Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
rhubarb skrev (2 timer siden):

Altså det bildet... Evil incarnate var det første som dukket opp i hodet mitt da jeg så det 😱

De siste utsagnene hans formilder ikke akkurat den følelsen... Han er så full av hat og sinne. Skremmende.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
JessicaL skrev (22 minutter siden):

Altså det bildet... Evil incarnate var det første som dukket opp i hodet mitt da jeg så det 😱

De siste utsagnene hans formilder ikke akkurat den følelsen... Han er så full av hat og sinne. Skremmende.

Ja, det er et veldig lite tiltalende bilde, ser skummel og iskald ut.

• Liker 9
Skrevet
rhubarb skrev (12 timer siden):

Han er så useriøs og barnslig. Han mener at han er en slags messias, men oppfører seg mest som en en trassig unge og/eller en furten tenåring! 

Vet ikke helt hva som er mest flaut. Måten han oppfører seg på, eller at ML forguder det... 

• Liker 26
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia70 skrev (12 timer siden):

Se der ja, kanskje jeg skulle begynne som spådame? :hoho:Tror han leser her faktisk.

Durek elsker dette her, du har helt rett. 

Nå fikk han oppmerksomhet igjen pga dokumentaren, så han smir mens jernet er varmt og kaster mer bensin på bålet. Han elsker å provosere. 

Det beste hadde jo vært om han ikke fikk mer oppmerksomhet, men det kommer ikke til å skje 😕

Fatter ikke at han og fruen orker å leve med alle konflikter, støy og drama de lager! Det må være utrolig slitsomt. 

• Liker 14
Skrevet

Herr Verrett minner litt om Colin Robinson fra What We Do In The Shadows: en energivampyr som næres av andres elendighet/kjedsomhet. Ser energivampyrer er mytiske skikkelser, og kopierer ukritisk fra KI: de tapper andres energi, gjerne gjennom å være negativ, manipulerende, kritisk eller ved å spille på offerrollen for å oppnå sympati. En energivampyr/energityvs utvalgte (offer?) er medfølende og følsomme mennesker.

Synes de begge virker å passe inn i forholdsbeskrivelsen, en som tapper og en som ukritisk lar seg tappe. Utenfra ser det ikke ut som et velfungerende forhold. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Sånt som dette liker jeg veldig dårlig: 

https://www.seher.no/kongelig/sonja-i-tarer-etter-tv-sjokket/83672253

Se & Hør ønsker seg så inderlig kraftige reaksjoner og uttalelser fra kongehuset nå, at de kjøper hva og hvem som helst for å slarve, utlevere, og "spionere" på privatliv. Det betaler antageligvis hva som helst også. Aner ikke om dette er sant, men det er ufattelig trist hvis noen som jobber rundt kongehuset eller venner/bekjente faktisk lar seg kjøpe på den måten. 

Dette er bare ekkelt slarv, sladder og overhodet ikke nyheter. Æsj faktisk! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Isild skrev (1 time siden):

Se & Hør ønsker seg så inderlig kraftige reaksjoner og uttalelser fra kongehuset nå, at de kjøper hva og hvem som helst for å slarve, utlevere, og "spionere" på privatliv. Det betaler antageligvis hva som helst også. Aner ikke om dette er sant, men det er ufattelig trist hvis noen som jobber rundt kongehuset eller venner/bekjente faktisk lar seg kjøpe på den måten. 

Ja dette er å gå over grensa, det kunne de spart seg.

Men fyren er slem og kynisk, og det gjør noe med deg å bli utsatt for et slikt menneske. Kongefamilien er jo blitt hans "target" på samme måte som det norske folk og pressen har blitt, så de vil jo merke mer av kulden enn Märtha, som han fortsatt love-bomber og holder tettere til seg.

Endret av Maia70
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (13 minutter siden):

jo, ikke uenig. Men samtidig er jo det med å la venner/bekjente fortelle, en måte å fortelle noe man ikke kan si høyt og offisielt. Nå vet jeg ikke om det norske kongehuset bevisst gjør det, men jeg tror det er nokså kjent fra det engelske kongehuset at informasjon om hva de egentlig tenker kommer ut litt sånn underhånden.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Isild skrev (33 minutter siden):

Ja om noen har snaket uten at droningen vet det, så er det utrolig dårlig gjort! Samtidig er det jo ikke noen stor overaskelse at en mor gråter når hun blir sat i en slik situasjon som droningen! Så det kommer jo ikke frem noe sjokerende eller uventet, men alikeveld utrolig lavmål om en venn har sakt dette bak rygen hennes.

• Liker 5
Skrevet
Isild skrev (37 minutter siden):

Hvis dette er slarv fra ansatte eller venner så kan det vel umulig være så vanskelig å finne ut hvem som har gitt den infoen.

Hvis dette er sant og at Sonja har reagert slik, så er det jo greit å vite at det faktisk er reaksjoner på slottet også. Da vet vi det, men allikevel så vet vi at de ikke går ut i media med det selv. Det er vel etiketten som holder de tilbake med å si rett ut at filmen var veldig ukorrekt og nedlatende  som skuffet oss.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Jeg håper at dronningen i så fall, om dette er sant, visste om at dette kom til å komme ut, at den som fortalte dette til Se og Hør, informerte henne først. (Og at hun sa det var greit). Hvis noen har slarvet uten hennes viten eller mot hennes ønske, er det langt over streken. Man vil ikke nødvendigvis utlevere sånne vanskelige følelser til offentligheten. 

• Liker 6
Skrevet
Maia70 skrev (1 time siden):

Ja dette er å gå over grensa, det kunne de spart seg.

Men fyren er slem og kynisk, og det gjør noe med deg å bli utsatt for et slikt menneske. Kongefamilien er jo blitt hans "target" på samme måte som det norske folk og pressen har blitt, så de vil jo merke mer av kulden enn Märtha, som han fortsatt love-bomber og holder tettere til seg.

Han er akkurat det - slem og kynisk. Jeg har forsøkt å legge godviljen til, se dette ML ser - all kjærligheten og klokskapen hans. Jeg har tenkt på "HAR vi dømt han før vi ble kjent med han?"  Men jeg ser ingenting av det hun tydeligvis ser . Jeg ser bare at han blir værre og værre både med selvforherligelse, løgner, helt ville uttalelser, og spinnville priser for tvilsomme timer med han.  Og det er nå helt klart at han faktisk ELSKER konflikter, splid og drama. 

• Liker 11
  • Nyttig 9
Skrevet
Isild skrev (8 minutter siden):

Han er akkurat det - slem og kynisk. Jeg har forsøkt å legge godviljen til, se dette ML ser - all kjærligheten og klokskapen hans. Jeg har tenkt på "HAR vi dømt han før vi ble kjent med han?"  Men jeg ser ingenting av det hun tydeligvis ser . Jeg ser bare at han blir værre og værre både med selvforherligelse, løgner, helt ville uttalelser, og spinnville priser for tvilsomme timer med han.  Og det er nå helt klart at han faktisk ELSKER konflikter, splid og drama. 

Han gjør det jo ikke akkurat enkelt for oss å se det ML ser. Måten han snakker oss ned konstant, alltid er i offerposisjon, alltid skylder på alle andre og alltid snakker helt ufiltrert, gjør det vanskelig for meg, altså.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
PusheenPusheen skrev (13 minutter siden):

Han gjør det jo ikke akkurat enkelt for oss å se det ML ser. Måten han snakker oss ned konstant, alltid er i offerposisjon, alltid skylder på alle andre og alltid snakker helt ufiltrert, gjør det vanskelig for meg, altså.

Og han har såvidt begynt sier han. Kjære vene.. 

• Liker 12
Skrevet

Stiller meg bak bekymringene som ytres her.

Skulle gjerne sett et engelsk sladreblad ta for seg hele bildet rundt Verrett. De har potensialet til å røre rundt i dypet og i kroker av historiene rundt ham.

Samtidig ville det vært for langt unna norske forhold til at «fæle nordmenn og grusom, norsk presse» kan gis ansvar for det som graves frem og belyses.

Dermed ville også den norske pressen stille seg på siden av galskapen, og kan ikke ansvarliggjøres grumset som røres opp. Märtha ville dermed ikke blitt stående og måtte «velge side» på samme måte som jeg ser for meg hun emosjonelt tvinges til, når det er «vi, grusomme rasister» som kommer med anklager. 

Hadde det ikke vært så fælt, ville det vært fascinerende å se på mekanismene i dynamikken til DV og M, og kaoset han skaper. Men jeg opplever for mye emosjonell manipulering i relasjonen til at det blir ok å se på med nysgjerrighet. 

• Liker 10
Skrevet
Isild skrev (4 minutter siden):

Kanskje han er tilsett som hoffnarr?

• Liker 3
Skrevet
Isild skrev (12 minutter siden):

Ja, sant... Herregud...

Skrevet
Pippi Lotta skrev (4 timer siden):

Ja om noen har snaket uten at droningen vet det, så er det utrolig dårlig gjort! Samtidig er det jo ikke noen stor overaskelse at en mor gråter når hun blir sat i en slik situasjon som droningen! Så det kommer jo ikke frem noe sjokerende eller uventet, men alikeveld utrolig lavmål om en venn har sakt dette bak rygen hennes.

Nettopp. 

Det kan godt være at dronningen både var sint og gråt etter å ha sett dokumentaren, men det har vi ikke noe med,  med mindre hun ønsket å dele dette offentlig selv. At Se & Hør trykker slike "nyheter" som de mest sannsynelig har betalt en ansatt eller venn godt for - det er skikkelig ekkelt. Det er værre enn paparazzi, det er invadering av privatliv på aller groveste måte. 

Jeg har berømmet Se & Hør for  at de turte der andre medier tiet blandt annet ift noen av avsløringene rundt MBH, men sånn dritt som dette her er vel det de aller mest er kjent for. 0 poeng fra meg! 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det noen som har set noen bruke Hest produkter eter at dokumentaren kom? Jeg har ikke set noen som bruker det tror jeg, som jeg forstår for det må jo nesten vere lit flaut nå? Jeg forstår ikke hvordan Marta skulle kunne oppføre seg sånn, uten at det påvirker merkevarene henes? 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...