PusheenPusheen Skrevet 17. januar #13501 Del Skrevet 17. januar pop up bruker skrev (2 timer siden): Haha, nei, det regnestykket går ikke helt i hop - det virker som det svever inn 3m del penger her fra ukjent sted 🤔 Ja, synes ikke det regnestykket gir mening, jeg men... NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Akkurat det tenkte jeg på og, hva er hans bidrag / inntekt ? Hun tjener vel ganske bra på hést Men tjener hun SÅ godt? Hun eier vel bare noen prosent av det? Rundt 30 eller noe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 17. januar #13502 Del Skrevet 17. januar Fjugur skrev (4 timer siden): Å joda. «Märtha bor i dag fortsatt i sin praktbolig i Burudveien i Lommedalen, hvor hun har bodd siden 2003. Den gang betalte hun 8,8 millioner for den storslagne eiendommen – som i dag er verdt langt mer, skriver Seher.no som omtalte saken først. Også denne boligen er pantsatt for 10 millioner kroner.» https://www.budstikka.no/har-tatt-opp-millionlan-pa-villa/s/5-55-1892957 Men at den er pantsatt for 10 millioner iht Kartverket betyr ikke at det ER lån for 10 millioner på boligen i banken(e). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 17. januar #13503 Del Skrevet 17. januar PusheenPusheen skrev (54 minutter siden): Ja, synes ikke det regnestykket gir mening, jeg men... Men tjener hun SÅ godt? Hun eier vel bare noen prosent av det? Rundt 30 eller noe? Kommer jo an på hvor mye de velger å ta ut i lønn, det. Og om de tar ut noe utbytte. Når de eier selv, bestemmer de lønna si selv. Så lenge det er penger i bedriften. Det er jo lett for ML å argumentere for at hun bør ha høy lønn. Hun ER jo Hést. Hést hadde vært null og niks uten henne. Hun er prinsesse, derfor klarer hun å selge uformelige nylonblandingsplagg med tacky H-er på. Fysioterapeut Märtha Verret fra Lommedalen hadde ikke solgt en eneste genser. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 17. januar #13504 Del Skrevet 17. januar Mmmwhatever skrev (7 minutter siden): Kommer jo an på hvor mye de velger å ta ut i lønn, det. Og om de tar ut noe utbytte. Når de eier selv, bestemmer de lønna si selv. Så lenge det er penger i bedriften. Det er jo lett for ML å argumentere for at hun bør ha høy lønn. Hun ER jo Hést. Hést hadde vært null og niks uten henne. Hun er prinsesse, derfor klarer hun å selge uformelige nylonblandingsplagg med tacky H-er på. Fysioterapeut Märtha Verret fra Lommedalen hadde ikke solgt en eneste genser. Ser faktisk det for meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. januar #13505 Del Skrevet 17. januar Mmmwhatever skrev (11 minutter siden): Kommer jo an på hvor mye de velger å ta ut i lønn, det. Og om de tar ut noe utbytte. Når de eier selv, bestemmer de lønna si selv. Så lenge det er penger i bedriften. Det er jo lett for ML å argumentere for at hun bør ha høy lønn. Hun ER jo Hést. Hést hadde vært null og niks uten henne. Hun er prinsesse, derfor klarer hun å selge uformelige nylonblandingsplagg med tacky H-er på. Fysioterapeut Märtha Verret fra Lommedalen hadde ikke solgt en eneste genser. Nei det hadde hun helt klart ikke gjort , ikke fatter jeg at folk vil gå rundt med de heller da 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 17. januar #13506 Del Skrevet 17. januar Orly skrev (17 minutter siden): Nei det hadde hun helt klart ikke gjort , ikke fatter jeg at folk vil gå rundt med de heller da Enig. Overpriset som fy. Hadde det nu vært skikkelig ullblanding, men... 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 18. januar #13507 Del Skrevet 18. januar PusheenPusheen skrev (10 timer siden): Enig. Overpriset som fy. Hadde det nu vært skikkelig ullblanding, men... IR as får støtt og stadig høre "Kina ræl" på sine produkter, det er faktisk betimelig å benytte samme hedersbetegnelse på Hést-produktene til ML og venninnene. Dette er like mye "Kina ræl" og faktisk overpriset enda mer enn det IRs varesortiment. Hést er Kina ræl, jfr. "Halvors verden" innsikt i produksjonslinjen av den brannvarslersokken. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 22. januar #13508 Del Skrevet 22. januar Mmmwhatever skrev (På 17.1.2025 den 17.23): Kan jo ikke akkurat være drømmeboligen, når huset skal rives? Nærmere 20 millioner er en dyr tomt. Det blir neppe et lite hus de skal sette opp i stedet heller, det blir sikkert i prisklassen 20-30 millioner+, glad det ikke er meg som har så mye lån. Skulle likt å vite hvor mye Durek faktisk bidrar med økonomisk i det ekteskapet der. Jeg håper hun har en god prenup. Tror ikke han bidrar med ett øre, det han tjener på kvakksalvervirksomheten sin går nok rett i hans egen lomme. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 22. januar #13509 Del Skrevet 22. januar Istapp skrev (På 18.1.2025 den 9.04): IR as får støtt og stadig høre "Kina ræl" på sine produkter, det er faktisk betimelig å benytte samme hedersbetegnelse på Hést-produktene til ML og venninnene. Dette er like mye "Kina ræl" og faktisk overpriset enda mer enn det IRs varesortiment. Hést er Kina ræl, jfr. "Halvors verden" innsikt i produksjonslinjen av den brannvarslersokken. Men nå får jo Hést publisitet i Vogue også og betegnes som luksuriøst… og da blir det vel en aldri så liten prisøkning. Märtha bruker i tillegg sin datter som modell, slik at hun også kan øke sin egen markedsverdi. https://www.seher.no/kongelig/vekker-oppsikt-i-utlandet/82554158 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 22. januar #13510 Del Skrevet 22. januar Minitroll skrev (3 timer siden): Men nå får jo Hést publisitet i Vogue også og betegnes som luksuriøst… og da blir det vel en aldri så liten prisøkning. Märtha bruker i tillegg sin datter som modell, slik at hun også kan øke sin egen markedsverdi. https://www.seher.no/kongelig/vekker-oppsikt-i-utlandet/82554158 Det er nok ikke produktet, produktets fasong og kvalitet som selger, men at det er ML som bruker sin prinsessetilhørighet for å selge. Hun blir fotografert hyppig grunnet sin familietilknytning og har konsekvent produkter på seg. Gratis reklame! Merket sparer utrolig mye på at de ikke trenger store reklamekampanjer for å promotere merket. Det selges gjennom en prinsessetittel indirekte og direkte. På lik linje som datteren benyttes som modell for merket. Hun hadde aldri vært modell om hun var datter av Kari Nordmann. Datteren er for lav og er en av en mengde like jenter, skiller seg ikke mer eller mindre ut enn andre jevngamle. Også hun benytter sin familietilknytning for alt det er verdt. ML har gått foran og vist sine døtre hvordan de kan utnytte til sin fordel, den familietilknytningen de har. Er nok ikke lenge før yngste også bruker seg selv for kommersiell vinning. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlus Skrevet 23. januar #13511 Del Skrevet 23. januar Bryllupssirkuset ble kostbart for det lokale politidistriktet. Disse midlene kunne (burde) vært brukt på helt andre fornuftige og mer samfunnsnyttige formål. https://www.seher.no/kjendis/ma-punge-ut-for-prinsessebryllup/82564362 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. januar #13512 Del Skrevet 23. januar skravlus skrev (4 minutter siden): Bryllupssirkuset ble kostbart for det lokale politidistriktet. Disse midlene kunne (burde) vært brukt på helt andre fornuftige og mer samfunnsnyttige formål. https://www.seher.no/kjendis/ma-punge-ut-for-prinsessebryllup/82564362 Skjønner ikke hvorfor de må betale det selv. Det er sikkert logiske grunner, men jeg klarer ikke å se dem. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 23. januar #13513 Del Skrevet 23. januar skravlus skrev (16 minutter siden): Bryllupssirkuset ble kostbart for det lokale politidistriktet. Disse midlene kunne (burde) vært brukt på helt andre fornuftige og mer samfunnsnyttige formål. https://www.seher.no/kjendis/ma-punge-ut-for-prinsessebryllup/82564362 Dette skulle paret betalt for selv, synes jeg. Helt ærlig sykes jeg ikke de fortjener ei krone fra det offentlige. ML representerer ikke kongehuset, ønsker å leve privat (noe hun viser helt annerledes utad). Derfor skule ikke det offentlige betalt ei krone for dette bryllupet, men penger spart er penger tjent. Jeg er helt sikker på at dette paret drømmer i dollar tegn og dalende sedler, så samt det havner i deres hender 🤮 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. januar #13514 Del Skrevet 23. januar Eva-Lena skrev (18 minutter siden): Dette skulle paret betalt for selv, synes jeg. Helt ærlig sykes jeg ikke de fortjener ei krone fra det offentlige. ML representerer ikke kongehuset, ønsker å leve privat (noe hun viser helt annerledes utad). Derfor skule ikke det offentlige betalt ei krone for dette bryllupet, men penger spart er penger tjent. Jeg er helt sikker på at dette paret drømmer i dollar tegn og dalende sedler, så samt det havner i deres hender 🤮 Kunne skjønt det hvis dette var et offentlig, kongelig bryllup. Men her har de jo altså vært så nøye på at det ikke var det. Da bør de jo betale det selv, ja. Er visst kun privat når det gagner dem selv. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. januar #13515 Del Skrevet 23. januar Haakon ville ikke uttale seg, som vanlig https://www.tv2.no/underholdning/ordknapp-om-marthas-usa-varemerke/17388814/ 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. januar #13516 Del Skrevet 23. januar Hva er problemet deres? Kan de ikke snakke om NOE? 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 23. januar #13517 Del Skrevet 23. januar PusheenPusheen skrev (53 minutter siden): Hva er problemet deres? Kan de ikke snakke om NOE? De tør vel ikke åpne kjeften av frykt for hva dette paret kan finne på. ML viser ganske bra at hun kan selge bestemora si for ei krone - om bestemora hadde vært i livet. Penger, penger og mere penger er det som står i hue på de og fame uansett om det kommer fra gode eller onde mennesker. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. januar #13518 Del Skrevet 24. januar Desverre ikke overrasket over at kronprinsen er ordknapp som vanlig. Han burde si noe. Dette holder ikke mål i hele tatt. Kongehuset gir meg en følelse av "oss og dere". De gir en følelse av at folket ikke har noe med noe som helst, at vi er til bryderi, og at de `eier` det kongelige. Hvorfor skal vi egentlig betale for dette videre da? Avtalen kongehuset har med ML/DV syns jeg i aller høyeste grad er av offentlig interesse. Kongen vår har også sagt at kongehuset ikke er til salgs, men det er jo det. Jeg syns det er arrogant og ignorant at kronprinsen overser alle spørsmål om avtalen. 18 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. januar #13519 Del Skrevet 24. januar Isild skrev (1 time siden): Desverre ikke overrasket over at kronprinsen er ordknapp som vanlig. Han burde si noe. Dette holder ikke mål i hele tatt. Kongehuset gir meg en følelse av "oss og dere". De gir en følelse av at folket ikke har noe med noe som helst, at vi er til bryderi, og at de `eier` det kongelige. Hvorfor skal vi egentlig betale for dette videre da? Avtalen kongehuset har med ML/DV syns jeg i aller høyeste grad er av offentlig interesse. Kongen vår har også sagt at kongehuset ikke er til salgs, men det er jo det. Jeg syns det er arrogant og ignorant at kronprinsen overser alle spørsmål om avtalen. Kan det være fordi han synes hele sirkuset til søsteren er flaut og faktisk ikke vet hvordan han skal takle det? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 24. januar #13520 Del Skrevet 24. januar Tough cookie skrev (57 minutter siden): Kan det være fordi han synes hele sirkuset til søsteren er flaut og faktisk ikke vet hvordan han skal takle det? Jeg tenker at han godt kan føle det, men at han av alle personer bør ha rådgivere som kan fortelle ham hvordan han kan uttale seg om dette. De har jo hatt lang tid på seg til å formulere noe fornuftig. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå