Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maia70 skrev (23 timer siden):

Om han har det så du sitere det, for jeg hørte hele den podcastepisoden, og jeg mener bestemt at det var ikke der. Det han sa var dette: 

"– Noen ganger har jeg sex tre til fire ganger om dagen, og kjæresten min er alltid sånn «skal du komme?» og jeg bare «nei, men jeg skal gi deg så mange orgasmer som du vil. Vi kan holde på i et par timer om du vil, jeg bryr meg ikke, men jeg skal ikke komme», og etterpå går jeg og mediterer og strekker ut og gjør alle disse tingene. 

– Og så er det tider hvor jeg vil komme som en gal person. Jeg er veldig ekstrem på den måten, forteller han videre."
https://www.nettavisen.no/livsstil/sjaman-durek-overrasker-med-svart-private-sex-detaljer-i-egen-podkast/s/12-95-3423860126

Det er kun du som påstår at han har sagt noe om Martha's orgasmer og lyder hun lager i den episoden, og det fem år etter den kom. På den tiden den kom så var det flere som hørte den, og ingen hørte det du sier, for da hadde de sitert det i tråden. Det var heller ikke en eneste nyhetssak om noen lyder, og det hadde det vært om de hadde fantes der.
Det han gjorde var å herme etter stemmen hennes når han sa noe sånt som: "Aren't you going to come?". Jeg husker ikke ordlyden, men jeg husker stemmen hans når han gjorde seg til for å herme etter henne. Og dette er de eneste lydene han lagde som skulle imitere henne i den podcasten.

Her står det litt mer, men fortsatt ingenting om hvilke lyder Märtha lager: 

«Noen ganger har jeg sex tre til fire ganger om dagen, og kjæresten min er alltid sånn: «Skal du komme?» Og jeg bare: «Nei, men jeg skal gi deg så mange orgasmer som du vil. Vi kan holde på i et par timer om du vil, jeg bryr meg ikke, men jeg skal ikke komme.»Og etterpå går jeg og mediterer og strekker ut og gjør alle disse tingene», sier Durek.

«Og hun er sånn: «Kjære, er du sikker at du ikke vil ha utløsning?» Og jeg blir sånn: «Nei, jeg trenger ikke det, jeg bare sirkulerer det tilbake i kroppen min», sier han videre, og legger til:

«Og så er det tider hvor jeg vil komme som en gal person. Jeg er veldig ekstrem på den måten.»

https://sosialnytt.com/durek-verrett-deler-intime-detaljer-om-sexlivet-med-martha-tre-til-fire-ganger-om-dagen/

Her viser han tydelig hvor langt han kan strekke det. «Hvor er Marthas grenser? Nei, de finnest visst ikke. Her er det bare å kjøre på!»

• Liker 15
Skrevet
Jadaomatte skrev (27 minutter siden):

Her viser han tydelig hvor langt han kan strekke det. «Hvor er Marthas grenser? Nei, de finnest visst ikke. Her er det bare å kjøre på!»

Ja det er akkurat det han gjør, han tester grenser, han har gjort det helt fra  begynnelsen med henne. Noen som husker når de var på Skavlan? Märtha ble spurt om hun hadde hatt behandling hos Durek, og hun sukket og svarte ja. Skavlan spurte om det ikke var noe ålreit? Og Märtha svarte at jo det var jo det, men hun fikk jo vite om dårlige ting om seg selv også. Jeg mener hun sa hun hadde gjort forferdelige ting i tidligere liv. Og så la hun eller Durek til at han elsket henne likevel. Enten var det han som sa det først, eller han bare bekreftet at han elsket henne likevel.
Så tenk for en fantastisk mann, han elsker henne selv om han har fortalt henne at hun har gjort forferdelige ting i tidligere liv!

Og dette er testing av grenser med henne personlig, hva kan jeg innbille henne som jeg kan bruke mot henne for alltid? Og testing av grenser på TV. Kan han trykke henne ned offentlig ved å si at han elsker henne til tross for at hun er et grusomt menneske? Istedenfor å si, som han hadde gjort om han hadde vært en ekte healer: - Ja vi gjør alle gode og onde ting i forskjellige liv, det er ikke noe spesielt for henne. Jeg har også gjort en del dritt i tidligere liv.

(Kan også fortelle at Teal Swan, som er en "spirituell leder" med en massive online følgeskare også "ser" ting om folk som de har gjort i tidligere liv, og bruker det mot dem. Lurer på om dette er ganske vanlig innen new age.)

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia70 skrev (På 10.6.2025 den 16.57):

Om han har det så du sitere det, for jeg hørte hele den podcastepisoden, og jeg mener bestemt at det var ikke der. Det han sa var dette: 

"– Noen ganger har jeg sex tre til fire ganger om dagen, og kjæresten min er alltid sånn «skal du komme?» og jeg bare «nei, men jeg skal gi deg så mange orgasmer som du vil. Vi kan holde på i et par timer om du vil, jeg bryr meg ikke, men jeg skal ikke komme», og etterpå går jeg og mediterer og strekker ut og gjør alle disse tingene. 

– Og så er det tider hvor jeg vil komme som en gal person. Jeg er veldig ekstrem på den måten, forteller han videre."
https://www.nettavisen.no/livsstil/sjaman-durek-overrasker-med-svart-private-sex-detaljer-i-egen-podkast/s/12-95-3423860126

Det er kun du som påstår at han har sagt noe om Martha's orgasmer og lyder hun lager i den episoden, og det fem år etter den kom. På den tiden den kom så var det flere som hørte den, og ingen hørte det du sier, for da hadde de sitert det i tråden. Det var heller ikke en eneste nyhetssak om noen lyder, og det hadde det vært om de hadde fantes der.
Det han gjorde var å herme etter stemmen hennes når han sa noe sånt som: "Aren't you going to come?". Jeg husker ikke ordlyden, men jeg husker stemmen hans når han gjorde seg til for å herme etter henne. Og dette er de eneste lydene han lagde som skulle imitere henne i den podcasten.

Her står det litt mer, men fortsatt ingenting om hvilke lyder Märtha lager: 

«Noen ganger har jeg sex tre til fire ganger om dagen, og kjæresten min er alltid sånn: «Skal du komme?» Og jeg bare: «Nei, men jeg skal gi deg så mange orgasmer som du vil. Vi kan holde på i et par timer om du vil, jeg bryr meg ikke, men jeg skal ikke komme.»Og etterpå går jeg og mediterer og strekker ut og gjør alle disse tingene», sier Durek.

«Og hun er sånn: «Kjære, er du sikker at du ikke vil ha utløsning?» Og jeg blir sånn: «Nei, jeg trenger ikke det, jeg bare sirkulerer det tilbake i kroppen min», sier han videre, og legger til:

«Og så er det tider hvor jeg vil komme som en gal person. Jeg er veldig ekstrem på den måten.»

https://sosialnytt.com/durek-verrett-deler-intime-detaljer-om-sexlivet-med-martha-tre-til-fire-ganger-om-dagen/

Det der viser jo bare at Durek virkelig er homofil. Han klarer ikke å få orgasme når han har sex med Märtha. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (18 minutter siden):

Here DV goes again: 

https://www.seher.no/kjendis/durek-verrett-saksoker-fredrik-graesvik/83210590

Denne kjærlighetssjamanen er jaggu sinna... hele tiden! På alt og alle!! 

Ja den podcastepisoden....her kan jeg nesten være enig med Durek, jeg syns de to bare pratet tull og gjorde narr. Det var ingenting saklig og informativt der det jeg kunne høre. Jeg siterer fra artikkelen under, det står at de "går i dybden" , gjorde det det? Det kan jeg virkelig ikke huske at de gjorde på noe som helst i den episoden:

"«Nå snakker vi oppblåst selvbilde. Den selvutnevnte sjamanen, tidligere øglen og faraoen, bedrageren, husokkupanten og kongens svigersønn er virkelig hemningsløs. Jeg har vært i LA, lest rettsdokumenter og snakket med folk han har lurt. For et sirkus», skrev den tidligere TV 2-journalisten til en bildepost på Instagram tidligere denne måneden.

Det var også dette de gikk i dypden på i den nevnte podkast-episoden."

Skrevet
Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Han savner visst spenning i livet. Tror at usa sine lover gjelder her?

I tillegg skal han saksøke disse i LA.

Godt poeng. Det der å "sue" alt og alle er veldig amerikansk. Han burde kanskje dra hjem igjen, her blir han nok aldri lykkelig. Lurer på om han noengang har spurt seg selv hvorfor han får kritikk,  og hvorfor han blir kalt for "kjeltring og bedrager" (som Fredrik Gjæver og podcastmakker gjorde) 

Hva med at han motbeviser/beviser istedetfor disse anmeldelsene. Det med å bevise at andre har feil, dokumentere sine påstander måtte da vært så mye bedre. 

Because he can`t prove shit, and IS a fraudster. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia70 skrev (2 minutter siden):

Ja den podcastepisoden....her kan jeg nesten være enig med Durek, jeg syns de to bare pratet tull og gjorde narr. Det var ingenting saklig og informativt der det jeg kunne høre. Jeg siterer fra artikkelen under, det står at de "går i dybden" , gjorde det det? Det kan jeg virkelig ikke huske at de gjorde på noe som helst i den episoden:

"«Nå snakker vi oppblåst selvbilde. Den selvutnevnte sjamanen, tidligere øglen og faraoen, bedrageren, husokkupanten og kongens svigersønn er virkelig hemningsløs. Jeg har vært i LA, lest rettsdokumenter og snakket med folk han har lurt. For et sirkus», skrev den tidligere TV 2-journalisten til en bildepost på Instagram tidligere denne måneden.

Eneste han sier som ikke Durek er/har sagt selv, er at han har et oppblåst selvbilde. Kan ikke saksøke noen for det.. det får da være måte på hvor sårbar man kan være.

• Liker 11
  • Nyttig 17
Skrevet (endret)
Maia70 skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke hørt den, så er åpen for at du har rett her (og høre den før jeg uttaler meg jeg også) Det er jo ikke greit hvis de bare gjør narr og prater tull. Jeg gikk ut i fra at dette var nettopp "i dybden" med bakgrunn i Græsvik sine "bomber" fra LA som han har proklamert at han sitter på (rettsdokumenter) 

Endret av Isild
Skrevet
Maia70 skrev (4 minutter siden):

Eg hørte podcast episoden, og var ikkje imponert. Det kom ikkje fram noko vi ikkje viste frå før. Eg forstod det slik at chatten her var enig og at ein venta på at Gresvik skulle dele noko som ikkje var delt før. Ang det å melde/rettsak ,så er det vel der Kongen kallar det for kulturforskjellar. 🙈😅.

Trur Mr. Verret gjere seg ein bjørnetjeneste, den podcasten var så heseblesande få orka å høyre heile. Men no får den nok publisitet til å ta av!.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Går det ann å saksøke noen for å være homofil, I saudiarabia? Siden han skal saksøke podcasten i LA? 

Endret av Jadaomatte
  • Liker 3
Skrevet
Hulderen skrev (21 timer siden):

Det der viser jo bare at Durek virkelig er homofil. Han klarer ikke å få orgasme når han har sex med Märtha. 

Tenkte det samme 😆

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Eg kan tildels skjønne mr Verret om han vert lei seg om det blir spredd usannhetar. Eg har sjølv kjend på dette når ML og Mr Verret fortel "sannheitar" om oss nordmenn.

• Liker 8
Skrevet

Tipper han blir litt opprømt når han ser seg ut anledningen til å saksøke noen, og blir desto mer gretten og sur når han finner ut at her til lands er sånt dødfødt. Han kjeder seg sikkert, venter forgjeves på ny nyre, og har funnet ut at prinsessetittelen ikke gir ham så mange fordeler som han trodde. Jeg gir dette forholdet max halvannet år.

• Liker 17
  • Nyttig 7
Annonse
Skrevet
Momma skrev (20 minutter siden):

Tipper han blir litt opprømt når han ser seg ut anledningen til å saksøke noen, og blir desto mer gretten og sur når han finner ut at her til lands er sånt dødfødt. Han kjeder seg sikkert, venter forgjeves på ny nyre, og har funnet ut at prinsessetittelen ikke gir ham så mange fordeler som han trodde. Jeg gir dette forholdet max halvannet år.

Hun har vel noe penger som han kan leve godt på. Og gratis dialyse flere ganger i uken. I USA ville han måttet betale det hvite av øya for slik behandling. Og så ville han ha måttet jobbe for inntekten sin. Nå er han antakeligvis en «kept man» som kan surre rundt i feberfantasiene sine mens Martha betaler regningene. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er spesiellt en ting jeg syns er vanskelig å forstå med paret. De (mest han) mener jo at han er her for å hjelpe mennesker, at han har en slags intergalaktisk visdom osv. Så hvorfor blir han så sint når mennesker i hans øyne bare er "slemme, dumme, rasister, mindre begavet" osv. Han mener jo at han er en slags messias høres det ut som på han, og da er saksøke og anmelde, kjefte, smelle og å bli sint og bitter det "vi stakkars uutviklede rase" lærer av mener han? 

Det han selv hevder, sier og tror han er henger jo ikke på greip med hvordan han opptrer i praksis i hele tatt. Han burde jo vært overbærende, tilgivende og ment at "de forstår ikke bedre den stakkars analfabete rasen". 

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er bare ekstremt pinlig når han går ut så hardt å skal saksøke folk som har en mening om han og hans virksomhet. Og her mener han att på til at de skal uttale hva han dikterer? 

– Jeg hadde en samtale med mitt juridiske team i morges. Her er mitt tilbud: Enten går du på podkasten din og sier at du ikke hadde fakta bak det du sa, eller så legger du frem faktaene jeg ga deg, ellers kommer jeg til å gå videre med søksmål både i Norge og i Los Angeles, sier Durek Verrett innledningsvis i lydklippet som publiseres i podkasten.

https://www.vg.no/rampelys/i/8qdJQW/durek-verret-tuer-med-rettslige-skritt-mot-fredrik-graesvik

Men kongehuset bryr seg ikke så han inveteres vel på både hytteturer og turer i operaen med Kongen og Dronningen, som dem gromgutten han er 

• Liker 23
Skrevet
pop up bruker skrev (3 timer siden):

Det er bare ekstremt pinlig når han går ut så hardt å skal saksøke folk som har en mening om han og hans virksomhet. Og her mener han att på til at de skal uttale hva han dikterer? 

– Jeg hadde en samtale med mitt juridiske team i morges. Her er mitt tilbud: Enten går du på podkasten din og sier at du ikke hadde fakta bak det du sa, eller så legger du frem faktaene jeg ga deg, ellers kommer jeg til å gå videre med søksmål både i Norge og i Los Angeles, sier Durek Verrett innledningsvis i lydklippet som publiseres i podkasten.

https://www.vg.no/rampelys/i/8qdJQW/durek-verret-tuer-med-rettslige-skritt-mot-fredrik-graesvik

Men kongehuset bryr seg ikke så han inveteres vel på både hytteturer og turer i operaen med Kongen og Dronningen, som dem gromgutten han er 

Han kan saksøke til han blir både gul og grønn og blå i trynet, det hjelper ikke det spøtt når det ikke er begått noe overtramp. Tror ikke akkurat Græsvik er spesielt bekymra for å bli saksøkt av den karikaturen. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Akkurat som jeg synes det er viktig at folk unngår å gjøre hudfarge til et tema i denne debatten (jeg har kun sett det en gang i denne tråden, så det gjelder mest enkelte mennesker jeg har møtt i det virkelige liv), syns jeg vi skal være veldig forsiktige med å snakke om legning. Og jeg har ikke vært feilfri i så måte, så dette er en påminnelse også til meg.

Det eneste vi oppnår med å styre debatten i disse retningene er å usakliggjøre debatten, overdøve de virkelig kritikkverdige forholdene her og/eller grave i ting vi rett og slett ikke har noe med.

Jeg tror de aller fleste av oss i denne tråden og også de aller fleste nordmenn generelt mener at hudfargen på Märthas partner er totalt likegyldig og at folks legning er like lite viktig.  Jeg tenker derfor at når legning blir dratt fram igjen og igjen i denne tråden så gjør vi det for å forsterke kritikken mot dem, men trengs egentlig det? Er det virkelig ikke nok crazy shit å ta av uten å grave så dypt i privat materie? Det gjør jo ikke saken vår sterkere, det får oss kritikere til å framstå som usaklige dyneløftere.

For legningen hans er tross alt en privatsak. Han kan være bi eller pan så mye han vil (uten at jeg mener det er et valg) og det vil være helt naturlig og ordinært at han er sammen med og gifter seg med en kvinne. Og skulle han være homofil er det fortsatt hans og Märthas valg om et heterofilt ekteskap er noe for de to sammen. La oss være helt ærlige her, dette ville ikke vært det første fornuftsekteskapet i historien mellom to homofile eller en homofil og en heterofil. Det ville ikke engang vært det første i kongelige kretser. Det ville faktisk kanskje spesielt ikke vært det første nettopp der. Og historisk eller ikke, det finnes fortsatt mennesker som gifter seg med bestevennen sin eller den de fungerer best med i hverdagen og er lykkelige i et slikt forhold. 

Vi kan selvfølgelig tenke at det er trist om han er homofil og Märtha blir lurt, men hun blir jo ikke det. Alle vet at han slett ikke er hetero, også Märtha. Så hvis noen lurer noen her er det hun som lurer seg selv. Og det burde være nok av annen og verre manipulasjon å kritisere her, tenker jeg, enn hennes potensielle naivitet og selvpåførte skylapper. Og kanskje er hun ikke naiv, men heller kynisk? Hennes berømmelse og karriere både i kles- og alternativbransjen har også hatt nytte av dette forholdet og ekteskapet (selv om jeg kanskje tror det har snudd nå siden ingen av dem vet å hverken begrense seg eller å betale regninger). 

Det eneste jeg tenker vi faktisk har noe med dersom han faktisk er homofil, er hvis han gifter seg med Märtha utelukkende for å få oppholdstillatelse i Norge. Så hvis noen mener å vite at dette faktisk er et pro forma ekteskap (og det er en høyst legitim tanke siden han har inngått et pro forma ekteskap tidligere også), så finnes  kontaktinformasjonen til UDI på nettsiden deres. Men da bør dere ha noe mer å komme med enn at han sier han forelsker seg i mennesker uavhengig av kjønn og nå er han gift med en kvinne selv om han var samboer med en mann før, dessuten framstår han som feminin og har sagt han ikke alltid får orgasme ved sex. For det ville vært å kaste bort UDI sin tid. 

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...