Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg driver et lite ENK. Ble kontaktet pai tlf sommer av nortel ang gode tilbud på 4 nye tlf numre. Takket ja og har siden da betalt 4000+ kr hver mnd. 

Har ikke lenger bruk for de. Og ringte for å si opp. De sa jeg måtte sende mail. Sendte og sa opp, de sa at jeg må betale 12.000kr for bruddgebyr totalt, fordi det var 12mnd bindingstid. Jeg har hverken hørt selger nevne bruddgebyr eller bindingstid og ble paff. 

Hvordan går jeg videre med dette..? Har vekslet masse email frem og tilbake ang dette og forklart saksbehandler dette. Hun svarer tilbake men tar gjerne 1uke av gangen,og svarer ikke meg når jeg snakker om at jeg ikke har fått info ang disse 2. Hun skriver om alt annet, som regler ved brudd og beløp osv. 

Nå har det gått 1mnd siden jeg sendte mailen og hun har svart 3ggr. Mens jeg svarer med engang mailen kommer. Dette kan jo dra ut i evigheter om vi ikke blir enige. Hva bør jeg gjøre....? 🥲🥲🥲

Anonymkode: 71d92...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SJekk kontrakten du signerte

Skrevet

4000+ i mnd for 4 tlfnr?????

Anonymkode: ef2ef...cb4

Skrevet (endret)

Ikke takk ja til noe via telefon om du driver ENK. Du må kun takke ja om du får sendt alle vilkår skriftlig digitalt og kan lese gjennom alt på forhånd.

Ikke svar om de prøver å selge deg noe. Du har ikke angrerett når det er fjernsalg og du er ENK, det er kun noe som gis til privatpersoner!

Det er kjent at dette utnyttes grovt av useriøse aktører.

Endret av Gjest5656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...