siden):

Han begrunner behovet for ny nyre med at hans egne nyrer må filtrere andres mørke energi, som den selvoppofrende sjelen han er.

"Jeg tar i mot den mørke energien og lar den passere gjennom systemet mitt. Det som da skjer, er at jeg mister systemet som filtrerer kroppen min - nyren min, forklarer Verrett i videoen."

https://www.vg.no/rampelys/i/O8dkRw/durek-verrett-venter-paa-at-venner-skal-tilby-nyre

Herregud for en latterlig og patetisk figur. Tenk at media LAR HAM komme med sånn svada! 

  • Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymBbruker skrev (38 minutter siden):

Han begrunner behovet for ny nyre med at hans egne nyrer må filtrere andres mørke energi, som den selvoppofrende sjelen han er.

"Jeg tar i mot den mørke energien og lar den passere gjennom systemet mitt. Det som da skjer, er at jeg mister systemet som filtrerer kroppen min - nyren min, forklarer Verrett i videoen."

https://www.vg.no/rampelys/i/O8dkRw/durek-verrett-venter-paa-at-venner-skal-tilby-nyre

Skulle kappet av tunga på den gæeningen. Herregud, så flau jeg hadde vært om noen i min omgangsgjeng hadde snakket sånn. Jeg hadde frivillig meldt meg ut av bekjentskap med noen sånne. Enda verre om det hadde vært en slektning jeg måtte ha kontakt med.

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Skulle kappet av tunga på den gæeningen. Herregud, så flau jeg hadde vært om noen i min omgangsgjeng hadde snakket sånn. Jeg hadde frivillig meldt meg ut av bekjentskap med noen sånne. Enda verre om det hadde vært en slektning jeg måtte ha kontakt med.

Blir spennende å se om han får noen til å gi ham en nyre. Han har en stor tilhengerskare, så det vil ikke forundre meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (55 minutter siden):

En bryllupsinvitasjon til donor ville jo ha gitt enda mer mediefokus på DV... ny nyre, donor tilstede, hele verdenspressen tilstede, han får prinsessen og hele verden for et øyeblikk...

Will i am kommer også. Kan synge «Don’t phunk with my kidney»😂

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymBbruker skrev (55 minutter siden):

Han begrunner behovet for ny nyre med at hans egne nyrer må filtrere andres mørke energi, som den selvoppofrende sjelen han er.

"Jeg tar i mot den mørke energien og lar den passere gjennom systemet mitt. Det som da skjer, er at jeg mister systemet som filtrerer kroppen min - nyren min, forklarer Verrett i videoen."

https://www.vg.no/rampelys/i/O8dkRw/durek-verrett-venter-paa-at-venner-skal-tilby-nyre

Kjære vene - han er jo selve personifiseringen av mørk energi selv!

Han er ingen helgen eller martyr, han er så svart som det går an å bli (og da snakker jeg ikke om hudfarge!!!). Han er farlig, slik han holder på!

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/13/2023 at 5:07 PM, Heartgirl said:

Det er det du ser men jeg ser to mennesker som elsker hverandre ❤️ 

Du får mene det du mener men tviler på om du hadde sagt det samme om Durek var etnisk Norsk og kalte seg sjaman. 

 

 

Tenker nok at en etnisk norsk sjaman som snakket om avtrykk i vagina og at kreftsyke barn ønsker det selv hadde blitt satt i offentlig gapestokk. Om noe er nok folk heller redde for å være for kritiske, siden enkelte (Inkludert Durek selv) er raske med å skylde på rasisme. 

  • Liker 20
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter BLM har rasismen bare blitt værre i USA.

Store kjøpesenter og butikker blir raidet av butikktyveri og de kommer unna med det, de får ikke lov å røre dem for da er det rasisme.. Blir for dumt.

Folk blir bare mer forbanna, t.o.m tannkrem må låses inn på butikken.

 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (15 minutter siden):

Etter BLM har rasismen bare blitt værre i USA.

Store kjøpesenter og butikker blir raidet av butikktyveri og de kommer unna med det, de får ikke lov å røre dem for da er det rasisme.. Blir for dumt.

Folk blir bare mer forbanna, t.o.m tannkrem må låses inn på butikken.

 

😂😂😂 Seriøst?!! 😂😂 Alt er rasisme og krenkelser for tiden. Med denne utviklingen så blir det vel fritt frem: slo ihjel naboen pga matlukt, brant ned huset til svogeren da fargen på malingen var feil osv osv og selvsagt ingen straff da det er krenkende for den skyldige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (10 minutter siden):

😂😂😂 Seriøst?!! 😂😂 Alt er rasisme og krenkelser for tiden. Med denne utviklingen så blir det vel fritt frem: slo ihjel naboen pga matlukt, brant ned huset til svogeren da fargen på malingen var feil osv osv og selvsagt ingen straff da det er krenkende for den skyldige.

Helt sykt å se hva som foregår i USA for tiden...masse om det på tiktok, for de av dere som bruker den platformen. 

Blir bare værre og værre..

Alle mulige rare pronomen og folk som identifiserer seg som alt mulig..

 

 

 

Endret av Carabilla
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (På 10.10.2023 den 15.51):

Blir spennende å se om han får noen til å gi ham en nyre. Han har en stor tilhengerskare, så det vil ikke forundre meg.

Kommenterer mitt eget innlegg:

Er jo lurt å sette giftesyke Märtha på saken - skal se det brått blir ny nyre fra et eller annet sted Derfor kan bryllupet stå i fare: Prinsesse Märtha Louise fortviler etter Dureks alvorlige helsebeskjed (msn.com)

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alauda skrev (24 minutter siden):

Kommenterer mitt eget innlegg:

Er jo lurt å sette giftesyke Märtha på saken - skal se det brått blir ny nyre fra et eller annet sted Derfor kan bryllupet stå i fare: Prinsesse Märtha Louise fortviler etter Dureks alvorlige helsebeskjed (msn.com)

 

Manipulasjon kalles det...gir folk dårlig samvittighet for å ikke gi bort nyra si til Durek, så han og Martha får giftet seg...

Hva er vits i å ha så storslagent bryllup om han har så dårlig helse? De kan vel ha et lite intimt bryllup med kun de nærmeste. Viktigste er vel å bli gift med hverandre...eller er det for å få vist seg fram for hele verden?

 

Endret av Carabilla
  • Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (12 minutter siden):

Manipulasjon kalles det...gir folk dårlig samvittighet for å ikke gi bort nyra si til Durek, så han og Martha får giftet seg...

Hva er vits i å ha så storslagent bryllup om han har så dårlig helse? De kan vel ha et lite intimt bryllup med kun de nærmeste. Viktigste er vel å bli gift med hverandre...eller er det for å få vist seg fram for hele verden?

 

For Durek dreier jo ALT dreier seg jo om å vise seg frem. Hele forholder bygger jo på det å vise seg frem, og melke det for alt det er verdt. At han også prøver å presse frem en ny nyre gjennom det sjokkerer meg overhode ikke.

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (På 12.10.2023 den 11.06):

Kommenterer mitt eget innlegg:

Er jo lurt å sette giftesyke Märtha på saken - skal se det brått blir ny nyre fra et eller annet sted Derfor kan bryllupet stå i fare: Prinsesse Märtha Louise fortviler etter Dureks alvorlige helsebeskjed (msn.com)

 

Haha, for noe bullshit. Jeg tror ikke ett eneste sekund at denne dialyseproblematikken tilfeldigvis dukket opp akkurat rett etter at de bestemte dagoen for bryllupet. Han bruker bryllupet for å få oppmerksomhet OG lure en eller annen idiot til å gi ham en nyre. Det skal mye til å toppe dette, når det gjelder ren kynisme. Takk og lov at Märthas nyre ikke passer, ellers hadde hun vel gitt ham en. 
Det er noe kaldt, eller egentlig mer fraværende, i øynene hans. Har aldri sett noe slikt før. 

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...