Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Marihønepøne skrev (22 timer siden):

Hun dro alene til USA under covid-nedstengningene. På et tidspunkt hvor restriksjonene rundt innreiser var strenge og tilsynelatende i ferd med å bli enda strengere. Hadde covid utviklet seg litt annerledes kunne hun sittet der fortsatt mens barna satt her. 

Ifølge denne artikkelen dro hun MED barna. 
https://www.vg.no/i/70Gg8w?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Ikke at det gjør det noe bedre. Hun visste at det var restriksjoner på vei, kan godt være hun visste mer enn de fleste. Hun visste alvoret i dette. Helsepersonell er hun også. Jeg hadde absolutt ikke reist med ungene til USA i mars 2020, i hui og hast fordi jeg visste at grensene stengte snart. Risikere smitte på veien, og reise til en storby i tillegg. Durek kaller det en kjærlighetserklæring, jeg kaller det egoisme, faktisk. Fra ML sin side, altså. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mmmwhatever skrev (10 minutter siden):

Ikke at det gjør det noe bedre. Hun visste at det var restriksjoner på vei, kan godt være hun visste mer enn de fleste. Hun visste alvoret i dette. Helsepersonell er hun også. Jeg hadde absolutt ikke reist med ungene til USA i mars 2020, i hui og hast fordi jeg visste at grensene stengte snart. Risikere smitte på veien, og reise til en storby i tillegg. Durek kaller det en kjærlighetserklæring, jeg kaller det egoisme, faktisk. Fra ML sin side, altså. 

Enig, det var egoistisk av henne å reise på det tidspunktet. Enda verre å også ta med barna på samme reise i den situasjonen.

Som mor var det mildt sagt betenkelig, spesielt all den tid barna var i den alderen de da var. Enda verre var det at hun som helsepersonell og prinsesse med fremdeles offisielle oppgaver gjorde det. 

Men, ikke noe overrasker lenger når det kommer til hva hun gjør. Nå fremstår hun som DVs marionett, lite annet.

Noe som ikke er alvorlig, men bare tragikomisk er at hun nå ser ut til å funnet samme selvbruningsprodukter som Trump, om man skal dømme etter hennes oransje hudfarge en post både hun og DV har lagt ut, hvor de forsøker å tulle og fleipe, og det bare virker påtatt og heller pinlig. Hun spiller og overspiller, han poserer. For alt man vet kan det selvfølgelig være at de bare har brukt et filter som gjør henne oransj for å provosere frem oppmerksomhet. Like påtatt og pinlig åkke som.

• Liker 8
Skrevet
Mmmwhatever skrev (1 time siden):

Hun dro to ganger under covid. Første gangen med barn, andre gangen uten. 

• Nyttig 3
Skrevet
Marihønepøne skrev (28 minutter siden):

https://www.seher.no/kongelig/se-bildene---hvordan-slapp-hun-inn-i-usa/74115489 Nå får ikke jeg lest denne artikkelen fordi jeg ikke har abonnement, men her bekreftes reisen jeg sikter til. Dette var mens reiserestriksjonene fortsatt var aktive.

ML bruker diplomatpasset like ukritisk som MBH - til private reiser og ikke slik det oppgis at bruken skal være.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Istapp skrev (30 minutter siden):

ML bruker diplomatpasset like ukritisk som MBH - til private reiser og ikke slik det oppgis at bruken skal være.

ML har ikke vanlig pass, slik MBH har, hun har kun diplomatpass. Kongefamilien og diplomatpass er blitt grundig gjennomgått pga saken til MBH. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (31 minutter siden):

ML har ikke vanlig pass, slik MBH har, hun har kun diplomatpass. Kongefamilien og diplomatpass er blitt grundig gjennomgått pga saken til MBH. 

Det stemmer!

Likevel burde man strengt tatt kunne forvente av landets prinsesse at hun ikke tar unødvendig utenlandsreiser midt i en pandemi.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Det stemmer!

Likevel burde man strengt tatt kunne forvente av landets prinsesse at hun ikke tar unødvendig utenlandsreiser midt i en pandemi.

Det er jeg helt enig i😅 Tenkte bare det var greit å unngå nye runder med feilinformasjon om misbruk av diplomatpass hos den håndfullen mennesker i dette landet som faktisk kun har diplomatpass og ikke noe annet valg. 👀

• Liker 5
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Jeg vil tro diplomatpass kan åpne dører selv i en pandemi?

Vil tro det, ja. Men hun tok en sjanse og kunne blitt stuck utenfor Norge med barna her. Umyndige barn hun hadde aleneansvar for. 

• Liker 2
Skrevet
Ninaen skrev (25 minutter siden):

Det er jeg helt enig i😅 Tenkte bare det var greit å unngå nye runder med feilinformasjon om misbruk av diplomatpass hos den håndfullen mennesker i dette landet som faktisk kun har diplomatpass og ikke noe annet valg. 👀

Det er jeg helt enig i også, så takk for det 😊

• Nyttig 1
Skrevet
Marihønepøne skrev (2 minutter siden):

Vil tro det, ja. Men hun tok en sjanse og kunne blitt stuck utenfor Norge med barna her. Umyndige barn hun hadde aleneansvar for. 

Det er flere områder hun - siden hun ble sammen med DV - synes å bry seg mindre og mindre om det ansvaret og de pliktene hun har...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Eva-Lena
Skrevet
Marihønepøne skrev (På 8.10.2025 den 0.20):

Det er akkurat slikt som manipulerende og kontrollerende personer vil overbevise deg om at er helt normalt å gjøre. 

• Liker 4
Skrevet

Durek har lagt ut hele historien om den gangen han og Märtha hersket over Egypt. De er visst ganske så guddommelige også disse kongelighetene. 

Det spares ikke på superlativene i kommentarfeltet heller. Folk tar åpenbart mer sopp enn jeg trodde… 

IMG_4259.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Minitroll skrev (1 time siden):

Durek har lagt ut hele historien om den gangen han og Märtha hersket over Egypt. De er visst ganske så guddommelige også disse kongelighetene. 

Det spares ikke på superlativene i kommentarfeltet heller. Folk tar åpenbart mer sopp enn jeg trodde… 

IMG_4259.jpeg

Å herlighet, dette var noe av det mest grandiose og virkelighetsfjerne jeg noen gang har sett! 🤣🤣🤣 Anbefales til alle som ønsker en god latter. Han har i alle fall selvfølelsen i orden, det skal han ha.

Jeg tror også han rydder ganske kraftig i kommentarfeltet. Bare 50 stk, alle var veldig positive. 🤣

Lurer på hva resten av kongefamilien tenker om dette! 

Endret av Mmmwhatever
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Minitroll skrev (1 time siden):

IMG_4259.jpeg

Når man trodde han ikke kunne bli mer fjollete/skrullete...

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Hmm....hvorfor får ikke jeg tilgang på Storynavigation.com tro? Er det veldig nylig postet? Postene som jeg ser er fra i går og bakover.

• Liker 1
Skrevet
Minitroll skrev (2 timer siden):

IMG_4259.jpeg

Herregud 🤣

Har mer tro på at han var Rasputin i et tidligere liv.

• Liker 12
Skrevet
Minitroll skrev (2 timer siden):

IMG_4259.jpeg

Herreguuuuuuud......!!! 

:flau:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...