pop up bruker Skrevet 9. juni #14241 Skrevet 9. juni FruR skrev (På 8.6.2025 den 18.14): Han er åpen om at han er bifil. Så vidt jeg vet har han hatt mannlig og kvinnelig kjærester før Martha. Jeg synes det er mange andre ting å ta han på enn det. Hvis han virkelig er bifil er ikke det noe galt. Hvis han egentlig er homofil og klar over det selv (altså han vet at han egentlig ikke er tiltrukket av eller forelsket i Martha), så er det dårlig gjort av han å bruke henne selvfølgelig. Og jeg kan forstå at enkelte spekulerer i om han er sammen med henne kun pga status og tittel. Enig i dette. Han har gjort svært mye kritikkverdig som man kan trekke frem. Å gå etter legning syns jeg både er smålig og fordomsfullt. 5 1
Momma Skrevet 9. juni #14242 Skrevet 9. juni (endret) pop up bruker skrev (7 minutter siden): Bifile tiltrekkes og kan være med begge kjønn, så det er ikke noe rart om han er bifil og med en kvinne. Nå er det vel menn han har holdt seg med før i verden, men han kan sikkert være bifil dette til tross, og også til tross for at det ikke akkurat oser forelskelse av ham når han avbildes med sammen med Mærtha. Det er sikkert en mulighet for det. Jeg sier ikke dette for å henge ut noens seksuelle preferanser, men er redd for at han kun har valgt henne på grunn av den fjonge tittelen. Endret 9. juni av Momma 12 4
JustAsking Skrevet 9. juni #14243 Skrevet 9. juni Momma skrev (1 time siden): Nå er det vel menn han har holdt seg med før i verden, men han kan sikkert være bifil dette til tross, og også til tross for at det ikke akkurat oser forelskelse av ham når han avbildes med sammen med Mærtha. Det er sikkert en mulighet for det. Jeg sier ikke dette for å henge ut noens seksuelle preferanser, men er redd for at han kun har valgt henne på grunn av den fjonge tittelen. FYI, bifile kan fint date én type kjønn flere ganger etter hverandre uten at det endrer fakta. Faller for person, ikke kjønn. De trenger ikke date annen hver han/hun for å kvalifisere. M er ikke en blussende uskyldig tenåring, hun er en godt voksen dame, så du trenger ikke være redd for noe på hennes vegne. Hun velger livspartner selv. Hva vi mener om det hun velger er noe annet, men ingen kan hindre en voksen kvinne i å velge seg en livspartner. 2
Momma Skrevet 10. juni #14244 Skrevet 10. juni JustAsking skrev (7 timer siden): M er ikke en blussende uskyldig tenåring, hun er en godt voksen dame, så du trenger ikke være redd for noe på hennes vegne. Hun velger livspartner selv. Hva vi mener om det hun velger er noe annet, men ingen kan hindre en voksen kvinne i å velge seg en livspartner. Man behøver da ikke være verken blussende eller ung for å føres bak lyset, det finnes mange eksempler på voksne, til og med høyst oppegående, damer som lures. Jeg sier ikke at dette garantert er tilfellet her, men at det slettes ikke skulle forundre meg ut fra det jeg hører om DVs bakgrunn og stil (eller mangel på sådan). Men det er selvsagt hyggelig om jeg tar feil, og at de rusler arm i arm og koseprater om 30 år. 17 1 4
Isild Skrevet 10. juni #14245 Skrevet 10. juni Han skal få ha sin legning privat selvsagt. Men det er vel kjent at han kun har vært sammen med menn, bortsett fra et proforma ekteskap med en kvinne han senere anmeldte ? (vet ingenting om dette, bare lest det her i tråden) Det jeg tror er at særlig HUN (ML) virkelig tror på dette "soul love" - kjærglighet på tvers av alle grenser, iallefall på tvers av noe så jordisk som kropp og kjønn antageligvis. Jeg tror hun virkelig tror på at de har vært sammen i Egypt og at hun virkelig syns han er en stor åndelig leder eller noe sånt. Jeg tror ikke hun bryr seg om hva slags "fil" han eller de er i. Hva HAN egentlig tror og syns, det tror jeg noe helt annet om. Til å påstå å være så "kjærlig" som han sier at han er så fremstår han bitter, sint, sur, furten og ganske drittunge faktisk. Han prater bare oppblåst vissvass og har ingenting å vise til annet enn løgner, påståtte meritter og en sjamanbakgrunn som er rent oppspinn. At HUN (som tilsynelatende den eneste) ikke stopper opp og er kritisk til noe av dette - det er merkelig. 29 4
Mmmwhatever Skrevet 10. juni #14246 Skrevet 10. juni Istapp skrev (13 timer siden): Den kretsen raringer som de omgås nå er vel mer passende for ML enn de normale hun har vokst opp med. Det er mange, mange år siden ML fremstod i "vater", for å si det mildt. Enig i det, og det synes jeg er bekymringsverdig når dette forholdet en dag vil gå på dunken. 14
oss-to Skrevet 10. juni #14247 Skrevet 10. juni (endret) Isild skrev (4 timer siden): Han skal få ha sin legning privat selvsagt. Men det er vel kjent at han kun har vært sammen med menn, bortsett fra et proforma ekteskap med en kvinne han senere anmeldte ? (vet ingenting om dette, bare lest det her i tråden) Det jeg tror er at særlig HUN (ML) virkelig tror på dette "soul love" - kjærglighet på tvers av alle grenser, iallefall på tvers av noe så jordisk som kropp og kjønn antageligvis. Jeg tror hun virkelig tror på at de har vært sammen i Egypt og at hun virkelig syns han er en stor åndelig leder eller noe sånt. Jeg tror ikke hun bryr seg om hva slags "fil" han eller de er i. Hva HAN egentlig tror og syns, det tror jeg noe helt annet om. Til å påstå å være så "kjærlig" som han sier at han er så fremstår han bitter, sint, sur, furten og ganske drittunge faktisk. Han prater bare oppblåst vissvass og har ingenting å vise til annet enn løgner, påståtte meritter og en sjamanbakgrunn som er rent oppspinn. At HUN (som tilsynelatende den eneste) ikke stopper opp og er kritisk til noe av dette - det er merkelig. Eg for min del mista litt sansen/respekten ,når han i ein podcast seier han gir ho 3-4 orgasmar men sjølv har han øvd seg opp på å holde seg så det treng ikkje gå for han. Alt for mykje info. No er jo podcasten tatt ned og einaste er minna. Men minna sit jo att hos folk. Endret 10. juni av oss-to Strauk 5 og skreiv 3-4 orgasmar. Eg har nok ovedrevet litt. 17 2
Momma Skrevet 10. juni #14248 Skrevet 10. juni oss-to skrev (1 minutt siden): Eg for min del mista litt sansen/respekten ,når han i ein podcast seier han gir ho fem orgasmar men sjølv har han øvd seg opp på å holde seg så det treng ikkje gå for han. Alt for mykje info. No er jo podcasten tatt ned og einaste er minna. Men minna sit jo att hos folk. Ja, minner om disse ufattelig kleine og, for MLs del, utleverende og nærmest krenkende uttalelsene sitter selv om man prøver å fortrenge. 18
Frisk Frosk Skrevet 10. juni #14249 Skrevet 10. juni oss-to skrev (36 minutter siden): Eg for min del mista litt sansen/respekten ,når han i ein podcast seier han gir ho fem orgasmar men sjølv har han øvd seg opp på å holde seg så det treng ikkje gå for han. Alt for mykje info. No er jo podcasten tatt ned og einaste er minna. Men minna sit jo att hos folk. Det er dessverre vanskelig å bli kvitt det at han fortalte i detalj om hvilke lyder hun lager under sex, hva hun sier og hvordan hun er når hun får orgasmer... Det han gjorde der var så planlagt, han ønsket å skape oppmerksomhet og drama, gjøre seg selv til en kjendis. Og med det avslørte han hvem han er, som han også på så mange andre måter har bekreftet så altfor mange ganger at han ikke har respekt (eller omtanke) for ML eller hennes familie eller Kongehuset. Alt dreier seg om at han vil ha oppmerksomhet, være kjendis, bli rik. 12 11
Momma Skrevet 10. juni #14250 Skrevet 10. juni Frisk Frosk skrev (13 minutter siden): Det er dessverre vanskelig å bli kvitt det at han fortalte i detalj om hvilke lyder hun lager under sex, hva hun sier og hvordan hun er når hun får orgasmer... Det han gjorde der var så planlagt, han ønsket å skape oppmerksomhet og drama, gjøre seg selv til en kjendis. Og med det avslørte han hvem han er, som han også på så mange andre måter har bekreftet så altfor mange ganger at han ikke har respekt (eller omtanke) for ML eller hennes familie eller Kongehuset. Alt dreier seg om at han vil ha oppmerksomhet, være kjendis, bli rik. Jeg lurer mest på hvordan han slipper unna med sånt. 14
Hedy Lamarr Skrevet 10. juni #14251 Skrevet 10. juni Momma skrev (16 minutter siden): Jeg lurer mest på hvordan han slipper unna med sånt. Skjønner ikke hva du mener her. DV har ytringsfrihet på lik linje med alle andre, uansett hva man måtte mene om ham. Så kan selvsagt Märtha ta et oppgjør med ham på kammerset, men det vil jo ikke vi vite om hun har gjort. Podcasten er uansett ikke tilgjengelig mer.
Momma Skrevet 10. juni #14252 Skrevet 10. juni Hedy Lamarr skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hva du mener her. DV har ytringsfrihet på lik linje med alle andre, uansett hva man måtte mene om ham. Så kan selvsagt Märtha ta et oppgjør med ham på kammerset, men det vil jo ikke vi vite om hun har gjort. Podcasten er uansett ikke tilgjengelig mer. Du har rett. Uttalelsene er såpass håpløse, uventede, tacky og nedrige at det ikke finnes andre måter å møte dem på enn å tie. 6
Maia70 Skrevet 10. juni #14253 Skrevet 10. juni (endret) Frisk Frosk skrev (1 time siden): Det er dessverre vanskelig å bli kvitt det at han fortalte i detalj om hvilke lyder hun lager under sex, hva hun sier og hvordan hun er når hun får orgasmer... Det han gjorde der var så planlagt, han ønsket å skape oppmerksomhet og drama, gjøre seg selv til en kjendis. Og med det avslørte han hvem han er, som han også på så mange andre måter har bekreftet så altfor mange ganger at han ikke har respekt (eller omtanke) for ML eller hennes familie eller Kongehuset. Alt dreier seg om at han vil ha oppmerksomhet, være kjendis, bli rik. Om han har det så må du sitere det, for jeg hørte hele den podcastepisoden, og jeg mener bestemt at det var ikke der. Det han sa var dette: "– Noen ganger har jeg sex tre til fire ganger om dagen, og kjæresten min er alltid sånn «skal du komme?» og jeg bare «nei, men jeg skal gi deg så mange orgasmer som du vil. Vi kan holde på i et par timer om du vil, jeg bryr meg ikke, men jeg skal ikke komme», og etterpå går jeg og mediterer og strekker ut og gjør alle disse tingene. – Og så er det tider hvor jeg vil komme som en gal person. Jeg er veldig ekstrem på den måten, forteller han videre." https://www.nettavisen.no/livsstil/sjaman-durek-overrasker-med-svart-private-sex-detaljer-i-egen-podkast/s/12-95-3423860126 Det er kun du som påstår at han har sagt noe om Martha's orgasmer og lyder hun lager i den episoden, og det fem år etter den kom. På den tiden den kom så var det flere som hørte den, og ingen hørte det du sier, for da hadde de sitert det i tråden. Det var heller ikke en eneste nyhetssak om noen lyder, og det hadde det vært om de hadde fantes der. Det han gjorde var å herme etter stemmen hennes når han sa noe sånt som: "Aren't you going to come?". Jeg husker ikke ordlyden, men jeg husker stemmen hans når han gjorde seg til for å herme etter henne. Og dette er de eneste lydene han lagde som skulle imitere henne i den podcasten. Her står det litt mer, men fortsatt ingenting om hvilke lyder Märtha lager: «Noen ganger har jeg sex tre til fire ganger om dagen, og kjæresten min er alltid sånn: «Skal du komme?» Og jeg bare: «Nei, men jeg skal gi deg så mange orgasmer som du vil. Vi kan holde på i et par timer om du vil, jeg bryr meg ikke, men jeg skal ikke komme.»Og etterpå går jeg og mediterer og strekker ut og gjør alle disse tingene», sier Durek. «Og hun er sånn: «Kjære, er du sikker at du ikke vil ha utløsning?» Og jeg blir sånn: «Nei, jeg trenger ikke det, jeg bare sirkulerer det tilbake i kroppen min», sier han videre, og legger til: «Og så er det tider hvor jeg vil komme som en gal person. Jeg er veldig ekstrem på den måten.» https://sosialnytt.com/durek-verrett-deler-intime-detaljer-om-sexlivet-med-martha-tre-til-fire-ganger-om-dagen/ Endret 10. juni av Maia70 1 3
oss-to Skrevet 10. juni #14254 Skrevet 10. juni JessicaL skrev (På 9.6.2025 den 16.20): Den eneste forholdet med en kvinne jeg kjenner til var et bytte av tjenester/cash for at hun skulle få oppholdstillatelse og da han gikk lei (ev ikke tjente på det lenger) angav han henne... Mulig det finnes andre som var ekte, men tviler litt på det. Kan ikke tenke meg at han hadde kastet et blikk i MLs retning engang om hun ikke var prinsesse. Dynamikken mellom dem er utrolig merkelig og i intervjuer ser han ofte på henne med et uttrykk som ser mer ut som avsky enn kjærlighet. Tror han kun er ute etter penger og status og da er en vaskeekte prinsesse midt i blinken, han har virkelig skutt gullfuglen. For hennes skyld håper jeg at jeg tar feil. Her i intervjuet seier han at han har vore med både kvinner og menn,men mest kvinner.
Maia70 Skrevet 10. juni #14255 Skrevet 10. juni oss-to skrev (4 minutter siden): Her i intervjuet seier han at han har vore med både kvinner og menn,men mest kvinner. Durek lyver faktisk hele tiden, så man kan ikke stole på hva han sier. Her er en god samling av de forskjellige fortellingene han om familien sin osv: https://en.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett 16 3
Ti.09 Skrevet 10. juni #14256 Skrevet 10. juni (endret) Hvorfor kan ikke Durek være slik som Chris, ektemannen til prinsesse Madeleine i Sverige? Chris er også amerikansk, men han holder seg mest i bakgrunnen og deler ikke det som han og Madeleine driver på med privat... Endret 11. juni av Ti.09 15
oss-to Skrevet 10. juni #14257 Skrevet 10. juni (endret) Maia70 skrev (6 minutter siden): Durek lyver faktisk hele tiden, så man kan ikke stole på hva han sier. Her er en god samling av de forskjellige fortellingene han om familien sin osv: https://en.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett Ja ,eigentleg rart sjå intervjuet. ML sitter med stjerner i auga, når han snakker. Når ho snakker,( slepp ikkje mykje til) verkar han uintressert , kan nesten sjå ut som han himmlar med auga. Endret 10. juni av oss-to Skrivefeil 20
oss-to Skrevet 10. juni #14258 Skrevet 10. juni Ti.09 skrev (1 minutt siden): Hvorfor kunne han ikke være slik som Chris, ektemannen til prinsesse Madeleine i Sverige? Chris er også amerikansk, men han holder seg mest i bakgrunnen og deler ikke det som han og Madeleine gjør på soverommet... Avdi for Mr Verret er det eg , eg og eg. 4
Ti.09 Skrevet 10. juni #14259 Skrevet 10. juni oss-to skrev (7 minutter siden): Avdi for Mr Verret er det eg , eg og eg. Ja, han virker kun interessert i seg selv og ingen andre. Jeg blir overrasket om det forholdet varer. 7
Hulderen Skrevet 11. juni #14260 Skrevet 11. juni FruR skrev (På 8.6.2025 den 18.14): Han er åpen om at han er bifil. Så vidt jeg vet har han hatt mannlig og kvinnelig kjærester før Martha. Jeg synes det er mange andre ting å ta han på enn det. Hvis han virkelig er bifil er ikke det noe galt. Hvis han egentlig er homofil og klar over det selv (altså han vet at han egentlig ikke er tiltrukket av eller forelsket i Martha), så er det dårlig gjort av han å bruke henne selvfølgelig. Og jeg kan forstå at enkelte spekulerer i om han er sammen med henne kun pga status og tittel. Durek har tidligere bare hatt mannlige samboere. Han hadde et proforma ekteskap med en kvinne for å skaffe henne oppholdstillatelse. 8 2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå